Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 17:17 - Пушачите отвръщат на удара!
Автор: tit Категория: Забавление   
Прочетен: 13960 Коментари: 56 Гласове:
34

Последна промяна: 29.01.2010 17:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Понеже ще имам РождДен изнаскоро, подариха ми придобивка безценна в налегналата ни криза:

 
                                           image 

    Хубав  тютюн за около 120 цигари е 10 лева плюс 3.5 за арматурата:

 
                                          image

 

    Запознати твърдят, че българския  тютюн е повишен двойно и вече е 7.50 лв. Така че - ще се трудя за допълнителен доход, като си пълня цигарите собственоръчно. За около 100 лв. на месец.

    Не е зле!!!




Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fatmin - Dai da gi otkajem!!!!
29.01.2010 17:31
mi ne sam spqla no namalih=daite ideqta da gi otkajem=na vqtar davame si parite parvo vtoro vsqka cigara ni otnema ot zdraveto/ mrazq sebe si poradi tova che nemoga da gi otkaja:(Hubava vecher!
цитирай
2. diso - Теди, не ти ли стига данък-банка,
29.01.2010 17:51
та и данък-цигари продължаваш да плащаш?
цитирай
3. gothic - йеееее!!!!
29.01.2010 18:34
йеееее!!!!
цитирай
4. boristodorov56 - За пушачи.
29.01.2010 19:07
http://boristodorov56.blog.bg/drugi/2010/01/29/za-pushachi.482375
цитирай
5. mikaela19 - Теди
29.01.2010 19:32
да не забравиш да почерпиш като дойде деня?:)))))))
Кажи ми как да откажа цигарите,не методи да ги продължа:)
цитирай
6. inel379 - Малеееее!:)
29.01.2010 21:07
Толкова ли е скъпо това изкушение!:)
Блажени незнаещите!
Айде, бе! Стига ТУТУН! Ела при нас!:)))
цитирай
7. yuliya2006 - СЛЪНЦЕ, МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ ГИ ОТКАЗАХА ...
29.01.2010 21:17
СЛЪНЦЕ ,МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ ГИ ОТКАЗАХА СЪС СПЕЦИАЛНИ БОМБОНИ..СТРАШНА БИТКА БЕ...ВСЕКИ ДЕН ПРАВЯТ РАЗБОР КОЙ КАК...ОЧИТЕ ИМ СВЕТЯТ РАЗЛИЧНО
АЗ НЕ ПУША И СИ ПОДАРЯВАМ ПО ЕДИН ШОКОЛАД ОТ ГОЛЕМИТЕ И ДА Е БЪЛГАРСКИ ЧЕ НАЛИ ЗНАЕШ..САМО БЪЛГАРСКОТО
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. gkowachew - На времето
29.01.2010 22:12
дядо ми си свиваше цигари...Сега май и аз ще започна да си свивам.Не се предава по наследство, други са причините...Дядовски работи!
цитирай
9. tit - fatmin - привет!!!:))
29.01.2010 22:52
Аз ги оставям - те мен не!:))
цитирай
10. tit - diso - :)))
29.01.2010 22:54
Ще пробвам да намаля чувствително размера!:)
Голям майтап е да си ги правиш - но ще споделям друг път!:)))
цитирай
11. tit - gothic - ахааа!:))
29.01.2010 22:56
Тази марка ми е силна, но ще си подбера по-нататък!
Пък може и много да ги пълня - всяко начало е трудно!:))
цитирай
12. tit - boristodorov56 - :):):)
29.01.2010 22:57
Видях!:)
Ще ти пратя една много ефектна за колекцията!
Пък може и тук да я пусна, ама Маги преглежда блога, та...
цитирай
13. tit - mikaela19 - аПсурТ!:))
29.01.2010 23:02
Как ще забравя!!?!!:))
Методът е ясен - не пушиш и толкоз!
А това занимание може да помогне - като си помислиш, че трябва да я правиш и ти се отпушва!:):):)
Моментът да разбера кой порок ми е по-скъп - пушенето или мързелът!!!:)))
Поздрав, Жанет!:)) :-***
цитирай
14. tit - inel379 - :))
29.01.2010 23:05
Бе - няма да ми останат грехове!:)
Чак се стряскам от възможността!
Иначе апелирам - всеки, който може, да ги спира!
Ужасен порок!
цитирай
15. tit - yuliya2006 - чувам, че е модерно!:))
29.01.2010 23:12
Сериозно - аз съм страстна пушачка. Скоро ще станат 30 години откакто пуша. Не съм променяла количеството - една кутия! Не мога да си представя, че ще съм непушачка. За да се реша да направя нещо, трябва да си го представя!
Но в случея е чиста опозиция - няма да се дам, и толкоз!:)
Мразя да ме принуждават да правя нещо!
цитирай
16. tit - gkowachew - определено не се предава!
29.01.2010 23:19
Дядо беше пълен въздържател, за баба да не говорим!:)
Има си чар заниманието!:)
Конкретно в момента се люшкам между гнева от принудата и съзнанието, че експлоатират порокът ми!
Не знам кое ще победи...
цитирай
17. allbi - пушила съм само 3 години
29.01.2010 23:21
ама сигурно за 30 - ставах нощем да пуша
но милото не пуши и като се размрънка, че не
ще да си ляга с пепелник и до там :))
край ...
и майчинството първата тежка бременост с драйфане и гадене ...
и те така :)))

