Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2011 19:42 - Да обереш трезора на Сливен...неуспешно
Автор: tit Категория: Новини   
Прочетен: 22135 Коментари: 102 Гласове:
39

Последна промяна: 26.03.2011 01:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Мразя такива неща да правя...и нищо няма да ви разкажа.
    Споделям само разъждения.
    Гадно е да знаеш, че на петдесет метра от училището, в което учи детето ви се стреля. С бойни патрони.
    Гадно е да видиш мъката от безпомощността в очите на мъж, чиято съпруга и майка на децата му е заложник. В ръцете на въоръжен, вероятно психически нестабилен човек.
     Гадно е градската гъзария да се разхожда наоколо със сеирдщийски мераци, гачели петнайсе метра по-надолу филм някакъв снимат.
    Гадно е...
    Когато парите на работещите в един град /щото в Сливен хората, които работят постоянна работа, го правят или в общински служби, или в училища, или...в банки/ минават през една определена банка. Чиито стъкла не са бронирани. Чиято кола за инкасото е стар, раздрънкан джип. И самата банка се намира на кюше.
    Когато улиците около тази банка са блокирани от коли на служители, работещи в околните държавни и общински учреждения или отиващи в тях по работа граждани.
    Когато местните "боляри" са толкова самозабравили се, че смятат себе си и трезьорите си за недосегаеми...
     Когато центърът на този град е разкопан така, че външен наблюдател би решил, дето Кадафи е в него и силите на НАТО го нападат.
    
    Чудя се, де му е акъла на тоз да обира банка в Сливен!
    Алооуууу, ако нямаш хеликоптер, не мойш се измъкна от града, бе, ахмак! Няма от де да минеш!

   То вярно, че в Сливен пари има само в някой банки,  друго за крадене не остана! И то - в дните преди 25 число, га плащат заплатите на служителите!
/сега туй не е баш тъй, ма няма да ви казвам истината, щото била поверителна!/
    Мисля си, че тоя верно е някой будала, изперкал от недоимък или наистина неуравновесен човек! Но това не е най-важното!
    Дано групата за преговори се справи с подкрепата на специалните части, когато последните успеят да се доберат до там!
   Дано се размине без жертви...
   Дай, Боже!

   Онова, което ми тормозеше плиткия мозък, докато се прибирах към къщи беше - т`ва арабските терористи никак не са прости! Тия са наясно, че и да направят нещо тук, нито някой ще чуе, нито - ще разбере!
    Що да се хабят?

    Ама плюуунах три пъти зад гръб , да ви кажа...



Гласувай:
68



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Гадно е да живееш в такава държава.
23.03.2011 19:46
Гадно е да живееш в такава държава.
цитирай
2. pevetsa - Дано час по скоро свърши това, все ...
23.03.2011 19:46
Дано час по скоро свърши това, все пак вътре има хора, които не играят във филм.
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Светът пощуря :(
23.03.2011 20:05
Тит, стискам палци специалистите да се справят с проблема и хората да се приберат по домовете. И Господ да помага на ранения мъж! Наистина е гадно да се стреля около училище.
През рамо си го свършила, сега плюй и в пазвата :)

П.П. Ако и сегa системата ми изтрие коментара, значи и тя е пощуряла :>
цитирай
4. tit - То това е ясно...
23.03.2011 20:08
анонимен написа:
Гадно е да живееш в такава държава.

цитирай
5. tit - Дано!
23.03.2011 20:09
pevetsa написа:
Дано час по скоро свърши това, все пак вътре има хора, които не играят във филм.


Когато си тръгвах /имах уговорена среща наоколо и се налагаша да отида/, служителите от Областната управа още бяха в сградата насреща.
цитирай
6. haralanov - Аз пък да ти кажа...
23.03.2011 20:10
Дано тоя успее да избяга!
Нещо като едно време с Риналдо Риналдини!
Нали си гледала ,,За един пробит долар"?
цитирай
7. tit - Не вям!:)
23.03.2011 20:17
4aiotgluhar4e написа:
Тит, стискам палци специалистите да се справят с проблема и хората да се приберат по домовете. И Господ да помага на ранения мъж! Наистина е гадно да се стреля около училище.
През рамо си го свършила, сега плюй и в пазвата :)

П.П. Ако и сегa системата ми изтрие коментара, значи и тя е пощуряла :>


Тя тук системата е като навсякъде!
Аз не го приех сериозно, да ти кажа. Като излизах, след като пуснах предишния постинг вече знаех от новините, но не се сещах къде е Инвест банк. Оказа се, че е на петдесте метра от мястото, на което трябваше да отида, та...тягостно ми стана. Като капак говорих с "добре информиран източник" та ме налегнаха горните размишления. Лошото е, че гангстерът е готов да стреля "на месо", но наистина ще се въздържа да споделям онова, което научих. Не е редно някак!
Направиха ми впечатление някой детайли, от които си направих "некои" изводи, които пък споделих с вас!
Дай, Боже, да се намери разумно решение!
цитирай
8. tit - Минчо,
23.03.2011 20:18
haralanov написа:
Дано тоя успее да избяга!
Нещо като едно време с Риналдо Риналдини!
Нали си гледала ,,За един пробит долар"?


