Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2013 22:31 - Стига кожи по стените!
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20918 Коментари: 56 Гласове:
99

Последна промяна: 17.02.2013 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
           “Няма да кажа "Кожите на комунистите по стените”!"

                           Петър Гогов, 18.11.1989г

  Отмъщението не връща загубеното, а гневът е лош съветник!
  Простият, елегантен начин да упражним властта си е да осъзнаем значимостта си.
  Кои сме ние?
  Народ, общество - вятър!
  Ние сме тези, които плащаме!
  Трябва усилие да го осъзнаем и воля да приложим правата си!
  Лъжат ли ни?
  Лъжат ни!
  Манипулират ли ни?
  Манипулират ни!
  Ако не искаме да продължава по стария начин, трябва да започнем по нов.
  И той не е в познатото скачане и викане, с идеята "да ни мине" или да се облажим тоз път  и ний!

  Да не им плащаме!
  Нито на монополите, нито на държавата!
  Защото едните лъжат, а другите не работят!
  За нас!
  Ние сме тези, които плащат!
  Ще ви спрат тока?
  Много важно!
  Ние един месец без ток ще издеяним!
  И два - ще!
  Но монополите на втория месец ще побеснеят без приходи!
  Не вявайте, че ги издържа промишлеността!
  Нека останат два месеца без приходи от населението и да видим - кой е сюзеренът в тази страна?

  Не плащайте - това е единствения разумен начин да променим системата!


  Като престанем да я храним!

  



Тагове:   не,   плащаме,


Гласувай:
105



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - То да е само тока - с мед да го намажеш ( да не го платиш, де)
17.02.2013 22:38
Ами всичкото друго? Не пийте вода, не яжте, не си купувайте нови дрехи, обувки...
Айде да спрем и да им живеем поне! :(
цитирай
2. tit - Tц!:)))
17.02.2013 23:00
elinora написа:
То да е само тока - с мед да го намажеш ( да не го платиш, де)
Ами всичкото друго? Не пийте вода, не яжте, не си купувайте нови дрехи, обувки...
Айде да спрем и да им живеем поне! :(


Тока, Ели!
Само тока, електричеството, онова, дето тутакси тичаме да го плащаме, щото без него не можем!
И от там приходите са най-сигурни, постоянни - като пълноводна река!
Обувки, дрехи, храна - прави си сметката човек, лишава се...много се лишават!
Виж - магазинчетата за дрехи, за хранителни стоки - фалират!
Хората я карат на хляб и сол, дето има една дума...но електричеството плащат!
Щото щели да им спрат...ма, айде спрете го, де!!!
Този месец 200 000 абоната да не платят, другия да се присъединят още 500 000 ...и да видим!
Да спрат - ние ще стоим на тъмно нощем и няма да им гледаме тъпата телевизия.
Те ще са без приходи...на втория месец!
Ей това е протест, Ели...другото е шоу!
Шоу, цената на което пак ще платим ние!:(
цитирай
3. tota - Права си, Теди!
17.02.2013 23:05
Постижимо ли е след като сме толкова различни? Присъединявам се към твоя призив!

"Не плащайте - това е единствения разумен начин да променим системата!


Като престанем да я храним!"
цитирай
4. faktifakti - Не е ли по - разумно да ги изгоним?
17.02.2013 23:17
Има семейства с бебета и деца.
цитирай
5. tit - Напълно постижимо е, Ати!!!:))
17.02.2013 23:31
Това е индивидуално, лично решение за което трябва малко организация и пропаганда!
Няма значение кои са на власт, щом повтарят схемата!
Монополистите ни стрижат както си искат, защото властта им го позволява! А тя им го позволява, за да я хранят!
Да не храним монополите, докато властта не освободи пазара!
Там има достатъчно умни хора, които знаят как да го направят...когато огладнеят!:)))
цитирай
6. tit - Новите мухи ще са още по-жадни, Факти!
17.02.2013 23:39
faktifakti написа:
Не е ли по - разумно да ги изгоним?
Има семейства с бебета и деца.