любовта - по силна от волята бе ;)
цитирай
18. tili - Ох, не ми говори
30.01.2010 00:06
за цигари! Главата ми се е замаЯла ;-))) Чудя се какво да правя!
цитирай
19. galinabg - Тит, имаш пълната ми подкрепа:))))
30.01.2010 00:49
Както обичам да казвам, един порок имам и си го отглеждам старателно :))) А и да не забравяме, че и най-големият светец Богу не е драг!
Тази джиджитка я знам. Наистина трябва да си подбереш тютюна :))))
Поздрави!
цитирай
20. tit - allbi - ех, любов!:))
30.01.2010 02:01
Аз си търся пушач!:)
Мразя миризмата на угарки - имам си място за пушене в къщи. При печката, която дими повече от мен в момента и ме избива на "Цигански напеви".
Даже ми се танцува...:)))
цитирай
21. tit - tili - в случея акцента е върху машинката:))
30.01.2010 02:12
Не се чуди - спри!:)
Ако не иде влак - минавай!:)):))
Ама ми се види - тежка композиция се е задала...
цитирай
22. tit - galinabg - ааа, без тия!
30.01.2010 02:18
Ако ще ме подкрепяш, ще разузнаеш коя марка е най- близко до Синьо Виктори!:))
Щото в провинцията изборът е малък и продавачките са тотално некомпететни /те са правоверни непушачки, от съображеня за сигурност от страна на собственците, вероятно!:))/
Но ако си поръчам марка - ще я доставят!
Та ако разбереш нещо по въпроса - прати ЛС, моля!:))
цитирай
23. анонимен - Бързо ще ти омръзне да свиваш циг...
30.01.2010 09:33
Бързо ще ти омръзне да свиваш цигари. Аз не пуша , но моите колеги си накупиха машинки, цигари , тютюн - свиваха два месеца и сега пак са на готови цигари - уж българският тютюн го вдигнали много - към 15 лв и нямало смисъл, ама аз знам, че просто ги мързи вече :)
Най добре пробвай да ги откажеш. Вместо да инвестираш в тютюн - вземи си бонбони, таблетки, лепенки и всякакви други щуротии за отказване от цигарите .
И най вече - имай ВОЛЯ.
Това ти пожелавам за рожденият ти ден - ВОЛЯ да откажеш цигарите
цитирай
24. nicodima - Ами - честито!
30.01.2010 10:04
Това е радост за пушачи, а аз - като принадлежаща към другата партия - едва ли ще я оценя по достойнство.
Все пак, радвай се, доколкото можеш на придобивката си...толкова малко радости ни останаха...
цитирай
25. анонимен - страхотна идея
30.01.2010 11:09
искаме клипче- просветителско.
красива тутунопроизводителка в акция:)))
победи ги, tit.
цитирай
26. xfire - Честито, пробвай Redbul vanilla, ...
30.01.2010 11:42
Честито, пробвай Redbul vanillla, много хубаво мирише :)
цитирай
27. mamkamu - :)
30.01.2010 11:48
Това и аз съм го замислил отдавна, ама все отлагам. Тютюна поне заслужава ли си. Защото обичам тежка силна цигара.
цитирай
28. lado - Калин Руменов
30.01.2010 12:09
Ако младо семейство направи две деца, до пълнолетието им ще инвестира в тях част от доходите си. А след 40 години, когато трябва да се пенсионира, ще остави на икономиката два чифта работни ръце, плащащи осигуровки. Ако семейството е мъжка хомосексуална двойка – тя ще изразходва същите пари за пилинг и епилация. Но през 2050 година ще се окаже, че е инвестирала единствено в по-твърди косми. Когато говорим за бъдещи пенсионерски планове, отдавна сме престанали да броим циганите за хора или поне за работещи хора. В разговора обаче можем да включим гейовете. Защото демографският дефицит не е проблем само на бялото и хетеросексуално население.

