Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2011 15:17 - Злоба
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3454 Коментари: 12 Гласове:
35

Последна промяна: 15.01.2011 15:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Чела съм нейде, че Фройд бил казал, дето мъжете винаги смятали, че заслужават това, което искат, а жените никога не знаели какво точно искат.    Не съм чела Фройд. Сигурно ми личи. Но и нямам намерение. Време - най вече!    Сетих се за тази забавна закачка докато се занимавах с отоплението на дома ни. Разказвала съм ви за тази дейност и по-рано, та няма да се впускам в подробности. Само ще кажа като въведение, че тази година с помощта на приятели станах горд собственик на пет кубика трупи нарязани на по метър и двадесет. В по-голямата си част - с диаметър над 40 сантима. До тук добре! Но пари за рязане не останаха. Та дюшеш ми идва, че съседа има резачка. С малък диаметър обаче, та трупите трябва да се нацепят предварително. Инак – нямат рязане!      Та тъй – просвам един на двора, хващам камите …няма да ви разправям нататък! Заниманието е тежко и продължително, не иска много разсъждение и докато се потя, усещам как ме обзема злобата.      Мамка му! Не можаха ли по-тънки дърва да ми доставят тия! Знаят, че съм сама жена! Мътните да ги вземат! Ма и тия дървета - как са расли бе! Усукани, пресукани едни! Няма да тръгнат прави, та да се цепят лесно, амиии…само чеп до чеп! Втората кама влиза по-лесно и като разбих два-три трупа на по-две взе да ме обхваща спокойствие и философски погледнах на нещата / от там се сетих за Фройд/!  Видиш ли, викам си, ако бяха тънки, щеше да мрънкаш, че няма да държат огъня дълго! Отпосле минах на самокритика – ако не беше толкоз високомерна, / самопоглеждам се строго/ щеше да си намериш мъж и той щеше да я свърши тая работа! Сега блъскай с чука и не протестирай!  С озлоблението работата тръгна по-леко и до надвечер кубик и половина биде разбит, нарязан и чинно положен в мазата!    Но ме осени горчивото прозрение, че злобата работи!    Злобата не е зло сама по себе си!    Тя е реакция срещу злото! Тя е вик на болката, безсилието, нещо като викане на Неволята е тя!    Злобният човек обикновено е прав, по-дяволите!     Освободеният ми от нуждата да мисли мозък волно се разхождаше из прочетеното тук – там тез дни и навсякъде откриваше много злоба! Безсмислена, детинска злоба, чиято енергия е изгубена напразно /с толкоз злоба още десет кубика бих разбила!/.     Буковски…кой Буковски? Аз и двамата не познавам. Не бе - знам за онази обица на скрина, но държа мъжът ми непременно да ми направи дете. Ако другият беше ползвал който и друг порок за пример, надали би предизвикал повече реакции…равенството е глупост, равноправието е идеал, но…карай да върви! Важното е пушачите да стоят на тротоара като едновремешните престъпници и всеки непушач да ги заплюва, като мине! Злобата в действие! Енергията и отлита в небитието, без да закачи истински злите хора, които преразпределят пачките от акцизите!    Кадърни ли са хората от ДС! Кадърни са! Никой не взима на работа некадърници! Последните събития доказват категорично, че са кадърни! Злобно ли е да се иска десарите да бъдат лишени от възможността да работят държавна работа? Злобно е! Те са по-способни и можещи от нас, дето искаме справедливост! Вероятно!    Но няма морал! Този морал го няма от самото начало на прехода, няма и от де да дойде. Щото освен да можеш, трябва да имаш и съвест, за да управляваш едно нормална общество! А у ДС съвест няма! Поне нормална такава – инак нямаше да са там!       Били само четиридесет човека на мълчаливия протест…ай сиктир! Вие колко искате да бъдат!? И четирима да са - тези хора имат право да бъдат чути! Така би следвало да бъде, ако равноправието не беше идеал! Това е нормалност! Беззлобна!       Като рекох нормалност – нормално ли е минпредседателят на една страна да нарежда на подчинените си да оставят човека да си добутилира бирата?    В коя нормална държава двеста галона бира са приоритет на премиера и? Когато гражданите на същата тази държава се вият от безпаричие и безнадежност! Поне някой! Злобните!    Може да са малцинство, но имат право да бъдат чути!    Искането на оставка, прочее, сигурно е израз на злоба!    Ще стигне ли енергията и за нещо по-сериозно от това да докара поредния дерибей на власт се питам?         Странна работа – като си подредих дървата ми мина, да ви кажа!     И ми стана смешно – бива ли човек да се жени заради пет кубика сурови трупи?!        Някой да знае пряк път по суша до Финландия?          