Семействата с бебета и деца до кога ще могат да плащат тока и на онези, многодетните, дето не плащат, щото са гласопродаватели!
Двайсе евроцента!!!!
За Бога!!!
Единственото, което все още произвеждаме е хляб и електричество!
И плащаме най-скъпото електричество и хляб в света!
Това иска радикална промяна на системата, Факти, не просто гонене на вещици!:))
цитирай
7. blackpredator - Това няма да се случи :(
17.02.2013 23:43
Българското общество е идейно неграмотно, за да осъзнае демокрацията...
цитирай
8. tit - Бих искала да кажа "много черногледо", БП!:))
17.02.2013 23:55
blackpredator написа:
Това няма да се случи :(
Българското общество е идейно неграмотно, за да осъзнае демокрацията...

С обяснението, че ти мяза...
Но и аз нямам вяра в бързата възможност на това решение!
Макар да съм убедена в ефекта му!:)

Трудно ще е да се обясни разликата между "няма да плащаме" и "няма да плащаме, докато...".
Щото немалко от потребителите въобще не плащат!:))
цитирай
9. faktifakti - Съгласна съм с всичко, което си написала.
17.02.2013 23:57
Но смятам, че е по - бърз вариант да ги изгоним , и с по - малко жертви. Лека нощ от мен.

tit написа:
faktifakti написа:
Не е ли по - разумно да ги изгоним?
Има семейства с бебета и деца.

Семействата с бебета и деца до кога ще могат да плащат тока и на онези, многодетните, дето не плащат, щото са гласопродаватели!
Двайсе евроцента!!!!
За Бога!!!
Единственото, което все още произвеждаме е хляб и електричество!
И плащаме най-скъпото електричество и хляб в света!
Това иска радикална промяна на системата, Факти, не просто гонене на вещици!:))

цитирай
10. faktifakti - Визирах да изгоним всички пиявици.
17.02.2013 23:58
tit написа:
faktifakti написа:
Не е ли по - разумно да ги изгоним?
Има семейства с бебета и деца.

Семействата с бебета и деца до кога ще могат да плащат тока и на онези, многодетните, дето не плащат, щото са гласопродаватели!
Двайсе евроцента!!!!
За Бога!!!
Единственото, което все още произвеждаме е хляб и електричество!
И плащаме най-скъпото електричество и хляб в света!
Това иска радикална промяна на системата, Факти, не просто гонене на вещици!:))

цитирай
11. tit - faktifakti,
18.02.2013 00:21
да ги изгоним, казваш...и после?
ако схемата си стои,
ако организма е слаб и
продължава да живее в същата болна, податлива на паразити среда,
колко време ще трябва на следващите да ни налазят,
смяташ?!:))

Виж, в началото има един цитат, от един човек...някои тук все още помнят и човека, и времето!
То все още е наше, Факти!
Все още!:))
цитирай
12. evrazol - Ми паникьосания ни министър направи предложението ти много актуално
18.02.2013 00:24
Нямало да ни спират тока докато не ни разгледат жалбите. Сега е момента да подадат жалби всички. Два месеца само да ги разглеждат.