Във всеки национален бюджет от последните bg години най-дискриминираното малцинство (около 2 милиона) са пушачите. Техният акциз се увеличава в прогресия, като им се обяснява, че надценката, освен за запълване на приходни дупки, отива и за медицина. От която дробовете им със сигурност ще имат нужда някой ден. Пушачите са интелигентно малцинство и не правят сериозен проблем, когато ги малтретират финансово. Те се чувстват гузни от вменения им срам, че вършат здравно престъпление – и за себе си, и за компанията. Затова си плащат тихо, опитвайки се да компенсират нанесените щети. Пушачите никога не възприемат себе си и като герои. Които вършат саможертва, увреждайки белия си дроб, за да правят по-голям акцизен оборот на държавата. Ако бяха етническо малцинство - щяха да увредят бронзовия паметник на Владимир Димитров-Майстора и да си направят вечеря с евтини кренвирши. Ако бяха хомосексуално малцинство – щяха да си увреждат сфинктера и да си направят оргазъм. Което въобще не е една и съща антидискриминационна справедливост.

Понеже очакванията за повече заболявания са свързани с пушачите – те плащат предварително данък за навика, за удоволствието или за каквато им е причината да не отказват цигарите. Даже оставят ресто на бюджета, което може да се изхарчи например за пенсии. Кой обаче ще плати за навика да получава цял живот социални помощи, раждайки обществено безполезни деца. Кой ще плати и за избора си да прави секс, при който няма биологична вероятност да се родят деца. Продукцията на циганската фабрика за антиданъкоплатци след години няма да може да й изплати дори минимална пенсия – отпускана за старост и без ден трудов стаж. Гейовете пък съвсем няма да са създали генетична продукция и всички ще трябва да бъдат издържани от поколенията на хетеросексуалните пенсионери. Тези малцинства ще тежат много повече на пенсионната система, отколкото пушачите на здравната. Но въпреки това никой не ги санкционира предварително. Нито ги товари с вина, че ощетяват мнозинството.

Ако я имаше същата тютюнджийска справедливост – гейовете би трябвало да внасят по-високи осигуровки, докато са млади, разгонени и ходят на козметик. Защото, когато остареят и втвърдят косъм - няма да имат право на претенции, че парите им са малко. Те няма и как да бъдат повече, след като още отсега се знае, че хомосексуалният секс не увеличава популацията на работна ръка. За нейното количество принос ще имат циганите. Но няма смисъл да се разкарвате до гетото, за да прогнозирате какво ще бъде качеството й.

