Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2011 08:09 - Предложение
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4409 Коментари: 18 Гласове:
37

Последна промяна: 22.01.2011 23:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       Предлагам на обсъждане създаването на категория "Най-неодобрявани постинги"!
       Тъй де - имаме си своеобразна традиция вече, време е да се отразява старанието на неизвестни блогъри да слагат минуси насам-натам!
       Аз мога да разбера палеца долу, когато става дума за позиция - житейска или политическа! Или - ако си готвил, да речем, по предложена рецепта и манджата не ти е харесала!
      За добра гозба, обаче, е нужен най-вече добър готвач! 

image





Гласувай:
38



1. анонимен - Аз пък предлагам
22.01.2011 09:33
категория: "Най-глупавите (само)одобрявани постинги".
цитирай
2. hristo27 - Аз ще бъда в златната среда - нито ...
22.01.2011 09:34
Аз ще бъда в златната среда - нито първи, но не и последен! :))))))))
цитирай
3. pagan - Освен това,
22.01.2011 09:50
да не вземаме пред вид коментарите на "анонимен",- просто все едно не съществува, или даже да ги трием! Защото за да си "анонимен", или си прост и
не можеш да си напишеш името, или те е срам от писанията ти, или си скрит
манипулатор, не си "в час", въобще няма смисъл да си губим времето с тях!
цитирай
4. veselaj - Аз може и да спечеля едно от първите ...
22.01.2011 13:18
Аз може и да спечеля едно от първите места :)))) Имам постинги с над 100 минуса.
pagan, не си прав за анонимните. Има хора, които не обичат да се регистрират, пък и не пишат. А понякога сесията ти е изтекла и може да не забележиш, че си станал анонимен. На мен ми се е случвало. Друг е въпроса, когато хора с регистрация нарочно влизат като анонимни.
цитирай
5. tit - Огромен брой минуси при малко прочитания
22.01.2011 14:59
си е манипулация...видима и без СРС!:))
А си говорим за почтеност...

Анонимния си е анонимен...и аз съм писала анонимни/пиша си ника вътре обаче/! Най-често ми се случва, като попадна на нещо интересно на Първа , когато излизам и не ми се разправя да се логвам наново!
цитирай
6. harvi - Аз не мога да ги разбера тези с минусите или непрекъснатите оплювания.
22.01.2011 17:50
Като не ти харесва някой, не го четеш. Аз съм попадала на места, на които никога повече няма да се върна и това по никакъв начин не ми пречи на общуването в блога. Представяш ли си какво ще стане, ако подобна рубрика се открие? Тези, които гласуват с минус, ще се почувстват като на собствен Хелоуин :))) Направо ще пощуреят от кеф!
цитирай
7. анонимен - А теб какво точно те бОли?
22.01.2011 19:28
Аз съм за забрана коментарите изобщо да влияят на класациите, защото на лице е спамене безподобно. Например групичката на новодошлите, след скандали в други сайтове поетчета, които си донесоха тук интригите и бълвочите с аз ти пиша-пИши и ти и да сме на първа зорлем.
цитирай
8. tit - harvi - здравей!
22.01.2011 20:20
Изключително рядко гласувам с минус! По-скоро - не гласувам!:)
Защото имам избирателно четене, вероятно - само в любими главно, рядко ходя другаде! Много грозно впечатление ми прави ,когато вляза в някой тих, спретнат блог с философски настроен блогер, когото чета за успокоение, да речем!
И - прочетен педесетина пъти , а има 40 минуса и двайсет плюса!
Това е стратегия постинга да не се качи на първа! Може на блогера да не му пука /на мен не би ми!/ Много повече ще ме засегне, ако някой от редовните ми читатели мине, без да остави коментар - знак, че не съм "хванала" темата, отколкото наличието или не на някакви флагчета!:)))
Но това съм аз - горещ мърморко с увлечение по иронията и самоиронията, най-вече!
Не ме е впечатлявало, докато не засегна деликатни и чувствителни хора - творците приемат по друг начин тези неща от живота в блога!
Инак - знам, че на Първенците в един момент им става се едно!/ от личен опит!:))))/
цитирай
9. tit - Ан-7,
22.01.2011 20:25
Мен ме боли за чуждата болка!:(
Особено на симпатичен мене човек! Защото тук повечето сме хора, да ти кажа!
Тая схема не е привнесена - има я откато блогувам тъдява /вече година и половина!/!
Този маниер на общуване е спорен и...Принципно - Харви е права! Който иска да общува , ще намери начин!
Обаче това е явна манипулация и за това пуснах този постинг!
цитирай
10. ran - Mack the Knife или Маги Ножа :)))
22.01.2011 20:41
"Най-неодобрявани постинги"- убийствено точно предложение.
Вече виждам сдържащия ефект всред лошите готвачи с многото минуси в ръкава :)))
цитирай
11. asthfghl - Уф,
22.01.2011 22:43
Не разбирам цялата тази мания за оценки. Смешно е.
цитирай
12. pagan - Аз пиша,
23.01.2011 02:57
за да споделя опита си от комунягите, да ги разкривам, развенчавам, разобличавам и да покажа какви жалки карикатури са! Да извадя първосигналното им мислене на показ, а на по- интелигентните от тях,-(манипулатори, пропагандатори, PR- и,оплювачи,дезинформатари, компроматори и пр.), да им покажа, че само се мислят за умни, както и "да върна в правия път хора, които иначе са умни, но са се поддали на манипулациите им. Не ми пука, дали ще имам "плюсове", "минуси" "класации" и др. Даже ако имам "минуси ще се радвам,- това означава, че съм ги ядосал, демек съм прав! Това е само докато пиша за политика. Когато изчерпя темата ще споделям за музика, техника, хоби и др. такива. Няма да им се връзвам на политиКВЕНИците цял живот, я! Поздрави на всички нормални блогъри! Правете като мен, за да ви е ГОТ!
цитирай
13. boristodorov56 - Хората се различават по качеството на творенията си и по качеството на консумацията. То си е вътрешна нужда.
23.01.2011 09:02
За всяка манджа си има ядачи.
За всички ядачи има подходяща гозба.