Гласувай:
35



1. demar - Ако Фройд те беше гледал отстрани....
15.01.2011 15:35
щеше да промени представата си за жените...
Топла вечер край камината!
цитирай
2. анонимен - Да го даваме фройдистки...
15.01.2011 15:50
За Иво Инджев знаем със сигурност 3 неща:

- че е бивш служител на ДС и настоящ служител на ДАНС
- че е член на движението „АБВ“
- че е похотлив като маймуна

А бе, Иво, спри да ни будалосваш с твойте неспирни словесни чекии в Нета, ами вземи да разкажеш кога и как сколаса да наебеш и този киликанзер Патрашкова.

Това е далеч по- интересно!
цитирай
3. mamkamu - Ами явно злобата е един от мотиви...
15.01.2011 16:02
Ами явно злобата е един от мотивиращите фактори за човека, за прогреса на неговия умствен процес. Нищо, че после на всички ни минава :)))
цитирай
4. harvi - Миналата година пазарува от едно циганче с каручка, доколкото си спомням:))
15.01.2011 17:01
Значи ти се е задобрило положението :) А като си толкова оправна ще изплашиш мъжете и догодина пак сама ще си цепиш дървата - давай по-нежно, по-немощно, по-зависимо от подкрепа :)) И гледай да не е от ДС, че току-виж ти спретнал едно СРС :) Поздрави!!
цитирай
5. tit - demar - здравей!:))
15.01.2011 17:53
Моята камина е само за декор - паля си локално парно!:))
А фройдизма си е за аристократите, аз съм селянка от Абланица!:))
Вероятно с аристократични наклонности, вследствие на което ме е натиснала кризата!:):):))
Приятна и топла вечер и на теб!:)
цитирай
6. tit - Ан2 - нещо на Инджев си набрал или що?
15.01.2011 18:09
Тези детайли не ме интересуват, да ти кажа!
Както и кога ще резнат главата на ТИМ.
Силно ме вълнува обаче как могат да бъдат озъптени хората, които дърпат конците на целия театър!
Шефовете на тия от ДС...
цитирай
7. tit - mamkamu - :))
15.01.2011 18:11
Ма не мой се да се блъска, я!
И малко нежност трябва -
понякога, постоянно...хъм!:))
цитирай
8. tit - harvi - привет!!!:))
15.01.2011 18:15
Аз от мурговия съгражданин разпалки взимам! Това сега са трупи - като в "Покаяние", но по метър и нещо!:)
Дилемата с нерешителните мъже, дето предпочитат да си пият ракийката, даже на студено, съм я минала...оф, знам си, че не говори добре за мене тази ситуация, ама като не съм поетична!:))
А СРС - то ми го спретнаха вече...
цитирай
9. nicodima - Този морал го няма от самото начало на прехода, няма и от де да дойде.
15.01.2011 20:15
Тит, здравей! Втората част на изречението ти е вярна, за първата - мога да споря, защото живях съзнателно и преди прехода / не включвам детските си години /...
Иначе какво да ти кажа, това че имаш мъж не значи, че няма да цепиш трупи, фигуративно казано...
А че другарите оцеляват успешно, оцеляват! Имат данни и една от тях е точно липсата на морал. Останалите, като нас, с трупите, ДГД : (...
цитирай
10. tit - nicodima - радвам се!!!:))
15.01.2011 20:31
Тази част не ми е изчистена, да!:)
Нхвърлях разни мисли просто...
Имам предвид, че принципът на подбор след десети беше аморален - разните му там предизвестени конкурси / те и до сега в голяма степен са такива/
спорът - кои са агенти и работили ли са за България
тези знаят как да управляват, какво ще направите вие, дето сте необразовани / чунким друг, освен тях можеше да излезе да учи на запад/
и т.н. и т.н. темата е дълга

просто лустрация нямаше, поради един криворазбран мироглед за безкръвни промени, който сега плащаме с кръвта си - нашата , на децата ни!
И като ми заразправят - ма трябва вече всичко да бъде честно!
Да бе - като се накрадохте и подредихте - дай ние да си мълчим и да си траем, вече ще е по нов ред - пак от вас нареден! Е в това няма морал!
Няма морал в музиката, която ни принуждават да слушаме, няма морал в действията , които ни принуждават да търпим!
Няма морал, изначално не е заложен още на кръглата маса! Това имам предвид!
Без морал се изгражда едно аморално общество и точка!
В който протестите може да са само регламентирани и одобрени от властта...вече ми е гадно, да ти кажа!
Наистина - няма живот там, дето няма морал...
цитирай
11. nicodima - Точно това исках да ти кажа, ама с по-малко думи...
15.01.2011 20:48
Преди десети също бяха предизвестени конкурсите... Сега като реват срещу това или онова, да се присетят, че всичко в българското общество тогава беше режисирано от Партията... После, след 10-ти, от производните и : (...
цитирай
12. dorichela - Най-добре умеем да злобеен, другия ...
21.01.2011 00:27
Най-добре умеем да злобеен, другия път свиркай за помощ! :) Имам опит!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2762779
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930