Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2010 06:05 - Защо не харесвам красиви мъже?
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 44424 Коментари: 155 Гласове:
72


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     Защо не харесвам красиви мъже?
     Ми, щото …не ми харесват!      Тъй, както го написах, ще излезе, че по цял ден мъже разглеждам и класации редя. Което предполага набор кандидати и списъци изисквания…амиии!!!      А е и пряка провокация срещу зевзеците за най-бързо надраскване на най-логичния и злобен коментар – „Щот’ те не те харесват!”      Не, няма да кажа в своя защита, че съм кротка и хрисима женица! Скрила зад неугледна фигура брилянтна душа и топла нагласа за мирно битие, която егоцентричен и надменен красавец нивгаш не би оценил!      Нищо подобно – гореща жена съм аз, луда и темпераментна, по-нататък няма да се самоописвам, щото блога ми ще прегрее от посещения. и като нищо ще изгърми сървър ли е, що ли е, не знам. Завчера, в един момент можех да гласувам за собствения си блог, та се шашанах! И сега много внимавам – да не взема да не мога да влизам /не, че ще е голяма загуба за нета/!     Та - за красавците!     Не всички са надменни, ама красив мъж на 50 години изглежда подозрително! То на наше време и на 30 така изглежда! Тази възраст не ми е в полезрението, обаче…     Да има на солидна възраст запазени черти и фигура един мъж, ще рече, че се поддържа старателно, спортува, дисциплиниран е и суетен!     Номерът, че било генетично и баща му, и дядовците му /лека им пръст/ били такива пред мен не минава!     Такъв човек, знаете, става в 6, прави крос в квартала, връща се, къпе се, после пие чай /билков, ми - да!/ и закусва с препечен ръжен хляб и обезмаслено / или прясно/ сирене!      Всичко това - за един час…не знам кога сколасва с бръсненето.      Сега – не може да не съм ви споменавала, че часовете между 5 и 8 са ми любимите за спане.Да си развалям съня, за да правя чай /билков, непременно/ и да чистя банята, докато се препичат филийките от набедения за ръжен хляб ми звучи страстоубийствено!      А и колко от вас са рязали прясно сирене на тънки филийки?      Да съжителствам с дисциплиниран човек е детския ми кошмар – не знам защо, свързвам дисциплината с мълчание и тишина. Най-малкото – можеш да говориш, само ако си получил разрешение, и то тихо и по същество. Да не говоря когато и колкото си искам, при това на свободно избран тон и с непремерена сила на гласа е умение, което не съм тренирала от предучилищна възраст и необходимостта да се уча от тук на сетне отвръща погледа ми от всеки добре изглеждащ хубавец, уверявам ви!      Да не споменавам в този ред необходимостта да излизам навреме от къщи, достатъчно рано, за да не закъсняваме за работа! Не мога да си представя, че ще пропускам тръпката от напрежението да мина покрай камерите пет до три секунди, преди да удари девет! Всеки човек има нужда да печели някакво състезание! Не съм ви казвала, но съм горда, че това с часовника в девет обикновено го печеля. На косъм, но – да!       После, след работа – разходките по ларгото! Щото един красив мъж няма да седне в парка да обсъжда последните достижения на квантовата физика или филмите на Берлинале, примерно! Той ще се разхожда по главната, за да му се възхищават!  Горещите или завистливи погледи ще са награда за усилията и старанието му! Сега си представете /не се смейте!/, че трябва да вървя до него! Това предполага походка, поза и визия някаква! Айде – на визия го докарвам. Но да вземам за половин час разстояние, което обикновено минавам за седем до девет минути /иначе закъснявам за работа/, при тава няколко пъти – без мен!      След това ще трябва да се приготвя вечеря – защото храненето преди сън е вредно за здравето и цвета на кожата! Значи се вечеря до два часа преди сън. Като казах сън, имате ли идея колко часа трябва да спи един красив на 50 години мъж, за да няма торбички под очите? Онзи, същият, дето трябва да става в 6, за да си подържа фигурата с крос!       Пропуснах ли нещо?       А, да – когато угаснат лампите…       Когато угаснат лампите, уважаеми, сте убедени, надявам се, че няма никакво значение колко красив е мъжа!


Тагове:   мъже,


Гласувай:
73



1. smirena - Този мъж,който си описала на мене ми харесва.
04.06.2010 06:23
И аз доста рано сутрин си пия кафето.Едно не разбрах - защо ти му чистиш банята,вариш чая ,режеш сиренето на тънки филийки и т.н.Тоя тип за 50 г. живот не се ли е научил сам да си приготвя закуската ?Ето,това не ми харесва.И синът ми сутрин прави дълъг крос,но гаджето му спи и той прави закуската.Но,някои все ненаучени си остават.
цитирай
2. osi4kata - това е
04.06.2010 06:30
попадение в десятката.

Много е свежо :))))))))
И аз не съм почитателка на "нежни кожи".
Хех.
цитирай
3. анонимен - Свежарско, да!
04.06.2010 06:56
А каква е алтернативата, хахааааааа без мъж ли?
Това с бездуховността, която описваш и его на куб не е само за мъже.
Тридесет годишните, ах, ах, ах, я пробвай с тях, позамеси ги с опита си и хумор и пак пиши.
цитирай
4. vestvi - Уфф!
04.06.2010 08:04
Добре, че не се отнася за мен:)))
цитирай
5. smani - tit :))) ,
04.06.2010 08:50
това не е мъж - това е добре направен робот, нуждаещ се от всекидневна подръжка.
цитирай
6. tit - smirena - привет!:)
04.06.2010 09:04
Ако един мъж ми носи закуската в леглото, не бих имала претенции към визията му!:))
Тези неща трябва да са двустранни, мисля!:)
/без график - кой кога, разбира се!:):):)/
Приятен ден!
цитирай
7. weki1968 - А МЕН ХАРЕСВАШ ЛИ МЕ :-))
04.06.2010 09:04
А МЕН ХАРЕСВАШ ЛИ МЕ :-))
цитирай
8. tit - osi4kata - здравей!:))
04.06.2010 09:09
Само полет на въображението след разходка из центъра е това!:))
Не съм се замисляла и нямам критерии за визията на човека до мен! Чесно казано, не ме вълнува - критериите ми са от друго естество!:)
цитирай
9. tit - анонимен - :))
04.06.2010 09:09
С точния мъж!:))
цитирай
10. tit - vestvi - радвам се!:))))))
04.06.2010 09:10
Не съм си помислилла!:)
цитирай
11. tit - smani - привет!:)
04.06.2010 09:13
Като се замисля - да, попрекалила съм!:))
Ама колко неща правим механично?
Хубав ден!:))
цитирай
12. karambol5 - Ми как да ти кажа. . . . . . . Замести ...
04.06.2010 09:16
Ми как да ти кажа.......Замести 50-годишния с 30 и ще видиш какъв гъдел е :))))))
В един момент сама ще сискаш да станеш в 6 ,за да не изпуснеш нито миг с него :))))
Но закуската го остави сам да си яправи :)))) Целта е да се наслаждаваш на гледката :))))))))))))
Има и друга екстара- сутрешния секс :)))))))))) Нищо не ти пречи след това да печелиш всички състезания с с гореспоменатия часовник :))))) Хубавото е ,че ще си усмихната цял ден :)))))
б.а. Не си правя автореклама и не съм на 30 :)))) Ма съм готин :)))))
цитирай
13. bachym - Това за мен ли е писано
04.06.2010 09:18
:)