Трябва да реагираме светкавично :)
цитирай
13. tit - evrazol,
18.02.2013 00:45
това ще е туширане...:))
Цената е несправедлива, защитена със закон, отлагането не е неплащане!
Трябва да има свободен пазар и толкова!
И да плащам онова, което консумирам, а не да плащам загуби, кражби и кабриолета на Фидосова /да речем/!
Можем да ги принудим само като ги оставим гладни тях!
Всичко друго е обслужване на партизанщината, която не е престанала от 89 година насам!
Трябва да принудим управляващите да работят работата, за която сме ги избрали, нали?
Ако ти или аз не работим - не ни плащат!
то и като работим пак не ни плащат, но - неплащане му е майката, явно!:)))
цитирай
14. carmena - Не си открила топлата вода.
18.02.2013 01:39
Смътно си спомням патетичния призив на Попов " За бога братя, не купувайте" и колко подигравки имаше по негов адрес. Гледайки от позицията на времето той е бил прав.
Забелязях, че си се разпростряла върху сметките за тока, но си прибавила и данъците. Същото трябва да се приложи към другите монополисти – парното и водата. Съмнявам се това да случи, поради една маловажна причина – голям процент от работещите имат разплащателни сметки и сумите директно се издърпват от влоговете им. Голям зор е да отидеш в банката и да прекратиш плащането по сметка, за да върнеш допотопното висене пред касите на монополистите.
Предложението на evrazol не е лошо. Като си представя как се пишат стандартни отговори в които се казва, че сумите са дължими, защото уредите са отчели безупречно потребената стока, като само се заменят имената и адресите на потребителите, чак смешно ми стана.
Протестиращите не умеят да формулират исканията си. Трябва да се поиска огласяването на имената на всички подписвали и анексирали договори в сферата на енергетиката /разбирай ТЕЦ, АЕЦ, ВЕЦ, ФОТОВОЛТАИЦИ, ВЕТРЕНИ ЦЕНТРАЛИ, ГАЗ, ПЕТРОЛ, ВОДА, ЕРП, ТОПЛИННИ СЧЕТОВОДИТЕЛИ и… каквото там се сетиш/ за целия период от 1989 год. досега и да се разследва тяхното имуществено състояние. След това съд, конфискация на откраднатото и на топло в затвора. Не да ми се обяснява какъв хидроинженер е сокола и какви перфектни консултации е давал.
Другото искане да е за прецизността на уредите. Обяснението, че от юли 2012 има повишение на цената на тока и видите ли чак през декември това се е отразило с три, а някъде и с петкратно увеличение не кореспондира с логиката. Някой знае ли дали новите цифрови електромери имат памет? Дали паметта се съхранява след поредица прекъсвания на захранването и дали след такива прекъсвания електромерът не започва да отчита като луд неизразходвана енергия? Да не споменавам, че дневната и нощна тарифи могат да разменят местата си.
Да се иска ясен отговор дали е законно начисляване на такси за достъп до разпределителната и електропреносната мрежа високо напрежение! Такива такси НЕ СЕ НАЧИСЛЯВАТ на крайните потребители, каквито са обикновените граждани, болници, училища, детски градини и пр. Това са престъпни деяния, в ущърб на гражданите и далите разрешение трябва да бъдат съдени и осъдени за поражения в особено големи размери.
Да се надяваме ли, че тези, които се кълнат ежеминутно в конституцията, най-накрая ще започнат да я спазват и всички ще бъдат равни пред закона?
Трябва да си Стърлинг или Пратчет /може и Верн, де/ и да имаш тяхното въобръжение, за да измислиш при какви обстоятелства и колко напред в бъдещето може да се случи подобен развой на събитията.)
цитирай
15. анонимен - Протестът всъщност е срещу капи...
18.02.2013 07:35
Протестът всъщност е срещу капитализма, който е пагубен за страна като нашата, която не може да бъде конкурентна на никого, защото е малка, без суровини, с огромни неграмонти малцинства и продажни политици.

Единствено социализма и десциплината мотат да поддържат България в едно прилично и стабилно състояние. Това е урокът на историята и трябва да го осъзнаем всички. Т.н. демокрация е нещо лъжливо и несъстоятелно.. Символът и е голия гъз на Азис.
цитирай
16. djani - За да се започне на чисто е нужна смяна на системата...
18.02.2013 09:23
За съжаление, това не може да се случи у нас, освен, ако не дойде от вън. Твърде лесно ще бъде задушен порива, дори и със сила, ако се наложи. Има примери на Исландия и Еквадор, но това е революция "отгоре". В момента няма никакви признаци да се случи и у нас. Демагозите, пак ще канализират нещата и вълната ще се оттече. Само ще отпуснат малко примката...
цитирай
17. makont - То няма и на кой да платиш,
18.02.2013 11:38
днес Дянков подал оставка, тюх, отиде си зян момчето. ББ уплашен ще жертва цялото правителство, но това няма да помогне. Права си, Тит, аз съм за, без ток ще е толкова уютничко и ще се обичаме повече, така и повече бебчета ще се народят, то в тъмното и без телевизор и интернет, какво да правиш. Усмивки и спорна седмица!
цитирай
18. theeconomist - Халлоу tit !
18.02.2013 12:22
Аз пък ще си вържа динамо машинка, към велоергометъра и ще си имам ток. Хем ще въртя, хем ще си чатя! :-)))
цитирай
19. ferhunde - Сериозно ли си била трезвена, като ...
18.02.2013 13:06
Сериозно ли си била трезвена, като си писала тия глупости?

Да не плащаме??????
Ами това само дете от детската градина може да измисли.

Помисли малко бе. И това май се вписва в някой член от НК - да призоваваш към противозконни действия?

Що не протестираше при Станишев, а????
цитирай
20. hristo27 - Сериозно ли си била трезвена, като ...
18.02.2013 15:08
ferhunde написа:
Сериозно ли си била трезвена, като си писала тия глупости?

Да не плащаме??????
Ами това само дете от детската градина може да измисли.