то в Сливен и коне няма, бе братче!:)))
цитирай
9. erato7 - Дано простреляният човек се опр...
23.03.2011 20:19
Дано простреляният човек се оправи! Дано, Боже!
цитирай
10. karambol5 - Дай Боже да мине без жетрви. . . . . . . ...
23.03.2011 20:28
Дай Боже да мине без жетрви .......
Сутринта се бях сетил за Плевен и учителката ..и изобщо за обирите на банки ....
Какво кара един човек да напарви подобно нещо ? Че е глупаво , глупаво е ,но не го е направил от хубаво . Изперкал е както казваш ........ а за местната гъзария това е посто сеир ,който не ги засяга . Това е за по-елементарнито чочвеконасление ....... Те са от ДРУГИТЕ ........ Дето не са с раздрънкани джипове , при това със седма степен на брониране ! Простосмъртните да го духат ,че не са им бронирани стъклата на работните места
цитирай
11. becksss - Ми какво да ви кажа - откачен народ. . ...
23.03.2011 20:35
Ми какво да ви кажа - откачен народ... Дано го гръмнат тоя идиот! Всъщност, приключи ли тая история? Сега се прибирам от работа и не съм много в час как се е развила...
цитирай
12. tit - Много си прав - шефката на клона даже не е била там, май...
23.03.2011 21:06
karambol5 написа:
Дай Боже да мине без жетрви .......
Сутринта се бях сетил за Плевен и учителката ..и изобщо за обирите на банки ....
Какво кара един човек да напарви подобно нещо ? Че е глупаво , глупаво е ,но не го е направил от хубаво . Изперкал е както казваш ........ а за местната гъзария това е посто сеир ,който не ги засяга . Това е за по-елементарнито чочвеконасление ....... Те са от ДРУГИТЕ ........ Дето не са с раздрънкани джипове , при това със седма степен на брониране ! Простосмъртните да го духат ,че не са им бронирани стъклата на работните места

цитирай
13. tit - До одеве не беше!
23.03.2011 21:07
becksss написа:
Ми какво да ви кажа - откачен народ... Дано го гръмнат тоя идиот! Всъщност, приключи ли тая история? Сега се прибирам от работа и не съм много в час как се е развила...

Дано се размине без повече кръвопролития...аз много, много не следя новините!
цитирай
14. анонимен - Прогнозата й ясна.
23.03.2011 21:17
Накрая ше има месо за едене и за Казанът.
цитирай
15. tit - Вече го оперираха, като се прибирах, така разбрах!
23.03.2011 21:28
erato7 написа:
Дано простреляният човек се оправи! Дано, Боже!

Дай, Боже!
цитирай
16. tit - Дали ДАНС ще ми дадат извинителна бележка?:))
23.03.2011 21:30
shtrakalka написа:
Помниш ли, скоро си говорихме с теб, че за Сливен няма какво да си кажем?
Сега...сега гледам по телевизията.
И нищо няма да кажа...

Не пускай Маги на училище утре!!!


Ще тръгнем утре и ще решаваме според "оперативната обстановка"! Дано до тогава е минало!
цитирай
17. tit - Предполагам, си "в роля"...
23.03.2011 21:32
kanibalut написа:
Накрая ше има месо за едене и за Казанът.

цитирай
18. tit - Ами, Хищник - така ми дойде...
23.03.2011 22:14
анонимен написа:
Привиждам много тероризъм в постингът и в мислите ти..;)


Сигурно съм неосъзнат терорист или просто житейската ми несгода ме подтиква към такова мислене!:):):))
Тревожно е, да ти кажа. Събрах като две и две това,че дъщеря ми учи на метри от там и какво би се случило, ако...
Не провокирам тероризъм, само казвам, че нямаме никаква подготовка за екстрени ситуации. Тежките коли на полицията и пожарната не са могрли да влезнат до местото от паркирани автомобили.
Коментирахме с моя познат, какво би станало, ако ни връхлети природно бедствие, примерно / да не дава Господ!/ Ма тъй ще си идем мърцина и никой няма да разбере, ще знаиш!
Отсъствието на елементарна гражданска култура рано или късно се плаща!
То не е само това, де!
цитирай
19. анонимен - а тоя град кмет има ли...
23.03.2011 22:33
а тоя град кмет има ли...
цитирай
20. shaffi - още един
23.03.2011 22:36
"герой на нашето време , хората са изпаднали в някаква дупка, няма пари, няма работа....дано вс завърши добре..вярвам го ..поздрав
цитирай
21. tit - Поверителна информация!:))
23.03.2011 22:37
анонимен написа:
а тоя град кмет има ли...

цитирай
22. yanev - Знаех си аз, че Лечков е виновен, ...
23.03.2011 22:48
Знаех си аз, че Лечков е виновен, само не знам как пропуснахте Бойко Борисов.
цитирай
23. tit - Не мислиш ли, че като жител на Сливен имам право да говоря за кмета?
23.03.2011 23:03
yanev написа:
Знаех си аз, че Лечков е виновен, само не знам как пропуснахте Бойко Борисов.

Но не го правя!
Не съм си позволила да коментирам градоначалника ни, защото смятам въпроса за градски, освен това съм на ясно, че не само Лечков е отговорен!
цитирай
24. tit - Сега, ти не си Тутанкамон,
23.03.2011 23:07
анонимен написа:
И Тутанкамона, Вмир, и Катана.
И теб разбира се!!!

нито Вмир, нито Катана - никой от тях няма причина да пише тук анонимно по темата, а и въобще!
Че не си ББ е явно, остава да си обикновена драка, освен ако не страдаш от мания!:):):))
цитирай
25. becksss - Тъпанари с тъпанари - Лечков им бил ...
23.03.2011 23:14
Тъпанари с тъпанари - Лечков им бил виновен, Бойко Борисов бил виновен... Що не вземете да си го зачукате отзад, анонимни педалчета смотани!
цитирай
26. tit - Бекс, не си струва!:)
23.03.2011 23:20
Щрак - :):):)))
Ама и ти си шило!:):):)))
цитирай
27. анонимен - ас утивъм
23.03.2011 23:28
на мигдана
цитирай
28. tit - Ма написа ли си постинга?:)))
23.03.2011 23:30
smilena - ас утивъм

smilena написа:
на мигдана

цитирай
29. tit - Спокойна нощ!:)
23.03.2011 23:32
shaffi написа:
"герой на нашето време , хората са изпаднали в някаква дупка, няма пари, няма работа....дано вс завърши добре..вярвам го ..поздрав