Зелен чай
Отделна баня
цитирай
14. tit - weki1968 -даааааааааа!:))
04.06.2010 09:19
Само дано пиеш чай от горски плодове!:))
цитирай
15. tit - karambol5 - :))
04.06.2010 09:22
Имам такива подозрения!:))
Но причината няма да е сутрешния секс!:)))
цитирай
16. анонимен - I az ne gi
04.06.2010 09:23
hareswam, osobeno, ako wunshniiat wid e edinstwenoto im polojitelno ka4estwo:)))
цитирай
17. scarlety - Хареса ми!
04.06.2010 09:23
Абе, един мъж трябва да е малко по-красив от дявола:))))
Ако може да има малко акъл в главата и да оправя бушони
ще е супер:))))
Поздрави!
цитирай
18. tit - bachym - :))
04.06.2010 09:24
Кафе!:))
Отделната баня е решение практично!:)):)):)
цитирай
19. nicodima - Нищо нямам против красивите! ; )
04.06.2010 09:25
Хайде сега - красиви, грозни...
Има мъже с излъчване и без такова...
Мъжете с излъчване и интелект са до един красиви за мен : )...
Поздрави!

Между другото - от 20 години работя с един "манекен" - с годините се спаружи като Мик Джагър, и все си е неприветлив и със самочувствие. Около него - тълпа от глупачки, която се разреди до една, способна да го търпи. Толкова!
цитирай
20. pontis - май трябва да откриеш нарочен постинг за оферти ...
04.06.2010 09:27
Поздрави, много добре обобщен образ ....:)
цитирай
21. mariani - И
04.06.2010 09:32
аз не ги харесвам ;)))
Поздрави за поста, tit
цитирай
22. pumona - Най-сетне, ама най-сетне,
04.06.2010 09:53
се появи Тит, за да напише, точните изречения за красивия мъж.
Скучно е с тях!
Но... като че ли трябваше да допълниш - красивият педантичен мъж!
Поздрав Тит, развесели ме сутринта!
цитирай
23. karambol5 - Имам такива подозрения!:)) Но ...
04.06.2010 10:31
tit написа:
Имам такива подозрения!:))
Но причината няма да е сутрешния секс!:)))


Мислиш ли ,че няма да е точно това причината :Р :))))))))
цитирай
24. анонимен - istinata
04.06.2010 10:49
истината за проекта на istinatazaproekta.bg
цитирай
25. kapricia - :о)))
04.06.2010 10:57
Така казано, май си права. Ама все пак нали не искаш някоя сутрин да се събудиш като в оная песен на Замунда Банана Бенд: "Са напил кат` алигатор, са събудил с крокодил..." :о))) То и аз не съм по фотомоделите, но и не споделям принципа, че красив е всеки мъж, който е малко по-хубав от Дявола. Златната среда е идеалния вариант. Останалото се оправя с малко поддръжка и основните хигиенни навици. :о)))
Поздрави!
цитирай
26. panazea - Тит,чудесна си!
04.06.2010 11:32
Ние си знаем, много хубаво -не е на хубаво!
Я нещо по-реално и по-готино!
Тези педантите са адски скучни и всичко им е подредено и от напред знаеш какво ще се случи! Досада! Този може да е готин , ама за навън! В къщата си трябва някой по-така! И най-вече ИСТИНСКИ!
Привет,момиче!
цитирай
27. compassion - Ти пък, да не бил красив...
04.06.2010 11:39
моли се като търсиш мъж, да не намериш говедо, че вероятността е голяма.
Тогава ще си спомниш колко щастлива си била сама.
При ВСЯКО съжителство се изискват доста компромиси и от двете страни. Това е цената да си семейна.
Много ми хареса стила ти, но по отношение на заключението ти: не забравяй, че лампите на ЖИТЕЙСКАТА сцена никога не угасват и трябва да живееш със своите избори.
цитирай
28. анонимен - И аз да кажа
04.06.2010 12:03
Значи..... аз съм от описаната категория по външност. Между 30 и 40 съм. Нито тичам, нито правя нещо необичайно, за да се поддържам. Не знам, дали са гени, но ми дават винаги 10 години назад. Все едно. Може да е оптическа илюзия. Сменил съм доста момичета, като с две съм бил много време - оказаха се подходящи. Сегашната и предишната. С останалите имахме разминавания. Вече съм и семеен. Домакинската работа сме си я разделили с жената. Гледането на детето също. Заедно с нея поглеждаме по улиците засукани мацки или гейове. Хубави мъже има рядко, за да са тема на коментар (в БГ). На чуждо не съм посягал никога. И не смятам и да го правя. Не знам, дали съм изключение, но и доста мои приятели са като мен. Нека авторката на блога се излекува малко от комплекси и предразсъдаци. Нека черногледците си помислят, защо живота им е черен и да не дават тъпи съвети на останалите. Жалки сте, уважаеми.
цитирай
29. анонимен - мъж на 52
04.06.2010 12:14
Много приказки, някои по-романтични, други - по-практични, повечето от жени. Една самореклама, от някакъв мъж, не особено уверена. Много съвети, които издават преди всичко неувереност.
А това, което виждам в живота, е, че нещата в повечето случаи се свеждат до секс, а там предпочитанията се определят от същите неща, които действат и на маймуните и на хипопотамите - за секс жените търсят генетично най-отдалечения от себе си мъж, а за семейство - генетично най-близкия (това не съм го измислил аз). После, сексът, не знам защо, се отъждествява с любов и пр. и пр. житейска проза, измами, скандали и пр. разбиващи съмочуствието и личността неща. Женен съм за жена с много по-хубава фигура от моята, че и по-висока, но, в крайна сметка, нещата са прости - ако жената/или мъжът са зли, с тях не се живее, ако са грозни - няма как да заживееш с тях. Значи, търсиме такива, които не са зли и не са грозни. Това е.
цитирай
30. анонимен - ужас
04.06.2010 12:29
tit на вас не ви трябва мъж.явно сте или стара мома или е......на и изоставена.с тез претенций и грозния ще избяга.вземете си куче ще мълчи ще ви слуша но за жалост и то ще иска внимание и грижи.който вие отделяте само за себе си.вие искате всичко да се върти около вас. е не сте царица.трябва и компромиси.и да се готви и да се пере,понякога и крушка да се смени.какъв ще е мъжа зависи от жената.а за това след като загасите крушката в тъмното и кучето ще ви свърши работа.моля ви не искайте деца при тях няма дисциплина те не слушат цапат викат и сще по ужасяващо за вас сутрин в 8 искат закуска.не не моля ви вземете си куче.нищо че и то няма да е щастливо.
цитирай
31. анонимен - XXS
04.06.2010 12:34
do 28 i 29 - BRAVO!! Iskreno se radvam na takiva maje! Az mnogo haresvam krasivite i seksapilni maje. Drug e vaprosat 4e ne 4ak tolkova krasivite poniakoga sz mnogo mnogo po seksi!!!. Az ne bih jiviala s kaprizen, pretenciozen i pridir4iv muj,nezavisimo kolko e krasiv, seksi ili duhovno blizuk do men...
цитирай
32. анонимен - XXS
04.06.2010 12:38
do 30 ako ima6 predvid sebe si ne samo na tit ne i triabva6 - na nikoi ne mu triabva6!!! Da po-dobre e ku4e. I ne nameswaj decata. Decata ne tejat - takiva "maje" tejat na jenata!
цитирай
33. universalnite000 - :) Хареса ми, особено в частта за ...
04.06.2010 12:57
:) Хареса ми , особено в частта за дисциплината , която трябвало да се спазва - и аз съм твърдо против всякакви дисциплини :)))
Спорен ден , с положителни емоции !
цитирай
34. eliana - *
04.06.2010 13:09
Свежо,остроумно .... това си ти ...
и все такава!
цитирай
35. miaa - Привет и усмивки:)))
04.06.2010 13:16
Оригинална и непредсказуема си , Tit!
Няма значение, какъв е!
Само да е мъж и физически и умствено!
цитирай
36. lubara - Поздрави, tit !
04.06.2010 13:17
Значи не ме харесваш, така ли ? Не вярвам.
цитирай
37. benra - тит,
04.06.2010 13:17
няма по-красив мъж от този с чувство за хумор и с обожание в очите.Нали:-)))Ей такава красота мъжка харесвам
цитирай
38. анонимен - 30
04.06.2010 13:19
XXS три пъти прочетох статията и след това писах.колко глупости има написани.цитирам.
ама красив мъж на 50 години изглежда подозрително.глупост.
Номерът, че било генетично и баща му, и дядовците му /лека им пръст/ били такива пред мен не минава.гена си е ген доказано.
не знам защо, свързвам дисциплината с мълчание и тишина. Най-малкото – можеш да говориш, само ако си получил разрешение, и то тихо и по същество.алооооо.не така.нямам предвид крясъци но да не се пошегуваш, да гледам мач ида не извикам е не.
Да не говоря когато и колкото си искам, при това на свободно избран тон и с непремерена сила на гласа е умение, което не съм тренирала от предучилищна възраст и необходимостта да се уча от тук на сетне отвръща погледа ми от всеки добре изглеждащ хубавец, уверявам ви!. -значи ти мълчи като дупе а аз ще говоря каквото си искам.е не е чесно.горното е за него това за мен.хитро.
Щото един красив мъж няма да седне в парка да обсъжда последните достижения на квантовата физика.-по тез теми от грозните не може да вземеш дума.
Той ще се разхожда по главната, за да му се възхищават! Горещите или завистливи погледи ще са награда за усилията и старанието му.-това вече май е ревност.красивият няма нужда да се пъчи,грозните искат да са забелязвани.
имате ли идея колко часа трябва да спи един красив на 50 години мъж, за да няма торбички под очите? Онзи, същият, дето трябва да става в 6, за да си подържа фигурата с крос!-може и да има такива мъже но само по филмите.до това води ТВ и сериалите.обикновенния БГ никога.
Когато угаснат лампите, уважаеми, сте убедени, надявам се, че няма никакво значение колко красив е мъжа!.-ами те за това ги гасят да не се вижда с какъв крокодил се чукаш. шега.
цитирай
39. анонимен - Ох, че неверно...
04.06.2010 13:19
"ама красив мъж на 50 години изглежда подозрително"

