Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2010 08:12 - По повод плахия поздрав на Чарли за Държавния Фонд Земеделие
Автор: tit Категория: Политика   
Прочетен: 17753 Коментари: 71 Гласове:
32

Последна промяна: 09.02.2010 01:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                     Виж   ДЪРЖАВЕН ФОНД ЗЕМЕДЕЛИЕ ОТВЪТРЕ
                     Не работя в ДФЗ и нямам причини да симпатизирам специално на служителите му.           Най-напред ще спомена, че това са едни от най-добре платените държавни служители и така би трябвало да бъде. Не, че са добре платени. Само по-добре от мнозинството. Конкурсите за позиции във Фонда са строги, изискванията – високи и нерядко – връзките дебели. Последното не означава, че там може да влезе да работи неграмотен човек. Просто – има достатъчно грамотни хора в нашата страна, които искат да работят за повече от 25 лева на ден. Написаното до тук се отнася за експертите на ниво изпълнители. Онези, които прилагат на практика …дрън, дрън.           Онези, който биват побърквани от противоречащи си една с друга разпоредби.  Същите, които трябва да прозрат какво се иска с поредната засукана заповед. Тези, който превеждат на говорим български директиви и мерки. Като правило, те са хора дотолкова читави, доколкото са читави изобщо хората в държавата ни!           Не мога да разбера, как очаквате в която и да е държавна институция да се събере да работи месечно срещу парите, които харчите за добре прекаран от вас уикенд цвета на ума и съзнанието у нас?!           Но да речем, че успеете!           Да приемем, че убедите млади, с два езика /писмено и говоримо/ , стаж, шофьорска книжка и отлично познаване на де що има закони и подзаконови актове в областта на европейското законодателство по Общата Стопанска Политика /аз познавам такива хора и те работят в ОРА/ да поемат длъжността експерт срещу сумата, която давате на полуграмотния си пастир, умножена по две. Нека да приемем, че освен патриоти те ще са и образец на съзнанието и почтеността…           Какво, уважаеми, ще имат тези възхитителни люде насреща си?           Български бенефициент, ето какво!           Онзи същият, който разсеяно забравяше, че трябва да заяви земята, която обработва. А не нивите, който е притежавал дядо му, възстановени неизвестно нему точно къде, и неясно от кого обработвани, „ама него не са го питали да ги работят!!!” . И по силата на което заявява, че ги работи той! На него определено корумпираните чиновници от Фонда /от Инспектората, ама той не прави разлика/ са му виновни, че проверката констатира разминаване между заявеното и терена.          Онзи, едър или не чак до там, дето обработва цялото село, години наред не плаща аренда на собствениците /щото, де ще ги търси из цяла България?/ , изорал и канали, и пътища, чакащ държавата да му сервира на тепсия нивите, които собствениците не са обработвали с години, забравяйки, че ги работи той. Следователно се работят! Петнайсет години не му стигнаха да уреди документацията на земята, която му осигурява просперитет някакъв. В сравнение с останалите. Прословутите едногодишни договори, с неясни подписи от някой от наследниците са масово явление по нашите ширини…          Онези, тук ще се изразя много внимателно, мастити фирми, за чиито собственици се говори с недомлъвки, реализиращи печалби свръх възможностите на родното селско стопанство, като правило – с перфектни документи, вървящи с визитката на някой заместник министър…          Как ли ще постъпят извънземните български държавни служители?          Да не забравяме проектите!          Проектите…          Направени за вашата дъщеря, съпруга, вашия ратай или друг довереник, внезапно решили да се занимават с земеделие. Или за сина ви – да подхване татювия бизнес! Небрежно не сте прочели, че програмата, за която им придвижвате документите, привиквайки ги да се подписват от морето /да си почине детето/, от спа-центъра /не е добре с нервите напоследък/ или от нивата, всъщност се отнася за млади хора, без опит и традиции /демек - баща им е непоправимо пропаднал гражданин или малоимотен селянин, та не може да им помогне/. Наследниците на едри селски стопани не влизат в тая графа и номерът с прехвърлянето на собствеността върху още две ниви от вас на тях тази година няма да мине! Казвам ви го, щото сме съблогъри – купувайте от друг на тяхно име – може и да хване дикиш!           Няма да се спирам по-обстойно върху проектите, щото ще ме бият, а и не ми е работа. Факт е обаче, че натискът по тази ос е голям, и нагласени проекти, за да се „вземат едни пари” има доста!           Въпросът ми е – вярвате ли, че пред едни перфектни служители на ДФЗ  „номерът ще мине”?           Мигър не ви повтаряха досегашните, че за да кандидатствате за пряко подпомагане за животновъдство в стадото ви не трябва да има НИКАКВА промяна цяла година. Което на прост език значи едни и същи ушни марки цялата година. Върху ухото на добичето. И вашето „никакъв проблем!”. Що чак сега се сетихте, че е невъзможно. Че за една година все някоя овца ще умре или най-малкото – ще си изгуби марката! И като ви проверят, ще ви накажат. Понеже са мръсни и корумпирани!           Работата на служителя е да ви обясни нормите, а не да се интересува – можете ли да ги изпълните. Това е ваша работа.              Сега – далеч съм от мисълта, че всички земеделски стопани са тарикати, че по-големите дружества са мошеници и т.н. С радост бих приела, че по-скоро не са!           Убедена съм, че при определянето на изискванията и нормите практически не са защитени специфични за нашата страна условия. Всички добре финансирани програми за обучение до сега третират положения, които у нас просто не съществуват. Норми, които няколко пъти бяха променяни…изобщо политиката в областта на земеделието е сложна, усукана и пълна с изненади. Като всяка политика…         За това обикновените служители нямат вина, обаче!         Нито в земеделското, нито в което и да е друго министерство.         И бъдете сигурни, че както и бенефициентите, те са по-скоро хора работни и съвестни. До колкото позволяват условията.         И целия досегашен административен персонал да сменим, по-добър няма да дойде!         Просто – това можем да излъчим като общество!           



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Ей, за това -
06.02.2010 08:34
си обещах да не ставам земеделец.

Как ли се е управял дядо в бюрократичните игри, Бог да го прости, но поне е можел да оре и сее.

Сега дори без спънките на чиновниците ни - това не може да стане. Колко са важти те!

