Постинг
02.02.2010 02:35 -
За генно модифицираните , хъм, организми
В подкрепа на vencislavomtatsat и panazea като блог-вълна
Едно време баба ми, лека и пръст, викаше на Кока-колата „американска лимоната”. Смешно ми беше и глупаво. „Кока-кола” е това, бе, бабо! Не е лимонада!” – упорствах аз и на бабешкия и акъл се надсмивах! „Е, тъй, де, тъй – лимоната, ма американска!” – знаеше си нейната баба и до консенсус, тъй да се каже, не стигнахме! Отиде си, горката, без да разбере разликата! Не заради това ми беше мъчно, разбира се! Трикракото столче в градината, на което накрая присядаше да копае, ми припомняше, че съм загубила връзката с един чист и неподправен с модернизми свят безвъзвратно. Че нямам вече погледа из основи, който баба ми даваше, свеждайки всяко ново и непознато нещо до близка и обикновена вещ. С който сваляше булото на тайнствеността и правеше живота прост, естествен и сигурен. Години по-късно, когато прочутата фирма започна да изписва част от съставките на етикетите, си дадох сметка, че баба ми е права – лимонада! И като свързах факта, че свекъра и – бащата на дядо ми, на младини е работил в заводите на „Форд”, преди да се завърне тук и създаде семейство, ме хвана срам и неудобство! Защото баба много добре е знаела какво говори! Защото чудеса по земята няма, има различни имена на познати нам неща! И като видим друго име – се дивим: какво ли ще е това чудо? Та генно модифицираните ли? Аз, като чуя „гени” се сещам за Бог. Свързани са някак! Божествено изменени не ми се връзва, тъй като Господ в това дело пръст няма! Поне според "Монсанто" – нали те имат патент! Па щом са му разбъркани гените на едно нещо, то вече не е нещото – казва се мутант! На баба и таз дума щеше да и се стори „купешка” и би казала „изрод”! Толкоз! Сега, аз на учените няма да им се бъркам, щото не ми е работа! Ма не ми се ядат изроди! Докато земята ни ражда нормални храни, бих искала от тях да живея! И цялата тая работа с намесата в същността на нещата не ми харесва. Понеже творението не дава семе. Едно нещо без семе е бездетно, все едно. Спорен е въпросът – до колко е живо. Щото живо е онова, що дава живот. И предпочитането на тези храни, пред онез, що дават плод и семе е като предпочитането на засукана хубавица без яйчници пред проста и груба селянка, но плодовита! Среден път няма. А изборът е сега! Каквото и да предпочетете, обаче, не закачайте плъховете! Оставете все пак Господу шанс - да започне отначало!
Едно време баба ми, лека и пръст, викаше на Кока-колата „американска лимоната”. Смешно ми беше и глупаво. „Кока-кола” е това, бе, бабо! Не е лимонада!” – упорствах аз и на бабешкия и акъл се надсмивах! „Е, тъй, де, тъй – лимоната, ма американска!” – знаеше си нейната баба и до консенсус, тъй да се каже, не стигнахме! Отиде си, горката, без да разбере разликата! Не заради това ми беше мъчно, разбира се! Трикракото столче в градината, на което накрая присядаше да копае, ми припомняше, че съм загубила връзката с един чист и неподправен с модернизми свят безвъзвратно. Че нямам вече погледа из основи, който баба ми даваше, свеждайки всяко ново и непознато нещо до близка и обикновена вещ. С който сваляше булото на тайнствеността и правеше живота прост, естествен и сигурен. Години по-късно, когато прочутата фирма започна да изписва част от съставките на етикетите, си дадох сметка, че баба ми е права – лимонада! И като свързах факта, че свекъра и – бащата на дядо ми, на младини е работил в заводите на „Форд”, преди да се завърне тук и създаде семейство, ме хвана срам и неудобство! Защото баба много добре е знаела какво говори! Защото чудеса по земята няма, има различни имена на познати нам неща! И като видим друго име – се дивим: какво ли ще е това чудо? Та генно модифицираните ли? Аз, като чуя „гени” се сещам за Бог. Свързани са някак! Божествено изменени не ми се връзва, тъй като Господ в това дело пръст няма! Поне според "Монсанто" – нали те имат патент! Па щом са му разбъркани гените на едно нещо, то вече не е нещото – казва се мутант! На баба и таз дума щеше да и се стори „купешка” и би казала „изрод”! Толкоз! Сега, аз на учените няма да им се бъркам, щото не ми е работа! Ма не ми се ядат изроди! Докато земята ни ражда нормални храни, бих искала от тях да живея! И цялата тая работа с намесата в същността на нещата не ми харесва. Понеже творението не дава семе. Едно нещо без семе е бездетно, все едно. Спорен е въпросът – до колко е живо. Щото живо е онова, що дава живот. И предпочитането на тези храни, пред онез, що дават плод и семе е като предпочитането на засукана хубавица без яйчници пред проста и груба селянка, но плодовита! Среден път няма. А изборът е сега! Каквото и да предпочетете, обаче, не закачайте плъховете! Оставете все пак Господу шанс - да започне отначало!
Подкрепяната безрезервно от Запада днешн...
До Витоша по въздух и земя
Стенописи от Диан Костов Костинброд
До Витоша по въздух и земя
Стенописи от Диан Костов Костинброд
Поздрави за постинга - станал е чудесен - а тая тиква може да стане емблема на анти-ГМО вълната :-))
Бъди сигурна, че баба ти има достойна внучка и се гордее с теб! А за тези, които се интересуват повече от ГМО ще си позволя да пусна два коментара от моя блог, защото хората все още не са на ясно за каква игра на пари става въпрос - и въпреки - че опитите с мишки показват, че ГМО предизвикват и ракови заболявания в следващите поколения - някой е решил да продължи експеримента и с нас!