"Да има на солидна възраст запазени черти и фигура един мъж, ще рече, че се поддържа старателно, спортува, дисциплиниран е и суетен!"

"Да съжителствам с дисциплиниран човек"

Съболезнования, за Вас е късно да харесате каквото и да било...
цитирай
40. mglishev - Добре де,
04.06.2010 13:24
ами ако е красив, ама небръснат и неподдържан? Убав такъв, ама без да е лъснат? Ммм? Добрите гени не бива да се пренебрегват, ето, аз като стана сутрин и се погледна в огледалото, си викам: "Пу, машалла, много си арен, що да си миеш зъбите и да се бръснеш, само ще си развалиш естествения чар!" :D
цитирай
41. анонимен - Връзват ти се, че се късат. Може и да подмокрят ръце.
04.06.2010 13:33
Не, няма да кажа в своя защита, че съм кротка и хрисима женица!
Нищо подобно – гореща жена съм аз, луда и темпераментна, по-нататък няма да се самоописвам, щото блога ми ще прегрее...
Харно, добра реклама на принципа - отричай, за да привлечеш.
И на венчавката на тъмно да повикаш, ей!
цитирай
42. анонимен - Каква приказка ми се отвори..
04.06.2010 13:35
до 40 Това твоето си е самовлюбеност:)))))) първа класа!! Обожавам:))) Еми няма начин, аз съм същата и най-мразя да ми придирят, опа, и да ми се назландисват!!:))))))
цитирай
43. ustime - Ако...
04.06.2010 13:38
Ако мъжът е естествен в поведението си, това, че е красив едва ли е "отрицателна" черта.
По-скоро, Драга, трябва да търсиш красивия ум у мъжа.
Тогава, може би, няма да ти е нужно да гасиш лампата..
цитирай
44. анонимен - до 41
04.06.2010 13:39
Жените не обичаме конкуренцията ;))) е*и се!
цитирай
45. анонимен - Блог бг на гепито прилича.
04.06.2010 13:40
Над теб в най-популярни поета, рИве да му се обадиш, реална, гореща, страстна.
Да ви е*ба и у постановките блогови,,,развалена латерна на лакардия не ходи,,,
цитирай
46. анонимен - до 44
04.06.2010 13:41
Извинявай дреги, но ако беще красива жена, щеше да занеш, че да търсиш въобще ум у мъжа в ТВОЕ присъствие е все едно да търсиш под вола теле;))))
цитирай
47. boristodorov56 - А-у, много колоритно и емоционално -
04.06.2010 14:32
прегряха нарцисите.

Изпочупиха си палците от настъпване
не прекалявай със зрелищата.
цитирай
48. petra111222 - :))))))))))))))
04.06.2010 14:52
разкошотийка!

и не само мисля като теб :))) ... опитах се да мисля като един красавец на 50 :))) ...
чакай да го изровя и ще ти го изпратя ...

поздравче!

и благодаря за усмивката!
цитирай
49. petra111222 - погледнала съм ги от друг ъгъл :))), но и той - ъгълът де :))) - красив :))))
04.06.2010 14:57
http://petra111222.blog.bg/poezia/2009/09/15/pytiat-prodyljava.397607


/само до авторката ! , анонимни да не го четат, че току виж се познали :))))) /
цитирай
50. koldgik - :)))))
04.06.2010 15:04

"Когато угаснат лампите, уважаеми, сте убедени, надявам се, че няма никакво значение колко красив е мъжа!"