цитирай
30. blackpredator - :)
23.03.2011 23:36
Тит, права си да ме триеш, защото опорочавам темата.
Ама ме досърбява, като срещна блогинални гъбички като becksss.:)

Та си е вярно. Липсва "Тромбата на "Хоризонт", да го открие тоя самороден вирус
цитирай
31. tit - Знаеш, че не съм те трила!:):):))
23.03.2011 23:50
blackpredator написа:
Тит, права си да ме триеш, защото опорочавам темата.
Ама ме досърбява, като срещна блогинални гъбички като becksss.:)

Та си е вярно. Липсва "Тромбата на "Хоризонт", да го открие тоя самороден вирус

Даже ти отговорих!
Не си изяснявайте отношенията в моята говорилня, моля те!
Пък какво те е ядосал Бекс, не знам? И той не е лесен, само ако обичате, дръжте се прилично тъдява!
Големи мъже сте!!!:)

Това за вируса не го схванах, най.
цитирай
32. blackpredator - :)
24.03.2011 00:07
Ами аз понякога съм от анонимните, защото ме мързунти да се логна.
Но продължавам да считам, че има много „Тъпанари с тъпанари” и „педалчета смотани” с ник.
Кой е тоя простак, че да си позволява квалификации!?!?
Достатъчно съм отдавна в блога, за да съм срещал анонимни, в пъти по-стойностни от него.
По-повод изтритият ми анонимен коментар. Тия, които слагат плюсове и минуси, си позволяват, и да хазайничат по блоговете, в частност при анонтимните коментари, защото бъгът на сайта го позволява
цитирай
33. tit - Е, аз пък от скоро ползвам активно опцията "цитирай"!:)
24.03.2011 00:22
Бекс не те познава, за да оцени чувството ти за хумор!:):):))
/не, че го защитавам, само вмятам/
пак не ми обясни за вируса, пък ще си лягам вече! М?
цитирай
34. tit - Лека!:)
24.03.2011 00:43
цитирай
35. despinida - Не щото футбола ми е любима игра...
24.03.2011 00:53
ма , се си мисля, че да държите за кмет неква "звезда" от `94...
Кофти работа , де...
цитирай
36. анонимен - http://chitanka.info/lib/text/8935
24.03.2011 00:58
Постановка! Не вярвам че нещо в тази държава е истинско!
цитирай
37. анонимен - Бря
24.03.2011 04:58
анонимен написа:
Гадно е да живееш в такава държава.


Като не ти харесва...вързопа и да те няма...айде
цитирай
38. анонимен - Дано успеят да се измъкнат невре...
24.03.2011 06:32
Дано успеят да се измъкнат невредими и с парите! Всеки трябва да ограби банка!
цитирай
39. анонимен - Накрай ще се окаже някой изперкал от ...
24.03.2011 06:34
Накрай ще се окаже някой изперкал от глад и дългове нещастник.
цитирай
40. анонимен - Дано успеят да се измъкнат невре...
24.03.2011 06:35
анонимен написа:
Дано успеят да се измъкнат невредими и с парите! Всеки трябва да ограби банка!
Когато ти осигурят по банка но човек, ще стане.
цитирай
41. nicodima - Тит, снощи изчетох постинга, тази сутрин - коментарите!
24.03.2011 07:57
Изводът ми е, че каквато ни е държавата, такива са ни и обирите : )...
А каквато ни е държавата, такава ни е и полицията и спецчастите. В Израел такъв случай отдавна да са го забравили : (...
А пък по нивото на коментарите съдя и с какви хора делим пространството на България - хора, които няма да се напънат да направят нещо, но чакат да спечелят от тото, от телевизионна игра, да оберят банка и пр. дотам, че да си пожелават успешно обиране на банката : (...
Тъжно!
цитирай
42. анонимен - за обирите
24.03.2011 08:35
Защо се учудвате ! Това е нормално за ненормално общество! Защото и поолитиците ни са ненормални но богати !
цитирай
43. анонимен - Мдааа
24.03.2011 09:05
Гадно е една и съща банка да иска в Австрия 7% лихва,а в България -20-25%.Гадно е да дереш кожата на най-бедния и най-изпадналия с най-високата лихва,с най-големия акциз,снай-високите цени на най-нискокачествените стоки.Гадно е да продаваш на най-болния народ най-скъпите лекарства.Въпрос на време беше да се разиграе подобен екшън и при нас.Както и някой изперкал да вземе и да стреля наред.Предстоят още гадости.
цитирай
44. анонимен - винаги в твоите постинги има много аларма и малко истина
24.03.2011 09:19
самата ти си по алармите и феновете ти и те такива - празнословни,
много говорят, но нищо не казват.
как може някакви пикли да коментирате работата на спецслужбите и да правите
паралели с други такива, които сте гледали само от филмите?
защо не си гледате работата ами си врете носовете там където изобщо не трябва.
какви хора сте, защо вечно не харесвате другите, ами погледнете се вие
колко струвате!
ако такива махленки, като тебе се изтрият, ще се диша в блог.бг
цитирай
45. becksss - Към анонимен 47
24.03.2011 09:32
Коя е тази банка в България, която пък ти иска 25% лихва на тебе, ве? Защо говорите простотии без изобщо да мислите.

Към онзи, Черния хищник или както там му е ника... Слушай сега, мой човек - ще си раздавам квалификации колкото си искам. Ясно?! Щото ми е писнало от тъпанари, дето за всичко им е виновно Правителството, Държавата, бат Бойко, Цецо и не знам си още кой. Каквото и да се случи в тази страна, все гореизброените са виновни - вие сте невинни душички с ангелски крилца. От както се е почнало всичко това вчера, се начетох на подобни простотии. Затова ми писна, сега стана ли ти ясно?

