Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2010 11:41 - Копирането е заразно...знам, че няма да ви хареса!
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24927 Коментари: 55 Гласове:
52

Последна промяна: 11.08.2010 11:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       На три пъти започвах да пиша по въпроса...
       Сърце не ми даваше да изразя с думи онова, което мисля. Аз обичам страната си, народа си  - така съм отрасла. Така са ме възпитавали. Следващите редове не са от мен..но не мога да възрзя на нито една дума в тях...


            e-vestnik.bg/9338/balgariya-gnusna-strana-v-evropa-nie-balgarite-sme-radioaktivni-i-zarazni/

България – гнусна страна в Европа. Ние, българите, сме радиоактивни и заразни

Павел Петов  
Б. р. - Следващите редове са скандални, писани от човек, който не е писател или журналист, а с инженерно образование. Възмущението му от деградацията на нравите у нас минава границата, но е полезно да се прочете, защото обществото някак безмълвно се примирява с диктата на безкултурието и простотията, и има нужда от някой отрезвяващ вик. Това което съм написал не е антибългарско, а е анти-простотията.   1. Ние, българите, си избирахме всички правителства след ноември 1989 г.

Тези правителства не са били избрани от германци, американци, руснаци, румънци, цигани или турци. За тези правителства сме гласували или не – ние българите.
Все пак циганите и турците не представляват критична маса гласове. Вижте статистиката.
Това, че циганите са в голямата си част такива, каквито ги описваме, е така, за съжаление. Но те не са откраднали толкова пари, колкото нашите братя – български участници и съучастници в политическият живот. Често им се приписват повече грехове (според официалните власти се наричат роми, но това не променя фактите).


image

За турците ми е много мъчно, честно казано. Няма по прецакан електорат от собствената си етническа партия. Тази партия с мутренско-феодални способи винаги е прецаквала хората си. За комунистите няма да говоря – скучно, предъвквано и ясно. Комунизмът е опасна теория , която дава прости отговори на сложни въпроси и от там започват бедите. 2. Ние, българите, си мълчахме и преди 10-ти ноември 1989 г. За голямо нещастие опитите за българско дисидентство бяха безплодни. Или не така мощни, че да се чуе в сърцата и душите.
Ние, поколението на нашите майки и бащи, дядовци и баби, трябваше да бъдем дисиденти. Ние мълчахме. За това няма прошка. Няма прошка за моите роднини , че са мълчали, няма прошка и за мен.
През 1989 г. бях на 21 годишна възраст. В моето семейство се пускаше тихо Би Би Си - Лондон, радио “Свободна Европа”, “Дойче веле” и т. н.
Тихо се разказваха наистина много смешни вицове срещу властта.
Тихо се подигравахме на тираджиите, които слушаха сръбско.
Мълчаливо бяхме против смяната на имената на турците.
Тихо и радостно споделяхме идеята за Перестройката – но само в разговори по между си.
Всъщност – се съгласявахме и продължаваме да се съгласяваме със всичко което мразехме и обичахме – но тихо.
3. Така дойде и чалгата – шумно и брутално   А ние се съгласяваме и с нея сега – тихо.
image

Чалгата не е музика. Тя е вид култура. Тя винаги е съществувала при нас. Чалгата обедини простащината от най-различен тип - псувня, порно, евтин секс, вулгарно облекло, циганьорщина, селяния, гюбек, мазнене пред по-височайши, призив към криминални действия, отричане на ученето и познанията и т. н.
И ние, българите, сме съгласни с това. Ние, българите, си купуваме билети за чалга концерти, ние си купуваме дивидита с чалга.
Факт е, че чалга изпълнителите и звукозаписните чалга компании са най-богати. Те са богати от нашите пари. Ние сме им ги дали. Те не са ги откраднали. Те не са ги приватизирали.
Ние, българите, и нашите роднини, сме дали и даваме пари на тези хора.
image

“24 часа” предлага алтернативни решения за увеличаване на бюста.

Ние, българите, си купуваме, ако не чалга издания, то си купуваме чалга изглеждащи вестници.
Ние, българите, гледаме, ако не чалга предавания и телевизии, то чалга изглеждащи предавания.
Ние, българите, подкрепяме прашките на жените. Ние, българските родители, купуваме на момиченцата от 1 клас нагоре детски прашки, за да изглеждат и те като мама или кака. Ние, българите, сме срещу педофилията, но една сериозна част от нашите български деца момичета изглеждат като чалга курви. Да, децата, изглеждащи като чалга курви, са наш продукт. Те не са продукт на американците, циганите или евреите. Те са нашите български деца по наш образ и подобие.
  Чалгата е един сборен и много точен образ кои сме и от какво се интересуваме. Ако във вашето семейство не се слуша чалга, ако вашата дъщеря или син не слушат чалга – няма да се социализират.
Но каква е ползата да се социализират с чалгаджиичетата от българските семейства? Какво ще донесе този социален контакт?
Нима моите деца ще успеят да заинтригуват някое детенце с пънк като “Секс Пистълс” или “Клаш”? Да чуе рока на “Цепелин” и “Ху”. Да се изкефи на Франк Заппа. Да се поинтересува от стила на обличане на Одри Хетбърн или Вивиан Уестууд. А може би ще гледат заедно нещо на Кончаловски и ще се плашат от “Психо” или “Птиците” на Хичкок?
Те няма да прочетат заедно Атанас Далчев или Алеко Константинов.
Не това няма да стане – не защото са малки , не защото това е старо, а защото ние, българите, открихме, че е по-добре да няма класова разлика и сега нямаме класа.
4. Ние, българите, окрадохме помията от демокрацията, капитализма и социализма Да. Факт. Взехме всичко най-лошо.
От Съветският съюз задигнахме тъпотата на мужика, някоя друга пиянска песничка, но забравихме да вземем Булгаков, Пушкин и менделеевата таблица. Или по-точно, добре че тя, менделеевата таблица, виси в училище, ама по задължение. Ами Менделеев или Циолковски – тях ги забравихме. Обичаме да се подиграваме на руските пияни курви и се взираме в тях за да изкопираме нещо курвенско. Но не се взираме в руският балет или Чайковски. Рекета и олигарсите ги усвоихме.