цитирай
2. gkowachew - Макар и некомпетентен,
06.02.2010 09:13
разбрах...Поздравления за позицията!
цитирай
3. smani - Голяма
06.02.2010 10:05
е играта там. Много евро парички, а дали отиват за наистина желаещите и можещите да работят, по-скоро не.
Бил съм чиновник в друга сфера и знам какво е да накараш хората да се съобразяват с малоумни наредби - мъчение и за чиновника и за клиента.
цитирай
4. mamas - Поздравления за постинга!
06.02.2010 11:36
Имах двайсетина декара наследена земя. Принудих се да я продам, тъй като 6-7 години наред не получих нито лев аренда.
цитирай
5. xfire - Така си е, един мой познат го напр...
06.02.2010 11:51
Така си е, един мой познат го направиха "Млад фермер" по някаква програма, защото кандидатите, които могат да внесат проект трябва да бъдат до 30 г. Мисля, че има черешова градина на която не е стъпвал, но не съм го виждала отдавна да разберем как върви земеделието. А сигурно е имало хора, които биха се занимавали истински с това. Просто всеки шанс за добро начинание в БГ се обезмисля от корупционните схеми.
цитирай
6. haralanov - Здравей!
06.02.2010 12:21
Селско момче съм и преди да науча думата бюрократ,знаех какво е овчар и тракторист.Последните две думи са придобили и обиден смисъл в българският език.За мен е изключително важно(без значение,че не се занимавам с животновъдство и земеделие)европейските пари да достигат до онзи,който работи и произвежда!Пък и тези средства да бъдат съизмерими със средствата,които получава един френски или един гръцки земеделец.Щото иначе излиза,че и там има делене...Напълно права си,че е абсурдно един добър специалист,с два чужди езика и с правни познания,да взема мизерните 25 лв.на ден....
цитирай
7. zahariada - Всичко, което пишеш е вярно, но от това не става правилно.
06.02.2010 12:48
04.03 21:46 - КАК СЕ ИЗПАРЯВАТ ЗАМРАЗЕНИ ЕВРОПАРИ

На 17.02.09г. стана ясно,че 12,5млн. евро, от замразените 323млн.,трябва да бъдат възстановени от Българската държава. Те не се възстановяват,а се отписват от замразената сума. Така от 325млн.,остават 310,5млн. Те биха могли да продължат да намаляват,с увеличаване броя на неодобрените проекти.
Така проект по проект,парите ще се изпаряват /стопяват/ безвъзвратноІ
Това става след проверки от ЕК на проекти за техническа помощ,оборудване и правилно възлагане на обществени поръчки. Техническа помощ означава,че едни пари се дават на административни органи за оказване на методологическа помощ на бенефициентите. Помощ няма и пари няма. Николайчо Василев тогава се похвали, че е усвоил всичките евросубсидии за техническа помощ и обучение на чиновниците, свързани с администриране и техническа помощ за бенефициентите. Да не забравяме и почти удвояването на възнагражденията им. Бонусите не ги броим. И въпреки всичко, мастити бизнесмени даваха много, за да им бъдат изработени проектите от същите тези държавни служители. Даже много от тях, / подмамени пак от тези бизнесмени / напускаха и отиваха да работят за тях Много от тях съжалиха за това, защото след свършване на определена работа бяха изритани.
Като синтез на темата, можем да изведем следното заключение: В България, ако едни пари трябва да минат през теб за администриране и да отидат на точното място, те никога не стигат там в пълния си размер.


Още миналата година,след доклад на ОЛАФ,бяха спрени 71 проекта по програма Сапард,от които само 7 бяха одобрени,но и те потънаха в нефинансираните.
Екипът на Плугчиева се напъна и за няколко песеца проектите нараснаха до няколкостотин.Да има! Принципът е като при контрабандата. От 10 ТИРА,ако минат 2-3-стига! Няколко милиона печалба и отново напред. И при проектите е същото.От10,ако одобрят 2-3 е достатъчно.За възлагане на обществени поръчки,въобще няма смисъл да коментираме.
Съжалявам, че е толкова дълго, но итемата е такава. П
цитирай
8. tit - boristodorov56 - :))
06.02.2010 12:59
Чиновниците са изпълнители. На политиката на управлението. Не защитавам грубоста и компетентността на редовия чиновник. Те са хора, като всички останали ми е мисълта. Ключът от бараката е другаде!
цитирай
9. tit - gkowachew - здравей!:)
06.02.2010 12:59
Благодаря ти!:)
цитирай
10. krassko - Ааа, имам един бивш колега който работи там :)
06.02.2010 13:08
Срещнахме се веднъж случайно и му казвам:
- Да мина да те видя някой ден къде работиш... - А той:
- Нали знаеш, че при мен се влиза с бутилка от "Финландия" нагоре...