Затова, да е млад и можещ(30-35г), не на 50 и толкова красив:)))
Поздравии!
:)
цитирай
51. kasnaprolet9999 - Не се притеснявай за вечерята,
04.06.2010 15:08
такива мъже вечер ядат стъргани моркови, с ядки и кисело мляко.Не си мисли, че ще те води по площада, най-вероятно ще те заведе на плуване, да да си поддържате по-добре фигурите, само с крос сутрин няма да мине.После до като стане два часа преди сън ехе... ще си дотренира с теб и няма защо да гасите лампата :)))
На следващия ден и да искаш, няма да можеш да измиеш банята, нито да му приготвиш закуската, вероятно той ще ти я приготви. Ако загубиш състезанието с часовника едва ли това ще те впечатли, защото ще си с приповдигнато настроение и приятни спомени от добре прекарана нощ.
И не си мисли, че съм попаднала на такъв мъж, та знам толкова много :)))
цитирай
52. realtornado - тц тц тц :)
04.06.2010 15:08
Добре че жените казвате едно, а после правите друго :)
В тази връзка един пример от научно популяран филм на Дискавъри:
Попитани мъжете и жените с колко партньори са били, мъжете казват значително повече бройки от колкото жените. Това е парадокс защото тези мъже са спали все пак с жени. За да решат дилемата подлагат мъжете и жените на детектор на лъжата. Оказва се, че мъжете са преувеличили с малко, но най-вече че жените са прикрили значително бройката на партньорите си :)
С две думи - на жена която се докарва вяра да нямаш :)
Нали точно това значи красив мъж - който се харесва от жените :)
Не е невъзможно да си изключение ама пусто всички се мислим за такова :)



цитирай
53. анонимен - без да съм ти чел писанията - кой го ...
04.06.2010 15:42
без да съм ти чел писанията - кой го интересува?
цитирай
54. анонимен - И аз доста рано сутрин си пия кафето. ...
04.06.2010 15:43
smirena написа:
И аз доста рано сутрин си пия кафето.Едно не разбрах - защо ти му чистиш банята,вариш чая ,режеш сиренето на тънки филийки и т.н.Тоя тип за 50 г. живот не се ли е научил сам да си приготвя закуската ?Ето,това не ми харесва.И синът ми сутрин прави дълъг крос,но гаджето му спи и той прави закуската.Но,някои все ненаучени си остават.


Че коя нормална жена би си позволила да не приготвя закуската на съпруга си ??? Напрво на момента съм е изритал ако не ми приготви това елементарно не6то....За кво ми е тогава жена...за едните красиви очи ли :)) хахаха не мерси
цитирай
55. xxxx - хъхъхъ
04.06.2010 16:01
realtornado написа:
Добре че жените казвате едно, а после правите друго :)
В тази връзка един пример от научно популяран филм на Дискавъри:
Попитани мъжете и жените с колко партньори са били, мъжете казват значително повече бройки от колкото жените. Това е парадокс защото тези мъже са спали все пак с жени. За да решат дилемата подлагат мъжете и жените на детектор на лъжата. Оказва се, че мъжете са преувеличили с малко, но най-вече че жените са прикрили значително бройката на партньорите си :)
С две думи - на жена която се докарва вяра да нямаш :)
Нали точно това значи красив мъж - който се харесва от жените :)
Не е невъзможно да си изключение ама пусто всички се мислим за такова :)






винаги вкарваш логика..
някои издокарани женки тъй могат да тъ издокарат, че дъ съ чудиш от де ти е дошло

tit-мит, нека с теб да сме квит хъхъхъ, Ама ти пък, ай сега отпусни се малко, кефи ни се де, и ние красивите душа берем, а жените страхливите що пък дъ не сте, в случая, до мен?! хъхъ
:p (кой бяга от хубавото ъъ?! ни тъ разбирам, няма да съ дърпаш ей щотуууу ни знам как шъ съ разберем)
цитирай
56. vmir - Тотално грешиш с обяснението, че фигурата зависи от настоящите грижи.
04.06.2010 16:16
Нищо подобно, погледни страстните планинари със задължително деформирани тела и ще се увериш, че да натоварваш тялото си не означава то да изглежда добре. Конструкцията на тялото се оформа трайно на младини. Не си ли тренирал до 20-25 годишна възраст, и да се скъсаш от тренировки после, резултата ще е нищожен или направо негативен. Освен това, от опит знам, движението и тренировките след 40 - 45 са необходими против застояване, високо кръвно и обездвижване. Каква красота, какво перчене на 50, когато работата зад бюрото става враг №1 за здравето, силите и усещанията ти? Самия аз бях изненадан да открия, че без тренировки в продължение на десетилетия, на 50 обиколката на гръдния ми кош си беше останала 130 сантиметра, и когато ми се наложи да се боря с обездвижването, без специални грижи, а с около 10 - 20 минути дневно хаотични занимания на лост и лицеви опори, нарастна до 134, с което чупя всякакви норми за идеални пропорции и прочие - благодарение на това, че някога съм се занимавал... Освен това, предположението ти за педантизма и връзката му с физическата кондиция също не е особено силна, но да не навлизам в специализирани теми, ще завърша с това, че мен ме плашат закъснелите обречени на неуспех усилия, каквито откривам в много хора, които са пропуснали да се погрижат навреме за баланса между духа и тялото си, и след това стават роби на моди, диети, грижи, козметики и какви ли не процедури и глезотии, които няма как да им дадат онова, което други имат от само себе си... А иначе, тоталното разплуване не е трудно и е въпрос на натрупани вредни навици и манталитет...
цитирай
57. анонимен - :)))Тит, не знам защо, но мисля, че ...
04.06.2010 16:24
:)))Тит, не знам защо, но мисля, че нещо ни бъзикаш.Въобще не е задължително красивия мъж да е деспот и егоист:), или да иска да му прислужваш, или пък да се съобразяваш непрекъснато с него.По-скоро добре си го описала, но ако смениш мъжа с жена:), така ми стои по-таман:):):)
цитирай
58. анонимен - tit да не идва от Тодорка,
04.06.2010 16:25
че такава кушия настана под тази префърцунена писанка хааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
цитирай
59. hristo27 - Мъж едновременно да е: млад, к...
04.06.2010 16:28
Мъж едновременно да е:
млад, красив, богат, да не пие, да не пуши, по жени да не се заглежда, да работи и да мълчи, да няма собствено мнение...
Е, нема такова животно!
цитирай
60. tit - 16. анонимен - :)))
04.06.2010 17:23
Когато само това е качество! Външният вид говори за човека, все пак! Обикновено повече, отколкото ни се иска!:))
цитирай
61. tit - scarlety - Бушоните си ги оправям сама!:))
04.06.2010 17:25
С акъла нещата стоят различно - да не се налага да му давам поне!:)
цитирай
62. tit - nicodima - чарът е друго нещо!:))
04.06.2010 17:27
Всъщност си правя самокритика - ма голяма дандания станала гледам!:))
цитирай
63. tit - pontis - благодаря!:))
04.06.2010 17:31
Неее, никакви оферти не приемам!:)
Привличането не може да бъде обект на оферти!:)
Имах си нахвърляни мисли от един стар постинг, снощи си ги подреждах, докато Маги си играеше на люлките...
цитирай
64. mglishev - Ми нормално
04.06.2010 17:47
анонимен написа:
до 40 Това твоето си е самовлюбеност:)))))) първа класа!! Обожавам:))) Еми няма начин, аз съм същата и най-мразя да ми придирят, опа, и да ми се назландисват!!:))))))