Всичко Добро и Късмет :-))
За тези - които искат да научат повече за генно-модифицираните организми - и за световната конспирация срещу здравето/например за въвеждането на вредния флуорид в продуктите, които използваме и който е бил даван на лагерниците в Гулаг - за да бъдат превръщани в по-апатична и лесно управляема маса..., за един от най-крупните производители на ГМО - "Монсанто" - и за това, че въвеждането на ГМО е само началото на едно още по-заробващо налагане и на една камара други продукти на същия крупен монополист - в който между другото работят бивши членове на американското правителство и обратно... бивши членове на "Монсанто" след това намират топли места в правителството... - вижте следния постинг: http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/01/28/koi-dyrji-vlastta-nad-hranata-ni-za-gennoto-manipulirane-i-f.481722
- а също: http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/02/01/primer-za-tova-kak-tihomylkom-ni-prodavat-kak-ni-prodavat-ze.484015
и другите материали от този блог - и разбира се: http://universalnite000.blog.bg/
- където има части от книгата "Световната конспирация срещу здравето" на българския лекар Атанас Гълъбов.
Ами то това е идеята :-))
Да се разпространи максимално бързо информацията, защото така са разпространяват и генномодифицираните семена - така, както в България се плащаше на определени "лица"/май по точното название е "задници" :-)) - ако изхождаме от психотелесното разделение на Михаил Бахтин за долната и горната половина на тялото/съзнанието// - да предизвикват пожари в горите - така в Америка се плаща на такива да хвърлят генномодифицирани семена сред нормалните насаждения на обикновените фермери - след което обвиняват обикновения производител, че използва техните семена, без да си плаща лиценз - вследствие на което го изхвърлят от пазара или го принуждават да произвежда тяхната генномодифицирана продукция... Тази порочна практика и въпросното абсурдно законодателство - са поддържат вследствие на това, че има постоянен поток/на хора и пари :-))/ между крупните производители на генномодифицирани продукти и правителството - хора от правителството - след това биват назначавани на работа в тези корпорации и обратно... Но да не навлизаме в калните води на световната конспирация ;-)) - а да свършим това, което зависи от нас - или както казва един приятел : Мисли глобално, действай локално :-))
Всичко Добро и до скоро!
Светъл, Весел и Успешен ден :-))
цитирайБъди сигурна, че баба ти има достойна внучка и се гордее с теб! А за тези, които се интересуват повече от ГМО ще си позволя да пусна два коментара от моя блог, защото хората все още не са на ясно за каква игра на пари става въпрос - и въпреки - че опитите с мишки показват, че ГМО предизвикват и ракови заболявания в следващите поколения - някой е решил да продължи експеримента и с нас!
Всичко Добро и Късмет :-))
За тези - които искат да научат повече за генно-модифицираните организми - и за световната конспирация срещу здравето/например за въвеждането на вредния флуорид в продуктите, които използваме и който е бил даван на лагерниците в Гулаг - за да бъдат превръщани в по-апатична и лесно управляема маса..., за един от най-крупните производители на ГМО - "Монсанто" - и за това, че въвеждането на ГМО е само началото на едно още по-заробващо налагане и на една камара други продукти на същия крупен монополист - в който между другото работят бивши членове на американското правителство и обратно... бивши членове на "Монсанто" след това намират топли места в правителството... - вижте следния постинг: http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/01/28/koi-dyrji-vlastta-nad-hranata-ni-za-gennoto-manipulirane-i-f.481722
- а също: http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/02/01/primer-za-tova-kak-tihomylkom-ni-prodavat-kak-ni-prodavat-ze.484015
и другите материали от този блог - и разбира се: http://universalnite000.blog.bg/
- където има части от книгата "Световната конспирация срещу здравето" на българския лекар Атанас Гълъбов.
Ами то това е идеята :-))
Да се разпространи максимално бързо информацията, защото така са разпространяват и генномодифицираните семена - така, както в България се плащаше на определени "лица"/май по точното название е "задници" :-)) - ако изхождаме от психотелесното разделение на Михаил Бахтин за долната и горната половина на тялото/съзнанието// - да предизвикват пожари в горите - така в Америка се плаща на такива да хвърлят генномодифицирани семена сред нормалните насаждения на обикновените фермери - след което обвиняват обикновения производител, че използва техните семена, без да си плаща лиценз - вследствие на което го изхвърлят от пазара или го принуждават да произвежда тяхната генномодифицирана продукция... Тази порочна практика и въпросното абсурдно законодателство - са поддържат вследствие на това, че има постоянен поток/на хора и пари :-))/ между крупните производители на генномодифицирани продукти и правителството - хора от правителството - след това биват назначавани на работа в тези корпорации и обратно... Но да не навлизаме в калните води на световната конспирация ;-)) - а да свършим това, което зависи от нас - или както казва един приятел : Мисли глобално, действай локално :-))
Всичко Добро и до скоро!
Светъл, Весел и Успешен ден :-))
Науката напредна до там, че лечението на определени болести, като рака на гърдата например, зависи от присъствието на определени гени в раковата клетка. Можем да маркираме гените, можем да ги визуализираме дори, но когато тръгнем да ги манипулираме, трябва да се замислим.
Дълго време мислих как да дам разбираемо обяснение на повечето хора, мислех да напиша постинг, ама се получи твърде сложно и научно, просто ти намери може би най-точната формулировка.
Тит, и аз живях в малко градче, сред просторна градина, зашумена с няколко огромни ореха. В сянката им цъфтяха най-дъхавите зюмбюли и розови храсти, а на слънце около къщата баба ми вадеше от уханната като козунак земя пресен лук, най-хрупкавите моркови и най-вкусните картофи. Готвеше зелен фасул, набран от растенията преди 15 минути... Хапвах захарна ягода, току що откъсната от стъблото....Играех си със зайчета и агънца без да ме е страх от болести и паразити...