Така стоят нещата там,не се чудете на останалото.
цитирай
11. loran - ;)
06.02.2010 13:16
pozdravlenia otnovo
цитирай
12. tit - smani - :))
06.02.2010 13:18
Парите всъшност са малко, но не за това ми е думата!
Споделям само общи наблюдения. Забелязала съм, че хора, работили като черноработници на Запад, като се върнат да започнат нещо тук се справят доста добре. И не мрънкат срещу бюрокрацията, защото знаят "че е така".
Десетки пъти съм казвала и тук - като тръгнете по институции, трябва да знаете какво конкретно искате. Това предполага подготовка - но не като четете вестници по въпроса.
Съзнание и компетентност трябва и от двете страни.
Темата е много широка, Смани! Проблемите не се решават от редовите чиновници, щото не са по техните възможности. И не те правят разпоредбите. Не твърдя, че бюрократичния апарат работи добре. Само - че работи, както е настроен!
А настройката зависи от нас...
цитирай
13. tit - mamas - привет!:)
06.02.2010 13:22
Само съм го зачекнала този въпрос!
Не е трябвало, ако питаш мен, ама...
Човек трябва да има пет декара земя някъде - като възможност да се "закотви"!:)
цитирай
14. tit - xfire - :))))
06.02.2010 13:26
От такива истории може да се направи хумористичен цикъл!
Лошата новина е, че има млади хора, за които наистина това е начина да си стъпят на краката. И остават пренебрегнати в данданията. Или се отказват...
Исках "да ви замисля":)) - къде е проблема!:))
цитирай
15. tit - haralanov - здраво ти!:))
06.02.2010 13:30
Забелязваш ли, как медиите упорито избягват да споменат за колко точно като парично измерение стачкуват гърците?
Проблема не е в различната система на подпомагане , а в цифрата!
Тя би била умопомрачителна за обикновения български фермер!!!
цитирай
16. tit - zahariada - без коментар!!!
06.02.2010 13:34
Благодаря ти!!!
Не исках да навлизам в детайли - събота е, не ща да си гоня гостите!:)))
Казал си го чудесно - на върха не се интересуват, колко пари ще влязат изобщо, а само - колко ще са в техния джоб!
Мисля си, да ме прости Господ, че се стараят другите да не взимат - беден човек лесно се управлява!
Белким тази година бъде иначе - ще видим!
цитирай
17. tit - krassko - :):):)
06.02.2010 13:38
Мии - като отиваш да го видиш!!!
До 50 лв не се брои за корупция!:))
Има и друг лаф - "стъклено заявление":))
Вярвам, че има хора, които могат да твърдят противното. Но документите им са били в ред!
цитирай
18. tili - От целия постинг
06.02.2010 14:07
разбрах това: "Работата на служителя е да ви обясни нормите, а не да се интересува – можете ли да ги изпълните. Това е ваша работа. "
И то се отнася за всяка дейност под административна шапка. Питай и разпитвай, изясни си и тогава подписвай договори. Ама българинът си разбира от всичко и за адвокати пари не дава!
цитирай
19. miaa - Много болна тема, изстрадана от ...
06.02.2010 17:37
Много болна тема, изстрадана от много българи..
Поздрави за позицията, Tit!
Но аз рано или късно, вярвам,че нещата ще се променят в позитивна насока..Не , че съм безкрайният оптимист,
но всяко нещо след време има своето решение..
Разчитам на младите , способни хора!
цитирай
20. charlie - Пазя се от изпадане в крайности. ...
06.02.2010 18:00
Пазя се от изпадане в крайности. Имало е много честни фермери, но сме видяли много и от обратното. Сблъсквали сме се с хора, които очевидно нито са хващали мотика, нито са помирисвали крава отблизо, но за сметка на това имат 5 см френски маникюр, къси поли до сливиците или пригладена с гелче коса и последен модел дънки и мобилен телефон и от 100 км личи че в село не са стъпвали, пък в документите им друго пише! Обаче, драги хора, нямаме законово основание да не им приемем проектите! В наредбите няма дрес-код, нито как да изглежда фермера. Нямаме за какво да се хванем за да подадем сигнал за опит за източване на средства, защото при проверка на сигнала се сещате, че маникюра няма да го има и дънките ще са сменени с прокъсан работен панталон от дядо и престилка от баба и тарикат-"фермера" ще е невинен, а служителя - виновен, че възпрепятства неговия порив да усвоява европари. В това отношение ДФЗ сме безсилни и всичко лежи на съвестта на бенефициента! Ако обществото не е узряло, ние няма как да го променим. Отговаря ли на критериите на наредбите всеки може да дойде да кандидатства! А отрудените хора по ръцете се познават и аз заради тях намирам смисъл в работата си!
цитирай
21. charlie - Пак се включвам, защото ми писна от ...
06.02.2010 18:22
Пак се включвам, защото ми писна от това чешене на езици против ДФЗ навсякъде по медиите! Ужасно е да бачкаш като луд, понякога направо залудо и като се прибереш вечер за награда да гледаш по телевизията само лошо за мястото, където даваш всичко от себе си, при положение, че не можеш да си позволиш от 3 години да си купиш нови ботуши и старите ги лепиш със секундно и те пропускат и пак лепиш...ама иначе слушаш как си взел 20 000 лв! Взел трънки!
Ревете навсякъде, че има корумпирани служители. Ами като ги знаете, сигнализирайте бе хора! Търсете си правата! Сигнализирайте и няма да ги има "черните овци"! Ама бас държа, че ви е стах, защото и Вие сте в кюпа взел-дал, нали! Нека не забравяме, че корупцията има две страни - този който взима и този, който дава подкупа! И не е виновен само оня който яде баницата, а и този който му я ДАВА!
цитирай
22. tit - tili - да, за съжаление!
06.02.2010 18:28
Зад всеки фермер по белия свят стоят счетоводител, адвокат и застраховател!
Но това е въпрост и на възможности, не само на желание!
цитирай
23. tit - charlie - здравей и добре дошла!:)
06.02.2010 18:34
Не съм с настройка да нападам служителите на ДФЗ!
Легендата за "корумпирания служител'' си върви като оправдание за всички несгоди и проблеми на българина с държавата! Просто - така е най - лесно!
Мисля, че най-напред трябва да погледнем себе си и да сме наясно какво искаме!
Кусури в другите да търсим после!:)
цитирай
24. tit - loran - привет и
06.02.2010 18:37
бкагодаря!:)))
цитирай
25. tit - miaa - само с надежди няма да стане!:))
06.02.2010 18:39
И няма да се оправи държавата от самосебеси, ей тъй!:)
Хубава вечер!:))
цитирай
26. yuliya2006 - ТИТ, ЕДИН МОЙ ПОЗНАТ ГРЪК МИ РАЗК...
06.02.2010 19:32
ТИТ, ЕДИН МОЙ ПОЗНАТ ГРЪК МИ РАЗКАЗВАШЕ КАК СТАВАТ ПРИ ТЯХ НЕЩАТА
ВОДИ ЕКСПЕРТА ОТ БАНКАТА НА ЕДНО БЕЗЛЮДНО КАМЕНИСТО МЯСТО И МУ КАЗВА ЧЕ ТАМ ИСКА ДА ПОСТРОИ ОРАНЖЕРИИ
НА ЕТАПИ БАНКАТА МУ ОТПУСКА КРЕДИТ, КАТО ПРОВЕРЯВА НЕЩАТА
ПРИ УСПЕШНО ПРИКЛЮЧВАНЕ ПОЛОВИНАТА ОТ КРЕДИТА БАНКАТА ГО НАМАЛЯВА
ТЯ ПОСЛЕ СИ ГО ТЕГЛИ ОТ ПАРИТЕ ЗА ПРОЕКТИТЕ,

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
27. анонимен - LEX
06.02.2010 19:54
ЗА СЛУЖИТЕЛИТЕ ...... СПЕЦИАЛНО В ИНСПЕКТОРАТИТЕ НА РАЗПЛАЩАТЕЛНА АГЕНЦИЯ МОГА ДА КАЖА, ЧЕ ГИ СДУХВАТ ОТ РАБОТА. САМО МИНАЛАТА ГОДИНА ПРЕКАРАХА НЕЗНАЙНО КОЛКО СЕДМИЦИ ПОДРЕД В СОФИЯ И ЗАБРАВИХА ЧЕ ИМАТ ДОМОВЕ. пОСЛЕ ГИ ЗАСУРНАХА ПО КОМАНДИРОВКИ ПО БАИРА СРЕД ЗМИИ, ГУЩЕРИ И ПОДИВЕЛИ КУЧЕТА. ЗАСЛУЖАВАТ СИ ЗАПЛАТИТЕ, ЗАЩОТО В НИКОЯ ДРУГА АДМИНИСТРАЦИЯ НЕ РАБОТЯТ ТОЛКОВА.
цитирай
28. tit - yuliya2006 - здравей!
06.02.2010 20:06
В Гърция банките са гръцки и гръкът действително прави оранжерия, и освен това там се плаща на култура, а не на единица площ. като у нас. Не значи, че там всички са коректни, обаче!
Имат едва кретащи овце, които държат заради ушните марки и сега ги ЕС ги санкционира за неспазване на изискванията и маса още ососбености на националния лов.
Така или иначе - субсидиите в Гречко са чувствително по-високи., и то в часта на делиъ от европейските фондове!
При нас е обратно - ние повече даваме, отколкото вземаме!
цитирай
29. анонимен - Слава ба любовниците и баджанаците от ДФЗ
06.02.2010 21:20
Тия пък от ДЪРЖАВЕН ФОНД ЗЕМЕДЕЛИЕ са такива некадърници и измамници !!