И при мене така. Като стане заварката - стане. Като не - друг губи :D
цитирай
65. tit - mariani - привет!:))
04.06.2010 17:48
Външната красота е нещо относително и зависи от вкуса на наблюдателя!:)
Но суетните хубавци си личат отдалеч!:)
цитирай
66. tit - pumona - хвана ме!:))
04.06.2010 17:52
Еднообразието и условностите убиват любовта!:)
цитирай
67. tit - karambol5 - даа!:))
04.06.2010 17:54
Пеперудите трябва да пърхат по всяко време!:))
цитирай
68. анонимен - много добре!!
04.06.2010 18:06
МНОГО ДОБРЕ,ПРЕКРАСНА!! ХАРЕСА МИ ТВОЕТО ПИСАНИЕ И ЗАДЪЛБОЧЕНИЯ АНАЛИЗ! АЗ СЪМ ЕДИН МНОГО ГОТИН МЪЖ НА 55, С КОГОТО ПОЛОЖИТЕЛНО ЩЕ ТИ БЪДЕ ПРИЯТНО!!.... Я СЕ ОБАДИ! ИМЕЙЛ: mitkorum@abv.bg АЗ СЪМ МИТКО.....
цитирай
69. koki4e - Ама какво става тук?
04.06.2010 18:15
Голяма навалица е събрал тоя красив мъж!И как няма да събере ,като е изчезващ вид.Пазете красивия мъж!
цитирай
70. анонимен - e вие пзк
04.06.2010 18:19
аз пък ги харесвам :)
цитирай
71. анонимен - :)
04.06.2010 18:19
няма лошо един мъж да се поддържа било то и на 100години да е,важното е да не прекалява,а и да не пречи на останалите.в крайна сметка щом иска да се поддържа, трябва да се научи да си "приготвя закуската" сам,защото жените не сме Ванга (лека и пръст) да знаеме какво ще иска господина да яде от богатото си меню.В крайна сметка и на жената и се дига рейтинга,когато до себе си има един хубав мъж,който има някакви познания в някаква област, да се разхождате бавно по някоя алея и да я зяпат завистливо, или пък него... :) хубава статия,но не не се показват силни аргументи,но браво за старанието! :)
цитирай
72. анонимен - stresnat
04.06.2010 18:51
mislq 4e ne si ot nai krasivite i nekompleksiranite. dalboko v sebe si zne6 qvno 4e nqma6 6ans pri hubav maj.i stigame do izvoda--koi ne dava ne stava.
цитирай
73. анонимен - do 69
04.06.2010 18:58
mitko da ne bqga6 kato q vidi6?predstavqm si kakvi visq6ti mesa ima. maika mi e na 70 no sam ubeden 4e izglejda po dobre ot neq
цитирай
74. анонимен - do baba jaba
04.06.2010 19:05
za6toto se 4uvstva6 ne na mqstoto si.za6toto sutrin ot barzane ne ti ostava vreme da se pogledne6 v ogledaloto i da izpita6 ujas ot tova na koeto si zaprili4ala.
цитирай
75. анонимен - Пропуснах ли нещо?
04.06.2010 19:08
май, да... преди да угаснат лампите, старателното поставяне на съблечените дрехи върху стола или (о, ужас!) на закачалка
цитирай
76. анонимен - zamisli se
04.06.2010 19:08
http://vbox7.com/play:4dabb59b
цитирай
77. raders - Язък - и тук не ми провървя!
04.06.2010 19:33
Язък - и тук не ми провървя!
цитирай
78. анонимен - Язък - и тук не ми провървя! Не, ...
04.06.2010 19:42
raders написа:
Язък - и тук не ми провървя!


Не, тука не е за красиви, само за грозни и слуги:))))))))))))))))))))
цитирай
79. tit - Каприция,
04.06.2010 19:44
Сутрин се будя много трудно - един Кроки ще ми подейства като пружина, да!:)):)
Но както няколко човека вече са коментирали - важно е излъчването!
Един съскащ красив кротал не би могъл да конкурира грижовен крокодил!:))
цитирай
80. tit - raders - здравей!:)
04.06.2010 19:47
Имах тежък работен ден, без НЕТ и сега започвам да отговарям!:)
Не се подавай на провокации - тук е за остроумни и с оптимистичен израз на физиономиите хора!:))))
Тъй че - минавай пак!:))
цитирай
81. tit - panazea - :)):)))
04.06.2010 19:52
Един не се сети да ми предложи да потичаме в парка!:))
В началото няма да съм много издръжлива, но аз се уча бързо и в движение!:)):))
Хубава вечер!:))
цитирай
82. анонимен - Понеже...
04.06.2010 19:54
...виждам Неколко сериозни разлики:
1. Батето изобщо не е Красив! :-)
2. Става в 6 ч., ма изобщо нема навика да гони кучетата в Гевгелийски! :-)
3. Да - зима си душ, ма банята си е чиста и никой не търка преди тва...
4. Батето не закусва! :-)
5. Не пие некви неща от водорасли - пие силно двойно кафе със сметана. :-)
6. Ако Кака не става с него, Батето пази тишина, за да не я събуди! :-D

Е...стига толкова, бе!
Сичко тва говори, че...требва да харесваш Батето! :-Р

Здрава да си! :)))
цитирай
83. анонимен - Tit, ще ми станеш ли жена?/от един ...
04.06.2010 20:02
Tit, ще ми станеш ли жена?/от един умопомрачително красив мъж/
цитирай
84. tit - compassion - Здравееей!:)))
04.06.2010 20:04
Радвам се да те видя!:)
Цената да си семейна е да си отгледаш децата, мисля! За това занимание е нужна среда от разбирателство и уважение! Човек трябва да реши иска ли да отгледа дете през живота си или иска цял живот да е дете.:))
До нуждата да се грижиш за някого повече, отколкото за себе си изглежда се стига трудно. Исках да напиша забавен самокритичен постинг, но както винаги напоследък пак опряхме до Егото!:))
цитирай
85. tit - 28. анонимен,
04.06.2010 20:13
Моите поздравления за успешната Ви връзка и пожелание за дълго семейно щастие!:)
Да, аз си имам комплекси, знам си недостатъците и знам, че имам още да работя върху себе си! Считащите се за съвършенни просто ме плашат!
Същевременно, докато се усъвършенствам бавно, живота върви бързо, но това не ме притеснява, щото го живея!:))