Попитайте баба си, дядо си или старата си майка какви ви предпочитат – безработни, неграмотни, хомосексуалисти или пушещи по кутия и половина на ден. И те веднага ще се откажат от цялата си мизерна пенсия, за да си купувате по две кутии и половина от най-скъпата марка. Ще го направят от махленски срам и без никакви икономически помисли. Същите предпочитания към вас има и бюджетът, но той си е направил добре сметката. На него сте му по-изгоден с катран в дробовете, отколкото с еднополово присъствие в задника. Къде е уважението тогава, че постоянно се глобяваме с акцизи, а след няколко месеца ще започнем и да се преследваме на обществени места.

Част от реалната икономика получава свеж въздух през бронхитите на пушачите. Които водят до сравнително по-чисто място от гетото, чийто индустриален пушек се вдига от претопени кабели. Водят и до по-светло бъдеще след 40 години, когато нацията ще е много по-болна от демография и аутсайдери, отколкото от никотин. И това въобще не е проблем само на белите и хетеросексуални мъже и жени. Докато те се тревожат за 2050-а, шестима bg гейове са се събрали да протестират заради закон срещу малцинството им в Уганда. И са толкова нелепи, че и Бруно биха впечатлили с уникалната си педерастия - да се притесняват за африканските задници, вместо да мислят за собствените си. На които им се очертава да се скъсат освен от всичко друго, но и от работа на стари години.
цитирай
29. анонимен - Не знам дали...не знаеш! :)
30.01.2010 13:42
Затова ще го напиша пак, коментирах го преди няколко дни при Cindy...
Имам воля да ги откажа, но поне засега намерих хитър ход: Поръчвам си тютюн и ми го доставят с Еконт. Цената е (засега) 18 лв./КГ!!! По-добре е да ги откажем, но ако искаш - ще ти дам телефона за поръчка! Тва е сериозно - не е шега, така съм вече цял месец и осезаемо се усети по джоба!
От 1 кг излизат 50 кутии, или 1 г/цигара. Кутията ти се връзва 0,36 лв. за тютюна. Като сложиш цената на гилзите(празните цигари) приблизително имаш 0,80 лв. за кутия!
Аз смесвам 2 части(80 г) от насипния тютюн с 1 част(40 г) ароматен Екселент. Става супер, но цената на 1 кутия така отива на 1,50 лв. И все пак е наполовина на сегашните цени, за новите от 1 април...да не говорим!

Поздравче! :)))
цитирай
30. kasnaprolet9999 - Ако някой има проблем с отказването, може да ползва моят опит в това отношение, вижте това, действа безотказно:
30.01.2010 13:58
16.12.2008 г.-Как отказах цигарите-първа част
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/12/16/kak-otkazah-cigarite-pyrva-chast.266370

16.12.2008 11:16 - Как отказах цигарите - втора част http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/12/16/kak-otkazah-cigarite-vtora-chast.266394
16.12.2008 11:26 - Как отказах цигарите - трета част http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/12/16/kak-otkazah-cigarite-treta-chast.266397
цитирай
31. mmmmmmmmm - Благодарение но блог.бг
30.01.2010 14:18
спрях да пуша:)Радалия и Илка ме заразиха.Прочетох за още няколко ентусиасти и аз се включих в инициативата.Беше 18 октомври 2009г.Не мислих много - просто така от раз.И до сега :))
Много съм чела какво прадлагат психолозите и май съзнанието ми вече е било готово.Само е чакало идея от някъде.И тя дойде.
Говори с психотерапевт.Те знаят как да обработват съзнание:))
Поздрави!:))
цитирай
32. silencemurmur - С темата
30.01.2010 15:27
си запалила не малко читатели.

Жена със сива, увехнала кожа, с ръждив глас, с храчещо кашляне, с жълти пръсти и зъби, с мръсен дъх от уста и нос, с пропити от дима дрехи, с препълнени пепелници във всяка стая държи ли на себе си, държи ли на съпътника си, държи ли на децата си? Привлекателно ли е такава жена да люби и да бъде любена?

От не една свобода често става безмерна слободия, заравяща под себе си човека.