И не ми обяснявай как е пълно със способни хора, като някой от тях и името си не могат написа.

Любовници на депутати от ДПС, баджанаци, синчета и дъщерички които на свободния пазар ще умрат от глад , там всеки месец палат с премиите по едно 1500 лева
цитирай
30. borsi - Средната работна заплата във фонда е около 1200 лев. В ДФЗ декември 2008 г. са раздадени над 2 млн. и по над 20 хил. лв. на служител
06.02.2010 21:39
Горкичките значи ;)

Моте уважение tit, но за какво са ни тия от фонда?

На фона на това което са изхарчили колко работа са свършили и колко пари по европроекти са вкарали в страната?

НИКОЛКО

Министър Найденов; "Средната работна заплата във фонда е около 1200 лева, което означава, че служителите са получавали месечно между 3 и 4 000 лева с допълнителните възнаграждения."
В Държавен фонд "Земеделие" (ДФЗ) през декември 2008 г. са раздадени над 2 млн. лв. за допълнителни възнаграждения на служителите, като някои от тях са взели по 20 хил. лв., въпреки че реално са отработили само по половин проект!- Сметна палата.

Колко от тези така наречени таланти са влезли с конкурс? Колко от тях са роднини, приятелки, близки и т.н. на хора във властта?
Дълбоко се съмнявам, че повече от 10 % от служителите там биха си е справили в частния сектор, ако излязат на пазара на труда.
И искаш да ги жалим тия, че за 8 часа броене на кламери вземат една шапка пари всеки месец?
В българския фонд "Земеделие" има около 2000 души, които се занимават с това да разплащат европейски фондове, а в същото време тези фондове са спрени!!!
Тоест тези паразити там не са донесли и един лев за нас, освен че ги издържаме в данъците си.

Извини ме, но няма как да питая много добри чувства към хора които са ми се яхнали на гърба, държавата им плаща от моя джоб, а лично аз полза от тях не съм усетил.
цитирай
31. tota - Държава без земеделие е като човек с една ръка!
06.02.2010 21:52
Добре би било нашите чиновници да го научат!!
Но преди това някой трябва да е отговорен за т.н. ликвидационни съвети. Земята никога не беше одържавявана въпреки кооперирането и. Трябваше да се възстановят рентните отношения премахнати през 1959 година. Който искаше да си я вземе в реални граници да си я получи и да я обработва. Останалото на принципа на кооперациите. Запазване на техниката, осъвременяването и за да служи на хората.
Допуснаха се толкова много грешки, че без насърчение на земеделието то няма да се съживи!!!
Бог да пази България!!
цитирай
32. tit - borsi - здравей!:)
06.02.2010 21:55
Предполагам, си по-добре запознат!:)
Не защитавам, нито атакувам качествата и способностите на служителите във Фонда!
Мисълта ми беше - дори да са идеални, какво имат насреща си!
Нека да анализираме онова, което познаваме. Иначе с тези 1200 на калпак ме сещаш за "дъректора - 1000, чистачката - 100, средно - 550!"
Някой е "усвоил" тези пари, но дали са били за всички? По този въпрос се замълча нещо, м?
Както и да е - аз гледах другата страна, а нещо никой не коментира това!
цитирай
33. borsi - Да, до някъде (Имах зам министър от ...
06.02.2010 22:08
Да, до някъде (Имах зам министър от предното правителство познат, макар и в друг ресор), знам как се пишат европроекти от моя позната (работи в община и над 90 % от проектите и минават, но нали няма връзки, бачка на 300 лева) и как се назначава на държавна работа, с една шапка пари + тлъстата отпуска + събота и неделя лежане по гръб от умирителното лежане на бюрото, ако въобще благоволят да се завъртят на работа.
Не знам кой взема "само 1200" и кой над 20 000, но и за 1200 са ти нужни или много свирки или яки връзки за службица ;)
Вижте колко човека работят в подобна организация във Финландия. Целия брой държавни и общински служители в тази страна е само 14 000.