Преди два дни ме почерпиха с една "дървена" безвкусна ягода и се сетих за баба ми и аз... И със съжаление и болка мисля, че моето дете никога няма да усети прелестта на тези мигове... Ние май бяхме последните...
Хубав ден, Тит, благодаря ти за спомена!
А за решението на проблема - трябва да разберем, че България е ценна и ще става още по-ценна с чистотата си откъм ГМО. Природните продукти ще стават все по-редки и все по-скъпи... Дано политиците ни поне това разберат!
цитирайДълго време мислих как да дам разбираемо обяснение на повечето хора, мислех да напиша постинг, ама се получи твърде сложно и научно, просто ти намери може би най-точната формулировка.
Тит, и аз живях в малко градче, сред просторна градина, зашумена с няколко огромни ореха. В сянката им цъфтяха най-дъхавите зюмбюли и розови храсти, а на слънце около къщата баба ми вадеше от уханната като козунак земя пресен лук, най-хрупкавите моркови и най-вкусните картофи. Готвеше зелен фасул, набран от растенията преди 15 минути... Хапвах захарна ягода, току що откъсната от стъблото....Играех си със зайчета и агънца без да ме е страх от болести и паразити...
Преди два дни ме почерпиха с една "дървена" безвкусна ягода и се сетих за баба ми и аз... И със съжаление и болка мисля, че моето дете никога няма да усети прелестта на тези мигове... Ние май бяхме последните...
Хубав ден, Тит, благодаря ти за спомена!
А за решението на проблема - трябва да разберем, че България е ценна и ще става още по-ценна с чистотата си откъм ГМО. Природните продукти ще стават все по-редки и все по-скъпи... Дано политиците ни поне това разберат!
Здравей! Страхотен стил имаш - плътен, сочен, чак ти завиждам! Уж благородно :) Човещинката никога не е отсъствала от есетата ти.
Сега - отвращението ти към ГМО е разбираемо и го подкрепям, и е всеобщо. Такива изродски експерименти, рожба на болни мозъци, имат потенциала на ядрените експерименти. Ще ги харесат единствено наследниците на мутренско-печалбарското отношение към бизнеса, посадени от генно-модифицираните болшевики.
Но понеже спомена за американската лимоната - сред съставките й има компонент, който е фирмена тайна. Неподлежащ на химически анализ.
А нашето законодателство изисква съставките да се обявяват при лицензирането на който и да е продукт. Как са преодолели този конфликт - нямам обяснение. Според това, което знам: създателят на напитката е очаквал екстракта от листата на коката и ядките на африканския дъб да бъде лекарство за болния стомах на леля му. Което наистина помага - ако разгазираш питието.
Но - екстракта от листата на коката е кокаин. Дневното производство на екстрат кока-кола е огромно , а това означава,че компанията има огромни плантации от кока. Би трябвало да са легални. Не съм разбрал досега да има такова нещо, а не съм попадал и на намеци за подобно .
Та - има и една добавка - натриев глутамат, който се слага в напитките - има ефект на пристрастяване, кара те да повтаряш.
Дано не опошлих хубавия ти пост с глупостите си.
цитирайСега - отвращението ти към ГМО е разбираемо и го подкрепям, и е всеобщо. Такива изродски експерименти, рожба на болни мозъци, имат потенциала на ядрените експерименти. Ще ги харесат единствено наследниците на мутренско-печалбарското отношение към бизнеса, посадени от генно-модифицираните болшевики.
Но понеже спомена за американската лимоната - сред съставките й има компонент, който е фирмена тайна. Неподлежащ на химически анализ.
А нашето законодателство изисква съставките да се обявяват при лицензирането на който и да е продукт. Как са преодолели този конфликт - нямам обяснение. Според това, което знам: създателят на напитката е очаквал екстракта от листата на коката и ядките на африканския дъб да бъде лекарство за болния стомах на леля му. Което наистина помага - ако разгазираш питието.
Но - екстракта от листата на коката е кокаин. Дневното производство на екстрат кока-кола е огромно , а това означава,че компанията има огромни плантации от кока. Би трябвало да са легални. Не съм разбрал досега да има такова нещо, а не съм попадал и на намеци за подобно .
Та - има и една добавка - натриев глутамат, който се слага в напитките - има ефект на пристрастяване, кара те да повтаряш.
Дано не опошлих хубавия ти пост с глупостите си.
4.
анонимен -
@lado - да ме извиняваш,ама
02.02.2010 09:47
02.02.2010 09:47
...според сайта на Кока-Кола напитката „не съдържа кокаин или други вредни субстанции и кокаинът никога не е бил добавян компонент на Кока-Кола“.Ама това го споменавам, защото съм пристрастен:)))
tit- страхотен пост както винаги!
цитирайtit- страхотен пост както винаги!
Прочети това, ако искаш. Поздрави!http://zahariada.blog.bg/politika/2010/02/01/blog-vylna.484504
цитирай
6.
анонимен -
Тит, тези дни само за това мисля!
02.02.2010 10:02
02.02.2010 10:02
Какво да давам на дъщеря си като храна. Обиколих щандовете, на всеки етикет по няколко Е-та. За ГМО-та даже няма и да ни уведомяват. Ако имаше от къде да купувам българско производство (ама истинско, като на твоята баба) бих платила и по-скъпо, само да знам, че не тровя детето. Не знам как трябва да се вдигне обществото, за да не позволи легализирането на тези "изроди". Поздравления за постинга, както винаги!
цитирайда почне "отначало".
Това което е писано, просто ще се случи. Пълна илюзия и самозаблуждение е прогресът и еволюцията.
Човечеството не се развива, напротив върви към преопределения си финал.
цитирайТова което е писано, просто ще се случи. Пълна илюзия и самозаблуждение е прогресът и еволюцията.