Помисли малко бе. И това май се вписва в някой член от НК - да призоваваш към противозконни действия?

Що не протестираше при Станишев, а????



Един въпрос: " ... И това май се вписва в някой член от НК - да призоваваш към противозконни действия?.. "

Само дето не разбрах - колко законно е ЕРП - тата да вършат пладнешки кражби от мизерните доходи на българина?
Колко законно е българският данъкоплатец да плаща тока и водата на циганите?

цитирай
21. tit - carmena,
18.02.2013 15:18
аз съм обикновена гражданка, данъкоплатец...
Не съм в състояние /никой не е/ да знам всички закони и подзаконови актове...и прочее...дивотии!
Разчапатването на проблемите и възможностите за решаването им само ги размиват и на практика обезсмислят усилията..."Мътиш, не мътиш - пак ще те изям!"
Имаме класическа уговорка между вълците и кучетата!
Които и да са вълците...когото и да изберем за куче - все тая!

Системата, в която сме оплетени ни позволява една единствена опция - да избираме онези, които ни...стягат примката, за да ни дерат другите...монополно! И наедно да ни делят кожите после!:(

Няма свободен пазар на енергия!
Цената на тока, договорена на тъмно от онези "дето я разбират тая работа" ни удря два пъти - веднъж, като преки потребители и втори път - като потребители на стоки, произведени с тази енергия!

Никой, сам или в някакво обединение не може да постигне повече - ще се нерви, ще губи време...и нещата пак ще станат както искат онези, дето държат въжетата!

Отказът, несъдействието на този порочен кръг е единствения начин да се счупи, скъса ...срине системата!
Той е личен акт, безшумен...при достатъчно голям брой участващи противодействието на монополите ще е безполезно...загубите ще ги съсипят!
Не могат да ни накарат да ползваме ток насила!

Ако трябва да бъда по-образна - могат да ни изнасилят, но не могат да ни принудят да изпитваме удоволствие от това...
Мога да бъда и по-брутална!:))
цитирай
22. tit - kushel,
18.02.2013 15:36
аз въобще не съм наясно кой и за какво протестира...четох, слушах, гледах...всеки си жали жалбата!
По времето, когато Гогов изрече горната реплика /аз малко по-иначе я помня, амаа.../ по митингите даваха думата на всеки, който искаше да се изкаже. Спомням си, една поочукана лелка тогава излезе и от трибуната призова да се спрат вдовишките пенсии, щото вдовиците си живеели на семейни начала с любовниците си и си харчели пенсиите на починалите си съпрузи.:DDD Това - на митинг на СДС!:)))
Явно се беше прецакала да се ожени повторно и бе изтървала вероятно тлъстата пенсийка на починалия си съпруг...та очакваше справедливост по демократично му!
Защо аз?!!! Що - на мене, нека и на другите!
Хората се смееха /и аз в това число/ ...без да схващат кошмарната същност на онова, което прозираше зад нейното "изказване"!
Няма по-дисциплинираща система от Демокрацията, Кушел!
Щото тя е системата на непослушните, на неробите, на свободните! На онези, които зачитат чуждата свобода като своята!
И никога, Кушел, никога, за съжаление не е установявана по нашите земи!
Онова, в което живеем даже със силно замижаване не може да бъда наречено демокрация...
цитирай
23. tit - djani,
18.02.2013 16:07
"Няма да плащаме докато не осигурите свободен пазар!" си е кротък и съвсем възможен протест!
Имаме право на него!
Изобщо не е толкова трудно и невъзможно при достатъчно разум и убеденост у потребителите...в това има и лична ангажираност, и причастност към останалите учасници! Да ги лишим от пълноводните им печалби! Да започнат те да се ядат един друг и да си решат игрите...но при свободен пазар!
Другото е феодализъм!:(

Впрочем, не са изключени опити за картелни споразумения и ...прочее "игри на пазар", та за това трябва да сме ясни, че няма да плащаме повече от останалите европейци!
И не говоря за цената на тока на изхода от централите, а за онази, на входа на електромера ми...с всичките добавки, надбавки и прочее прееб...ки!:)))
цитирай
24. ferhunde - Сори, ама това си е законно, такива закони имаме.
18.02.2013 16:08
Един въпрос: " ... И това май се вписва в някой член от НК - да призоваваш към противозконни действия?.. "

Само дето не разбрах - колко законно е ЕРП - тата да вършат пладнешки кражби от мизерните доходи на българина?
Колко законно е българският данъкоплатец да плаща тока и водата на циганите?