P.S.: Малко добро чувство за хумор би придало допълнителни приятни нюанси на Безукорността Ви!:)
цитирай
86. tit - 29. анонимен - аз обяснявам защо не търся красив!:)
04.06.2010 20:23
Не мисля, че решението да обвържеш живота си с някого се свежда до простия принцип - да не е зъл и грозен едновременно!
Ама като съм неуверена!:))
цитирай
87. tit - Бате, ти си ми в Любими
04.06.2010 20:31
още от времето, когато бяха Избрани, или обратното беше - все едно!
Тъй че - без повече приказки!:)))))
цитирай
88. tit - 30. анонимен,
04.06.2010 20:33
дъщеричката ми не харесва кучета!:))
цитирай
89. tit - universalnite000 - благодаря!:))
04.06.2010 20:46
Доста спорен беше и ти отговарям чак сега!:))
Приятна вечер - недисциплинирана!:))))
цитирай
90. tit - eliana - Благодаря!*
04.06.2010 20:48
Приятна вечер, мила!:))
цитирай
91. tit - miaa - здравей!:)
04.06.2010 20:49
Трябва да е точния човек, просто!
Май вече го писах!:)))
цитирай
92. tit - lubara - харесвам те!
04.06.2010 20:54
Особено като те чета!:))
цитирай
93. tit - benra - :)))
04.06.2010 21:02
Така си е!:))
цитирай
94. tit - XXS - с капризен и придирчив човек би живял само някой в крайна нужда!:))
04.06.2010 21:05
Вземи се регистрирай!:)
цитирай
95. tit - 39. анонимен,
04.06.2010 21:09
нямаш идея колко неща харесвам!:))
Късно е, когато почнеш да търсиш сламките у другите, мъкнейки треските в собствените си очи!:))
цитирай
96. анонимен - много глупаво и незряло
04.06.2010 21:09
за да се напише тази глупост се изисква време. как се губи времето. прочетох и сега разбирам че може много да се пише и в крайна сметка нищо да не се казва:(
няма такива мъже, това е твоя сбъркана фантазия.
цитирай
97. tit - mglishev - добрите гени трябва да се пазят и разпространяват всячески, докато ги има!:))
04.06.2010 21:12
Доколкото чета - имаш успех! Дерзай!:))))
Инак - мисля като теб, но си мия зъбите вечер - стоматологичните услуги са страшно скъпи!:)))
Поздрав!:)
цитирай
98. tit - 97. анонимен - айде бе!:)
04.06.2010 21:15
Познавам един лично!:))))
цитирай
99. tit - daimyo - успех!:))
04.06.2010 21:16
Желая ти да намериш и други удоволствия!:))
цитирай
100. анонимен - НИЩО НОВО,УВАЖАЕМА ГОСПОЖИЦЕ.....
04.06.2010 21:17
НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ ,ТИ ПРОСТО СИ ПОРЕДНАТА БЪЛГАРСКА СЕЛСКА ПРОСТАКИНЯ,КОЯТО НЕ Е НАУЧЕНА НА РЕД И САМОДИСЦИПЛИНА!
ЗА ТАКИВА КАТО ТЕБ....НЕ Е ВАЖНО ДАЛИ МЪЖА Е КРАСИВ ИЛИ ДОБРЕ СЛОЖЕН!ЗА ТАКИВА КАТО ТЕБ Е ВАЖНО.....ДА ИМА ДЕБЕЛ И ДЪЛБОК ПОРТОФЕИЛ!!!!
НЕ СМЕ ИЗНЕНАДАНИ, ГОСПОЖИЦЕ....!!!!
цитирай
101. lubara - Хубави събота и неделя, tit !
04.06.2010 21:20
Знаех си аз! Ей, тук много сериозни коментарии се изписват, и все анонимници щракат дългите обяснения.
цитирай
102. tit - 42. анонимен - :)))))):)
04.06.2010 21:22
Не е реклама, знам кои са сайтовете за запознанства!:))))
цитирай
103. tit - 101. анонимен
04.06.2010 21:25
Не те трия, щото в моя блог трия само откровен цинизъм!
Поста е за това, което не търся. А какво търся, не смятам за нужно да коментирам публично!
цитирай
104. tit - 102. lubara - :)
04.06.2010 21:27
Хубави дни и на теб!:))
цитирай
105. tit - 44. ustime - :):):)
04.06.2010 21:28
Аз лампите ги гася, щото токът ми идва скъп, не за друго!:))))
цитирай
106. tit - 46. анонимен - ???
04.06.2010 21:29
Какъв ти е проблемът?!
цитирай
107. tit - 48. boristodorov56 - :)))
04.06.2010 21:32
Опааа - не очаквах да прекаля, Борка!
Не вярвах, че толкова много докачливи хора се смята за красиви!:))
цитирай
108. tit - petra111222 - здравей!:))
04.06.2010 21:34
Благодаря ти!:)
цитирай
109. tit - koldgik - :))
04.06.2010 21:36
Моженето е по-важно от годините!
И как го можеш - също!:))
цитирай
110. tit - kasnaprolet9999 - :))
04.06.2010 21:37
Винаги ме развеселяваш!:)))
Хубава вечер!:)
цитирай
111. tit - realtornado - :)
04.06.2010 21:40
"Жените искат всичко от един мъж, а мъжете - едно и също от всички жени!":)))
На английски звучи по-стегнато!:))
цитирай
112. tit - 54. анонимен - ако вярвам на статистиката
04.06.2010 21:42
около 2000 души днес!:))
цитирай
113. анонимен - ПортОфеИле
04.06.2010 21:43
анонимен написа:
НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ ,ТИ ПРОСТО СИ ПОРЕДНАТА БЪЛГАРСКА СЕЛСКА ПРОСТАКИНЯ,КОЯТО НЕ Е НАУЧЕНА НА РЕД И САМОДИСЦИПЛИНА!
ЗА ТАКИВА КАТО ТЕБ....НЕ Е ВАЖНО ДАЛИ МЪЖА Е КРАСИВ ИЛИ ДОБРЕ СЛОЖЕН!ЗА ТАКИВА КАТО ТЕБ Е ВАЖНО.....ДА ИМА ДЕБЕЛ И ДЪЛБОК ПОРТОФЕИЛ!!!!
НЕ СМЕ ИЗНЕНАДАНИ, ГОСПОЖИЦЕ....!!!!