Човечеството не се развива, напротив върви към преопределения си финал.
отдалечаваме се от природата, от земята..и то безвъзвратно.И може би само нашите спомени ще разказвата на децата ни неща, които ще им звучат като небивалици
цитирай"Действителността е фабрика. Не ферма. Фабрика. Месото се обработва от огромни международни корпорации, които нямат почти нищо общо с ранчото и фермера. Сега храната ни идва от огромни конвейери, където се малтретират животни и хора. А храната е станала много по-опасна, но това нарочно остава потулено. Има малка група международни корпорации, които контролират цялата хранителна система. Контролират храната от семената до супермаркета. Не става въпрос само за това какво ядем. Става въпрос за това какво ни е позволено да говорим и да знаем".
цитирайУспешна седмеца и на теб!:)
Особено утре!:)))))
цитирайОсобено утре!:)))))
0rth0d0x написа:
...според сайта на Кока-Кола напитката „не съдържа кокаин или други вредни субстанции и кокаинът никога не е бил добавян компонент на Кока-Кола“.Ама това го споменавам, защото съм пристрастен:)))
tit- страхотен пост както винаги!
tit- страхотен пост както винаги!
Интересно - обявяват какво няма, а не какво има.
В смисъл рецептата остава фирмена тайна. Огромен концерн ти дава гаранция - също и Световната здравна организация - само поискай!
Поздрави!
Именно!
Макар че не съм сигурна, дали вече няма замърсяване!
Гадното на тия дзверове било, че косвено трепят нормалните разтения!
А за влиянието им върху човека не ми се мисли!
Абе - има неща, дето трябва да се направят когато трябва!:))
Сега пуснем ли ги под масата...
цитирайМакар че не съм сигурна, дали вече няма замърсяване!
Гадното на тия дзверове било, че косвено трепят нормалните разтения!
А за влиянието им върху човека не ми се мисли!
Абе - има неща, дето трябва да се направят когато трябва!:))
Сега пуснем ли ги под масата...
ни се размине таз проклетия на алчните капиталисти!!!
цитирайОнази Онасис нали само Кока - кола пиеше?!:)):))
Седемдесетте години свалят кокаина, поне така твърдят!
Кока кола е тук от тогава!
Помня, че имаше различен вкус в детството ми!
Едва ли е само от годините!:))
Но принципно, не можеш да знаеш какво има и в най-реномирания продукт!
А за различните държави се ползват различни концентрати, в зависимост от проучването на вкусовете!
Гръцката кока-кола е по-сладка от нашата...
поне така ми се струва!
А за пристрастяването съм убедена!
Собственолично, така да се каже!:)):)):))
цитирайСедемдесетте години свалят кокаина, поне така твърдят!
Кока кола е тук от тогава!
Помня, че имаше различен вкус в детството ми!
Едва ли е само от годините!:))
Но принципно, не можеш да знаеш какво има и в най-реномирания продукт!
А за различните държави се ползват различни концентрати, в зависимост от проучването на вкусовете!
Гръцката кока-кола е по-сладка от нашата...
поне така ми се струва!
А за пристрастяването съм убедена!
Собственолично, така да се каже!:)):)):))
Колата не съдържа кока днес! Миналия век е имало, докато 60-70 г хората не са се стреснали от кокаина. Но това май не е оня, за който пее Клептън!:))
Както и да е - под обществен натиск кокаина отпада от съставката по това време!
цитирайКакто и да е - под обществен натиск кокаина отпада от съставката по това време!
Доста неща прочетох, но не съм аз човека, който трябва да ги чете!:)
Всеки линк е от полза за онзи, който се интересува!:)
цитирайВсеки линк е от полза за онзи, който се интересува!:)
17.
loran -
eeeeee
02.02.2010 11:12
02.02.2010 11:12
niama kak - za sajelenie tova e badeshteto ........ shte mutirame malko zdrave da e .......... dobro utro
цитирайТъкмо за да има възможност да се произвежда така, както по времето на бабите ни е Голямата битка!
Защото - ако си отровим земята, ставаме тотално зависими от производителите на "изроди"!
цитирайЗащото - ако си отровим земята, ставаме тотално зависими от производителите на "изроди"!
Господ си знае работата!:)))
цитирай че ние винаги избираме средния път, ей тъй, както го няма... и все попадаме на проста и груба селянка, но без яйчници... щот все много знаем...
поздрави tit, хубаво е...
цитирайпоздрави tit, хубаво е...
Това важи за градските хора!
На село все още земята е чиста и хората я работят!
За нашето дребно стопанство независимостта може да се постигне чрез производство на екологично чисти продукти!
Това е много дълбок и сериозен въпрос, който засяга бъдещето ни много повече от което и да е злободневие в момента!:))
цитирайНа село все още земята е чиста и хората я работят!
За нашето дребно стопанство независимостта може да се постигне чрез производство на екологично чисти продукти!
Това е много дълбок и сериозен въпрос, който засяга бъдещето ни много повече от което и да е злободневие в момента!:))
световен проблем! Как ще бъде рпешен зависи и от нас-обикновените хора!Абсолютно задължително е да има информация-кой продукт е генно модифициран и кой-не! И тогава ще можеш да избереш-засукана хубавица без яйчници ли искаш, или грубя плодовита селянка? (Мисля си обаче, че бая мъже на света ще предпочетат първата "опция"!Примерът дава възможност за шега...)
цитирай"Вече няма кокали на щанда за месо. Спусната е завеса между нас и мястото, откъдето идва храната ни. Индустрията не иска вие да знаете какво наистина ядете, защото ако знаехте, може и да ви се отяде. Ако се върнете по пътя на тези опаковани в найлон парчета месо, откривате съвсем различна действителност".
цитирай
24.
анонимен -
Om Ram
02.02.2010 12:18
02.02.2010 12:18
Браво! Кратко и точно.