Тит, изобщо не ме интересува чувството му за хумор на този. Това, което се случва, е сериозно нещо и хуморът е най-малкото неуместен. Да не казвам проява на простотия.
цитирай
46. boristodorov56 - Тежко и горко на заложниците! Дано имат всички късмет. Гепаджията - също!
24.03.2011 10:07
Не знам как са се развили събитията,
но човека се е объркал тотално - другояче се обират банки - с бели яки и макияжирани нокти.
Опита му в изравняване на резултата във всички случай е обречен да загуби.
Дано остане жив да разправя после за глупостта си.
цитирай
47. tit - и последната заложничка е освободена преди малко...
24.03.2011 10:38
съобщи ББ от високата трибуна на НС.
цитирай
48. tit - а зощо мислиш, че някой ни пита...
24.03.2011 10:40
despinida написа:
ма , се си мисля, че да държите за кмет неква "звезда" от `94...
Кофти работа , де...

цитирай
49. tit - Има и истински неща!:)
24.03.2011 10:41
анонимен написа:
Постановка! Не вярвам че нещо в тази държава е истинско!

Благодаря за линка!:))
цитирай
50. tit - А кой ще плаща лихвите на банката ти?
24.03.2011 10:43
анонимен написа:
анонимен написа:
Гадно е да живееш в такава държава.


Като не ти харесва...вързопа и да те няма...айде

цитирай
51. tit - Моята визия за Изхода е по-различна,
24.03.2011 10:44
анонимен написа:
Дано успеят да се измъкнат невредими и с парите! Всеки трябва да ограби банка!

но пак е свързана със собствениците на банките, да!:):):))
цитирай
52. tit - Надали!
24.03.2011 10:48
анонимен написа:
Накрай ще се окаже някой изперкал от глад и дългове нещастник.

Едно от нещата, за които у нас се следи стриктно, е да не попада огнестрелно оръжие в ръцете на такъв вид отчаяни хора!
А и би било страшно, да ти кажа!
цитирай
53. pin777 - Всички заложници са вече освободени.
24.03.2011 10:56
Това е по последни новини.
цитирай
54. urilozev - Ама вярно,
24.03.2011 11:00
много вярно написано.Откъде идват нещата.То каквито ни са крадците на банки-аматьори, луднали от нямането.Такива ни са и ония- имащите, щото ги няма в България, а техните кукли се оправят по телевизиите. Голям екшън два дни и нищо друго за цени, заплати пенсии.Язък за служителите на банката.Взеха им страха.А телевизиите пък нашия.Май и това беше основната цел-тероро.Поздрав.
цитирай
55. tit - За мен това не е новост.
24.03.2011 11:01
nicodima написа:
Изводът ми е, че каквато ни е държавата, такива са ни и обирите : )...
А каквато ни е държавата, такава ни е и полицията и спецчастите. В Израел такъв случай отдавна да са го забравили : (...
А пък по нивото на коментарите съдя и с какви хора делим пространството на България - хора, които няма да се напънат да направят нещо, но чакат да спечелят от тото, от телевизионна игра, да оберят банка и пр. дотам, че да си пожелават успешно обиране на банката : (...
Тъжно!

Виж, бях на 50 метра от мястото по лична необходимост, нямаща нищо общо със случея!
Написах онова, което усетих на място!
За мен шокът беше педизвикан от това, което виждах и фактите, които моя познат ми каза - в същия момент!
Дадох си сметка колко сме беззащитни при една екстремна ситуация. Може би, защото случайността ме сблъска със съпруга на една от заложничките. Бяха познати с човека, който трябваше да видя. Но явно не съм го изразила добре, а и миражът на парите, както обикновено, замъглява съзнанието на четящите.
За Бога! А ако не беше обир? Ако беше земетресение? Взрив на бомба?
До кога ще смятаме, че само Господ ни пази?
До кога ще живеем с такава нагласа?
И защо сме общество тогава?
цитирай
56. tit - Ма ти смяташ, че имаме политици? Богати?
24.03.2011 11:06
анонимен написа:
Защо се учудвате ! Това е нормално за ненормално общество! Защото и поолитиците ни са ненормални но богати !

Онези, които са политици не са богати, уверявам те!:)
цитирай
57. tit - 25% е таванът за някой кредитни карти, Ан.
24.03.2011 11:12
анонимен написа:
Гадно е една и съща банка да иска в Австрия 7% лихва,а в България -20-25%.Гадно е да дереш кожата на най-бедния и най-изпадналия с най-високата лихва,с най-големия акциз,снай-високите цени на най-нискокачествените стоки.Гадно е да продаваш на най-болния народ най-скъпите лекарства.Въпрос на време беше да се разиграе подобен екшън и при нас.Както и някой изперкал да вземе и да стреля наред.Предстоят още гадости.


Заемите са с десет пункта по-ниски, в зависимост от обезпечението. Но има разлика в лихвите у нас и в други държави.
За мен проблемът са доходите, главно!
Обаче този случей не е "гладния взима инициативата в свои ръце". Пък и така да е - не е това начина!:):))
цитирай
58. tit - А с какво ще стане по-добър светъг, ако такива като теб дишат по-леко!
24.03.2011 11:15
анонимен написа:
самата ти си по алармите и феновете ти и те такива - празнословни,
много говорят, но нищо не казват.
как може някакви пикли да коментирате работата на спецслужбите и да правите
паралели с други такива, които сте гледали само от филмите?
защо не си гледате работата ами си врете носовете там където изобщо не трябва.
какви хора сте, защо вечно не харесвате другите, ами погледнете се вие
колко струвате!
ако такива махленки, като тебе се изтрият, ще се диша в блог.бг


Моля за подробна обосновка!:):):))

Ако си убедителен - ще се изтрия!
И аз съм за един по-добър свят - щом съм му кусура, ще се махна!
А ти?
цитирай
59. tit - 49. becksss ,
24.03.2011 11:26
кредитните карти на Пощенска са с 18%, сигурно има и с по-високи, при необезпечени кредити, но лихвите като цяло са над 10% - мъчих се да си предоговарям ипотеката и се хванах за главата!
Не ми е това фокуса, не съм търсила данни.
Винаги съм смятала, че всеки народ си заслужава управниците, но нямам вече нерви и желание да обясснявам защо.