Стига си викал, бре, НЕселянино, НЕпрост и страшно грамотен !!! Портофеиле, портофеиле....
цитирай
114. tit - 55. анонимен - ?
04.06.2010 21:43
Не можеш да си позволиш домашна помощница?
цитирай
115. tit - xxxx - страхлива съм малко, вярно е!:))
04.06.2010 21:46
Квит!:)))
цитирай
116. анонимен - Ти си поредната куха лейка!
04.06.2010 21:55
Какво е това, което предлагаш? Направи една характеристика на мъжа, който харесваш, да те видим какво ще напишеш! Ти говориш толкова самовлюбено, повече за себе си отколкото за мъжете. Егото ти май те бие яко! Демонстрация на какво е това? Ние баламурници ли сме, че ни заливаш с тъпотиите си?
цитирай
117. tit - vmir - Здравей!:))
04.06.2010 21:55
Няма да навлизам в подробности!
За едно определено съм съгласна - след определена възраст някакво физическо натоварване е нужно за добро здраве! Но горе долу си изградих тезата по схемата - за да изглежда добре, трябва педантично да е поддържал фигура през целия си живот! Виж, аз не визирам водещите по убеждение живот с по-строг режим изобщо! Това е достойно за уважение, особено ако не натрапват разбираният си на околните. Такива хора са умерени и ненатрапчиви и няма да те въвлекат в системата си, ако сам не желаеш!
Наистина, не знам що го прие толкоз народ навътре зкачливия ми постинг...
цитирай
118. tit - 117. анонимен - това е моят блог,
04.06.2010 21:57
нормално е да говоря за себе си, мисля!
цитирай
119. tit - 58. vostroto - привет!:)
04.06.2010 22:02
Няма да сменям нищо - двама души трябва да се разбират, за да живеят заедно!
И не мисля, че само жените са суетни. Но не го приемай много на сериозно, да!:))
цитирай
120. tit - 60. hristo27 - :))
04.06.2010 22:04
Най-вероятно няма!:))
цитирай
121. анонимен - Damn
04.06.2010 22:12
Пълна глупост..." Когато угаснат лампите, уважаеми, сте убедени, надявам се, че няма никакво значение колко красив е мъжа!" - ама на сутринта като се събудиш, с одялото ли ще го покриеш да не го гледаш? Ха-ха...
цитирай
122. tutankhamon661 - tit
04.06.2010 22:35
Аналогични неща могат да се кажат и за прекалено красивите жени. Те също са пълна скука и действат изнервящо.
цитирай
123. анонимен - Смешна си с разсъжденията си
04.06.2010 23:12
Как ли се чувстваш сега, след като всички ти се смеят на тъпия постинг
цитирай
124. tit - 123. tutankhamon661 - :))
04.06.2010 23:43
Съгласна съм!:)
цитирай
125. tit - 124. анонимен,
04.06.2010 23:45
Целта на този постинг е да разсмее четящия го, ма ти си твърде остър, за да го усетиш, вероятно?!
цитирай
126. mglishev - Идеалният мъж:
05.06.2010 04:26
- Може да съм грозен, но за сметка на това съм тъп.
цитирай
127. letisi - красота ...сеута ....нарцисизъм
05.06.2010 08:55
така обикновено са окомплектовани нещата:))
подобни слънца имат нужда от подходящо небе за да блестят...но ти си цяла вселена тития и е нормално и естествено ролята на небето да не ти е по душа..усмивкиии:))
цитирай
128. joysii - Лелеее, поздравления! Пипнали ...
05.06.2010 16:23
Лелеее, поздравления!
Пипнали сте темичка...в десятката.
Коментарите по постинга предполагам са Ви разнообразили.
Няма никакво значение какво е Вашето истинско мнение и предпочитания по повод на мъжете. Важното е ,че тук е станало весело , иначе голяма скука в това blog,bg.
Пък по повод на красавците - колкото дами на тоя свят, толкова мнения и предпочитания.
цитирай
129. loran - ООО tit, аз много харесвам красиви ...
05.06.2010 21:04
ООО tit ,аз много харесвам красиви мъже! Първият ми мъж беше един от най - желаните в квартала.И представи си ,колкото беше хубав толкова и умен.Нещата не се получиха ... обаче това за дисциплината направо ме хвърли в размисъл,от една страна не звучи толкова зле от друга се превръща в нещо толкова скучно и рутинно ................Той каква зодия е ?
цитирай
130. razkazvachka - Ами аз не ставам синхронно - ама ми пречи на съня - верно си е!
06.06.2010 09:33
Щом иска да е дисциплиниран - негова си работа, да не ме замесва, само да ми оставя от кафето и филийките като тръгне:))))
цитирай
131. cecka1504 - А знаеш ли защо имаш толкова нега...
06.06.2010 10:50
А знаеш ли защо имаш толкова негативни коментари? Защото много от мъжете, изказали се тук отрицателно, припознават себе си в някой откъс от поста ти :)))
Целувки, Теди!
цитирай
132. sunny2 - Добър вечер, Tit!
06.06.2010 19:12
Прекрасен постинг:)) Обожавам чай от ягоди... Приятна вечер, Теди!
цитирай
133. tit - mglishev - :)
06.06.2010 22:22
Не е възможно всичко да се схваща бързо, знаеш! Човек си изгражда определени навици да възприеме и осъзнава околното. Не винаги "хващаш" вълната на другия, но поне трябва да се опитваш. А най-вече - да мислиш! В тази част сме слаби и двата пола, ако питаш мен!:)
цитирай
134. tit - letisi - * :)
06.06.2010 22:33
В една връзка раздаването трябва да е двупосочно. Щом предварително виждаш, че целите и житейските стойности се разминават, няма как да "щракнеш" искрата и да избухне огън!:)
цитирай
135. tit - joysii - здравей!:)
06.06.2010 22:35
Вече писах по-нагоре, че представата за красота е различна, но има изградени модели. Има и хора, които дават мило и драго, за да ги следват и така...:))
цитирай
136. mia2442 - haha - сладурка!:)
06.06.2010 22:36
Мен ако питаш, като угасим лампата , и квантовата физика няма значение!;)
цитирай
137. tit - loran - здравей!:)
06.06.2010 22:36
Бик:)
цитирай
138. tit - razkazvachka - :):):))
06.06.2010 22:40
Ха така!:)
Ти си една еманципирана жена и той трябва да е горд, че си с него!:)
/такъв хубавец и мен ще ме устройва, даже бих правила вечеря, честно!/:)))
цитирай
139. tit - cecka1504 - целувки многооо!:))) (******)
06.06.2010 22:46
Като щат! Те губят!:)))
/окрадох някого по-нагоре, ма не ми се ходи да търся, де беше в навалицата, май Мглишев!:)/
цитирай
140. tit - sunny2 - горски?!!!:))
06.06.2010 22:47
И у нас ги тачим!:)
Заповядай някой път, ма не преди 9!:))
цитирай
141. tit - mia2442 - :):):):):))))
06.06.2010 22:51
Определено!
Нали знаеш как се сваля грозновата студентка - говориш и колко е интелигентна!:))))

P.S. И при хубавки, дето се мислят умни, номерът минавал!:)
цитирай
142. ivouzunov - Ха ха. . . !! Съвсем си. . "из...
06.06.2010 23:45
Ха ха... !! Съвсем си .."изтрещяла".. Како !! ;))))) Що ли ..изобщо пишеш!? То и мен хич ме няма ,че прочетох 2 поста!? ха ха..
цитирай
143. ivouzunov - ей сега прочетох. . известно кол...
06.06.2010 23:52
ей сега прочетох.. известно количество от коментарите тук ! Браво ..Анонимен !! ;)))))) Не си струва да се занимава човек с тез глупости..ама понякога.. трябва да им се казва Истината !!! ;))))))
цитирай
144. tit - ivouzunov - :))))):):):):)
06.06.2010 23:55
А ти що пишеш?:))
цитирай
145. ivouzunov - тук или. . изобщо!? ;)) изобщо си ...
07.06.2010 00:14
тук или ..изобщо!? ;)) изобщо си пиша за теми ,които не засягат .. хората. Или поне така смятам. А тук пиша ,защото видях една снимка / очевидно не твоята, инак нямаше да ти е ..все едно какъв е мъжът!;)) / и реших да прочета нещо от теб ..После пък реших да ..напиша нещо ,защото такава "самовлюбеност ".. не бива да има !! Но очевидно няма спасение..от ..Посредствеността! Лека вечер ..и успех.. ;))
цитирай
146. ivouzunov - ха ха. . само да цитирам и една друга ...
07.06.2010 00:20
ха ха..само да цитирам и една друга Кака - " Само да е мъж и умствено и физически" !? Ми купете си ..Вибратори бе !! ;)))) Ужас !! Само това ли ви е в ..акъла !? Боже , де отиде "Античният идеал" !? Ха ха.. Чувствам се прекрасно след като видях .."Колко мъка има по този свят " !! ;)))))
цитирай
147. tit - 146. ivouzunov ,
07.06.2010 00:33
Първо - претенциите ти предполагат, че би трябвало да знаеш, каква е снимката и кой е авторът!:))
Второ - когато не харесвам нещо, не гласувам и не влизам повече, освен ако не ми е направило не чак толкова лошо впечатление и се сбъркам след време!:)
Трето - отделям ти време заради достойнството да пишеш логнат, аз уважавам такова поведение, на повечето анонимни критици не отговарям!
Четвърто - тук съм от половин година плюс 3 месеца, в които ме нямаше като присъствие! За това време съм имала и звездни мигове, и слаби постинги, които са били на Първа, за мой срам! Не ми пука! Всеки може да пише това, което мисли. Блогърите, с който си гостуваме редовно не са безкритични и никога не съм се сърдила, ако ми кажат, че не харесват нещо!
Ако си влязъл, защото си ме видял на първа, потърси си нещо друго, щом не ти е интересно!
Но да влезеш три пъти, за да ме обиждаш, вече ми изглежда като да си лично засегнат!
Съжалявам, не го приемай лично! Това е само продължение на друг постинг от миналата година, самоироничен също!