поздрав
цитирай
33. tit - darling - благодаря!:))
30.01.2010 16:30
С много воля ще бъда друг човек вероятно!:)))
цитирай
34. tit - nicodima - изглежда ми забавно!:))
30.01.2010 16:38
И съм любопитна. Изразих недоверие и мнителност пред две приятелки. Но по-скоро не си признах, че не ми се рзправя. Едната - бойна пловдивчанка обаче, решила да ме убедят на практика!
Един колега вика "Сега, като попитат "Къде е Теди?" ще казваме "Свива си цигара!"!:):):)
Та, ако се чудиш де съм - да знаеш!;)
Меракът да ходя и да бъбря из чуждите говорилни може да преборои пушенето, знам ли?
цитирай
35. tit - 25. анонимен - :)))
30.01.2010 16:40
По-скоро - цигаропроизводителка!:)))
Мерси!:))
цитирай
36. tit - xfire - привет!:))
30.01.2010 16:41
Не пуша ароматни, но благодаря!:))
цитирай
37. cefulesteven - От много време съм на ръчни и ги правя ...
30.01.2010 16:44
От много време съм на ръчни и ги правя със същата машинка. Много по-хубави ми идват от производствените. И с пъти по-евтини.
цитирай
38. tit - mamkamu - здравей!:))
30.01.2010 16:48
"Лексингтън"-а е тежък. На това занимание финта е да откриеш подходяща марка. Щото табака е без примеси, главно американски и е доста силен, особено ако цидарата е добре напълнена. Нашите тютюни, дори и в промишлените цигари са по-слаби. Предполагам, целта е да се купуват повече кутии, щото закоравелия пушач си иска дозата. Бях го чела някъде, но сега се убедих на практика!:))
Какво ли не научава човек?!:))
цитирай
39. tit - lado - подписвам се под това!:)
30.01.2010 16:50
Няма какво повече да се каже!:))
Благодаря ти!:))
цитирай
40. tit - bateto - благодаря!!!:)))
30.01.2010 17:15
Аз съм начинаеща, още свиквам!:))
Ще помисля над възможността!
цитирай
41. lado - Няма какво повече да се каже!:))...
30.01.2010 17:21
tit написа:
Няма какво повече да се каже!:))
Благодаря ти!:))

Мислех да морализаторствам относно пушенето, щото не пуша. Но се сетих,че има по-умни от мене, та го цитирах. (Тони Филипов ,д-р, му вика ФеКалин - ама аз си ги чета подред)
цитирай
42. tit - kasnaprolet9999 - :))
30.01.2010 17:59
Благодаря ти!:)))
Дано има повече желаещи!:)
цитирай
43. tit - mmmmmmmmm - привет!:)))
30.01.2010 18:03
Предпочитам да не ми бърникат из съзнанието - не знам какъв индивид ще стана!:)
Действията трябва да са съзнателен и обмислен акт, мисля!:)
цитирай
44. tit - silencemurmur - пък аз си мислех, че погрознявам от годините!:))
30.01.2010 18:09
Сети ме за оня виц, дето "ако не пушеше, щеше да си на 60!"!:))
Щото цигарите съкращават живота двойно!
То пък един живот!
цитирай
45. tit - cefulesteven - здравей!:)))
30.01.2010 18:18
Благоаря за куража!:))
цитирай
46. tit - lado - а Г М О ?:(
30.01.2010 18:33
Гадните ваксини, за които си плащаме?
Ама те не миришат!
Вярно е, че ако ги сложа в контрапункт, веднага ще се намери някой да ми каже, че бягам от отговорност!
Но ми се ще непушачите да са поне толкова активни в противопоставянето срещу гореизброеното, колкото в убеждаването на пушачите, че се тровят!:)
Аз съм му пречела с димящата си цигара?!
/аз не пуша пред непушачи, в стая с непушачи и прочее; дори в дома си съм се свряла в мазата/
Щяла съм да го разболея! /той вече е зле с нервите, ма нейсе/ Бе , алонколу - боклуците под терасите на блока ти много ли са здравословни? Какво ти пречеше липичката - ако повървиш 5 минути повече пеша е здравпсловно!
Най ми е смешно, като почнат да ми говорят за здраве и лична свобода хора, които да има как - ще паркират автомобилите си в спалнята и ще спят до тях!:))
цитирай
47. anlov - Мъглата от тютюневия дим на снимката ти е като аура :)
30.01.2010 19:12
Шегувам се. Просто ти задимява красотата. :)))
цитирай
48. cefulesteven - Затова ще го напиша пак, коментирах ...
30.01.2010 20:12
bateto написа:
Затова ще го напиша пак, коментирах го преди няколко дни при Cindy...
Имам воля да ги откажа, но поне засега намерих хитър ход: Поръчвам си тютюн и ми го доставят с Еконт. Цената е (засега) 18 лв./КГ!!! По-добре е да ги откажем, но ако искаш - ще ти дам телефона за поръчка! Тва е сериозно - не е шега, така съм вече цял месец и осезаемо се усети по джоба!
От 1 кг излизат 50 кутии, или 1 г/цигара. Кутията ти се връзва 0,36 лв. за тютюна. Като сложиш цената на гилзите(празните цигари) приблизително имаш 0,80 лв. за кутия!
Аз смесвам 2 части(80 г) от насипния тютюн с 1 част(40 г) ароматен Екселент. Става супер, но цената на 1 кутия така отива на 1,50 лв. И все пак е наполовина на сегашните цени, за новите от 1 април...да не говорим!