цитирайИндустрия е - да !
И все по-малко хора участват в нея!
А какво представлява, знаем още от Алеково време...
Сега сигурно е несравнимо по-ужасно. Отглеждат се какви ли не гадинки с вкус на месото - какъвто пожелаете!
Искаме ли да знаем?
Искаме ли да мислим?
Или просто ставаме част от конвейера...
цитирайИ все по-малко хора участват в нея!
А какво представлява, знаем още от Алеково време...
Сега сигурно е несравнимо по-ужасно. Отглеждат се какви ли не гадинки с вкус на месото - какъвто пожелаете!
Искаме ли да знаем?
Искаме ли да мислим?
Или просто ставаме част от конвейера...
Поне можем да опитаме!:))
цитирайА може вече да сме мутирали?
цитирайГорчивата истина!:))
От два стола...
цитирайОт два стола...
Ние сме това, което ядем!:)
За мъжете не се и съмнавам!
Виж селянките са в привилегировано положение - могат да ползват всичко, както им е удобно и за каквото им трябва!:)):))
Като писах "засукана хувавица" имах предвид съществата тип "силикон върху кокъл", но не ми дойде наръки да го вържа с останалия текст!
Поздрави!:)
цитирайЗа мъжете не се и съмнавам!
Виж селянките са в привилегировано положение - могат да ползват всичко, както им е удобно и за каквото им трябва!:)):))
Като писах "засукана хувавица" имах предвид съществата тип "силикон върху кокъл", но не ми дойде наръки да го вържа с останалия текст!
Поздрави!:)
30.
loran -
da
02.02.2010 12:56
02.02.2010 12:56
az sam 100% mutant - daje veche i dushichkata mi mutira - kam dobro razbirase;;)))))
цитирайчисто и ясно изказана позиция - много близки мисли, споделям
поздрави!
цитирайпоздрави!
32.
анонимен -
искам да споделя нещо
02.02.2010 13:12
02.02.2010 13:12
На пръв поглед няма връзка с постинга!Преди години работих в градушките.Моят колега отглеждаше домати и други такива.Веднаж го видях как ги тори със селитра.Лехите бяха побелели от нея!Направо се ужасих!"А бе,човек,ще си отровиш децата,бе!"Той се ухили хитро,по нашенски,и ме успокои,че за в къщи тор не слага,а тези били за пазара!Е,за ГМО мащабите са други,но все си мисля,че принципа е един и същ!
цитирай
33.
анонимен -
Отдавна ни модифицират.
02.02.2010 13:36
02.02.2010 13:36
Абсолютно съм съгласен с 32 - Така наречените "натурални продукти"за зверски обработени с всякакви химии. Родния прозиводител си трови "гражданите " от години. Кой не е попадал на супер червен домат а вътре зелен и кисел.
цитирайАбсолютно, 32-ри! Тези, които налагат ГМО, със сигурност ядат биологично чисти продукти....
цитирайПривет и от мен :) Темата е много обширна, аз бих казал вкратце две основни истини, свързани с нея : 1 - тук става въпрос за бизнес, а не за здраве на хората ; 2 - у доста у хората има и апатия по такива теми, последния ми пример е от днес, в разговор на живо ми бе казано "Какво толкова се палиш за това ГМО, като е писано да стане - ти ли ще го променяш ? " ........ Май няма какво да добавя след такава реплика ! Хубав и успешен ден от мен
цитираймоята подкрепа съжалявам, че няма как да публикувам снимки в коментара.
До скоро.
цитирайДо скоро.
37.
xfire -
Парите са Бог и Монсанто е техния ...
02.02.2010 14:01
02.02.2010 14:01
Парите са Бог и Монсанто е техния пророк. Да видим как ще завърши епичната битка между доброто и злото.
цитирай
38.
анонимен -
Неграмотност
02.02.2010 14:34
02.02.2010 14:34
Още в първият абзац има две ударени "и" (ѝ), които са написани, като "и", което е също толкова гнусна грешка, като да напишеш "коЙто" вместо "коИто". Но драскачи по блоговете дал Господ...
цитирай
39.
анонимен -
:)))))
02.02.2010 15:39
02.02.2010 15:39
http://krassko.blog.bg/izkustvo/2010/02/02/polovinata-blogyrki-sa-mutanti.485074
цитирайБлагодаря!:)
цитирайТова е манталитет...
Явно, не само у нас!:(
цитирайЯвно, не само у нас!:(
тази тема може да бъде разширена много!
Главното е да не бъдем безразлични и апатични към храната и земята си!
цитирайГлавното е да не бъдем безразлични и апатични към храната и земята си!
Щото са по-вкусни!:))
цитирайАз пък си казвам, каквото мисля!
цитирайБлагодаря - аз се нагледах, а и линкове има!!:))
Драго ми е, че се отби!:))
цитирайДраго ми е, че се отби!:))
Четох в новините за някакъв отбой и че пак нещо сме недоразбрали!:(
Нали сме от село!:)))
цитирайНали сме от село!:)))
аз съм жена проста и неграмотна, най-вече нямам програма, която да изписва И ударено!
Това ли ти попречи да разбереш за какво става дума или те интересува само правописа по принцип?
цитирайТова ли ти попречи да разбереш за какво става дума или те интересува само правописа по принцип?
xfire написа:
Парите са Бог и Монсанто е техния пророк. Да видим как ще завърши епичната битка между доброто и злото.
"Дяволът седи върху монета" - обича да казва един приятел, така е - пак сме във времена на "парица-царица", всъщност излизали ли сме от тях, освен поединично като хора...
Мирис и носталгия по старите, но истински неща усещам в този постинг. ДА ДА ДА tit, хапваме "изроди", пием "фалш", носим дрехи пропити с отрова, но пък каква реклама само имат всичките тези неща. Бляскава! Така ми се ще и моята баба да беше жива и да ми наплеска върху печката налагана баница, "ако" че е нездравословна! Привет за постинга!