Да ти кажа не ги мисля. Това са хора които ако ги уволнят от там, чичко владика или гаджето ще ги уреди на друга сладка службица. :)
цитирай
34. анонимен - Полза от работата на ДФ"Земеделие"
06.02.2010 23:01
Личното ми мнение е ,че ГЕРБ-администратори все още не могат да накарат да работят ефективно заварените служители /от тройната коолиция/.В последно време нещо се размърдаха!Но в общи линии нещата вървят бавно и тромаво.Нужна е пруска дисциплина и американски терк в работата им!За да не почнем ние бенефициентите ,като гърците,нека още се мотат ,като " гъзоръки пехливани"в ДФЗ!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
35. panazea - Ами моят случай!
06.02.2010 23:10
Земите на дядо 40 дка се обработваха години наред от една софийска фирма , която не даваше на собствениците нищо! След това се запиляха , за да прикрият следите си!
Разбрах , че и други са обработвали земи на съселяните и после са забегнали в чужбина!
Не знам дали ако пожелая да засадя дка , който имаме със сестра ми , с орехи ще ми позволят! Според мен ние сме номинални собственици , но не и реални! Тит , много добре разбираш проблема! И аз го разбирам! Земята реално не е върната , след отнемането й от дядо , а този фарс на който сме свидетели може да заблуди някой чужденец , но не и нас , които сме свикнали с фокусите на властниците и само чиниме сеир докога ще се гаврят с българския народ!
Прегръдка, мила!
цитирай
36. анонимен - Най-големите игри стават в земеделието
06.02.2010 23:59
Прво не върнаха точните земи на бившите собственици, а някакви други, а техните раздадоха на разни приближени от комисиите по места. Когато реагираш, казват, че си изпуснал срока - край, да си се усетил навреме. Голяма част от земите, бяха зачеркнати в емлячните регистри, от комунягите, дребни чиновничета, които естествено, че само са изпълнявали нарежданията от горе. Зачеркнати, а не е упоменато, къде са отишли, при кого тези земи, ако са продадени... Голяма част от земите, съответните общини буквално ги откраднаха от собствениците и сега си ги продават и обогатяват. Друга част от земите, разни чиновничета от общините, геодезисти, си ги гушнаха на безценица, построиха си гимназии с басейни и си живуркат..мамка им дебилска! Изобщо, тотално ограбване на бившите собственици..на земеделски земи. Защо реституираха градската собственост, а не включиха собствениците на земеделски земи в ЕАД и АД, които са построили сгради на земите им? Редно е да участват в капитала на дружествата именно с частта на земята си, оценена по пазарни цени. Абе, толкова нерви костваше тази реформа на хората, толкова пари за адвокати, които са навървени като черва със съдиите и общинските чиновници и на които им е спусната нота още като са си взели тъпите социалистически дипломи, влезли в университетите по някоя буква с предимството на баща си или дядо си , че собствеността не трябва да се връща на никой. Всички трябва да са еднакво бедни и тъпи и ако може обезличени..
Това са нашите магистрати и чиновниците, поплювкопапковци. Егати настройката, която трябва да си направим и да издържим на диалога с тях. По-добре да пием по една студена..може и бира..хахаха, но да останем живи, отколкото да умрем пред вратата на нЕкой държавен служител - тъпак от..до..
Айде..разболЕх се от писане..!
Епа, те т'ва е, кой се оправил - оправил!
Другите, ке мрем!
цитирай
37. анонимен - прочетох целия постинг, както и ...
07.02.2010 03:53
прочетох целия постинг, както и всички коментари... единственото, което мога да кажа е, че в този блог нищо не се е променило. Отново се оплакваш колко си бедна и други ... Едиснствения ми въпрос е относно коментара по темата, на който не видях да си дала някакъв адекватен отговор. коментара на charlie някак си ми увисна ей така неотговорен...Не ме удовлетворява варианта със:"ми не, аз не ви нападам, точно вас"...защото баш тях нападаш. цял постинг си им посветила поне им отговори подобаващо. Наали? ?!Ч Ако не нападаш служителите на ДФЗ
и сега: ако си "далеч от мисълта, че всички земеделски стопани са тарикати, че по-големите дружества са мошеници и т.н.;
както и "с радост би приела, че по-скоро не са!"... Бих искала да знам, кой по дяволите точно ти е виновен? Или само си чешеш езика?
(ей мамка му за кой ли път се убеждавам да не се занимавам с политика!!!);
Другото, което живо ме заинтересува е понятието: "просперитет някакъв"?! Би ли ми обяснила? Благодаря!
цитирай
38. ka4ak - Забележка:...откритата ел инсталация в халетата,да се постави във винилови тръби...
07.02.2010 06:19
това го видях,миналата пролет и беше официален документ със СЕДЕМНАДЕСЕТ ПОДПИСА и съответните печати и контролираше 23 милиона европейски пари!!!Младия бизнесмен беше силно притеснен,защото единствената истина беше голия парцел до който,май и не беше ходил....(((
цитирай
39. tit - tota - добро утро!:)
07.02.2010 07:51
Съгласна съм!:)
цитирай
40. tit - 27. анонимен - LEX - :))
07.02.2010 08:02
При това с "Нисан" - за градско шофиране!:)
Ще речеш, че пшеницата се сее върху асфалта, а овцете и кравите пасат наоколо!:))
цитирай
41. tit - 34. анонимен - :)
07.02.2010 08:05
Предполагам, гарантираш същото от страна на бенефициентите!:))
цитирай
42. tit - panazea - тази тема е необятна!:)
07.02.2010 08:10
Орехите са рентабилни за площ над 10 дка, ще ти разрешат - но опазването е трудно!
От едни други хишници!:(
цитирай
43. tit - 36. анонимен,
07.02.2010 08:20
в най-общия случей - възстановяването на земеделските земи беше двустранно опорочено. Обаче и днес всеки вика - другите лъгаха! И кой е лъгал не е ясно...
по един пункт съм напълно съгласна - законите се писаха от адвокати за ...адвокати!
Сега започва вълна дела на прокуратурата срещу бенефициенти на ДФЗ и историята ще се повтори!
цитирай
44. tit - dilution - оценявам факта, че коментираш с ник!:)
07.02.2010 08:52
Просперитет означава благоденствие, най-общо и не е единственото нещо, което не си разбрала!:)))
Ще ти бъда благодарна, ако занапред посещаваш блоове на удачници, които се хвалят с постиженията си и оставиш моя на мира - той няма да се промени!
Гарантирам!
Капиш?!!!
цитирай
45. charlie - Дълбоко се съмнявам, че повече от ...
07.02.2010 09:01
borsi написа:

Дълбоко се съмнявам, че повече от 10 % от служителите там биха си е справили в частния сектор, ако излязат на пазара на труда.