В Моя блог понасям всякакви хора, но тези без чувство за хумор ме изнервят!
Лека нощ!
цитирай
148. ivouzunov - Хайде заради "добрият тон...
07.06.2010 00:48
Хайде заради "добрият тон".. ще отговоря ! ;)) Първо -изобщо не съм влизал 3 пъти , а си стои тук отворено .. Не чета по принцип блогове- щото са ми доста скучни ! ;)) Особено тези на ..така наречената от теб .."Първа" /вероятно става въпрос за страница !? ;))))))))))) / Пак повтарям ,че се загледах в твоя заради снимката !! Аз ..обичам красиви Жени..и не само...красиви !! ха ха.. Не приемам нищо Лично-особено пък тук !! ;))) Тук Тъпнята е реципрочна на Тъпнята ..изобщо , така че Чудо не ..очаквам ! Всичко това си е чиста случайност и утре ще съм го забравил..за щастие ! А дали имам или нямам "чувство за хумор".. уви никога няма да разбереш !! ;)))))))) Все пак един мъничък съвет- Всеки трябва да внимава какво пише ,когато го четат други ,защото Думите остават в нас и понякога.. ни променят !! ;))))) Хайде лека нощ..завинаги !! ;)))))))))
цитирай
149. tit - Лека!:)
07.06.2010 01:16
Трогната съм от височайшето Ви внимание!:)))))
цитирай
150. sexmania - tit
07.06.2010 10:53
има логика в това което казваш. все пак съвършени хора няма.
цитирай
151. vmir - 118. tit,
07.06.2010 12:32
tit написа:

Наистина, не знам що го прие толкоз народ навътре зкачливия ми постинг...


Защо ли? Защото си прикрила закачливостта зад сериозност. А тук не става дума само за основанията човек да изпитва самочувствие, но и за цялостното светоусещане, което изглежда, пренебрегваш. От моя гледна точка, ти почти се подиграваш със стремежа към самоусъвършенстване, ако мога да използвам това широко понятие. Редовните, навременни или закъснели занимания със себе си са само видимата страна на нещата. Невидимата обаче е онази, която истински разграничава хората. Ще дам пример пак със спорта. Ако на 20-25 си тласкал 150-160 килограма, ако с една ръка си изхвърлял 70-80 килограма (това не е много, защото немалко хора по света тласкат над 250 и изхвърлят над 200), на 50 години най-вероятно няма да ти бъде проблем да метнеш с лекота на гърба си 50 килограмов чувал. А това може да ти се наложи, докато гледаш как двама 30 годишни лоясали тариката ти тътрузят чувала с поръчката, пъшкат и ситно-ситно търкат подметки, сякаш чувала е пълен не със зеле, а с оловни гюллета. Не издържаш на тягостната гледка, сграбчваш чувала с една ръка, подбутваш го с другата и без видимо усилие, чувала е на гърба ти и сам си го носиш към колата. Не само със спорта, и с останалите занимания е същото, а разликите в самооценките на способностите може да се различава неописуемо. Накрая, ти обявяваш показния израз за определящ и игнорираш факта, че между него и реалните способности зависимостта не е много съществена. Като капак обаче, издигаш в критерий за адмирации индикациите за разплутостта, льохманщината и самодоволството и май дори не правиш намек, просто подлагаш на изпитание естествения стремеж човек да изглежда добре. Да беше подхвърлила поне в заключение, че въпреки всичко, предпочиташ мъжът до теб да тича в парка дори без теб, вместо да цака карти, да псува властта, да чалгясва, да радва други жени или да се чуди от какво да направи скандал, за да изразходва излишната си енергия.
Поздрави! :))
цитирай
152. tit - vmir - привет отново!:)))
07.06.2010 14:59
Не харесвам системата, еднообразието и задължителността!
Примерно: ако направят цигарите 1,20 лев кутията /колкото си струват/ и ме задължат да пуша по една всеки ден - сигурно ще спра да пуша!:)))
Казах ти вече, че изпитвам респект пред дисциплинираните хора и се съобразявам с тях, доколкото ми е възможно!:)
Убедена съм, че известно физическо натоварване е жизнено важно за добрия дух и настроение /тук се повтарям/. Личното ми разбиране е, че в отношенията при една двойка трябва да има традиция, но тя не бива да задушава, особено заради суета или криворазбрано приличие!
И също така смятам, че днес се обръща твърда много внимание на визията, "люка" , а вътъка на отношенията се гради на патриархалното "Като не пере и готви - за какво ми е?"
Огромните, за мащабите и качеството на моя блог коментари по-горе за съжаление го доказват!
Факт, който не ме радва!
цитирай
153. vmir - 153. tit, здравей отново! :))
08.06.2010 11:56
Разбирам, и най-лакомото животно да го принуждаваш с камшик да яде, сигурно ще изгуби лакомията си. Вярно, адски досадно е суетата и криворазбраното приличие да надхвърлят определени граници, и това е нещо, което ме изкарва от кожата и неведнъж ме е карало да преграквам от викане с цяло гърло и сила. Мисля обаче, че ако човек приеме тази страна на другия, (не да я одобри, а да я приеме като негова съпътстваща особеност) точно тази доброволно приета подчиненост на нещо влудяващо, което трябва да оправдаеш поне донякъде, за да я “забравяш” през по-голямата част от времето, ще даде и по-ведро обяснение на нещата. Ще намали и излишните опасения, с които ти провокативно си попрекалила, за да гледаш сеир, без да ти пука, че сеирът има и бумерангов ефект, част от който вече си усетила.

Да завърша с това, че колкото и да е суетен или предвзет някой, ако децата са му реален приоритет, няма да тормози никого да полага специални грижи за него, а по-скоро ще чака търпеливо да остане поне малко внимание и за собствената му персона, поне аз така си обяснявам нещата и никак не ми се нрави примера ти за "патриархалност", който е или недодялано готованство, или неудачен опит за важничене, който не трябва да се взема твърде насериозно.
цитирай
154. queerfish - :))))))))))
09.06.2010 22:21
След тоя постинг, край отказвам ги красивите мъже /и на двайсет и на трийсет по две!/ :))))) Развесели ме! Приятна вечер!
цитирай
155. diso - Това дето го описваш, хич не ми се удава
10.06.2010 23:37
Ставам рано, лягам късно, плановете ми вечно се променят, сякаш ми правят напук, а вероятността да закъснея за работа нараства със скъсяването на разстоянието до работата(не, че не закъснявам и след работа, тъй че, тяхното не се губи). Не мога да се влача, все препускам, независимо дали съм на разходка, или по работа...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764979
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930