image
“Стандарт” представя книгата “Сексът и кралете”.

От останалите бивши соц страни – нито им копирахме Хавел, “Солидарност” или Унгарските събития.
Даже кола не можахме да построим. “Булгар-Рено” - да , ама за малко и то неуспешно.
От американците гепихме яко вискито и цигарки “Марлборо”. Яко, мен. Фак офф, мен.
Пропуснахме цялата американска култура + технически напредък.
Но пък - пошлостта на бруталната реклама, Биг Брадър и всякаква друга тъпотевица - яко се налапахме.
Научихме се да си говорим на „Ти”и забравихме да говорим на „Вие” – било по американско. Английският език има друга конструкция и е много ясно кога се говори учтиво.
От западноевропейците грабнахме прийома на политическото нищо говорене. “Мерцедес”, “Ауди” и всички други атрибути бяха взети, но с дребната подробност, че тези които ги карат там са изкарали тези пари не по криминален начин. И там има престъпета дето връткат далаверки, ама… фактът, че имаш “Мерцедес” в Германия, не ти дава правото да минаваш на червено. Тук фактът, че имаш “Цедес” (“Мерцедес” по чалгаджииски) ти дава правото да минаваш предимно на червено.   Да, това го правим ние, българите - вие и вашите съседи на долния или горния етаж. Ако вие не го правите, но си мълчите като възпитан човек, вие го подкрепяте.
Да, вие, българинът, който чете тези редове, е пряк участник в свинщината, наречена българска територия, българско политическо пространство и култура (ако въобще съществува тази дума).
От демокрацията взехме само нечленоразделните крясъци, като пропуснахме спора и дискусията.
5. Ние, българите, сме един провален проект на нашите пра-пра-родители Ние сме и безкултурни. Няма да имаме нобелов лауреат. Няма да има Оскар. Не, няма да има и други признания от света. И за това съм виновен аз и всички, които четат тези редове и са отраснали в България, без значение, на пол, раса, националност, религия и т. н.    
Вие и аз сме отровени, радиоактивни, раково-болни и заразни  в следствие от българското и средата в която сме отрасли.
Вече сме направили твърде много компромиси и със собственото си възпитание, чест и естетика, т. е. станали сме българи.
Не може да не сте чували твърдения от рода на: “Ама на чужденците много им харесва чалгата. Джон как се кефи.” А вие какво взехте или получихте от културата на Джон или Ханс? Нищо.
Ние българите сме крадци на чужда слава:
Джон Атанасов - бащата на компютъра е българин? Генетично да, на практика - не. Този изключителен човек е роден в САЩ и там е развил и усъвършенствал идеята на Лайбниц за изчислителна машина.
Джон Атанасов не е завършил Седмо училище в София, не е учил вечерно в техникума “Попов” и не е завършил МЕИ в София. И не е попаднал в завод в Правец, където създава компютъра. НЕ. Той е продукт на американската образователна система и бизнес икономическа ситуация.
Тук България няма нищо общо.
Борис Христов и Райна Кабаиванска – те от сцената на българската опера ли станаха такива? Благодарение на българският „оперен мениджмънт”, който успешно лансира българските оперни певци по света?
Да не би Виенската опера, Ковънтгардън и Метрополитен да треперят, че директорът на софийската опера проф. Карталов може да им откаже гастрол?
Или фирмите като “Майкрософт” и IBM да чакат с нетърпение края на абитуриентските балове, за да поканят българските технически гении?

image
Отново “Стандарт”, този път за българите в чужбина.

В мига, в който абитуриентчетата изтрезнеят след бясното абитуриентско чалга парти?
Абитуриентските балове – по-добре без коментар. Все пак ще кажа: вие, ние, българите, купуваме облекло за хиляди левове. Ние плащаме кувертите за тези балове. За един бал, ако не вложиш в него поне 3-4 хиляди лева - ами ти не си родител. За какво се дават тези кинти - детето е завършило задължителното образование? Е, и какво от това? Какво следва?
За да видим дъщеря ни по цици и прашки на някое кабрио или жива ебън между абитуриетни върху кола. Справка - Ютюб и ВиБокс7.
Става въпрос за българските абитуриенти, възпитани в българското семейство, чрез българската образователна система, в духа на източното православие и с благословията на Българската православна църква. Българското бъдеще на нацията. (Думата нация е неуместна в случая).
Моля все пак да прочетете какво са писали Константин Иречек и Феликс Каниц за България и нравите на българите.  
14.06.2010г

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

   Не искам да е така!!!