Драги borsi, работила съм и в частния сектор и се справях повече от добре. За 1 година бях сътрудника, който донесе 80% от годишния оборот на фирмата и това беше казано от ръководството пред всички на последната за годината оперативка. Сещаш ли се за какъв къртовски труд и себеотдаване е ставало въпрос? Аз съм млад човек и мисля по следния начин: след 4-5 години на едно работно място, научила всичко което е възможно, ако нямам възможност да се развивам като раста или нагоре, или поне интелектуално,престоя ми се обезсмисля. Достигнала максимума в частния сектор, в който бях, съвсем случайно докато ровех обявите за работа в инетернет видях обявата на ДФЗ преди няколко години и напуснах предишната си работа. Имайки близък поглед върху българската промишленост и селско стопанство реших да кандидатствам, защото прецених, че имам какво да дам на милата ни държава. Минах няколко кръга, може би 3 или 4 от зверски интервюта в ДФЗ без никой да стои зад гърба ми. И ме взеха. Сега се боря за интереса на селските стопани колкото ми е по силите.
Процента който споменавате, а именно 10 % е доста нисък. Повечето ми колеги са пълни отличници от университетите, където са завършили, идват от частния сектор и са видяли много, следователно имат какво да дадат от себе си! Имам познати, които за 450 лв чисто киснат във въпросните университети и се борят да правят наука, ама истинска наука а не да преписват чужди статии, вместо като много други да си плюят на петите и да успяват навън за петцифрена сума!
Никак не е лесно да си винтче в една зле смазана държавна машина. Но смазването не е в правомощията на едно винтче, а на автомонтьора! Имайте малко уважение към хората, които работят като държавни служители, не само в ДФЗ! Повечето са абсолютни ентусиасти! Имайте повече уважение, защото и ако тях ги няма положението ще стане съвсем зле!
цитирай
46. tit - ka4ak - Добро утро!:))
07.02.2010 09:05
Проекти не мога/искам да коментирам!:)
Фактът, че спряха толкова пари е показателен, по-горе zahariada има обстоен коментар по въпроса!
Чарли е много права - виждат го и нищо не могат да направят!
Щото изискванията са направени с предположението, че имат почтени бенефициенти насреща си!
Ответния удар започна и ще бъде страшен - вече има /поне аз знам/ - три ефективни присъди за злоупотреба с европейските фондове. На дребни производители. Които отиват в затвора!
Познай дали ще има едри бизнесмани...
цитирай
47. tit - 45. charlie - добро утро!:)
07.02.2010 09:13
Между двата лагера едва ли ще има примирие!:)
Успех!:)))
цитирай
48. charlie - Изчерпах максимума от символи з...
07.02.2010 09:29
Изчерпах максимума от символи затова продължавам в нов коментар. При гореописаната ситуация искам да ви кажа скъпи читатели, че при мен и колегите ни пачки увити в мазен вестник или торбичка с уиски, бонбонки и фъстъчки не са минавали, не минават и няма да минат НИКОГА! Първо защото го смятаме за грозно, второ защото тази черта на българина "да видим какво може да се направи", "ще почерпя" ни е смешна и жалка и е против принципите ни! Аз за пари не ламтя, защото разполагам с интелектуален потенциал ако пожелая да си намеря по-доходна работа (имах я), алкохол не пия, бонбонки мога да си купя и сама като ми се дояде нещо сладко, а фъстъци никак не обичам!
Ако подобни гореописани номера с "почерпки" минават някъде, вие сте виновни, че не сте ги докладвали щом сте ги знаели! Корупцията има две страни както отбелязах във вчерашния си коментар - този, който взима и този, който ДАВА!
Оплаквате се от този и онзи. Все някой друг ви е виновен за хала на който сте! Очаквате да дойде някой и да ни оправи държавата като с вълшебна пръчица, но не осъзнавате, че това може да стане единствено ако всеки един от нас (не само политиците) надрастне сам себе си, отхвърли балканския синдром и запретне здраво ръкави! Един да не мисли по този начин, брънката се къса и обществото страда!
Сетете се за това следващия път когато опитате да прецакате системата като бутнете двайсетачка на някой катаджия за да не ви вземе книжката за превишена скорост или когато решите да укриете реалните доходи на фирмата си, че да платите по-малко данъци!
цитирай
49. анонимен - а защо няма партия на земеделцит...
07.02.2010 10:48
а защо няма партия на земеделците??? Изчезна безследно някак си???
Има ли изобщо истински земеделци в България или всички са само прекупвачи, сухомляко разбърквачи и евро-цедачи ....
Защото ако имаше... и те имаха проблеми, защо не си направят партия, която да защитава правата им в парламента?
ПРЕДЛАГАМ ЗАКРИВАНЕ НА ДФЗемеНЕделие..., докато не се появят истински земеделци, които да знаят какво искат и да отстояват правата си в парламента
цитирай
50. ka4ak - 48. charlie-Mного си права в това което казваш!!!
07.02.2010 11:21
За съжаление,политиката показва че няма нищо общо с това!Практиката показва,че чиновника се изживява все едно тези пари са негови и искащия е някакъв си гьотферен,където иска да направи гуша!!!
Положението на гръцката граница показва,защо няма да съдиме гърците,просто няма читави фирми!!!Ако това е мой камион,просто щях да разхвърлям тракторите,защото ще трябва да доставя товара в определен ден и час!!!И никаква сила не би ме спряла,ако съм редовен!!!
Точно при гърците видях как отпуснаха кредит на 20 годишно момче с 5 години гратисен период и някакъв си кредитен инспектор/помислих,че е баща му или роднина,нищо подобно/поне дава пъти в седмицата идваше в заведението му и го напътстваше кое как и защо!Изумих се,че не само нищо не взима,а посещенията били за да направи така,че след 5 години,да бъде сигурен,че момчето ще може да върне парите!!!
Колко от твоите колеги биха действали по този начин?!!!
Милиони са наляти в борбата с наркотиците и са потънали като в тресавище!!!Какво от това,че не съм взел и една стотинка от държавата или безброй международни програми и че посочвам схемата по която милиарди корозират държавата?!!!
цитирай
51. анонимен - "три ефективни присъди за ...
07.02.2010 11:56
"три ефективни присъди за злоупотреба с европейските фондове. На дребни производители. Които отиват в затвора!"
.... това със сигурност са истински земеделци
те са трима и са в затвора
цитирай
52. анонимен - Ами радвам се, че го оценяваш,
07.02.2010 12:59
tit написа:
Просперитет означава благоденствие, най-общо и не е единств...
Гарантирам!
Капиш?!!!

То това е ясно за всички. Относно блога де. А иначе за моите посещение... писах по тоя повод и на една друга блогърка, и препоръката ми бе единствената възможна: като не ти изнася моето мнение тетрадката и у вас, спястяваш главоболията на доста хора. е разбира се няма да има забавление за дъщеричката (как е тя междувпрочем?), ама няма как, не може всички да са доволни. ( И тука само да вметна, тити, като не ти посещавам блога, това не означава, че го правя анонимно, капиш?)
та така. Ако искаш пък да имаш все хвалебствени коментари, ами трий бе, жена, трии, докато останат само забавните !!!
А сега директно на въпроса ми, от който признавам си нищо не разбрах... та е ли едно благоденствие благоденствие, и кога то е едно пълно благоденствие? благодаря ти предварително за изчерпателния отговор, който ще ми дадеш!

Също би ли ми посочила на кой точно блога да посещавам, защото пак не си конкретна в отговора си??
цитирай
53. tit - 49. анонимен - има над 50 земеделски партии:))
07.02.2010 15:55
Не се занимавам с активна политическа дейност и не съм достатъчно компетентна, за данаправя такъв анализ.
ДФЗ и по-спеиално Разплащателна агенция е с акредитация от ЕС /не ми се плиза в подробности/, прочее - ще я има, докато сме членове на съюза.
цитирай
54. tit - 50. ka4ak - ако чиновника не следва указанията и разпоредбите
07.02.2010 17:30
на висшестоящите, ще бъде наказанадминистративно и може да бъде съден. Най-гадното е, че не може да се защити - висшата администрация не застава зад него, когато го обвиняват, а гледа да си измие ръцете - няма човек, няма проблем!
На практика дребните чиновници само привеждат в действие разпоредбите, но те се дават от горе. При недоволство от гражданите обаче излиза, че са действали на своя глава. Нещо, което ако бъде вярно - чиновникът да си е отишъл!
Примерът с Гърция, който даваш се отнася за банков служител - банката си пази инвестициите!
Защото - ако проекта не се изпълни, банката няма да си вземе парите от фонда! Ако и у нас банките имаха подобно отношение, нещата щяха да са различни!
цитирай
55. анонимен - нямам търпение да дойде и моя ред
07.02.2010 17:40
Тит! Както Теди? запали ли печката? хахаххаха :)
цитирай
56. tit - 51. анонимен - не е смешно,
07.02.2010 17:40
защото единия наистина е!
Ма - полакомил се човека с площите!:(
Големите играчи обаче няма да ги пипнат - ще отчетат бройки с дребни рибки и толкоз!
Дано не съм права - ще видим!
цитирай
57. tit - 55. dilution ,
07.02.2010 17:41
не ме вдъхновяаш!:(
цитирай
58. panazea - Скъпа Тит,
07.02.2010 19:55
Ние не сме си казали още последната дума!Поздрав, скъпа!
цитирай
59. borsi - Драга ...
07.02.2010 19:58
charlie написа:

Драги borsi, работила съм и в частния сектор и се справях повече от добре. За 1 година бях сътрудника, който донесе 80% от годишния оборот на фирмата и това беше казано от ръководството пред всички на последната за годината оперативка. Сещаш ли се за какъв къртовски труд и себеотдаване е ставало въпрос? Аз съм млад човек и мисля по следния начин: след 4-5 години на едно работно място, научила всичко което е възможно, ако нямам възможност да се развивам като раста или нагоре, или поне интелектуално,престоя ми се обезсмисля. Достигнала максимума в частния сектор, в който бях, съвсем случайно докато ровех обявите за работа в инетернет видях обявата на ДФЗ преди няколко години и напуснах предишната си работа. Имайки близък поглед върху българската промишленост и селско стопанство реших да кандидатствам, защото прецених, че имам какво да дам на милата ни държава. Минах няколко кръга, може би 3 или 4 от зверски интервюта в ДФЗ без никой да стои зад гърба ми. И ме взеха. Сега се боря за интереса на селските стопани колкото ми е по силите.


Да бе ;) :)))))))))))))) това отрочетата на номенклатурата от нов и стар вид, "аристократичните издънки" явно смятате всички останали (нас плебоса) за идиоти. :)))))

Да си помисляла, че това е леко обидно както към моята интелигентност, така и към тази на останалите???

Едва ли, щом ни скачаш с тези приказки от 1001 нощ и разчиташ някой да ти повярва. ;)

цитирай
60. tit - 58. panazea - :))))
07.02.2010 20:03
Приятна вечер, Пан!:)
цитирай
61. borsi - това го видях, миналата пролет и ...
07.02.2010 20:10
ka4ak написа:
това го видях,миналата пролет и беше официален документ със СЕДЕМНАДЕСЕТ ПОДПИСА и съответните печати и контролираше 23 милиона европейски пари!


Мамини душици са ми те :)))) Честните Калудки от Бандата на Куцото Сийче :))
цитирай
62. tit - 59. borsi - силно ми отклонявате темата!:))
07.02.2010 20:13
Предполагам визираш софийските служители...
И в провинцията ги има - изобщо не бих се опитала да го отрека!
Ако зпочна да пиша за нравите и традициите на българския чиновник - ще стане роман. Не знам дали ще става за четене.:))
Макар и рядко пробиват читави хора. може да не ти се вярва, но е така!
Приказките на ангро не помагат на никого...
Как да приема репликите на един министър тез дни, че имат да назначават маса хора - тази въртележка няма край, и бъди сигурен, че новите 'наши хора" няма да са различни, а "ще го отнесат" онези, извънредно попадналите...
И пак ще е същото.
Проблемът не е в който изяжда баницата!
цитирай
63. borsi - Между двата лагера едва ли ще има ...
07.02.2010 20:25
tit написа:
Между двата лагера едва ли ще има примирие!:)

Как да има tit, като покрай анализите си за борсата се срещам с тази порода извънземни.

"Супер таланти" във всичко ако си слушаш (Само дето не личи ;)) някой от тях инвеститори (о-о-о, много е лесно да инвестираш с готови или краднати парички, но който си е глупак пак ги губи :)), но тъпи и нагли колкото си щещ, които дори смятат, че услугите ми следва да са безплатни за тях :)) понеже само са свикнали да вземат, но не и да си плащат като всички останали :)
Кризата обаче удари и тях. Много от тези нагли алчни свине са с големи кредити, а загубите им на борсата са в ужасяващи размери за тях (не че ги жаля де). За мен това значи, че само краденето и назначаването на работа на свои хора ще се усили, за да си избиват загубите от собствената си простотия.
Ще качат още и данъчната тежест за да се издържа, защото те се плодят.
Те се смятат за елит, аристокрация, по-умни от нас, а всички ние за тях сме само данъкоплатци. Хора без значение.
Реално ми кажи, колко не-отрепки познаваш в държавната или общинска администрация?
Да и аз познавам такива, свестни и готини хора, но те са малко, не повече от 5-10% от цялото стадо.
Ако някога въобще нещо се върши, то то е от тях, останалите са измет, както в работата си така и в личния си живот. Дори за маса не стават, защото са скучни, грозни и стиснати до степен в задника им топлийка да влезе ще извадиш 300 метра тел.
Отделно, ако днес си купила продукти за 10 лева, то 3-5 лева отиват да издържат тях.
И махни това, но като почнат вопли "колко са онеправдани" ме избива на смях всеки път :)))
Вярно е, в нормална държава такива просто не виреят и са на дъното на социалната и природна таблица в естествените видове.
Иди в коя да е долнопробна чалгарска кръчма и там половината маси са заети я от митничари, я от други държавни и общински отрепки :) Повечето от тях и диплом да ти извадят от някой измислен университет, не са прочели и една книга в живота си.
За какъв мир може да стане дума с "хора" които ни презират, мразят и се страхуват от нас? За тях всички ние в частния сектор сме рая!
Нали живеят и празитират на наш гръб? Само са лапали без да дават никога нищо и треперят за местенцата си всъки път като мишки когато политическото торище на което растат се размести.

Мир просто не може да има. Те не го искат.
... И си права, оправия няма да има. Както казах в едната своя тема по повод тия - "Няма как да си завъдиш паразити и да имаш полза от тях."
цитирай
64. borsi - Доклад на Парламентарната комисия по европейски въпроси
07.02.2010 22:57
"Едва 1, 3 процента от всички европари са били усвоени през миналата година.
90 % от проектите са били драстично завишени, като има случаи, в които са били надписани със 100 до 300 %."