Поздравче! :)))


Батето, май ще се свържа с теб за тютюн 18 лв. на килограм. Пиша ти сериозно. Тези дни ще е.
цитирай
49. lagrima - tit, и аз съм я пробвала тази маши...
31.01.2010 03:29
tit,и аз съм я пробвала тази машинка,цигарите стават супер.Само дето отнемат време за направата,но пък не отнемат от сумата в джоба!:))
цитирай
50. tit - anlov - :))
31.01.2010 18:56
Аватара ми е арт- фотография на неизвестен за мен автор!
В самото начало Емикеланджело твърдеше, че му напомня работа на пловдивска фотографка, но така и не ми каза името!
Общото между аватара ми и мен е в настроението и порока!:))
цитирай
51. tit - lagrima - :)
31.01.2010 18:57
Нещо не мога да изавдя 6 кутии за сега, но сигурно е от слабата квалификация!:))
цитирай
52. teachme - Привет:)
31.01.2010 19:31
Скоро гледах как се свива цигара - цял ритуал:) бяхме на маса, мъжът - пушач и 1/2 :) каза, че откак си ги прави с машинка е намалил консумацията наполовина:)) причини...ами просто понякога е неудобно или няма как да си направиш цигарка, не е като да бръкнеш в кутията:) той се радваше на по-малките разходи:)
Така че...успех:)
цитирай
53. loran - ;;))
31.01.2010 21:41
boria se sumati vreme s tiah
цитирай
54. анонимен - :)
01.02.2010 02:15
Аз съм на тютюн от близо две години, купувай си не от тези хартийки с филтър, ами друга оригинална машинка ( от по-старите времена ) и си купувай хартийки ОСВ или Зиг-Заг - още по-бавно вървят и качеството на хартийките е друго !
цитирай
55. essy - Ох, колкото повече ги вдигат,
01.02.2010 13:47
толкова повече ми се пуши. Засега си купувам цигари на сносни цени от черната борса, но ако и там се закучи, сигурно ще мина и аз на машинка. Не, че съм толкова страстен пушач, не понасям някой да ми налага нещо...Да ми вдига безбожно цените, защото "уж" бил загрижен за моето здраве...Няма нужда от толкова загриженост ...:)))
цитирай
56. borsi - Дай тютюн
01.02.2010 23:21
Кръсниците ми са холандци и покрай техен познат станах голям фен на ръчно свитите цигари.

Купих си машинка - доста по простичка от тази на снимките при теб и книжки както и един супер готин холандски тютюн.
Да си свия обаче цигарата на ръка, без машинка е е най-яката краста. Дядото холандец ме научи.

Отдавна обаче не съм пушил така, а тези дни пак ме зачовърка.
За това мисля пак да си купя тютюн и да започна да си свивам като ми се допуши.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2763853
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930