Моля те и теб, както и БП помолих, да си изяснявате отношенията другаде. Мисля, впочем, че нещо не се доизчитате!:)
цитирай
60. tit - Десет и нещо още е освободена последната, рече Бойко по Народното!:))
24.03.2011 11:28
boristodorov56 написа:
Не знам как са се развили събитията,
но човека се е объркал тотално - другояче се обират банки - с бели яки и макияжирани нокти.
Опита му в изравняване на резултата във всички случай е обречен да загуби.
Дано остане жив да разправя после за глупостта си.


Дано!:)
цитирай
61. tit - Още няма второ, Ан!
24.03.2011 11:33
анонимен написа:
За разлика от Вас, няма да раздавам квалификации. Но човек лесно може да си направи извод от този тип коментар, че сте от платените плювачи - защотници на милиционерското правителство, некадърно вече второ денонощие да обезвреди един непрофесионален авантюрист! Ще посъветвам всички потърпевши да съдят след инцидента МВР за неадекватно поведение и за причинени телесни и душевни страдания!
Отношението към похитителя също е много интересно - ако го убият накрая ще докажат тезата ми за некадърност!


ако го убият, други съмнения ще докажат, пък ако се окаже, че в банката няма милион пари - трето!
Продължението ще е в друг екшън - дано тогава няма заложници!:)
цитирай
62. анонимен - аз нищу ни разбрах
24.03.2011 11:42
какви лихви къкъв кмет
само Алексейчу знам кой е и Бат` Бойку
цитирай
63. becksss - Към повечето анонимни идиоти
24.03.2011 12:52
Скрийте се, онанирайте си пред мониторите или се самоубийте! Направете поне веднъж нещо полезно в жалките си животчета!
цитирай
64. phoenix2000 - Мойта версия
24.03.2011 14:10
Като е Сливен да не би сливите да са без пари. Човека е бил гладен, но е объркал входа на супермаркета с банката
цитирай
65. gotzageraskov - Аз по принцип си имам слабост към Сливен
24.03.2011 14:36
Кофти, че точно там се случи първото престъпление от този тип у нас!
цитирай
66. jim101 - Аз не съм Лора Крумова от сутрешн...
24.03.2011 15:38
Аз не съм Лора Крумова от сутрешно-неделното предаване на BTV, за да оправдавам извършителките или извършителите на обири на банки, защото знам,че това в Америка (USA) в някои от щатите се наказва със смъртоносна инжекция,но понеже не желая да ме затлачва информационната новинарска лава от телевизия,радио и т.н. без логика или да си обременявам съзнанието със поредните статистически новини, така и не разбрах Кой е обирджията и за какво аджеба отива да обере тази банка? Както ти каза -"Защо бе Ахмако?"
Може би отговора освен в конкретния обирджия се крие и в неадекватната щефка (собственичка) на банката, която дори не си знаеше кои са служителите и в клона в Сливен по време на интервюто по телевизията. И се питам може ли дори да не знаеш,камо ли да не познаваш, хората които работят за тебе?Поне да беше се информирала колко на брой са.....,а не да бели кълки и да се държи като ощипана от гущер пред камерата на BTV.
цитирай
67. ko642 - Коментарите са мноого разнообр...
24.03.2011 16:27
Коментарите са мноого разнообразни .. меко казано :) Забелязвам че много хора се възхищават на японците как действат в ситуацията в която попаднаха. За мен това се дължи на държавата им. В свестна държава хората нямат колебания кое е добро и кое не е. Тези неща им се набиват в главата още от първия училищен ден т. е. ценностната състема им се изгажда още от малки. А тука .. някои са на мнение че банката едва ли не си а 'намериал майстора' за това че взима големи лихви.
Поздрави Тит.
цитирай
68. becksss - Коментарите са мноого разнообр...
24.03.2011 16:37
ko642 написа:
Коментарите са мноого разнообразни .. меко казано :) Забелязвам че много хора се възхищават на японците как действат в ситуацията в която попаднаха. За мен това се дължи на държавата им. В свестна държава хората нямат колебания кое е добро и кое не е. Тези неща им се набиват в главата още от първия училищен ден т. е. ценностната състема им се изгажда още от малки. А тука .. някои са на мнение че банката едва ли не си а 'намериал майстора' за това че взима големи лихви.
Поздрави Тит.

Още един умник.
Държавата са ХОРАТА, бе професоре! Японците се справят не защото Държавата им била свястна, а защото ТЕ са Държавата. Свестните хора правят и свястната Държава!
цитирай
69. becksss - Когато престанете да се делите на ...
24.03.2011 17:08
Когато престанете да се делите на управляващи и електорат, може и да тръгнат нещата. Проблемът на повечето българи е, че самите ТЕ искат да са жертви, да са електорат, стадо овце, да са нещастни и да мрънкат. Т.е., точно обратното на японците. Така че, самото сравнение беше, меко казано, неуместно. Да сравняваш българин с японец, е все едно да сравняваш неандерталец с Исак Нютон например.
цитирай
70. tit - Абе - всички бяха изненадани
24.03.2011 17:14
urilozev написа:
много вярно написано.Откъде идват нещата.То каквито ни са крадците на банки-аматьори, луднали от нямането.Такива ни са и ония- имащите, щото ги няма в България, а техните кукли се оправят по телевизиите. Голям екшън два дни и нищо друго за цени, заплати пенсии.Язък за служителите на банката.Взеха им страха.А телевизиите пък нашия.Май и това беше основната цел-тероро.Поздрав.