цитирайбабите ни готвеха с мат-л от градината и двора,
една от причините за дълголетието им:)
В наши дни колкото по-модерно живеем,
толкова по-бързо стареем:(
Животът върви стремглаво напред технологично,
а живеенето взе да става все по-проблематично!
По К1 тази вечер ще има дискусия за ГМО.
цитирайедна от причините за дълголетието им:)
В наши дни колкото по-модерно живеем,
толкова по-бързо стареем:(
Животът върви стремглаво напред технологично,
а живеенето взе да става все по-проблематично!
По К1 тази вечер ще има дискусия за ГМО.
Замърсяването от всякакъв вид и род е повсеместно!Просто нямам думи!
Права си, че среден път няма, а изборът ни е сега!
Дано не се окажем слепи, глухи и загубили способност да мислим!
цитирайПрава си, че среден път няма, а изборът ни е сега!
Дано не се окажем слепи, глухи и загубили способност да мислим!
Предпочитам засукана селянка, но и кока-кола.
Интересно какво прави хората ГМО-та.
цитирайИнтересно какво прави хората ГМО-та.
то е винаги личен избор, мисля!:)
цитирайТврде голямо значение се придава на формата, а съдържанието става все по-отвратително!
Наистина - интересувах се тези дни, и без много труд открих неща, от които ми настръхна косата!
Лошото е, че у нас и цената не е гаранция, че ядеш това, което пише на опаковката!:(
цитирайНаистина - интересувах се тези дни, и без много труд открих неща, от които ми настръхна косата!
Лошото е, че у нас и цената не е гаранция, че ядеш това, което пише на опаковката!:(
Моите опасения са, че живота става проблематичен!:(
Самополовината от това, което се твърди в тезите на природозащитниците да е вярно, заплахата е сериозна!
цитирайСамополовината от това, което се твърди в тезите на природозащитниците да е вярно, заплахата е сериозна!
Аз съм раздвоена между нуждата от прогреса и опасенията на консерватизма!
Не мога да се доверя сляпо на продукт от система, за която печалбата е Бог, а качетвата се мерят с удари на борсата!
Когато нещо зависи от нас, не бива да сме безразлични, и сляпо да подкрепяме чужадата алчност!
Като са такива хуманисти, що не създадат растения, които да виреят в пустинята и да култивират части от Сахара?
Като видим положителните резултати, да се замислим!
И хич не ми се слушат приказки за невероятните гении, срещу чиито труд протестираме!
Леонардо си е отишъл от този свят, без много от изобретенията му да видят бял свят!
Не знам това добро или лошо е...
Знам, че ми предлагат сделка, която не съм длъжна да приемам!
Е - не я приемам!
цитирайНе мога да се доверя сляпо на продукт от система, за която печалбата е Бог, а качетвата се мерят с удари на борсата!
Когато нещо зависи от нас, не бива да сме безразлични, и сляпо да подкрепяме чужадата алчност!
Като са такива хуманисти, що не създадат растения, които да виреят в пустинята и да култивират части от Сахара?
Като видим положителните резултати, да се замислим!
И хич не ми се слушат приказки за невероятните гении, срещу чиито труд протестираме!
Леонардо си е отишъл от този свят, без много от изобретенията му да видят бял свят!
Не знам това добро или лошо е...
Знам, че ми предлагат сделка, която не съм длъжна да приемам!
Е - не я приемам!
Az mislq,4e e vreme da ne se pravim po-ve4e na razseiani,kato 4e li nqma problem,ili toi ne ni kasae...
Problema e golqm....i skoro 6te ni uni6toji kato naziq i izob6to ne smqtam,4e preuveli4avam ne6tata...
Problema e globalen!
цитирайProblema e golqm....i skoro 6te ni uni6toji kato naziq i izob6to ne smqtam,4e preuveli4avam ne6tata...
Problema e globalen!
Просто ти взимам написаното и препращам линка към приятелите ми във ФБ - до един върли противници на ГМО-то! Пардон, на ....изродите! Под всякаква форма. Включително появили се и виреещи около "жълтите"павета!
Поздравления!
цитирайПоздравления!
Винаги харесвам колажите ти!:))
Весело, ма не най!:)
цитирайВесело, ма не най!:)
60.
анонимен -
Не знам дали гледахте "Референдум" по БНТ:
02.02.2010 22:08
02.02.2010 22:08
Изпаднах в ужас от наглостта на правителствените представители и пълната липса на контрол какво се случва в момента. Нямам представа как може обществото да защити правата си по този въпрос, но трябва да намерим начин да бъдем чути.
цитирайЗа това ще ти го кажа направо - КЪСНО Е ЧАДО!
Съжалявам!
Сливенската танкова дивизия не е в състояние. Аз не бях навътре в нещата, когато писах постинга. Той е чисто човешка позиция на човек, чул туй-онуй. Реших да се присъединя от симпатия към Пан:)
Ситуацията е много дебела!!!
Касае предприсъединителните договори /оня експерт го подчерта дебело, мадамата от министрството - също/
Което означава, че вече сме поели някакви ангажименти!
Това е!:(
Не знам имаш ли идея, колко директиви от предприсъединителния договор влизат в сила от тази година? Над 40! Тепърва ще ни заливат студени вълни!
ЗАЩОТО ТОВА ТРЯБВАШЕ ДА Е ДНЕВНИЯ РЕД НА ОБЩЕСТВОТО ПО ВРЕМЕ НА ПРЕГОВОРИТЕ!!!
Знаеш обаче, какъв беше дневния ред последните двадесет години!
Горчивата истина е, че ни изтласкват от производството на екологични продукти, нещо, с което доста народ би могъл да си вади хляба!
Реакция на обществото /до колкото има такова/ обаче, е добро начало!