Гласувай:
53



1. bigbrother2 - Не съм съгласен!
11.08.2010 11:49
Народа върви според тоягата т.е. каквито са управниците, такъв е и той. А кой да изберем през тия 20 години - всички възпитани при социализма - възпитани на нечестност, неработа и им е втълпено, че само с партия пожеш да успееш ... и е така...
цитирай
2. tit - bigbrother2 - здравей!:)
11.08.2010 11:54
Но това е оправдание!
Най-много ме стряска частта със "социализирането" - детето ми няма да има избор и това е страшно!
Непротивопоставянето на злото вече е зло - но кой да го разбере?
цитирай
3. beckslover - Аз пък съм съгласен!
11.08.2010 11:57
И най-вече с коментарът ти. Едно поколение го има вече
цитирай
4. bigbrother2 - Пример
11.08.2010 12:22
Най-успешното нещо на социализма - бригадирското движение. С кирка и лопата са построени уникални неща. И без пари, само с желание и ентусиазъм. Кой го направи - хората възпитани и учени преди социализма - работници, инженери, архитекти. Само след 20 години бригадите бяха задължителни в училищата и университетите и резултати никакви...
цитирай
5. tit - ре4
11.08.2010 12:29
то като във вица , дето цар Борис казва на бай Тошо - "ама това бяха моите хора!":))
Социализмът не е оправдание да продължаваме да живеем по този начин!
Стига, Големи братко - мигър това, с което се сблъскваш всеки ден ти харесва? И вярваш, че ще има добро продължение?
цитирай
6. bigbrother2 - Не ми харесва!
11.08.2010 12:57
Аз само казвам моето виждане защо сме така. А какво ще стане - не знам.
цитирай
7. анонимен - Мда...
11.08.2010 12:57
Има много истини тук за съжаление.Но има и доста хора които не стоят със скръстени ръце.Но факт е, че засега простотията печели първия рунд.Дъщеря ми се опита по едно време да слуша чалга /пак заради асоциирането/, но направих всичко възможно, и се отказа.НО истината е, че времената са други, и има големи промени в целия свят по отношение на култура и ценности.Всеки от нас трябва да направи каквото може, за това да ги опазим.
цитирай
8. dorichela - Съгласна. Истината боли, но трябва ...
11.08.2010 13:38
Съгласна. Истината боли, но трябва да я приемем. Както аз се оплаквам, така и други се оплакват, но какво правим по въпроса? Някои се борят, опитват се, но какъв е крайния резултат? Удовлетворението, че си опитал. И дотам.
цитирай
9. tit - vostroto - привет!:)
11.08.2010 14:16
Не е достатъчно "аз да съм добре..." - даже и без "вутевото" продължение...
Да пазиш цености е безмислено , ако не ги употребяваш и налагаш като стил - не важи само за бижутата!:)))
цитирай
10. tit - dorichela - радвам ти се!:))
11.08.2010 14:22
И пак!!!:)
Кошмарният момент е като се откажеш и предадеш на простотията! Като си кажеш - бе що страдам и гладувам? Я - като другите! Аз ли съм най-умният, да оправям света!
Аз съм в такава ситуация и ми се плаче, честно! Мисля си - дали съм в ред?!
За сега мисля, че съм на себе си...все още!:))
цитирай
11. dorichela - Както казва майка ми, за жалост сме ...
11.08.2010 14:24
Както казва майка ми ,за жалост сме те възпитали да си честен човек, иначе досега да си дълбоко в далаверите, не е като да съм нямала възможност, но просто сама за себе си не го приемам.... Няма да ми е спокоен съня, нито нищо... Боря се както мога... :) Но не мога да се предам на простотията.. :)
цитирай
12. joysii - Хубаво е това, че акцентирате върху ...
11.08.2010 14:46
Хубаво е това ,че акцентирате върху негативните прояви в нашето съвременно общество.Но не разбирам какво целите. Аз съм от хората , които виждат нещата като Вас. Но не бих се заела да оправям и подреждам проблемите в държавата.Не го умея. За това има парламент и държавно управление. Там хората вземат заплати точно за това. Моя грижа е да изпълнявам съвестно и компетентно професионалните си задължения. Това мога да правя перфектно.
Не бих се завтирила на митинги и протести. Нямам време за такива неща, нито пък мога да си позволя неплатен отпуск по повод на нещо подобно.
Моето мнение е ,че ако всеки работи отговорно, ако има нужния контрол в държавата и съответните заслужени наказания за престъпленията....може и да се цивилизоваме донякъде.
цитирай
13. sestra - Черногледството е вариант
11.08.2010 14:56
на явленията, описани в статията. Чак пък заразни и радиоактивни... то ни стига, че мрем като мушици. Имаме си и хубави страни, а за лошото ни липсва автоимунна система. Ама няма да стане от днес за утре. А каквото днес е станало, ще се види чак след години. Смирение нямаме.
цитирай
14. krivoshapkova - ==
11.08.2010 14:56
И не мога да възразя срещу тези редове. Вярно е. Може да не е лицеприятно, но е вярно.
цитирай
15. анонимен - Текстът е гола вода! :DDD
11.08.2010 15:40
Дъвкано предъвкано и после насрано! Преди 7/8 години щеше да върви - сега звучи тъпооооооо! Ясно разбрахме, че сме окакани и какво следва.. Близо е до акъла какво следва. :)
цитирай
16. анонимен - Чакай малко
11.08.2010 15:54
За някои неща си права да - няма да споря. Но ще кажа нещо на теб и на читателите.
Аз съм от хората които слушат чалгаа, но това не значи че съм прост. Прочел съм почти всички български автори от Вазов до Радичков. Чета книги и дори сега в лятото и чалгата не ми пречи.
Слушам чалга, но преди 1 година не отидах на абитуриенски бал. Причината знам какво е, напиването може да си го направиш всеки ден и плюс това не обичам келешлъските неща.
Зависи си просто от човека. Да има големи простаци които слушат чалга, но е равносилно аз сега да кажа че всички рокаджии за наркомани. Не е така.
Писах по тази тема вчера,
знай че уважавам твоето мнение.

Един "добродетелен" блогър ми даде линка към твоя пост с надеждата да се получи конфронтация. Не целя това!!!
Поздрави!
цитирай
17. анонимен - grobarq,
11.08.2010 16:03
че това не е написано от блогерката tit! просто го е копнала и сега събира лаврите :)))
цитирай
18. анонимен - анонимен
11.08.2010 16:23
Нямам нищо против tit, напротив в добри отношения сме в блога, ако не приятелски.
Но за тази статия ми каза известният "умник" blackpredator!
А подобни статии бол, в случая това е взето от сериозен ежедневник и добре е формулирано,
а я виж жълтите вестници - Вучков или Васа Ганчева пишат статия притив поп фолкът, а на задната страница клюки за поп-фолкът.
Тит можа да побликува какво иската в блога си и да мисли каквото си иска - живеем в свободна страна.
цитирай
19. анонимен - grobarq,
11.08.2010 16:34
оф, блекса ли? пенсията не прощава никому! сигурно е страшно да е стар и самотен, едничка радост му е да пише безсмислени смислености по блоговете и да се изживява, като интелектуалец в оставка. не го съди строго! никой не го харесва, ама го търпят от съжаление, горкият...
цитирай
20. анонимен -
11.08.2010 17:03
Не знам какво да ви кажа.... Тук сме представени като най-големите боклуци на майката Земя.... Не че не са верни нещата, не че и мен не ме боли от всикчи неща, които се случват тук.... Но реално погледнати, във всяка държава има проблеми, няма държава, която да е оправена напълно и да няма проблеми, просто при нас са малко повече и малко по-ясно изразени. За съжаление най-вярното е, че днешната младеж утъпква и се подиграва с всичко, което е направе и оставено от предците ни.. Но защо ли казвам днешната младеж, като и аз съм част от нея.. Излизам от квартирата на път за университета и виждам 7 мокласниците от училището цо блока, облечени като за дискотека, гримирани, на високи токчета.. Странно, аз като бях 7-ми клас имаше по 1-2 такива момичета на випуск, а сега са останали по 1-2 нормални..... Вървя по улицата и виждам как 10 годишно дете псува на майка.... Продължавам нататък и виждам млада майка, хванала детето си за раменете и му казва "изрод, защо те родих, само ми тровиш нервите"... Е какво да епоколението... Много с еотклоних и а зот темата, но и аз исках да споделя някои неща... Най-лошото е, че лично аз нямам търпение да завърша университета и да се махна от България.. обичам я много, но не бих могла да направя нищо, с което да променя положението тук, както са казали хората "една птичка, пролет неправи.." в случая и 1 000 000 не биха могли да направят пролетта....
цитирай
21. анонимен - изборз
11.08.2010 17:19
Едва ли зависи нещо от избирателите /електората/- всичко си се наглася и избира предварително и така е направено че да изглежда че се избирателят го е избрал - жалко че много неща не се разбират - РАЗБЕРЕТЕ ГО - НИЩО НЕ ЗАВИСИ ОТ НАС,ВАС - всичко се наглася много хитро
цитирай
22. анонимен - Mnogo
11.08.2010 17:29
Много от вас тук въобще не са разбрали за какво иде реч.
Написаното е голата истина. Друга няма.
А колкото до продължението? Продължение няма. Но много от нас няма да са живи след 50-60 години за да се убедят в това.
цитирай
23. анонимен - Aко имате деца,
11.08.2010 18:21
Изведете ги от България на време - да минат през ОНАЗИ образователна система - особено след 10 годишна възраст - и така ням ада са завинаги ЕМИГРАНТИ там. действайте !!!! За да не си спомняте тези редове отново ..някой ден! По примера на Аспарух - НА ЗАПАД!!!
цитирай
24. demonwind - Не е въпроса само в чалгата.
11.08.2010 18:33
Чалгата е просто върха на айсберга. Просто всичко в България е оставено на автопилот, но с народ - Андрешко нещата не стават така. Белгия също върви на автопилот - тук живеят два народа с коренно различни навици и история. Едните са мърлячи и разпилени, другите са дисциплинирани, чисти и обичат всичко да им е в ред. На едните градовете са пълни (предимно) с черна измет, продаваща дрога и ползваща се от секс услугите на бялата измет, на другите в градовете им цари ред, спокойствие и хармония. Но това не пречи на държавата им да върви, а всички - и черни, и бели, да имат респект от закона и пазителите му.
България е страната на глобите - глоба за неподадени данъчни декларации, глоба за ненавременно пререгистриране на фирма (за което висиш с дни на опашка), глоба за това, че не искаш детето ти да започне училище (разбирай да започне твоето доене под масата) откак се е родило, глоба за купища други неща. И всичко остава на книга - глобите биват налагани, но неплатени. Минават 5 години и край. Аз лично "дължа" на държавата здравни осигуровки за 2000 и 2001 година (общо една година), но тъй като петте години са изтекли отдавна, държавата ще ги види от мен през крив макарон. Дължа също и 50 лева за това, че не си бях дупчил билет в трамвая (истината е, че перфоратора беше нередовен, но контрольорите бяха в комплект с две ченгета, така че място за обяснения просто нямаше). Те също са отпреди повече от 5 години. Съседите ми дължат по няколко (над 5) хиляди лева за парно и топла вода - нямало обаче да ги платят, Вальо Топлото ги бил лъжел. За сметка на това пред входа (който прилича на нацистки бункер от крайбрежието на Нормандия по време на десанта през войната) са паркирани чисто новички лизингови автомобилчета - я Рено, я Пежо, я Ситроен. Нисък клас, ама струват по 20 - 25 хиляди лева парчето. И лизинговите компании са им ги харизали без да се поинтересуват тия хора имат ли борчове аджеба. (продължава)
цитирай
25. demonwind - Не е въпроса само в чалгата (2).
11.08.2010 18:40
Когато се прибера с колата в България, само след ден по улиците ме обхваща дивото желание да псувам и налитам на бой. Просто защото останалите го правят спрямо мен - дори нося под седалката специална увита във вестник метална тръба. Ей така, за всеки случай. Досега слава Богу не е имало случай, но знае ли се?
Тук, в Белгия, ме бяха засекли на магистралата (три ленти + една аварийна), асфалт гладък като огледало, да карам със 145 при ограничение 120 (толкова е в Белгия). Дойде ми фиш с глоба от 150 евро и едно придружително писъмце, в което пишеше, че (само в случай, че не съм съгласен) трябва да попълня формуляра, който беше приложен. Аз се направих, че не разбирам езика, взех че попълних формуляра, като вътре написах всичко, както си беше - демек си признах греха. Следващото писъмце отново беше с фишче, само че глобата беше вече беше 300 евро. А беше минала само седмица. Платих си като поп, защото една колежка беше яла попарата в съда, където съдията й беше казал че "незнанието на език или други обстоятелства не е опрадвание за неплащане на санкция" и я беше изтресъл да плати глобата, ама в четворен размер + разноските по делото. Което й струваше още една кредитна карта (добре, че тук ги издават бързо). Така че си платих като поп и вече карам с максимум 123 - 125 (за толкова не те дърпат).
Така че въпросът не е само в чалгата, а в състоянието на нещата като цяло. Още малко и положението наистина ще бъде незавидно, жалко за образованите хора, които все още имат някаква искрица надежда. Дано, все пак тя угасва последна.
цитирай
26. tit - joysii ,
11.08.2010 19:20
бих те нарекла идеалистка!:)
Всъщност - мисля като теб. :)))
Този постинг вероятно е гневна реакция на някой, комуето е писнало...
Което не значи, че не е вярно!
цитирай
27. tit - Дори - не бива!:)
11.08.2010 19:24
Малко се чудих, дали да го пусна това - знаеш - снимки през сървъра, подреждаш текст и т.н. Къде по лесно е да напиша пет изречения в същия дух...
Обаче - някой от нещата нямам право да ги кажа - а са верни...
Желая ти късмет - повече от колкото на себе си, даже!:)
цитирай
28. tit - sestra - приемам го за хипербола!:)
11.08.2010 19:37
За смирението си права - но не е ли редно да проявяваме вСиЧкИ добродетели и да спазваме всиЧкИ Божи заповеди, а не само онези, които ни изнасят? След още двадесет години животът ми ще е минал съвсем. Аз искам бъдеще за детето си тук и сега. Стига с това "ЩЕ"!
цитирай
29. tit - krivoshapkova - уви!:(
11.08.2010 19:42
Абе трябва непрекъснато да се говори за това!
Всеки ден!!!
Нали така е паднал Картаген?!!!!:)))))
/няма да коментирам каква Република са направили победителите.../
Приятна вечер!
цитирай
30. tit - 15. анонимен - аз съм проСта!!!:)
11.08.2010 19:45
Какво следва?
цитирай
31. tit - 16. grobarq - благодаря ти за подкрепата!:))
11.08.2010 19:51
Да - не всички рокаджии са наркомани...:)
Таман за мярата става дума. И за решимостта да заемеш позиция - с името си, с лицето си!
Не да се скатаваш като шушумига или анонимен - докато мине!
Щото някой неща не минават!:)
Поздрав - специален - http://vbox7.com/play:f07dc9e1
цитирай
32. tit - Ми то го пише най-отгоре - откри Америка!:)))
11.08.2010 20:00
анонимен написа:
че това не е написано от блогерката tit! просто го е копнала и сега събира лаврите :)))


Нищо не събирам...имам два заредени постинга в този дух. Мога да бъда доста по-язвителна, да не кажа - зла! Съмнявам се в смисъла да хабя пиксели и фантазия на вятъра! Щом трудът на едни събира само злобни подмятания от други - струва ли си да пишеш!
Ан, ти що се яваш само като съм на Първа? Упс, аз когато пиша -- все съм на Първа!:DD
цитирай
33. анонимен - по скоро намирам статията за слаба,само обвинения,а истината за причините е невярна
11.08.2010 20:03
Там дето е минал болшевишкият ботуш трева не ще поникне още дълги години.Този господин не знае ли,че червените лумпени са избили до крак всичко грамотно и свястно след 9 септември.За 45 години ни управляваха неграмотни изроди -откъде да дойдат добрите качества у българина.След избиването и на горяните,кой смееше да се обади,като знаеше какво го чака.За новите поколения нямаше и информация как изглежда истинският свят,имаше само тъпа пропаганда.Пълно информационно затъмнение.Затова народът ни е сляп.Половин век му трябва още да се очовечи отново.И като се знае,че за вече половината деца у нас българският език не е майчин,значи тоз народ вече го и няма.Отписан е и за него няма спасение.И ,всъщност,БГ не значи България,а значи БЕГАЙ.
цитирай
34. tit - 20. анонимен - :Х - честно казано - това е лесния начин!:)
11.08.2010 20:12
Когато в едно поле са наредени една до друга много градини, от неподдържаните прескачат плевели в поддържните. На нехайните стопани градините им отиват, но и грижовните имат два пъти повече работа! Ако с времето на тези, грижовните им писне и се откажат да си гледат градините също /щото е твърде трудно и неоправдано/ насажденията в полето загиват. От това поле вече не става нищо...малцина са наясно, че е поне три пъти по - скъпо да направиш от бивша градина нива, или каквато и да е там полезна земя. Изваждането на дънерите е трудоемка и неблагодарна работа, после - запълването на дупките и тн. Най добре е - да не оставяш градината да загине! Или Държавата да се самоуправи! Щото ще останат само дънери...
цитирай
35. lado - Отказвам да приема така вменената ми вина
11.08.2010 20:16
"Да, вие, българинът, който чете тези редове, е пряк участник в свинщината, наречена българска територия, българско политическо пространство и култура (ако въобще съществува тази дума)."
Следствията са точно описани, но относно причините и участието на всеки един от нас поотделно в процесите - не съм съгласен . Колективна вина не приемам. Иначе става много лесно да се оправдаеш - ми те всички правят така!
Или - времената бяха такива...
цитирай
36. tit - 33. анонимен - категорично не съм съгласна - виж ми предишния коментар!
11.08.2010 20:17
Бягството е капитулация пред простотията! Тя , простотията това очаква - като не ти изнася - напусни! Това не е изход!
Прав си за болшевишкия ботуш, но някъде горе вече писах, че това не е оправдание!
Значи - додоха, ограбиха ни, а сега - да им оставим и територията като емигрираме ... хъм?
цитирай
37. tit - Аз го приемам като вик за осъзнаване!:)
11.08.2010 20:28
lado написа:
"Да, вие, българинът, който чете тези редове, е пряк участник в свинщината, наречена българска територия, българско политическо пространство и култура (ако въобще съществува тази дума)."
Следствията са точно описани, но относно причините и участието на всеки един от нас поотделно в процесите - не съм съгласен . Колективна вина не приемам. Иначе става много лесно да се оправдаеш - ми те всички правят така!
Или - времената бяха такива...

Изумявала съм се, когато някой критикува 5 минути /докато пуши/ и накрая си хвърли цитарата на земята и я стъпче с крак! Абе, айо! Ти нали си за реда - кво прайш?
Въпросът е - как да се противопоставим цивилизовано на простотията?
Виж - главно ме вълнува въпросът с противопоставянето на злото/греха с добро!
Човекът прави разбор - някой неща се отнасят и за мен. Признавам си. Не съм фен на чалгата, но имам залитания по някой от пунктовете. Никой не е съвършен! Не мога да приема, че трябва дасведем глави, да се предадем и да напуснем, щото не сме съгласни.
Аз съм сигурна, че онези, които искат да живеят нормално в тази страна, да спазват законите и все още са мнозинство...
Все още!
цитирай
38. tit - demonwind - :)
11.08.2010 20:58
Без коментар!
Проблема не е само в Андрешковците, обаче!:)
цитирай
39. boristodorov56 - Гласувах с палеца надолу, щото е непрелично все с палеца нагоре!
11.08.2010 21:10
Всичко е точно в постинга.
Какво да правим и въобще, можем ли нещо да направим вече - не е безвъзвратно късно?
Това е въпросът.
Колкото и цветисто, колоритно и артистично да описваме окаяното си положение на
хора втора ръка в страна от третия свят файда нема!

Кажете цяра - другото го знаем.

Всички се усетиха, но като ни извозиха.
цитирай
40. galinabg - Тит,
11.08.2010 22:10
нямам време да чета коментарите преди мен, така че мога и да повторя вече казано мнение. Но!!!! Аз не съм съгласна да бъда приравнявана под общия знаменател! Категорично! По принцип в написаното има огрмна доза истина. Да, факт е, че голяма част от нашия народ живее измеслен и чужда живот, но да се приравняват всички, под общото определение - ние, българите- не приемам. Не те познавам. Само те чета,но това ми е достатъчно да кажа, че ти също не си от кюпа. Ако всичко това беше написано в 1 л.ед.ч. щеше да звучи различно! Май стана объркано обяснението ми. Съжалявам! Исках да кажа, че диагнозата отдавна е ясна.....търси се лекарството. Но то не е в аптеката! Поздрави!!!
цитирай
41. lado - "Да, вие, българинът, който ...
11.08.2010 22:22
tit написа:
lado написа:
"Да, вие, българинът, който чете тези редове, е пряк участник в свинщината, наречена българска територия, българско политическо пространство и култура (ако въобще съществува тази дума)."
Следствията са точно описани, но относно причините и участието на всеки един от нас поотделно в процесите - не съм съгласен . Колективна вина не приемам. Иначе става много лесно да се оправдаеш - ми те всички правят така!
Или - времената бяха такива...

Изумявала съм се, когато някой критикува 5 минути /докато пуши/ и накрая си хвърли цитарата на земята и я стъпче с крак! Абе, айо! Ти нали си за реда - кво прайш?
Въпросът е - как да се противопоставим цивилизовано на простотията?
Виж - главно ме вълнува въпросът с противопоставянето на злото/греха с добро!
Човекът прави разбор - някой неща се отнасят и за мен. Признавам си. Не съм фен на чалгата, но имам залитания по някой от пунктовете. Никой не е съвършен! Не мога да приема, че трябва дасведем глави, да се предадем и да напуснем, щото не сме съгласни.
Аз съм сигурна, че онези, които искат да живеят нормално в тази страна, да спазват законите и все още са мнозинство...
Все още!

Споделям - когато пред мен са хвърляли фас, съм го вдигал демонстративно с думите "Мен не ме мързи да го хвърля в боклука!" и съм го пускал в кофата .
Елементарно ? Да!
Примитивно? Да!
Толкова мога в такава ситуация. Но нищо не мога да направя в случаите ,когато таксиджията си изхвърля пепелника в движение!
Както казваш - на лошото трябва да се отвръща с добро. Разписах се за фасовете, но как пък да отвърнем на злото ,което сътворяват инспекторите,чиято работа е да следят за подобни неща? Няма нито вълшебна пръчица, нито лост да обърнем Земята, белки се оправят сбърканите ни взаимоотношения и разбирания за живота...И пак остава личното отношение - всяка коза за свой крак, а органите да не се помайват, а да егализират правилата ...
цитирай
42. kasnaprolet9999 - Прекалено е черногледо всичко, ...
12.08.2010 00:03
Прекалено е черногледо всичко, което е написано тук. Няма да влизам в спор, само ще кажа, че автора явно не е ходил на оперни, фолклорни или рок концерти за да види колко много интелигентни същества има там. Показани са само негативн,ите неща от живота и то съвсем тенденциозно. Те наистина са там и са такива но нито са преобладаващи, нито определящи нашият живот. Жълтите вестници изобщо не ги чета, разни псевдожурналисти с това си изкарват хляба. Има достатъчно добри информационни сайтове, за да си губя времето с тях и това правят повечето от хората, които познавам.
цитирай
43. malkiatprintz - Поредната пропагандна статия с ...
12.08.2010 00:50
Поредната пропагандна статия с манипулативен привкус: "Всики сме скапаняци: и аз, но и всички вие също".

Първо - изобщо недолюбвам, когато някой започне да се изказва назидателно, плюейки по всичко и всички. "Това което съм написал не е антибългарско, а е анти-простотията.", след което точно седемнадесет пъти повтаря "Ние, българите" - досущ като мантра, чиято цел е да втълпи на читателя, че е тъпо и просто говедо. По тази логика, за всяка държава и нация може да се изкажат куп негативни твърдения, да се отнесат към съответния народ и накрая да се окаже, че то не е останало свестен човек на земята.

Второ - айде стига са ни баламосвали с такива псевдопамфлети, чиято цел е да накара хората да махнат още по-категорично с ръка и още по-здраво да се хванат за бутилката, щото видиш ли, всичко си е таковало таковата. Много удобно за немалко хора - дайте тотално да стъпчем психологически хората, че хептен да им стане все едно и да спре да им пука, пък ние още по-лесно да си въртим далаверите; тогава те по навик ще махат с ръка и ще къркат.

Трето - "Ние, българите, си мълчахме..." Нека драгият автор си припомни, че "по делата им ще ги познаете", а не "по думите им", така че поне да не отмества вината си, а да вземе да свърши нещо полезно, вместо да разглаголства позьорски, равнявайки всички по себе си. Току виж пък най-накрая станало чудо и се появил в негово лице единственият истински съвременен българин с главно "ч".
цитирай
44. sweetvanilla - Прав е човекът, за всичко е прав. Аз ...
12.08.2010 01:02
Прав е човекът, за всичко е прав. Аз някои от тези неща съм ги засягала като теми в постовете си, ама така накуп не ми е идвало на ума. Съгласна съм с всичко написано от него. Да не говорим, че повечето неща ги изпитах на гърба си.