и всеки отигра топката както можа!
Мачът още продължава, впрочем...
цитирай
71. tit - Хосе,
24.03.2011 17:16
за това са новини - да течат!:))
цитирай
72. tit - Ан - това е интересен ъгъл за обяснение!:)
24.03.2011 17:18
анонимен написа:
Пиар......1 .......... Пиар..... Акция на Алексей Петров за лъскане на имиджа на Бойко Борисов и Цветар Цветаров...... Върнаха си ГО - големият пир-агент - Алексей! Диспечера на ЦРУ и МОСАД ..... ..... ..... Наистина им липсваше. Как само беше вдигал рейтинга на Бойко - още преди да стане кмет.. Изглежда Алексей вече е получил своят ПАЙ - и сега ще помага на своите съдружници..

Ще погледна линка - благодаря!
цитирай
73. tit - Това е достатъчно!:):):)
24.03.2011 17:20
smilena написа:
какви лихви къкъв кмет
само Алексейчу знам кой е и Бат` Бойку


Ти приготви ли макиажа за довечера?!:))
цитирай
74. hristokrasimirov - Обирът на банката - поредната нереална медийна сензация !
24.03.2011 17:22
http://hristokrasimirov.blog.bg/novini/2011/03/24/.715706 Обирът на банката - поредната нереална медийна сензация !
цитирай
75. tit - :):):):))))
24.03.2011 17:23
анонимен написа:
Ей така се прави !

http://www.youtube.com/watch?v=3sT44mFrtr0

цитирай
76. tit - Благодаря ти и аз, Ани!:)
24.03.2011 17:26
анонимен написа:
Много са кметовете,които изпродадоха всичко де има заради единия футбол или рокконцерти евентуално,но никой не се похвали,че е осигурил и 20 работни места за младите хора.А това,че медиите добре показаха как се държат и похитени и похитители и банкови собственици не ми се мисли още колко ще посегнат към готовите пари....


Дано не си права!
Защото не това е начинът!
цитирай
77. tit - Ан, ти наистина ли вярваш, че гражданите, службите за ред и сегурност,
24.03.2011 17:33
анонимен написа:
"Ще посъветвам всички потърпевши да съдят след инцидента МВР за неадекватно поведение и за причинени телесни и душевни страдания! "
ЕЙ мишок, искаш ли ти да влезеш да обезвредиш МАЛОУМНИКА или ше продължаваш да топлиш стола и да нареждаш по интеренет, че е по лесно???ако някой скочи на жена ти на улицата ти първи ше избягаш,щото си много ГОЛЯМ и СМЕЛ...ама само в интернет!! ..не държавата е виновна, народа е ТЪП и в една проста ситуация не може да отличи доброто от злото - ЗЛОТО е взело заложници и стреля наред , ДОБРОТО е отвън и си върши работата, стига сте ПЛЮЛИ хората, които се опитват да ви ПАЗЯТ!!!!....все някой друг ви е виновен, докторите не ставали, полицаите не ставали, учителите не ставали,вие сте най-КАДЪРНИТЕ!!!


обществото ни като цяло са подготвени за екстремна ситуация?
Би ли коментирал факта, че сградата на Областна управа НЯМА авариен изход?
А ако не беше обир?
Ако беше пожар, да не дава Господ?
Пак ли щеше да обвиняваш близките на потърпевшите, че мрънкат?
А ако между тях беше твоята жена, твоето дете...
цитирай
78. tit - Жалко, да!:(
24.03.2011 17:37
анонимен написа:
Замислям се сериозно.. защо това момче направи тази страхотия и така пропиля живота си.. какво го подтикна да стигне до тук.. и дали правейки това не е мислел, че последствията ще са по поносими от настоящето му.. жалко.. жалко за нас наблюдателите!


Жалко е да продължаваме да бъдем наблюдатели. Защото все някога ще трябва да платим за представлението...
цитирай
79. tit - Щрак,
24.03.2011 17:38
класата си е класа!:)
цитирай
80. tit - така си е!:)
24.03.2011 17:39
анонимен написа:
анонимен написа:
.

Pravilno . Prosto edin malak naglec se opitva da " pohiti " edin ot golemite nagleci

цитирай
81. silver4eto - Нямам думи...
24.03.2011 17:42
Нямам думи...
цитирай
82. tit - Намирам, че си краен, но няма да споря!:)
24.03.2011 17:45
76. анонимен - Въх!!! Ама наистина ли ни пазят!?
анонимен написа:
анонимен написа:

Тези ,които карат бронираните джипове и чукат жените и дъщерите ни/тези ли?Бог да ни пази от такива пазители.Това ли е “доброто отвън“?Те пазят себе си от нас,те пазят парите ,които са “придобили“..пак от нас и ние пак им плащаме с данъците си за да ни “пазят“.Относно футбола и звездите--Скъпо платен театър,доста по-скъпо платен от истинсия театър... за съжаление

цитирай
83. tit - Бекс, не се афектирай, моля!:))
24.03.2011 17:53
77. becksss - Към повечето анонимни идиоти
Всеки коментира това, което е разчел в текста, надявам се.
За паркирането кой де свари и сеирджийските наклонности на "гражданите" няма и ред коментари, ма няма да тръгна да стрелям по анонимните, я!:)
Явно не умея да пиша добре това, което мисля и за туй смятам да се прибера в маалата!:):):))
цитирай
84. tit - Ан 78,
24.03.2011 17:56
верно си чешете езиците и други неща...
цитирай
85. ko642 - @84
24.03.2011 18:29
Ясно .. значи ако няколко хиляди японци се заселят в БГ ... държавата ще стане по свястна. Сега е момента да им предложим българско гражданство. След всичко което им се случва може и да се навият :) Само трябва някой да сметне колко японци ни трябват.
Поздрави от Професора.
цитирай
86. sparotok - въпрос на време
24.03.2011 19:31
Тит, подобни събития просто няма как да не се случат, въпрос на време беше. Гадно е, да гадно е да ти се отнема нормалния живот, да ти отнемат спокойствието, вярата и да бъдеш набутан в холивудски кошмар...но на живо.