Не отричам, че има причини за протести.
но също така бе и при предишното правителство, оттам се коренят всички беди(
и коя партия ще ни управлява, като всички са некадърни и престъпни?
Бойко е негодник, но другите са още по - големи боклуци.
И как ще живеете без токк и вода бе, пишете нелепости, кой може да живее без ток?
цитирай
25. gocho52 - Едното не пречи на другото.
18.02.2013 16:08
Да излезем на улицата и да ги стреснем с тропота на цървулите си.
Те са страхливи,справка - Бойко.
цитирай
26. tit - makont, като даваш пари бадява винаги ще се намери кой да ги вземе!:))
18.02.2013 16:53
Дянков...намквоси...оставка?
Дрън - дрън!
При това е в чужбина и надали ще се върне повече...както много други, знайни и незнайни!
Минали, забърсали и заминали! Знаят, че няма КАК да им се потърси отговорност, а и да я потърси някой - много важно! Никой не може да ги принуди да отговарят!
Наистина - не ви ли писна отговорността да е само за нас?!!!
цитирай
27. tit - Имаш динамо машинка, Икономисте - пиеш...ток!:))
18.02.2013 17:03
Не всеки има време и сили да си добива тока сам!:))
цитирай
28. tit - Съвсем трезва, Ферхунде, не смесвам удоволствията!:))
18.02.2013 17:13
ferhunde написа:
Сериозно ли си била трезвена, като си писала тия глупости?

Да не плащаме??????
Ами това само дете от детската градина може да измисли.

Помисли малко бе. И това май се вписва в някой член от НК - да призоваваш към противозконни действия?

Що не протестираше при Станишев, а????


Кое е противозаконно?
Законът е ясен - щом не плащаш, не получаваш!
Щом не получаваш, или не те устройва цената - не плащаш!
Условието да платиш, па тогава да протестираш е гавра, не закон!
Виковете и подскоците по улиците са вятър покрай ушите на управляващата класа!
Да им бръкнем в джобовете - това е начинът да ги принудим да се променят!
Така, като те променят нас...

Впрочем, "Пирати от всички страни - обединявайте се!" е готин призив!:)))
С пиратите - по пиратски, кво?!!!:)))
цитирай
29. dinkov - Динков
18.02.2013 17:49
tit -да не платиш на частна фирма когато си потребила нещо, е частно-правен въпрос и затова в затвора няма да те вкарат, бъди сигурна :))), най-много по чл. 417 от ГПК да ти изкарат изпълнителен лист и да ти спретне някое ЧСИ изпълнително дело, от което ще загубиш много :(((. Ако призоваваш към неплащане на данъци става малко по-сериозно, защото наистина имаше някакви членове в Наказателния кодекс за престъпления против Републиката.
Постинга ти е хубав и коментарите не са лоши, но какво от това. Номера е да се промени системата. А това е доста по-трудно, защото тя така е създадена, за да НЕ може лесно да се променя. Моето виждане по тези въпроси е, че икономиката трябва да е либерална, но съчетана с държавно регулиране. Да е либерална (свободно предприемачество), за дребните и средни предприятия и те да се борят(конкурират) за да останат на пазара и регулаторно за едрия капитал за недопускане на монополно положение на никоя компания или групи компании.
А така наречените естествени монополи задължително трябва да са собственост на националната държава, защото при тях печалбата е гарантирана ако се управляват добре и печалбата ще остава в националната държава. А и още нещо корупцията трябва да е минимална... или пак ще се получи изкривяване на пазарната среда както е сега. Трудна задача, много трудна. Май ще се наложи да си внесем извънземни човечета :(((
Ицко
цитирай
30. haralanov - Да не им плащаме ли?
18.02.2013 20:23
Ето тук ме изненадваш.Това е(извинявай!!!)Андрешковса позиция!
Как така аз ще съм този,който решава,колко да му струва токът?
Това е абсурдно!То е същото ако влезна в магазина и сам определям,колко да ми струва месото,млякото или хляба.Проблемът е друг!Че сме много бедни.Че при дори и евтин ток,цената му си остава висока спрямо не само средната работна заплата.Кел файда,че имаме АЕЦ и,че искат и друг да строят!Проблем пред всяко едно правителство ще е повишаването на жизнения стандарт.Там,там е заровено кучето!!!Ако не платиш-ще те отрежат.И после?Представи си,че си в Германия и откажеш да си платиш сметката?Нали се досещаш,какво ще се случи?Така,че в този смисъл не си права!!!Надявам се да си ме разбрала правилно..:)
цитирай
31. tit - Има едни обществени закони, дето са над всички останали, Христо!:))
18.02.2013 20:34
Викат им "Обществен договор". И когато мнозинството в едно общество намери, че договорът е... хъм...недействителен - стават едни работиии...пази Боже!
Този маниер на решение не ми е по вкуса, най-вече, щото знаем от историята, че после иде Робеспиер...и други.:(
Гледах репортажи от Орлов мост и други мостове...не ми харесва тази анархия!