Надписването предполагам е само от добра воля и грижа за ближния селски стопанин ;)
цитирай
65. tit - borsi - влизаме в специфични детайли!:))
07.02.2010 23:31
Проектите се разработват от фирми, в много случаи свързани с държавни служители във Фонда, но на високо ниво в йерархията. Мисля, че има следствие в момента. От друга страна, и аз знам за проекти, разработени върху фиктивни условия. И минаат! А е ясно, че не е баш тъй!
Мислиш ли, че ако разстрелят всички държавни служители, нещата в тази страна ще се оправят - аз не вярвам! Не вярвам, защото това е манталитет, който се е просмукал в обществото. Защото занм поне три случея на самоубили се или катастрофирали служители. Защото обикновения служител няма избор - колкото и да е непримирим, ще намерят начин да го смажат, или най малкото - ще стои гладен, а с него и децата му!
Защото пок ти казвам - ключът от бараката не е при малките болтчета.
И защо не коментираме другата страна - което ми беше идеята! Тези проекти не са на фантоми. Чиновниците са като всички останали хора - у нас всеки мечтае за Солунската митница, Борси!
Размах и фантазия за "нещо велико" се срещат рядко, и носителя им като правило бива окълваван от останалите кокошки, щото е различен!
Ниските, дребните хорица най-много мразят онзи, който би могъл да полети!
Поради което летящи хора у нас се срещат рядко, а и да има, се страхуват да си признаят. Само отлитат навън при първа възможнст.
За да не се върнат никога...

За това исках да си говорим, а не за корумпирани чиновници. Те са това, което ги правим!
цитирай
66. borsi - Да започнем от въпроса как се наз...
08.02.2010 00:28
Да започнем от въпроса как се назначава държавен служител? Нима случаен човек от улицата може да влезе там като служител? Не! Колкото и да е кадърен, умен и т. н. няма шанс ако няма нужните връзки. Дори познатите ми на държавна служба пробиха с много връзки. Нито един служител не зная някога да е назначаван с реален конкурс. Напротив - във всяка държавна или общинска служба е пълно с откровени дебили. И ако още с постъпване на работа нещата са опорочени, как може да очакваме качество от тези хора. Те самите са зависими от своите патрони и благодетели. Как тогава да свършат нещо полезно? И не знам кого наричаш летящ? Тях ли? Нима те летят?
Аз летя, падам и пак летя и пак ако падна пак ще полетя, но сам съм си господар, дори бизнес вече нямам в България за да не завися от никого. Ти може би летиш, те някой от тези по улицата летят, защото не само се борят всеки ден, а тухла по тухла правят живота си, докато тези за които говориш се занимават само с разруха. Познавам и друго хора които летят, някой ниско, други по-високо, все хора пробивали си път с лакти, а не със свирки или сервилничене пред този и онзи. И ако аз видя, че утре те ограбват на улицата и подмина нима не съм съучастник в грабежа? Нима най-малко не бих намерил начин да алармирам когото трябва?А всички тези служители във фонда са мълчали. Дори тези които "уж не са крали" са мълчали. Защо? Нима ако те бяха наистина толкова морални колкото ни се правят сега не биха намерили начин да реагират? Било със скрити записи до медиите, било с директни доклади до прокуратурата. Само, че те са мълчали, вземали са си тлъстите премийки и дори да не са правили нищо (А те явно не са правили - Еврофондове няма! ;)) , са били мълчалив съучастник на престъпления вършени там.
Това е моята гледна точка. Не съм моралист, но ако обират съседа ми и аз мълча, нямам да имам очи после да се правя на велик мъченик :)
Имам позната която пише проекти! Знаеш ли за колко време ги пише? Между 2 часа и 2 дни, като от проектите и 90% се приемат. А тези от фонда за година нямат дори по един като бройка. Ако това не са некадърници, здраве му кажи.
цитирай
67. ka4ak - Пуснах пост,по принцип защо са ни такива резултатите,а ето и за ДФЗ!!!
08.02.2010 01:31
3. tanyarisemova - На 14-ти, /тогава спираха само м...
01:02
ka4ak написа:На 14-ти,/тогава спираха само международните влакове/бях в ресторанта още от 8.00часа,барабар с цялата програма и Бригита Чолакова,която щеше да води тържеството!От нея разбрах,че ще идва и бай Тошо,но малко след като почнаха да идват гостите!Пуснах поста,за да ти покажа ,че и при теб има повреда,независимо,че си била на 4 годинки при промяната 1989 г.А за Павлик Морозов изкуственни идоли и изкуственни месии,употребявани и нагласявани в зависимост от целите на хората на власт!!!
А баща ти не са го заблудили,просто и той е повреден и е смятал,че само ще му дават!Изобщо не е смятал,че ще трябва да покаже как е произвел и прибрал гроздето!И за това сме с пустеещи земи,макар че по голямата част е частна!За това и ще ни спират и парите от Европа и ще се правят проекти на хартия,а ще внасяме това което ни е хранило!!!Нучихме се да крадем и да не работим и като минеш със самолет над България,веднага се познава,че тук не се работи!!!



"Изобщо не е смятал,че ще трябва да покаже как е произвел и прибрал гроздето!"

-Не ми се говори, не ми се описва как той сам произвежда и прибира гроздето от 10 дк лозя. Била съм там при прибирането нагроздето, брала съм с работниците му, а после съм го продавала на частници които идваха с камионите да го изкупуват за стотинки, тъй като цената е предварително определена от винпромите.
Той получава като субсидия от ЕС само 10 лв на дк, какво да си покрие с 10 лв разходите по пръскането, торенето, копането...Смешка!
цитирай
68. charlie - Искам само да вметна по повод на п...
08.02.2010 07:46
Искам само да вметна по повод на последните десетина коментара, че недоволството ви е в рамките на компетенциите и решенията на доста по-висшестоящи служители, с които нито земеделците, нито обикновените служители на ДФЗ са в ежедневен контакт! И по този начин темата се измества.
цитирай
69. анонимен - "-Не ми се говори, не ми се о...
08.02.2010 18:16
"-Не ми се говори, не ми се описва как той сам произвежда и прибира гроздето от 10 дк лозя. Била съм там при прибирането нагроздето, брала съм с работниците му, а после съм го продавала на частници които идваха с камионите да го изкупуват за стотинки, тъй като цената е предварително определена от винпромите.
Той получава като субсидия от ЕС само 10 лв на дк, какво да си покрие с 10 лв разходите по пръскането, торенето, копането...Смешка!"

Това определение за пазарна икономика ли е?
цитирай
70. tit - 69. анонимен - :))))
08.02.2010 20:39
Не!
За мутренска!:(

Така мисля...
цитирай
71. borsi - шефката от ДПС Ализан Яхова взима 14 000 лева на месец и нагло твърди, че си ги е заслужила! С какво – със спрените от Европа пари именно на този фонд?!
18.03.2010 00:28


Боже, пази България!:

http://milom.blog.bg/biznes/2010/03/17/kolko-sa-na-dyrjavnata-sofra.512855
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759743
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031