Оскотяваме защото се държат с нас като със скотове. Някои успяват въпреки всичко да запазят човечността си, но не всеки има това щастие. Не всеки има хора, които да го подкрепят в труден момент пък било и само морално...Е такива нещастници, които си нямат нищо пощуряват, подивяват и губейки себе си напълно често повличат и други със себе си...Бог да пази невинните!
цитирай
87. tit - Наоколо няма супермаркети, Феникс.
24.03.2011 20:11
phoenix2000 написа:
Като е Сливен да не би сливите да са без пари. Човека е бил гладен, но е объркал входа на супермаркета с банката


Сливите навсякъде са с пари, но в Сливен са разсадниците, поради което в трезорите на банките парите са особени...
цитирай
88. tit - Дааам, тука са си буйнички, верно!:))
24.03.2011 20:12
gotzageraskov написа:
Кофти, че точно там се случи първото престъпление от този тип у нас!

Радвам се, че намина!:))
цитирай
89. tit - 81. jim101,
24.03.2011 20:30
аз пък не съм я гледала тази Петя намкоя си..и не мога да коментирам, но нам що ти вярвам!:)
Снощи блокадата беше на 100 метра от мястото на банката. Днес бяха затворили и успоредната на Ларото улица, кодето бяха разположени... колите за директни предавания на трите национални мастодонта! Плащат се луди наеми за разполагане на камерите в съседните по-високи блокове, в центъра не можеш да се разминеш от огромни джипове Една камара крокозъбели висят и чакат да излезе "лисицата"!
Не искам да го казвам, но пред телевизорите чакат още огромен брой пернати, с крокозъбелски чофки, за да смелят новината...
Н и е н е с м е х о р а , х о р а н и е н е с м е
цитирай
90. tit - Ами, всеки го проектира през собствената си ценностна система!:)
24.03.2011 20:48
ko642 написа:
Коментарите са мноого разнообразни .. меко казано :) Забелязвам че много хора се възхищават на японците как действат в ситуацията в която попаднаха. За мен това се дължи на държавата им. В свестна държава хората нямат колебания кое е добро и кое не е. Тези неща им се набиват в главата още от първия училищен ден т. е. ценностната състема им се изгажда още от малки. А тука .. някои са на мнение че банката едва ли не си а 'намериал майстора' за това че взима големи лихви.
Поздрави Тит.


Именно подготовката /по.скро липсата на такава/ ми беше в главата, като се засилих да го пиша горното!
Подочух, че са изготвени инструкции за деиствия на гражданите в случей на ядрена опастност. На електронен носител, имало ги и в нета. Значи - като гръмне там, каквото ще гърми, сядаш зад компа и почваш да четеш инструкциите! Увит в бял чаршаф, вероятно!:)
Ма не е смешно, Коб, човек трябва да се отзове в центъра на такова събитие, в момента на случването му, за да разбере колко сме крехки всъщност!

На кого да го говоря това - апатията е тотална, особено в провинцията!

Да бъдеш индивид не е еднозначо с това, да бъдеш индивидуалист!
Да , победителите като правило са индивидуалисти, ма я иди го кажи на оня в клона на Инвестбанк!
А обществото е хармонична съвкупност от индивиди!
цитирай
91. tit - Няма невинни, Спароток!
24.03.2011 20:52
sparotok написа:
Тит, подобни събития просто няма как да не се случат, въпрос на време беше. Гадно е, да гадно е да ти се отнема нормалния живот, да ти отнемат спокойствието, вярата и да бъдеш набутан в холивудски кошмар...но на живо.

Оскотяваме защото се държат с нас като със скотове. Някои успяват въпреки всичко да запазят човечността си, но не всеки има това щастие. Не всеки има хора, които да го подкрепят в труден момент пък било и само морално...Е такива нещастници, които си нямат нищо пощуряват, подивяват и губейки себе си напълно често повличат и други със себе си...Бог да пази невинните!

Невинни са само новородените...
цитирай
92. анонимен - ништу ни съм пудготвила
24.03.2011 21:06
пукажи са ти
аз вечи ни штъ
цитирай
93. tit - Показах се - отатък!:)))
24.03.2011 22:45
smilena написа:
пукажи са ти
аз вечи ни штъ

