Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2010 15:50 - какво ви пречи Алекс?
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2900 Коментари: 7 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Някой да обясни, моля!
     Че не сколасвам да му прочета постингите, та да разбера...хъм!




Тагове:   Какво,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Е и аз това се чудя! Ако някой об...
24.10.2010 16:01
Е и аз това се чудя!
Ако някой обясни, благодарните ще сме много :)))
цитирай
2. анонимен - има обяснение)))
24.10.2010 16:09
не ме траят графоманите))) хич не ме)))
цитирай
3. miaa - Аз пък много те харесвам Alexalex:) ...
24.10.2010 16:31
Аз пък много те харесвам Alexalex:) Защото имаш позиция, дори и да грешиш понякога:)
Защото искрено говориш за нещата, които те вълнуват! Поздрави:)
И хубав ден! Поздрави и за теб Tit :)
цитирай
4. анонимен - Алекс-ченченце, весело момче.
24.10.2010 17:14
Модератори, графомани, фамозно луди. Едните бум-бам, другите ох-ах, ма третите кат не моат ни едното, ни другото въртят прочити на любимите ала "домашен белот върху блато". Потърси други, също като теб баннати в блога от МОДА.
Де пусто его, де. Намажи си филийка чадо, фолк си пусни, певачка на мотора...ми тъй де, велосипеда на историята у блога се въъъърти. Шарени лудории, кусур няма.
цитирай
5. анонимен - 4. анонимен
24.10.2010 17:46
сега пък велчова завера)))) не си разбрал вопъла - дреме ми за модераторите, от утре съм на пътеката на воината))))
чалга не слушам, за мотора е студенко вече)))
но пасаран)))
цитирай
6. boristodorov56 - Към клипа имам специално отношение, но внушението в началото е неуместно.
27.10.2010 19:42
Много повърхностно е разбирането за този блогър,
според мен един от най-добрите в блог.бг.
Първосигналните реакции на "изтънчената" радиоособа Пискова, която засипва с клетви и заклеймява всеки дръзнал да и обясни различна от нейната гедна точка
както и последвалите ги кракьорствания на тази истерична дама говорят за ниско общо ниво на блога.

Не можеш да сравняваш първак с пърцуца!

Що ли му трябва на човек да се надгълчава с радиоточка!
цитирай
7. tit - Борка, не съм търсила внушения!
27.10.2010 23:38
Пстингът му ми изчезна "под носа", такова нещо ми се случва за трети или четвърти път. Досадно е - мисля, че сме в сериозен сайт!
Даже не успявам да прочета за какво става дума!
То като прочета пък - често падам!:))))
Мисля, че всеки има право на мнение, дори да не съм съгласна с него!
Ако преценя, че си струва да споря - коментирам; ако не - излизам и ...какво толкоз!
И на мен са ми неприятни досадниците, но понякога има нужда от тях. Не им отговарям да речем...
Трия само откровен цинизъм, другото си стои - който иска да разбере, разбира ... хора разни!
Алекс не го следя редовно, понякога сме спорили и т.н - мисля, че не ми е на годините даже!:))
Но това не е важно - никога не би ми дошло на ум да желая да го баннат или изтрият, щото не е съгласен с мен!

Честно казано, нямам време да следя какво става из блогпространството - за това се учудих в постинг, тъй да се каже!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2762524
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930