Единствената възможност от тук насетне е тотален обществен контрол!
Няма - не е ваша работа! Няма - свободен съм да правя каквото си искам!
Законът ще мине!
От тук насетне трябва да бдим!
Да се надяваме, че ще съумеем!
цитирайСъжалявам!
Сливенската танкова дивизия не е в състояние. Аз не бях навътре в нещата, когато писах постинга. Той е чисто човешка позиция на човек, чул туй-онуй. Реших да се присъединя от симпатия към Пан:)
Ситуацията е много дебела!!!
Касае предприсъединителните договори /оня експерт го подчерта дебело, мадамата от министрството - също/
Което означава, че вече сме поели някакви ангажименти!
Това е!:(
Не знам имаш ли идея, колко директиви от предприсъединителния договор влизат в сила от тази година? Над 40! Тепърва ще ни заливат студени вълни!
ЗАЩОТО ТОВА ТРЯБВАШЕ ДА Е ДНЕВНИЯ РЕД НА ОБЩЕСТВОТО ПО ВРЕМЕ НА ПРЕГОВОРИТЕ!!!
Знаеш обаче, какъв беше дневния ред последните двадесет години!
Горчивата истина е, че ни изтласкват от производството на екологични продукти, нещо, с което доста народ би могъл да си вади хляба!
Реакция на обществото /до колкото има такова/ обаче, е добро начало!
Единствената възможност от тук насетне е тотален обществен контрол!
Няма - не е ваша работа! Няма - свободен съм да правя каквото си искам!
Законът ще мине!
От тук насетне трябва да бдим!
Да се надяваме, че ще съумеем!
Наглостта винаги си е била типична черта на правителствените представители - това са си същите добре костюмирани/корумпирани/, стари матричари, обслужващи Матрицата, които повтарят едни и същи заучени фрази, за да отклонят вниманието на хората от същността на проблема - а иначе едва ли те и техните деца ще се хранят с ГМО... - а в бъдеще, ако въведем ГМО - органик храните ще станат много по-скъпи от сега - защото ГМО вълната/заразата/ ще ги изтласка и ще намалеят многократно... - в момента и в Америка е така... - а другото не е до предприсъединителни договори - нали чухте по Канал1 - че гласовете са били 11 на 11 - защото нашият министър на земеделието е гласувал за ГМО - иначе тази дискусия сега и проблема с ГМО в България въобще нямаше да съществува... - какво/$$$/ е накарало г-н министъра да вземе такова решение... - друг много важен момент в дискусията бе - че представителят на "Монсанто" - не на евросъюза - още преди 3 месеца е искал премахване на 30км. предпазна зона - и сега - както обикновено - нашите продажници бързат да се предложат за изтривалка без никой от евросъюза да ги натиска за това... всичко друго са купешки приказки - представителите на "Монсанто" са ги купили - а те са ни продали, както всеки друг път... - как може другите държави /като Унгария, Швейцария, Италия, Австрия, Германия и т.н./ - да не пускат ГМО, а ние да не си отстояваме правата и сами да унищожаваме бъдещето на природата и здравето си... - иначе браво на Веселина Ралчева - чудесно си защити тезата.
Лека вечер, Тит :-)) - благодаря ти още веднъж за чудесния пост!
цитирайЛека вечер, Тит :-)) - благодаря ти още веднъж за чудесния пост!
63.
анонимен -
Точно за това се ядосвам, че величаят кадърността на
02.02.2010 23:23
02.02.2010 23:23
Меглена Кунева, когато тя не защити нито един български интерес, напротив - с лека ръка предаде народа (тънещ в невежество). Сега, естествено, си е спечелила поредния висок пост в ЕК. Но идват следващите преговори - за Еврозоната и Шенген. Дано поне тях не проспим!
Що се отнася до модифицираните храни - изуми ме фактът, че има български фермери, които и в момента необезпокоявани си произвеждат и продават такива култури. Ако ние се самоизтребваме за жълти стотинки - за какво са ни чуждите корпорации...
цитирайЩо се отнася до модифицираните храни - изуми ме фактът, че има български фермери, които и в момента необезпокоявани си произвеждат и продават такива култури. Ако ние се самоизтребваме за жълти стотинки - за какво са ни чуждите корпорации...
Хареса ми постинга!
Подпишете ако вече не сте го направили петицията срещу промените в Закона за ГМО! Вече над 12 000 души го направиха!
http://grazhdani.eu/peticija.php?c=gmo
цитирайПодпишете ако вече не сте го направили петицията срещу промените в Закона за ГМО! Вече над 12 000 души го направиха!
http://grazhdani.eu/peticija.php?c=gmo
Аз действително знам малко по въпроса!
Практика е непопулярни мерки да се взимат под мотото "Европата го иска!"
Но и това, че обикновения българин знае малко за клаузите на договора с ЕС също е вярно!
Дълбокото ми убеждение е, че допусне ли се макар една алинея по узаконяване на ГМО - това ще бъде пробив, от който няма връщане!
Въпросът е сложен за човек с обща култура само, но трябва да сме наясно - какво искаме. И да подкрепяме онези, които разбират и знаят как да го постигнат!
Или както много добре беше конкретизирано тази вечер:
Какво земеделие искаме?
Това далеч не е проблем само на селяните...
цитирайПрактика е непопулярни мерки да се взимат под мотото "Европата го иска!"
Но и това, че обикновения българин знае малко за клаузите на договора с ЕС също е вярно!
Дълбокото ми убеждение е, че допусне ли се макар една алинея по узаконяване на ГМО - това ще бъде пробив, от който няма връщане!
Въпросът е сложен за човек с обща култура само, но трябва да сме наясно - какво искаме. И да подкрепяме онези, които разбират и знаят как да го постигнат!
Или както много добре беше конкретизирано тази вечер:
Какво земеделие искаме?