Аз съм метъл-пенсия шъ знаиш!:):):)
цитирай
94. tit - Щрак - за нищо!
24.03.2011 22:47
Жалко, че изгубих "Констатация"!
Ма като съм иМпулсивна!:(
цитирай
95. tit - . анонимен - Винаги ми напомняш някой древен пророк!:)
24.03.2011 22:56
Ан, всичко, което очаквам от гостите си е да уважават останалите и мен, разбира се и да излагат аргументи за тезата си!
Когато публикувам неща, които не предполагат дискусии, рядко се включвам даже!
Всеки блогър има право на свой маниер на водене на блога си, ако махнеш тоновете гняв /за които вероятно има причина/ Бекс не е лош човек!
/дано не дойде да ме убеждава в противното!:))/
цитирай
96. harvi - Лелеее, ето къде били заблудените куршуми на похитителя - много жежко тука, ве :)))
25.03.2011 01:05
Мене от цялата история най-много ме дразнеха bTV - на Холивуд ли си играеха - не знам, ама бяха истински смешници! И всеки дава акъл и се прави на майстор-разбирач! Може полицаите да не са свършили работата за 10 минути или като руснаците - да избият всички наред, за да отчетат край на мероприятието, ама кой има опит с такива неща тук? На филмите е лесно! Слава Богу, че няма жертви сред заложниците!
А иначе вярно, разбрахме прекрасно, че си имате областен управител, ама кмета къде се скри?
цитирай
97. tit - Ха, ха, ха, Харви!:))
25.03.2011 01:24
Га че ли си от Сливен!
Аз не съм коментирала в постинга действията на полицаите въобще, не знам от къде в коментарите тръгна тази приказка...
Старах се да съм изключително въздържана в информацията, тъкмо щото имам близки и в средите на банковите служители и в полицията. Вчера /когато посах постинга/ щеше да бъде изключително подло да коментирам каквото и да е. Моите разсъждения бяха върху обстоятелствата, направили възможно това, което става и поведението на гражданството в моманта на събитието. Всеобщо тиражираната версия мен все още ме съмнява, но си права да питаш за кмета /много преди теб вече питаха/ - през тази банка минават средствата на Общината. Дано бедния глупак оцелее! Но и доста въпроси ще потънат!
Няма кой да ги зададе...
цитирай
98. harvi - Тит, само не мога да разбера защо копираме само лошото от Запада, а
25.03.2011 01:38
не вземем да прихванем нещо от доброто! Вече чувам, че на много места деца ходят въоръжени! Просто не ми се мисли, какво може да се случи с "бдителната" охрана по училищата! Знаеш ли какво ще стане сега - телевизиите ще се хванат за този ненормалник, който похити хората, ще го изкарат жертва и едва ли не пример за подражание (пръв даде тон Първанов), ще почнат интервюта със съседи, колеги, инструктури за шофьорската му книжка и ще го разнасят от студио на студио, докато се намери партия да го издигне като кандидат-президент! Ама ще се намерят и такива да гласуват за него!
Това е нация, която е хвърлила ценностната си система в избата и е защракала с пръсти в буен кючек, за съжаление!
цитирай
99. tit - Харви,
25.03.2011 02:12
това е по-леката част, вярвай ми!:)
ГЛАВНОТО, заради което пуснах този постинг /май само Коб го отбеляза/ е - ние нямаме елемантарна подготовка и нагласа за действие в екстремни ситуации. Някой провидя в това критика към полицията, но не е така. Полицаите са тръгнали ВЕДНАГА. Съпругът на приятелката ми работи в СОТ -беше ни жива, ни умряла. Та -те са реагирали, ноо - не могат да стигнат, представяш ли си го Те са с тежки коли -за такива случаи. Пожарната кола /тя е задължителна част от действията в такива ситуации, не знам що/ не е могла да стигне до там. Остави медиите, Първанов и дрън, дрън - областната управа е само с едон изход! Ако ставаше дума за пожар?
В 16 ч областната е пълна с хора - представи си го! И колите не могат да влязат, полицаите тичат да търсят кои са шофъьорите на паркиралите без ред автомобили. Гати - тоя можеше да изпостреля сума народ, ако тове му е била целта! Друг е въпроса с културата на зяпачите - там сте мишени , бе джанъм! Кво толкоз гледате? А близките на заложниците бяха далеч зад тази тълпа, тихи, отчаяни.
Това всичко ми беше пред очите, да ти кажа. Чувството за безпомощност е отчайващо! Знаеш ме -аз можге да съм всякакава, но главно съм енергична, бездействието от невъзможност може да ме извади от равновесие, но в случея просто не знаех какво да правя!
Дадох си сметка, че всички не знаят какво да правят /тук не визирам службите въобще/ визирам хората, гражданите!
Освен това с модерното строителство градската среда става направо опасна! Няма паркинги, подземните гаражи са някакъв мит, а и да има -никой ги не ползва! Модерния човек/българин/ да има как - с колата си ще паркира пред спалнята , ако може! И всеки - важен! И всеки смята, че точно той е изключение и ще си паркира ейтук - на! Много важно, че пречи на другите! Каото не им харесва - да се махат /тук цитирам коментатор, май!:)
Истината е, че нямаме подготовка за действие при едно елементарно природно бедствие и това е страшно!
Като гледам-никой не се тревожи, обач
цитирай
100. harvi - Това са сериозни работи!
25.03.2011 02:29
Нямам представа кой трябва да се задейства - гражданска защита ли, полицията ли, БЧК, т.н.? Виж какво пишеше eien - веднага след труса в Япония някой сложил пред входа на кооперацията им одеала и минерална вода (само пример). Сигурно тук никой не знае кой отговаря при подобни бедствия и за подготовката на хората. Много си права да повдигаш въпроса! Дано има ефект!
Вчера минавах по бул. България пред комплекса на Медицинска Академия. Точно до булеварда излизат някакви отдушници от земята, а отдолу няма нищо, нито подлез, нито сграда! Може да има противоатомно убежище, ама казва ли ти някой къде има подслон и закрила в случай на бедствие! Та тогава си мислех за пълното безхаберие в тая посока...
А за сеирджиите - вчера в интервютата по улицата - абсолютно неадекватна реакция, хората се подсмихваха, че ще се гледат по телевизията и ръсеха клишета - абсолютно неуместно поведение, но може и да е било от притеснение пред камерата.
цитирай
101. syrmaepon - Е, сагата свърши. И то с добър край и ...
25.03.2011 08:25
Е,сагата свърши.И то с добър край и без да се правим на Рамбо и прочее други такива .. всички са живи,един ранен...Похитителят е просто един болен човек,това може да се случи навсякъде,такова е обществоото и съвременния свят - и в Япония и в САЩ и тук .... важното е че полицаите отчетоха това.Виж ,има едни други престъпници ,които отвличат хора за пари и деца дори - те са истински престъпници - за тях не трябва никаква милост.
цитирай
102. mt46 - Случаят е показателен... -
26.03.2011 08:18
Докъде докараха народа!... Какво направиха с МЛАДОТО ПОКОЛЕНИЕ!... А нима не сме всички ние ЗАЛОЖНИЦИ и ЖЕРТВИ на 20 и кусур годишншя пре-ход?...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759434
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031