Иначе фасул, боб - боб, фасул - еднообразието е не е интересноо.
цитирай
14. tit - asthfghl - не е мания...гадно е!
23.01.2011 15:53
Хубавите блогове тук рядко са посещавани повече от 50 - 60 души!
Изключвам кресливите и злободневните, като моя!
Мен неме е застигал подобен абсурд - а и не ми пука!:))
Но не е честно, и за това няма да си мълча!
цитирай
15. анонимен - Има
24.01.2011 08:13
резон! ))))
цитирай
16. silencemurmur - Това с гласуването
24.01.2011 19:48
е свързано с пари където някъде цъкат за някого,
а блогерът се мисли за пъпа на света, броейки дали е одобрен или не.
Трябва оправяне на самочувствието и разбиране на пазара,
диктуващ държанието ни.

поздрав

цитирай
17. mirachopi - Спорен въпрос,хубава тема за обсъждане
28.01.2011 21:27
Аз също рядко гласувам отрицателно и то май беше само веднъж,дори да се различава мнението ми за даден политически въпрос но постинга е написан добре защо да го окачетвя като лош,нали сме тук да споделяме мнения.За мен вдигнатите палчета означават едно че някой е на моето мнение или съм се справила достатъчно добре,не ми е безралично защото така разбирам какво мислят хората за моите писателски напъни.Лошо е когато някой е злонамерен,за съжаление ние тук като някакво малко общесто със своите злобари.
цитирай
18. masterpiece08 - tit!:)
03.02.2011 00:32
Ще се произнеса за последен път по този повод, понеже вече бях смъмрена по приятелски(извън сайта естествено) от човек, на когото държа и намирам, че е напълно прав! Та - никой постинг няма да стане повече или по-малко стойностен в зависимост от плюсовете или минусите и според мен предназначението на блога е да се общува нормално и естествено! Едно време бях в някакъв чат и някой спомена за еди-коя си, че била звездата на чата! Може да съм изглеждала много наивна, но попитах как е възможно някой да се изживява като звезда на подобно място? Толкоз! Сигурна съм, че спиш спокойно! Аз също. Поздрави!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764258
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930