Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2012 15:13 - Клептън
Автор: tit Категория: Музика   
Прочетен: 11833 Коментари: 45 Гласове:
78

Последна промяна: 20.09.2012 20:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   На един антипод, с благодарност!       image
     Той не е началото на Началата в музикалните ми ориентири. Когато започвах да „слушам” музика, феновете му вече бяха констатирали, че е бог…впрочем, тя, фразата май за него е измислена. Обаче хлапашката ми същност не признаваше авторитети и Клептън автоматично мина в графата „ония, дето ги хвалят всички”, следователно – скучен и досаден. Даже леко се дразнех, като сравняваха личните ми фаворити с него /не в тяхна полза, естествено/. По това време той бе взривил с Layla  света, като цяло и семейството на Харисън, в частност. Хубава песен, сериозно. И тогава я харесвах, и по-късно съм я намирала за мощно, страстно средство за събуждане…    
     Не знам защо не си падах – дали щото беше твърде, хъм, обикновен на сцена /Хендрикс гореше китари, Блекмор трошеше апаратура, номерът е на Ху, обаче…все тая/, дали щото нямаше сексапил, не знам. Пейдж сам по себе си също го няма, обаче в комбина с Плант – ммммм!. Толкоз ми е бил акълът, ще речете!   Не! Това, че се събра с Пати в крайна сметка беше в негов плюс, но какви неща ставаха по същото време!     Разминах се някак с Клептън и това е!    
  
  По време на буйните ми години само скучните мухльовци, които никоя уважаваща себе си мацка не би отразила, канеха на танц  на Wonderful Tonight ! Готините момчета, в задължително черен стрейч и тишъртс в същия цвят,  канеха на Before The Dawn и обикновено не я дотанцуваха, не щото е много дълга!

     После…после някъде между One на Металика и
същата на Ю ту, Pretending бе почивка за ухото.
Изобщо, Journeyman бе неговото основание, за дето бе оцелял…Великолепен албум, стоеше някак самотен във фонотеката ми между Master of Puppets , „Черната…” и Use Your Illusion. Такива бяха времената, такова бе времето…
                                                                 ...моето.



      
    Когато чух ънплъгта на Лейла си помислих с насмешка „Ми, да! Като беше млад раздираше разстоянието Ню Йорк – Лондон с китарата си, пък сега, като остаря се размрЪнкааа…!” Срам ме е, но си го признавам!
  

   

    Трагедията на живота му ни удари като гръм.
    Приех
Tears In Heaven като откровение. Съвсем нормално бе светът да тъжи с онзи, който бе стопил сърцата ни с Layla !            Той никога на преигра с това. Никога не направи „Сълзите …” за някой друг, за нещо друго, никога повече не ни занимавА така лично със себе си, само продължи да свири на своята китарата…            Зад него няма стил, жанр…при все, че повечето от младите виртуози се кълняха в името му, въпреки упоритото прехвърляне на „вината” за метализацията на деветдесетте между Пърпъл и Зепелин…в крайна сметка я поеха Металика и …Клептън мина естествено в Небосвода – недостижим и единствен по рода си!
  Още свири, слава Богу! Наскоро попаднах на негов концерт в Туба…послушах го…   Не бих отишла на негово представление, дори да можех. Не заради солените цени или отвращението да се смесвам със снобите, които вечерят, докато наблюдават концерта!
    Клептън не е оня тип идол, пред който бих богоговяла със съмишленици. Той е фин деликатес - предпочитам да му се наслаждавам в уединение, сама със себе си …и с неговата музика.    И вече съм сигурна...         ...ако Господ свиреше на китара, би свирил като                                    Ерик Клептън,
                                                               
                                                                                                                                                 ...поне!





Гласувай:
79



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Нямам твоите музикални познания, ...
13.09.2012 16:10
Нямам твоите музикални познания, но много харесвам Клептън :)
цитирай
2. kostas - ?? Каква е разликата между - Tears In Heaven и Wonderful Tonight в ритъм !!
13.09.2012 16:27
* По време на буйните ми години само скучните
мухльовци, които никоя уважаваща себе си мацка не би отразила, канеха на танц на Wonderful Tonight ! *

)) Пък аз да ти кажа , по онова време не познавах " отразяването " - майтап.....))
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Мдаммм. . . И аз мислех така, но сред ...
13.09.2012 17:29
Мдаммм... И аз мислех така, но сред всичките си лошотии животът има една хубава черта: все някога ни идва акълът в главите :) Сега се замислям дали бих отишла на концерт. По-точно няма какво да му мисля, щото някакви си сноби не могат да ме спрат.

Поздрави, Тит, и благодаря! Знам какво ще слушам тази вечер :)
цитирай
4. tit - Аз пък нямам твоите като блогър, и за това редактирам едно денонощие!:))
13.09.2012 17:54
cecka1504 написа:
Нямам твоите музикални познания, но много харесвам Клептън :)

Всеки си има силни и слаби страни...опитах се да оборя собствените си аргументи против лозунга "Клептън е Бог!" в годините!:)
цитирай
5. cecka1504 - Да не мерим кой какво има и какво няма...
13.09.2012 18:08
... защото, нали, днес имаш, утре може да го изгубиш...
Да се насладим на Клептън :)
цитирай
6. tit - Предполага се, че и сега не го познаваш!:))
13.09.2012 18:08
kostas написа:
?? Каква е разликата между - Tears In Heaven и Wonderful Tonight в ритъм !!
* По време на буйните ми години само скучните
мухльовци, които никоя уважаваща себе си мацка не би отразила, канеха на танц на Wonderful Tonight ! *

)) Пък аз да ти кажа , по онова време не познавах " отразяването " - майтап.....))


щото това е талант!;)

разлика в ритъма не би следвало да има...едната е за Пати Бойд, а другата - за сина му. Вероятно все скъпи за него същества...Не ми се тълкува. Бавната ръка прави невероятен звук с китрате си и това е важно!
Инак, естествено съм за Soldier of fortune!:))
цитирай
7. tit - наздраве за акъла, Чайче!:)
13.09.2012 18:21
4aiotgluhar4e написа:
Мдаммм... И аз мислех така, но сред всичките си лошотии животът има една хубава черта: все някога ни идва акълът в главите :) Сега се замислям дали бих отишла на концерт. По-точно няма какво да му мисля, щото някакви си сноби не могат да ме спрат.

Поздрави, Тит, и благодаря! Знам какво ще слушам тази вечер :)


Моята чаша е с борвинково...чайче!:))
Концертите са в линка през името на Клептън, накрая!!!
цитирай
8. nicodima - Казвам само едно:
13.09.2012 18:28
"Благодаря!" - за еднаквото мислене : ))...
цитирай
9. tit - let the show begin!:))
13.09.2012 18:28
cecka1504 написа:
Да не мерим кой какво има и какво няма...
... защото, нали, днес имаш, утре може да го изгубиш...
Да се насладим на Клептън :)


(hug)
цитирай
10. tit - Не се и съмнявам!:))
13.09.2012 18:39
nicodima написа:
Казвам само едно:
"Благодаря!" - за еднаквото мислене : ))...


И аз!:)
цитирай
11. jabalka - Поздрави Тит!
13.09.2012 18:44
Споделям!
Радвам се!
Да се Насладим Заедно...! :)))
цитирай
12. rustam - Голям китарист,
13.09.2012 19:21
но в никакъв случай не и велик. Мисля, че без никаква поза самият той си го е признавал.
спрямо Хендрикс и ББ Кинг е просто калфа.
цитирай
13. miaa - Ерик Клептън:))
13.09.2012 19:27
Невероятен музикант, със стил и финес! Харизматичен..
Благодаря Tit, за хубавия постинг!
цитирай
14. sestra - Има доста много китаристи, чрез които свири сякаш Бог, Тит!
13.09.2012 19:49
Между тези, които спомена и още неизвестни, макар, че познавам доста хора с категорично виждане, че е единият от всичките - Хендрикс. А за Клептън имам интересен спомен от отдавна. Гледах филм наречен "Групата" (The Band) - документален разказ за Дъ Ху. Той е там сред гостите на техен юбилеен концерт - млад и много красив, присъствието му ми беше силно въздействащо в онзи момент.
цитирай
15. zebb - Ооо, корабът на времето! Качвам ...
13.09.2012 20:55
Ооо, корабът на времето!
Качвам се и без билет, Тит! :)
цитирай
16. djani - Понеже нямам музикално образование,
13.09.2012 21:20
Ще кажа, че просто го харесвам и навремени слушам някоя от баладите му.
цитирай
17. tit - Enjoy!
13.09.2012 21:48
jabalka написа:
Споделям!
Радвам се!
Да се Насладим Заедно...! :)))


Има неща, които...:)
цитирай
18. tit - Мъди Уотърс си забравил!:))
13.09.2012 21:57
rustam написа:
Голям китарист,
но в никакъв случай не и велик. Мисля, че без никаква поза самият той си го е признавал.
спрямо Хендрикс и ББ Кинг е просто калфа.

И Джон Майлс, и...глупост е да ги изреждаме!:)

Не е най-великият, но определено е сред най-благородните!
Точно аристократизмът му го прави харизматичен...това е нещото, дето ме е дразнело в най-глупавите ми години!:))

Когато човек се сблъска с нещо прекрасно, което не притежава или се влюбва или го отрича. Не може да го намрази, щото човек мрази у другите това, което не понася в себе си...

Ей за това се опитвам да не го отричам поне, напоследък!:))
Не, че ще ме направи по-малко селянка!;)
цитирай
19. brym4ence87 - Slow Hand е страхотен китарист!
13.09.2012 22:28
Изброените песни са сред любимите ми! Жалко за повода за написването на Tears In Heaven. Използват я и във филма Rush, а книгата я имам на английски. Саундракът ми е подарен на касета от средата на 90-те - антика! Layla е една от най-великите любовни песни за всички времена, поне за мен. Много як постинг ;-))
цитирай
20. ko642 - Нямам мнение по въпроса (по аватара ...
13.09.2012 22:38
Нямам мнение по въпроса (по аватара ми си личи ;) но риших да мина да ти ударя една 'помпа' :) Поздрави!
цитирай
21. elinora - И аз нямам отношение към Клептън,
13.09.2012 22:43
даже хич, ама също дойдох да ударя една безплатна помпа, като блогера ko642! :)
цитирай
22. tit - Хей, момчета и момичета!:))
13.09.2012 23:14
Клептън няма нужда от помпане, ама - хич!:)
Аз също не се оплаквам!;)
цитирай
23. анонимен - Хмммм
13.09.2012 23:19
Кой ли е антипода?
И на какво или на кого? ;)
цитирай
24. tit - -
13.09.2012 23:38
анонимен написа:
Кой ли е антипода?
И на какво или на кого? ;)



Когато човек се сблъска с нещо прекрасно, което не притежава или се влюбва или го отрича. Не може да го намрази, щото човек мрази у другите това, което не понася в себе си...

Ей за това се опитвам да не го отричам поне, напоследък!:))
Не, че ще ме направи по-малко селянка!;)
цитирай
Редактирай | Изтрий
цитирай
25. анонимен - Не съм съгласен
13.09.2012 23:56
Щом си стигнала до състояние да не отричаш, приеми, че е възможно и намразване.
Примерите от блога го доказват ежедневно.
Иронията със селянката идва малко в повече. Не оставяй впечатление, че те засяга нечие мнение, изразено анонимно. Предлагам за наблегнеш на самочувствието, имаш за какво да се похвалиш.
Твой Л.А.
цитирай
26. tit - мразенето е друга бира, Л!;)
14.09.2012 00:04
антиподите са противоположни по същността си и омразата е невъзможна. Може би само абсолютно отблъскване, но от това по-малко не боли...

не търси повече, отколкото се вижда!:)
цитирай
27. анонимен - Създадох си представа,
14.09.2012 00:07
че Клептън е творецът, който е отключил в теб благодарност към един твой антипод.
Ако греша, поправи ме.;);)
цитирай
28. tit - Обратно -
14.09.2012 00:18
антиподът ме подтикна да преоткрия Клептън...:)
цитирай
29. tit - доволна съм,
14.09.2012 01:04
miaa, sestra, zebb, djani,
че съм ви зарадвала!:))

Благодаря ви!:)
цитирай
30. tit - brym4ence87,
14.09.2012 01:23
особено рано сутрин!:))
цитирай
31. анонимен - Уважаема Тит,
14.09.2012 01:59
Позволявам си това нахлуване само за да кажа, че Клептън получава прозвището "Господ" от английските си фенове още през 60-те години, като противовес на вече появилия се "Крал"... Имал съм щастието да го гледам на живо поне 10 пъти и ми се струва, че някои от сравненията по-горе в блога Ви са най-малкото неуместни... Преди около 3 години го гледах и на концерт с B.B.King, където старият майстор, естествено, го беше поканил като "специален гост", защото няма, според мен, друг бял музикант, който толкова добре да разбира блус... Ако си спомняте, те двамата дори направиха един изключителен съвместен албум... Освен това - просто като допълнителна информация - по инициатива на "Бавната ръка" - в САЩ ог години се провежда ежегоден фестивал именно с цел да се покаже дълбоката връзка между блуса и рока... Участват - при това с огромно желание - "Малки" и "Голями", "Млади" и "Стари". Просто е чест... Но най-голямата хубавиня е, когато, по традиция, накрая всички свирят заедно - 10-15 от най-добрите живи китаристи на момента, а Клептън "дрънка" с тях по джапанки-:) Хубавата музика никога не може да има пропоненти, или опоненти... Тя просто е еликсир! От сърце Ви жалая да го "пиете" в забрава на всичко и - най-вече - на суетата.

цитирай
32. tit - Уважаеми господине,
14.09.2012 02:20
анонимен написа:
Уважаема Тит,
Позволявам си това нахлуване само за да кажа, че Клептън получава прозвището "Господ" от английските си фенове още през 60-те години, като противовес на вече появилия се "Крал"... Имал съм щастието да го гледам на живо поне 10 пъти и ми се струва, че някои от сравненията по-горе в блога Ви са най-малкото неуместни... Преди около 3 години го гледах и на концерт с B.B.King, където старият майстор, естествено, го беше поканил като "специален гост", защото няма, според мен, друг бял музикант, който толкова добре да разбира блус... Ако си спомняте, те двамата дори направиха един изключителен съвместен албум... Освен това - просто като допълнителна информация - по инициатива на "Бавната ръка" - в САЩ ог години се провежда ежегоден фестивал именно с цел да се покаже дълбоката връзка между блуса и рока... Участват - при това с огромно желание - "Малки" и "Голями", "Млади" и "Стари". Просто е чест... Но най-голямата хубавиня е, когато, по традиция, накрая всички свирят заедно - 10-15 от най-добрите живи китаристи на момента, а Клептън "дрънка" с тях по джапанки-:) Хубавата музика никога не може да има пропоненти, или опоненти... Тя просто е еликсир! От сърце Ви жалая да го "пиете" в забрава на всичко и - най-вече - на суетата.



Този постинг занимава читателите ми с моят начин да преоткрия Клептън!
Далеч съм от претенциите да правя биография, дискография или /пази Боже!/ оценка на Бавната ръка!
Зад името на Клептън накрая стои линк към официалния му сайт и всеки любопитен би могъл да получи информация от там...

Относно неуместните сравнения - те засягат мен, а не Клептън!:)

Мисля, че би било добре да прочетете поста още веднъж, без предубеждения относно суетата ми...че сравнението с Бог е написано в Лондонското метро най-първо за Ерик Клептън е началото на постинга!

Моята суета има мяра и не се простира по-далеч от това, което харесвам.
Прибързаните оценки не са сред него!:)
Лека нощ!:)
цитирай
33. анонимен - . . . в какъвто и цветен прашец да се ...
14.09.2012 04:48
...в какъвто и цветен прашец да се къпят пчелиците, ще се намери поне един пикиращ торен бръмбар...
цитирай
34. tit - :)
14.09.2012 07:08
анонимен написа:
...в какъвто и цветен прашец да се къпят пчелиците, ще се намери поне един пикиращ торен бръмбар...

цитирай
35. анонимен - minio uishiba
14.09.2012 12:49
tiao geybneral kat e bog na muzikta sto ne si gleda neia a ogrbi cela balgaria s veselin te vazelin,nasta simona e bolnia kleptoman nali.i narko urva.
цитирай
36. ran - Клептън завладява
14.09.2012 14:39
кого - по-рано, кого - по-късно, но е неизбежен :)
Изглежда ми като човек, който не се интересува от класации и класификации. Поне не и истински. Може би това е аристократизъм? Кой знае?
:)
цитирай
37. tit - ran,
14.09.2012 17:39
мислиш ли, че човек, написал нещо като "Лейла" и неполучил в крайна сметка жената, която я е инспирирала ще се интересува от тъпи класации?:)
Само питам...тя, историята е досат по-брутална и съм убедена , дето баш ти я знаеш!:))
Изключено е да е опериран откъм суета, не вярвам...но радостта да свири така , както умее и отдадеността му на музиката, която обича са очевадно и ухопоразяващо водещи в поведението и творчеството му:))))

Мисля, че достойнството, последователността и мярата са отенъците на благородството, а те в съчетание с таланата са присъщи на Клептън.

Ама така си мислим ние...дето и един запис не сме направили!:)
Когато хиляди са крещели името ти под сцената сигурно по друг начин ти изглежда света?
кой знае...
цитирай
38. анонимен - tit, как успя да ядосаш Тутурутко ...
14.09.2012 21:16
tit, как успя да ядосаш Тутурутко Многопрофилнов,М? :-)
цитирай
39. ran - тъй де, ние с теб фенски си разсъждаваме :)
14.09.2012 21:20
а животът на тези хора наистина е брутален и, за да пренасеш през годините на брутално натоварване собствен стил (разпознаваем само след два такта), трябва наистина да си железен отвътре.
това - по повод достойнството и последователността ... права си
(а за мярата няма и да почвам дори :))))

Та, си мислех, че аристократизъм може би е недостатъчно за да бъдеш Личност със собствен стил. В тези времена на унификация, ремикси и кавъри.
Искам да кажа че Благородници си срещат по-често отколкото Личности.
А може и да се заблуждавам, кой знае ... :)
цитирай
40. tit - иииих, ran !:)
14.09.2012 21:36
Много далеч отидохме!:)
"Свободата, Санчо...":)

Всяка Личност има своя стил. Трудно е да се отличат Личностите. Впрочем, за да отличиш Личност, трябва да си такава, мисля.:)

Май си открил коригиращи техники...:)

Лейла е голяма песен!!!:))
цитирай
41. letisi - мда времето е в нас и ние сме във времето...
18.09.2012 09:06
или взаимно се моделираме...с неосъзснатата надежда за един несрещан шедьовър:)))страхотно казано тития..гежестта на времето и лекотата ни в него...просто за равновесие...може би...усмивки:))
цитирай
42. tit - letisi :*
19.09.2012 19:38
душевното равновесие сигурно се постига при съотнасяне към времето, мътна ми е тази тема, аз съм непринуден човек и приемам всичко в прав текст!:))
Мило ми е на душата, че намина!:))
цитирай
43. tit - знам ли!?:)
19.09.2012 20:10
анонимен написа:
tit, как успя да ядосаш Тутурутко Многопрофилнов,М? :-)


Сега, ако ме питаш как съм ядосала бббб - помня ,че цитирах коментар от неговия форум без да го питам, и нелогната даже.:)) Четворния ми посвети постинг естествено, геройски си го изтърпях, и след като не реагирах тайфата му взе да обсъжда някого другиго! В постинг на бббб, посветен на мен!!!:):):)) Още не мога да му простя!:));)
Повече не се е занимавал с мен, не съм му интересна, предполагам...
Но и никога след това не съм цитирала, без да упоменавам източника!:)
С БТП си имахме раздумка на ЛС, относно импровизациите му върху ника ми...не се е задълбавал, впрочем, аз съм твърде скучна за този вид блогуващи, мисля.

Тия дни, гледам, накой от "Великите" се завръщат, не вям да намерят материал за забавленията си. Тролът, истинският трол се харни от мощта на "елитните" блогъри...уви!:(

Ей това няма как, не съм способна, талант не ми достига да обясня на Sartorium и компания - едно е да удариш с лапа, с прибрани нокти; такъв удар разтърсва устои...или обекта потъва сред пейзажа. Друго е да риташ с крак с изваден заден шип даже - такъв удар предизвиква досадно кръвотечение, но белегът бързо заздравява. Нямам против грабливите птици, даже ги харесвам, но в обхвата им са само дребни пернати и малки бозайници. Те не са заплаха за едрия дивеч. Не, уважаемият Савов даже ми е симпатичен, понякога, което не мога да кажа за дребния пес, мотаещ се около него, който си въобразява, че като препика дувара, го начуква на стопанката на дома!:)
Заявявам го, въпреки общата ни симпатия към една дама от един хубав подбалкански град...

Омръзнаха ми измислените им блогови войни и бури във водни чаши...за това ти отговарям чак днес, пускам го като оригами по водата, който чете, ще го прочете.
Такива и без това са малко в този сайт.:)
цитирай
44. анонимен - Написала си го така, както слоух...
19.09.2012 23:29
Написала си го така, както слоухенда би го изсвирил......Респект!
цитирай
45. raiavid - Поздрав!
02.10.2012 11:39
И поздравления от мен за хубавия избор!

http://www.youtube.com/watch?v=ce7SGpqzz8Q
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2762343
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930