Това далеч не е проблем само на селяните...
66.
анонимен -
И аз подписах тази петиция,
02.02.2010 23:33
02.02.2010 23:33
дано да свърши някаква работа.
цитирайЗнам, че Монсанто организираха семенари преди няколко години.
Проблемът у нас е, че няма контрол!
Знаеш - внасят крушки по документ, а се оказват автомобили! Примери колкото щеш!
Но си права - всичко е от пуста лакомия и алчност!
А ако знаеш как стои въпросът с месните продукти!!!
цитирайПроблемът у нас е, че няма контрол!
Знаеш - внасят крушки по документ, а се оказват автомобили! Примери колкото щеш!
Но си права - всичко е от пуста лакомия и алчност!
А ако знаеш как стои въпросът с месните продукти!!!
68.
анонимен -
Имаше една реклама преди много години,
02.02.2010 23:39
02.02.2010 23:39
която стана нарицателна за Монсанто: Един картоф разказваше: "Когато бях гладен, мноооооооооооооооого мислих" и следваше текст "Раундап" на "Монсанто" или нещо такова, не претендирам за точност. Още от тогава са ни хвърлили око на наивинитета.
цитирай ЗЕМЯТА УМРЯ»
Крещи земята, за семената,
отнеха ги, превърнаха в сделка.
Бизнес - монопол, печат и марка,
пари, пари, пари а семената.
Крещи земята за водата,
отнеха я, затвориха в бутилки.
Бизнес, отнеха и душата,
пари, пари, пари а водата.
Крещи земята, всичко взеха,
отровиха въздуха, разбиха тишината.
И в храма влязоха, вярата отнеха,
пари, пари, пари и умря земята.
31.08.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирайКрещи земята, за семената,
отнеха ги, превърнаха в сделка.
Бизнес - монопол, печат и марка,
пари, пари, пари а семената.
Крещи земята за водата,
отнеха я, затвориха в бутилки.
Бизнес, отнеха и душата,
пари, пари, пари а водата.
Крещи земята, всичко взеха,
отровиха въздуха, разбиха тишината.
И в храма влязоха, вярата отнеха,
пари, пари, пари и умря земята.
31.08.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
След опита с борбата за Националните Природни Паркове и за други зелени кътчета - стана ясно, че когато се разреши обеззеленяването в определени размери в даден район - те го правят в многократно по-голям мащаб - без никой/освен природозащитниците/ да ги контролира - конкретно във Велико Търново успяха да се справят и с Натура 2000 - първоначално общината приема един Общ устройствен план, в който изрично се казва, че Натура 2000 ще се спазва и гражданите могат да бъдат спокойни - това е циркът за приспиване на общественото мнение... - малко след това си приемат Подробен устройствен план/така наречения ПУП/ - и с него вече раздробяват и правят каквото си искат в Натура - ако им трябват гласове - купуват си общински представители и приемат каквото си искат - та кой ще ни гарантира контрол над ГМО в България, където отдавна вече нищо не се контролира - да не говорим за това, че прамахват и защитната зона - а щом го приемат законово в някакъв размер - на практика това ще означава никакъв контрол - контролът ще е само на книга... - още повече, че както и много учени изтъкват ГМО не е пластмаса или химическо замърсяване, с които се борехме досега... - колкото и да са страшни химическите замърсявания с времето се изчистват от природата - докато ГМО проникне ли в нормалните насаждения няма изчистване - вирусът вече е вкаран...
Хубав, Светъл и Негенномодифициран ден на всички :-))
цитирайХубав, Светъл и Негенномодифициран ден на всички :-))
от продуктите на пазара ни са менте, май и живота ние такъв в по-голяма степен за съжаление...
Подкрепям призива ти tit!
цитирайПодкрепям призива ти tit!
Ето още един стойностен блог и пост относно ГМО:
http://bgzemia.blog.bg/politika/2010/02/08/filmi-za-istinata-koiato-taka-staratelno-kriiat.489249
цитирайhttp://bgzemia.blog.bg/politika/2010/02/08/filmi-za-istinata-koiato-taka-staratelno-kriiat.489249
Ето информация за протестите против ГМО:
Четвъртък 11.02.2010 е денят, в който в цяла България започват протести срещу опитите на правителството да прокара некачествен закон, допускащ разпространение и пускане на пазара на ГМО.
За Чиста земя! Здрава храна! България свободна от ГМО!
София:
14:00 - 17:00 ч.
Площад "Независимост' (карето между Министерски съвет и Президентството)
Пловдив:
16:30 - 18:30 ч
Площад Стефан Стамболов / на Копчетата (до фонтана пред община Пловдив)
Варна:
16:00 - 18:30 ч
Пред областна управа - Варна (ул.Преслав 26)
Русе:
16:00 ч. - тръгване на шествието
Пред "Вазата"
Велико Търново:
13:00 - 15:00 ч.
пред факултета по изобразителни изкуства (срещу централна поща)
цитирайЧетвъртък 11.02.2010 е денят, в който в цяла България започват протести срещу опитите на правителството да прокара некачествен закон, допускащ разпространение и пускане на пазара на ГМО.
За Чиста земя! Здрава храна! България свободна от ГМО!
София:
14:00 - 17:00 ч.
Площад "Независимост' (карето между Министерски съвет и Президентството)
Пловдив:
16:30 - 18:30 ч
Площад Стефан Стамболов / на Копчетата (до фонтана пред община Пловдив)
Варна:
16:00 - 18:30 ч
Пред областна управа - Варна (ул.Преслав 26)
Русе:
16:00 ч. - тръгване на шествието
Пред "Вазата"
Велико Търново:
13:00 - 15:00 ч.
пред факултета по изобразителни изкуства (срещу централна поща)
Търсене
За този блог
Гласове: 29637
Блогрол
1. С нея светът е едно добро място за живеене
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка