Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2009 04:10 - So What ?
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7451 Коментари: 39 Гласове:
28

Последна промяна: 24.03.2011 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                             
                                                                  27. анонимен - mda!
                                                                  21.12 14:20
                                                      и си замина Соу, за да дойде на нехно място Tit..!?

    „Моят Блог” няма почти нищо общо със заветната „Първа”! Ако аз избирах постингите, там нямаше да има мои! Както няма в „Моят Блог”!
    И сега ми е неловко да влизам в тази война! Но няма да отворя блога за анонимни! Заради теб! Ако искаш да ми кажеш нещо – ще се логнеш, или както там му викате!     Аз не коментирам анонимно. Не се нуждая от разпри. Когато разбера, че със стопанина на блога не можем да стигнем до единомислие – излизам! Така е редно, мисля. Нормално е да сме различни. Разликите правят красотата на живота!    Може да е пораженческо, но винаги съчувствам на падналите. Готова съм да им давам шанс до последно! Победителите ме изпълват с подозрения. Мнителна съм – щото съм селянка, сигурно!    Няма да простя на никой, обидил мой гост в блога ми, обаче!    И – воювам със силни хора! Воювам за принципи, а не за място на „Първа”!    Онова, в което вярвам е, че и слабия, неумеещия има право да диша и да живее!    Но не и – злобния!    Злобата е израз на слабост, която не приемам! Слабостта на гордостта! На високомерието!     Тез дни и моето вдъхновение ще отлети на нейде!     И ще пиша по два – три реда! Понякога! Колкото да кажа „здрасти”!     Ще има друга танцьорка – да радва хората! Онези, които искат да се радват!     И ти пак ще си недоволна!     Но, знаеш ли – като се натъгувам достатъчно, отново ще намеря над какво да се засмея! И знам, че моя смях ще разсмее пак мнозина! Щото смехът е най-силния враг на злото! Смехът, не – присмехът или подигравката!    Не оспорвам оценката ти – аз не умея да пиша!    Това, което ме окриля, когато правя постинг е нуждата да вълнувам!    Умове!    Мъжете не са обект на заниманията ми тъдява.        Твое право е да правиш своята си преценка за мен. Но не желая да ме сравняваш! Понеже аз не бих могла да преценя най-добрите блогове тук – те са толкова много. И не бих могла да прочета всички. А и да го направя – критериите ми са субективни!     Както и твоите, прочее!    





Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jdeel - Нали не мрънкаш? :)
28.12.2009 04:53
Нали не мрънкаш? :)
цитирай
2. tit - jdeel - нъц!
28.12.2009 04:59
Ръмжа!:)
цитирай
3. jdeel - Аха. Тогава да знаеш това, че е на...
28.12.2009 05:06
Аха. Тогава да знаеш това, че е напразно :)
цитирай
4. анонимен - So Fuckin'What!!!
28.12.2009 07:32
Бравоо,добре казано!
цитирай
5. diso - :))
28.12.2009 08:26
Хич да не ти пука!
Карай както си знаеш!
цитирай
6. mariani - Усмихнат
28.12.2009 08:56
ден, tit!!
П.П.Надувай силно свирката ;)
цитирай
7. allbi - а хора болни за първа
28.12.2009 09:04
мислят, че и другите са като тях :)

аз на първа ходя най-бързо с празен постинг
отдавна занм че тук си е една СПАМЛАФКА
понякога си събирам коментарите да не съм на първа
щото там се хващат негативниците :))
Поздрав, Тит !
цитирай
8. hel - Не съм сигурна, че анонимните &q...
28.12.2009 09:06
Не съм сигурна, че анонимните "доброжелатели" заслужават толкова внимание!
цитирай
9. cvetnica - Хей, tit !
28.12.2009 09:38
Не бъди гневна, момиче! Не си заслужава, за каквото и да става дума!
Тази, която те е провокирала да напишеш всичко това е в групата на духовно бедните...
На някой му се правят панаири и тук, във виртуалното пространство, та те са такива и в реалността...Подмини с усмивка, празници са!
Я, не им връзвай!
На първа, на втора...много важно...
цитирай
10. saia - uuuffffffffffff
28.12.2009 10:07
Mila mi tit ne si edinstvena i az biah tormozena ot edin anonimnik dosta dalgo dokato ne si slojih optsiata pregled na saobshtenia .... i razbirase spria da pishe
цитирай
11. panazea - Борбената Тит,
28.12.2009 10:11
Ти що се косиш , че нЕкой си казал нещо си?
Завидяха , че те четем?
Ами ако имаха твоя характер и тях щяхме да четем .
Ама нямат !
Има една хубава дума :abstractio.
Тогава си самата ти , и никакви чужди намеси ни ти влияят .
Не само ми прави удоволствие твоя начин на изказване , мисълта .
Има и още нещо , което не мога точно да формулирам , мисля че е емпатия .
За да не стана досадна ,
само ще те поздравя :
Щастлива Нова 2010 Година ,Тит,
Надявам се пак да ни радваш!
цитирай
12. mmagy - И аз слушам Металика, понякога, ...
28.12.2009 10:35
И аз слушам Металика,понякога,когато....ръмжа!!!
Поръмжи си,ние сме с теб!:)))
цитирай
13. ivana59 - За всички има място под слънцето. . .
28.12.2009 11:15
За всички има място под слънцето...
цитирай
14. gkowachew - Анонимният
28.12.2009 11:19
винаги ще бъде анонимен- дори пред жена си и децата си!Поздрави!
цитирай
15. irka66 - Браво tit!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))
28.12.2009 12:09
Страхотна си!!!!!!!!!!!!!!!!!
Хубав ден!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
16. teachme - Много яко...Металика!!!
28.12.2009 12:36
Не се поддавай на провокации!!!
Игнор анонимните и си гледай кефа!
Целувки и болното място бързо да зарасне!
цитирай
17. анонимен - ах ти подмолна и лицемерна тит.
28.12.2009 14:06
значи можеш да посветиш постинг за това колко са отвратителни анонимните, а в същото време анонимно се промъкваш в блога ми и крадеш коментар. ах ах ах
цитирай
18. tili - Само защо си сигурна, че
28.12.2009 14:08
АН(чето) е жена? Мислиш ли, че мъжете са по-малко завистливи? Като гледам какви неща правят тук... Или пък са модераторски закачки за повече бройки ;-0
цитирай
19. tit - bbbb - :)
28.12.2009 14:15
Благодаря ти, че не отрази този коментар при теб!

Не намирам за коректно да се разправям в чужди блогове за неща извън темата на поста.

Цитата сложих тази заран набързо, поради няколко ЛС, от които ми светна, че хората тълкуват многозначно моя постинг!
Сигурна съм, че онзи, за когото се отнася поста ми, няма нужда от него!
Извинявам се, ако по някакъв начин съм те засегнала!:)
цитирай
20. mikaela19 - Теди
28.12.2009 14:24
Какво искаш и какво желаеш Ти е по важно в живота.Какво искат другите или какво мислят да не те вълнува.Всеки от нас има Приятели и Неприятели.
Ти гледай себе си.Ти да се чувстваш добре.В тоя ЗмиЯрник винаги е било така и така ще и бъде.С подкрепата на милите ми и обични модератори.
Време е да спре да ти пука както се каза кой какво казал.А заветната първа е Уникална само по себе си в последните две седмици.Повечето от тях с лицемерието си са там.Само още не са почнали да обсъждат коя с какви гащи е на задника си.
На мен не ми пука кой какво казва.Хората които ме познават да си правят мнение.Все пак след менкане на Лични ме изкараха най-лошата и гадната и още какво ли не.На тези Виртуалните познати съм им казала многоооооо отдавана;Майната им;
Весело да е на Теб е по важно.
цитирай
21. kontrasti - Мъжете не са обект на заниманията ми тъдява!
28.12.2009 14:54
за мое съжаление:–))))))))))

@--}---------------h2O
цитирай
22. анонимен - Скъпа tit ,
28.12.2009 15:39
Отрежи им крилцата на анонимните , вече цял блог ги знае кои са ! Болни хора ... за съжаление , а не за блог общуване !
Жалко , че авторите на постинги им дават възможност да развиват диагнозата си .
Поздрави и ги изхвърли анонимките !
цитирай
23. veninski - Изцяло споделям вижданията ти! ...
28.12.2009 16:28
Изцяло споделям вижданията ти!

С едно изключение:
"Не оспорвам оценката ти – аз не умея да пиша!"

Искам да знаеш, че си един от хората, заради които останах в блога.

Поздрави от Родопите!

цитирай
24. pegas08 - Tit, кажи си проблема, че не съм наясно
28.12.2009 16:58
и ще направя едни лоши работи на негодника, дето те ядосва, че ще вие до другата Коледа. Може на лични.
Ало, горе в небесата! Само ако пипнете мой приятел,ще има Армагедон.
Чакам на лични!
цитирай
25. rat - Писна ми от постинги разказващи за ...
28.12.2009 16:59
Писна ми от постинги разказващи за нечии лични проблеми във виртуалното пространство. Тоя блог.бг, се превъран в някаква оплаквалня. Бляк.
цитирай
26. letisi - добре че сме различни
28.12.2009 17:11
иначе живота би бил непоносимо скучен...но без толеранс би бил невъзможен..поздрави и усмивки тития:))
цитирай
27. dimardesy - Tit,
28.12.2009 18:28
хубава песничка ... самопоздравявам се
цитирай
28. xsapience856 - Тити,
28.12.2009 18:42
Поздрави и горе главата. Не издребнявай и отрежи квитанциите на анонимните. Защо само да се нервиш? Ми на нас ни е гот да ти четеме блога. Я по-добре Щастливи дни и Здраве през Новата 2010 година!
цитирай
29. анонимен - Тит,
28.12.2009 19:54
силните личности изнервят слабите :)
цитирай
30. miaa - Изобщо да не ти пука?! Никак даже...
28.12.2009 21:15
Изобщо да не ти пука?! Никак даже:))))
Tit ,по- добре в устата, отколкото в краката, принизена ..Целувам те с обич и продължавай в същия дух, скъпа!
цитирай
31. yuliya2006 - ЕЙ ТИТ, ТИ КАКВО ПРЕДАВАШ ЛИ СЕ? Я ...
28.12.2009 22:56
ЕЙ ТИТ, ТИ КАКВО ПРЕДАВАШ ЛИ СЕ? Я СТИГА..ТА НИЕ СМЕ В ДЖУНГЛА И СВОБОДА И ЧУДЕСА... НО И ОПАСНОСТИ ИМА...ТА ТОВА МУ Е ХУБАВОТО ТИТ!
ЖИВОТА Е ХУБАВ ЦВЕТЕН..НЕ ЧЕРНО -БЯЛ
И УТРЕ НА ЛИНИЯ..ЯСНО

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
32. tit - Благодаря на всички ви за подкрепата!:)
28.12.2009 23:01
Няколко мои приятели си отидоха от Блог.бг...
Още някой са на път да го сторят.
Обвинявам се за криворазбраната търпимост и благоразумие - тук има немалко раними и неуверени хора. Грозно е да бъдат обиждани за развлечение!
цитирай
33. pegas08 - Нека да завършим така тази година:
29.12.2009 05:06
"Мрежа пукна, ние не!"
За Тит и цялата компания:"Ей , момче, дай по една гроздова насам! А сега . наздраве!"
цитирай
34. pegas08 - За добро настроение!
29.12.2009 05:46
Предишен постинг | Редактирай | Изтрий05:42 - Дипломант #528
Какво наблюдавам, мили хора?
От високите вселения.
След веселие, треска, време за раздори?
Това ми дава притеснения.

"Нормално е" ще кажем.
Да изпуснем парата.
Но ако всички се "изпуснем".
"Отиде коня в барата!"

Да опитаме кротко и веселко, предновогодишно. Следва "Дипломант"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ден и нощ съм в Гугъла и сричам.
Как модерно, гаджетата да обичам?
Реших първо, да започна с психология
На женската душа и сексология.


Науки сложни, аз не крия.
Усърдно щракам, да попия.
Мъдрости, натрупани от вековете
И съвременните постижения за човека.


Научавам сто рецепти за жената.
Кога и как да си затваряме устата.
Нали е модна, думата еманципация.
Жени да управляват тази нация!


Минавайки към втория семестър.
Албумите с позите, къде са?
Чета и зяпам, гимнастика на Сутра.
За малко да разбия, свойта мутра.


Тренирам, знаеш, позата с клона.
Жорко клати, аз съм на "пилона".
За ужас мой, дървото се отчупи.
Пльоснах се, а куклата се схлупи!


Криво- ляво, взех и този изпит.
За практика помогна, Муцито, навито.
Ще грейне, звезда на небосклона!
Излезте готините, на балкона!


Вървя наперен, с диплом в ръката.
Насреща, Бобсън, стар приятел.
Разбрал, за моето образование.
Погледна ме със състрадание!


"Три неща, вземи от мен, Пегасе!
Останалото, от ума изнасяй.
Жените търсят за съпрузи, бизнесмени.
Тук си зле, точно като мене!


За любовници, маркират кавалери.
Футболисти или млади офицери.
В първа лига, гледай да се включиш.
Ковачите са там, с дарби да сполучиш!"


Идеята му схванах, пръв" Езоп" съм!
Изпихме, три по сто, с Бобсън!
Бързо смесих, три урока в едно.
Успешно караме с Анжи...колело.
цитирай
35. boristodorov56 - И певци песни за тебе пеят...
29.12.2009 08:40
Само по една гроздова не стига.
цитирай
36. lagrima - Момиче, не им се връзвай на такива ...
29.12.2009 09:54
Момиче,не им се връзвай на такива анонимни!Я им тегли една м***а и това е..:)
И аз като veninski,ще ти направя забележка...Ако ти не умееш да пишеш,то тогава малко са тези дето могат.Пишеш прекрасно!На мен ми харесва!
Прегръщам те!
цитирай
37. baletlnetpepas - ама
29.12.2009 10:50
tit и So What не са ли едно и също лице? Винаги съм ги възприемал еднакво! Гледай ти, човек се учи докато е жив
цитирай
38. kapricia - :о)))
29.12.2009 14:39
Погледни на нещата от този ъгъл! Подобни дразнители ти дават правото и възможността да си го изкараш върху подходяща мишена, ако те е стегнала шапката нещо през деня. :о))) В природата няма нищо напълно излишно.
цитирай
39. tit - kapricia - :):):):)))
29.12.2009 15:26
Нервните клетки са нещо реално, за разлика от виртуала!:)
В този смисъл - разтоварването на напрежението е въпрос на специфични физически занимания!:)))
Другото е бошлаф!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759560
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031