Както обичат да казват такива като нас - "обичам България - ама страната, не държавата". На който му стига сивото, да се сеща какво означава това. Овча ни работа.
цитирай
45. compassion - ?
12.08.2010 01:19
!
цитирай
46. tit - Принце, привет!:))
12.08.2010 01:35
Наистина имам набран две сраници текст за националната ни музика - доста по-сериозен и обоснован. Но докато го дообмислях попаднах на изклчителен постинг при Темплер по въпроса - http://templar.blog.bg/politika/2010/07/05/naklonenata-viara.572432. Прецених, че е жива глупост да пиша нещо след такава статия! Тия дни ми се случиха събития, които ми разбиха нервите и взех да мрънкам - така попадах на този постинг! Обобщаването в него е крайно неприятно, но аз лично не мога да кажа, че не се сблъсквам с тези неща ежедневно и си мълча! А безразличието /или непротивопоставянето/ само ги влошават! Не разчитам постинга като внушение за обреченост, а по-скоро - като повик към нетърпимост!
цитирай
47. анонимен - Го ГОу
12.08.2010 02:18
Изчетох ви всички. Абсолютно вярно е всичко. Но ще ви кажа къде НИЕ е грашката. Всички само плачат клянкат мъдруват словоблудстват . Иникой не даде нито една ИДЕЯ как аджеба да излезем от това.....и да се спаси като БЪЛГАРИ.
цитирай
48. osi4kata - вярно е.
12.08.2010 03:16
Това е част от прехода.

Щом започна да се пише за това явление, значи вече дразни и подлежи на преразглеждане. :))))

Не е лесно от състояние на див комунизъм да се премине директно в състояние на див капитализъм. Има странични ефекти.
цитирай
49. pegas08 - Титка, хай!
12.08.2010 08:44
Още ли си тука? Не си ли в "тежка" чужбина? Нали ти го препоръчах?
Е, щом си се справила...останалото е бошлаф!
Майната им ! Нал тъй?
цитирай
50. demonwind - Приемам обвиненията, че съм част
12.08.2010 08:48
от свинщината! Приемам ги, защото още през 1991 (преди да вляза в редовете на родната армия) трябваше да се изнеса нелегално някъде на Запад. Само дето обаче не знаех немски (Англия и Щатите нещо не ме кефят, пък и не бих работил по 18 часа за жълти стотинки на някой пакистански мангал или мексикански емигрант), което, комбинирано с някои други фактори, не ми позволи да се изнеса навреме. Така че доброволно станах част от простотията. Само дето никога не съм подкрепял чалга културата, дори само при споменаването й и показването по телевизията на долнопробни проститутки в лицето на някои от най-известните "чалга икони", ми се повдига жестоко. Откак съм започнал да се интересувам активно от музика, в ушите ми е звучал основно метъл (с малки лирични отклонения в последните години като Жан-Мишел Жар, Ения и др. подобни), и то от най-суровия и брутален, дето норвежците като го чуят и хоп! - току изгори някоя църквичка ;)
Така че поне това малко облекчава вината ми, което никак не ме оневинява като цяло ;)
Panzer Division Marduk - това е истината! http://demonwind.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/07/19/black-metal-rules-fuck-the-chalga.578835
цитирай
51. hristo27 - За жалост, през тези 20 години не ...
12.08.2010 10:02
За жалост, през тези 20 години не взехме от западната демокрация едно много важно качество - дисциплината!
цитирай
52. анонимен - Яко къпане следва. :)
12.08.2010 11:17
tit написа:
Какво следва?

цитирай
53. анонимен - VKOCHAROVA
12.08.2010 11:19
За жалост си прав, всички сме виновни за това, ама нали сме мижитурчовци, пак ще си пишем така, полуанонимно ще споделяме мисли /ВЕЛИКИ, БГ ПРОДУКТИ/,
цитирай
54. tili - Получава се нещо като с реакцията
12.08.2010 11:59
на оная тоалетна инсталация на чеха - забравих му името. Всенародно възмущение. Метнаха му едно черно перде, което още повече привлече вниманието на публиката. Всичко в статията е вярно и се отнася за част от населението, разбира се. Можеш да си съгласен или не, да се тупаш в гърдите и да викаш "Булгар, булгар" или интелектуално да се подсмихваш на чалгата, но - това е положението.
Само да питам - някой да се е возил с БДЖ наскоро? Да е ползвал или само минавал през Гара София??? Лицето на столицата! това е положението. Копаем в собствената си нива, но бурените прииждат и прииждат, нямат свършване!

5. Ние, българите, сме един провален проект на нашите пра-пра-родители

Много точно казано!
цитирай
55. universalnite1neo - . . . . След като прочетох статията, ...
12.08.2010 13:30
.... След като прочетох статията , мога само да кажа - за всяка беда са отговорни не само причинителите й, а и тези, които с мълчание и пасивност я одобряват . Благодаря ти за постинга ( няма значение, че е копиран ) и дано е внесъл нужните насоки за размисъл у прочелите го.
Поздрави и хубав ден :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759243
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031