Хора, наистина ли забравихте, че сме в борд, и че човекът на борда си отиде...т.е. - остана си в чужбина...
цитирай
32. tit - Ферхунде, не знам на Исток каква история учите...:))))
18.02.2013 20:38
ferhunde написа:

И как ще живеете без токк и вода бе, пишете нелепости, кой може да живее без ток?

Но според водещите историци всички хораэса живели без ток и постоянно течаща вода поне 69 800 години!:)
А повечето живи организми и до сега я карат без ток, представяш ли си?!
Живот има и извън нета, ханъм...и без ток, и без течаща топла вода.
Мнозина твърдят, че било готино!;)
цитирай
33. tit - Ай сега и ти - андрешковщина!:)))
18.02.2013 20:47
haralanov написа:
Ето тук ме изненадваш.Това е(извинявай!!!)Андрешковса позиция!
Как така аз ще съм този,който решава,колко да му струва токът?
Това е абсурдно!То е същото ако влезна в магазина и сам определям,колко да ми струва месото,млякото или хляба.Проблемът е друг!Че сме много бедни.Че при дори и евтин ток,цената му си остава висока спрямо не само средната работна заплата.Кел файда,че имаме АЕЦ и,че искат и друг да строят!Проблем пред всяко едно правителство ще е повишаването на жизнения стандарт.Там,там е заровено кучето!!!Ако не платиш-ще те отрежат.И после?Представи си,че си в Германия и откажеш да си платиш сметката?Нали се досещаш,какво ще се случи?Така,че в този смисъл не си права!!!Надявам се да си ме разбрала правилно..:)


Нервиш ме - какво?
Като знаеш, че борсовата цена на сиренето е 6 лева, ще дадеш 12, щото толкова е сложил продавача?
При това - в единствения магазин в града и околията?
Да ме отрежат!
Всички да отрежат!
И не ми тикай пред носа Германия - в немско можеш да си избереш доставчик до дома си...

Да - доходите!
И как се протестира срещу ниски доходи?
Как, постоянно и неотменно, можеш да принудиш правителството да промени политиката по доходите?
К а т о н е п о т р е б я в а ш!
Нямаш пари - не потребяваш!
Не разбираш ли, че тока е онова, с което ни дерат до дупка?
И като сменят ЕРП тата какво ще стане? - Нищо!
Това, което казвам е, че само такъв пасивен, реален, материален отпор може да стресне кликата.
Всичко друго е само смяна на боите, Минчо...
На въжетата!
цитирай
34. haralanov - Хм...
18.02.2013 21:01
Почти съм съгласен с теб..:)
цитирай
35. carmena - Да знаеш, правителството чете твоя блог)
18.02.2013 21:25
Рано тази сутрин дадох няколко препоръки и о, изненада, вслушали са се.
Започнали са проверка на имотното състояние на Семерджиев и естествено, че са установили прекомерни доходи и закупуване на имот край Несебър в замяна на 10 годишен лиценз за търговия с ток. Сега остава да да го осъдят и да му конфискуват имуществото. Важно е да не се изпуска парата само с един престъпник, а масирано да се извършват проверки от прокуратурата и да се установят всички виновни лица.
Друга важна стъпка е да се провери как изобщо е ставало ценообразуването на тока и какви измислени разходи са се включвали в крайната цена и току-виж нещата ще си дойдат на мястото.
Лошото е, че трудно ще се намерят читави хора за високи държавни постове. Едва назначили някого /шефката на ДКЕВР/ и той/тя се оказва, че е нарушавал законите.
Аз лично не възприемам ескалацията на протестите и призива за национализация ми звучи като реставрация на комунизма. То Станишката, само това може да сънува в мокрите си сънища.)
цитирай
36. tit - нетърпимостта не ни се отдава, dinkov!:))
18.02.2013 21:53
Щото, ако в обществото имаше нетърпимост към корупцията, към кражбата и измамата нямаше да стигнем до тук.:(

Да, на един, двама ,десетина могат да извадят изпълнителен лист, но на петдесет хиляди ще им е трудно, не мислиш ли?:))

извънземни - не!...Земни хора трябва да бъдем!:))
цитирай
37. tit - не ме дебни, Кет...
18.02.2013 21:54
aanonimous написа:
О, КАЖИ ГО, КАЖИ - АЗ ТЕ ДЕБНА))))))))))))))))0

няма смисъл!:)
цитирай
38. tit - Страхливи са, но и зли!
18.02.2013 22:01
gocho52 написа:
Едното не пречи на другото
Да излезем на улицата и да ги стреснем с тропота на цървулите си.
Те са страхливи,справка - Бойко.

А копоите им - безмозъчни биячи!
Удрят те и викат "Помощ! Тоя се бие!"
Но си прав - не пречи!:))
цитирай
39. tit - Е, разследването още не е присъда, carmena!:)
18.02.2013 22:10
"сега остава да го осъдят..." :)))))))
Те и Цецка осъдиха!
Нашите съдилища я осъдиха...оная Цецка, в ЮАР!:(
За другата - ще има да видим...
Въобще - много има да...гледаме!:(((
За това аз викам - стига сме гледали!

Читавите хора...читавите хора изкрейзиха в тая действителност, Кармен_а...
Читав човек не може да издържи...без поражения.

||||||Исках да ти кажа и това, че не вярвам в справедливостта на възмездие, наложено от улицата...
|||||щото, нали...възмездието било отмъщение, облечено в закон? (!:()
цитирай
40. zebb - Точно, Тит! При липсата на при...
18.02.2013 22:16
Точно, Тит!
При липсата на приходи, всяка кражба губи смисъл!
цитирай
41. tera - И това го написа, след като си платила тока, предполагам...
18.02.2013 22:27
Колкото да се вдигне шумотевица из блога.

цитирай
42. tit - отново ще кажа, zebb: Rien ne va plus!:)
18.02.2013 22:30
zebb написа:
Точно, Тит!
При липсата на приходи, всяка кражба губи смисъл!




цитирай
43. tit - Невярно предположение, Тера...
19.02.2013 13:56
tera написа:
И това го написа, след като си платила тока, предполагам...
Колкото да се вдигне шумотевица из блога.

Не съм го платила. Трябваше да платя таксата за ваканционният лагер на детето си в една планинска хижа наблизо. Със занимания по английски и математика. А - и конна езда. Декемврийският ми ток и таксата надхвърлят месечната ми заплата. Та ще постоя на тъмно, за да й дам възможност да разбере как живеят белите хора като теб!:))
цитирай
44. kostadin - Ама вие и аз не реботим достатъчно, ...
19.02.2013 17:15
Ама вие и аз не рdботим достатъчно, много достатъчно ,много за да печелим пари.
А какви предприемчиви българи и чужденци има у нас.
Даже Боко си почива в неделя и си играе футбол -нищо ,че е министър председател и народа му се вълнува и протестира по улиците на 35 града.
Но на някой направи ли му впечатление ,че служителите от ДКЕВР работили извъредно за да помогнат за решаване на проблемите ,за които са били слепи и глухи повече от 3 години.
Как да не им се радва на труда човек
А Боко -смелия ,намери едно лице без пълномощишя и обеща да направи невъзможни по закон неща Той лично определи намаляване на тока с 8% Юнак Сега разбирам защо ДЕКВР е независимо държавно нещо си .Ама той заблуди почти всички журналисти. И обясни ли по какви причини ще вземе лиценза на ЧЕЗ нали пак трябва да има черно на бяло нещо си ,което в съдъ се нарича доказателство.Тая ще се влачи по дълго и от делата срещу т. н. трактор.
А според мене Дянков избяга ,като умен плъх от потъващият кораб на Боковото управление ,при своите господари .
цитирай
45. tit - ма никой не даде обяснения защо смениха Дянков в последния , финален мач!
19.02.2013 17:40
Не мисля, че сам е избягал...да ти кажа!
По-скоро - остана там, след като Боко го уволни!
Единственото разумно обяснение, за което се сещам е старогръцко:
"Когато боговете искат да унищожат някого, първо му вземат разума!"

Тоо, нали - ние, българите, все на Божието възмездие разчитаме!
цитирай
46. motherboard - tit,
24.02.2013 13:14
няма да ги уплашим с неплащане, тояга трябва. Няма да платиш, ще те отрежат, ще ти сложат лихви, ще те осъдят без дори да знаеш и когато ти вземат парите, заедно с тези за измислени съдебни разходи, ще ти вземат и 50 лв. за включване отново.
цитирай
47. ckarlet - Мен лично тази ситуация ме плаши, ...
26.02.2013 07:43
Мен лично тази ситуация ме плаши, Тит! Вярно, народът ни вече нямаше как да търпи всичко, което му се стовари, но имам чувството, че ще стане още по-страшно. Тези, които излязоха по улиците имам чувството, че нямат представа какво трябва да искат. Народът ни няма изразени лидери, които да конкретизират исканията. А това не е ли най-важното да имат точно определени цели и искания... Аз лично се страхувам какво ще стане в близките няколко месеца...
цитирай
48. sparotok - !
27.02.2013 19:35
Точно в десятката !!!
цитирай
49. compassion - Финикийците са виновни
02.03.2013 13:24
Те пуснаха лошия дух от бутилката, когато създадоха парите. Сега народите ПО ЦЯЛ СВЯТ страдат от последиците. Ресурси има достатъчно, за да не умре нито едно същество на Земята от глад, студ или жажда, но ежеминутно сега УМИРАТ по 5 деца от недохранване, което е 300 на час, 7 200 на денонощие и 2 628 000 на година (http://www.dnes.bg/world/2012/02/16/300-deca-umirat-ot-glad-na-vseki-chas.151521). Да, в сравнение с 2007 година, когато бяха 6 милиона (http://news.ibox.bg/material/id_232355683/fpage_3/) тези 2 милиона и 628 000 са една оптимистична цифра, всъщност, защото показва силата на човешкото състрадание и грижа, силата на обединението. Когато работим заедно в една посока, можем да успеем дори и при наличието на монетарната система и монополизма на големите интернационални корпорации. Хванати в клещите на системата, хората се борят за живота си първо, а после за материални удобства и пълноценно човешко съществуване. Нещата се степенуват по важност. Ти пишеш за тока в България (там ви стяга чипика) и аз се надявам, че няма да пишеш никога за броя на умиращите от глад в България. Мило момиче, не знаят другите колко си права в това: ВСИЧКИ трябва да се обидиним в една кауза. Извинявай за дългото въведение. Е, това е проблема на българите: нищо не постигат, защото всеки дърпа чергата към себе си и им липсва колективното мислене на хора, обединени в едно гражданско общество независимо от произхода, вярата, политическите си убеждения или материалното си положение. (Циганите също са граждани на това общество, нали?) .... трудно ....
цитирай
50. tit - motherboard
02.03.2013 16:12
повече от десет дена се люшкам между желанието да дам воля на емоциите си и да пиша...пиша - люто гневен постинг и "да им да да се разберат на тия!!!", от една страна; и ясното съзнание за безсмислеността на такова писане!:))
Понеже са нужни дела, а не - приказки!
Площада не решава проблемите..., но помага!:))
цитирай
51. tit - ckarlet - чак страшно няма да стане, не вярвам.:)
02.03.2013 16:19
Мисля, че хората имат нужда от общност, събраха се и им хареса...а това никога не е завършвало зле!:)
Но ще става по-труден живота...
не поради протестите, обаче!:)
цитирай
52. tit - Здравей, Спароток!:))
02.03.2013 16:21
sparotok написа:
Точно в десятката !!!

Доста повече точни удари трябват!:)
цитирай
53. tit - compassion,
02.03.2013 16:30
аз познавам гладуващи хора...в България!
Не просто хора, които се хранят рядко, а такива, които не могат да гледат децата си, щото нямат с какво да ги хранят и топлят през зимата!
При това - говоря за етнически, бели и русокоси българи! С образование, няколко езика и т.н. - отчайващо!:(
Това е дълга тема и въпросът не опира само до личностните качества...
Алчността и арогантността на тъй наречените "можещи тарикати" придобиват разрушителни за живота на обикновените хора размери!:((
цитирай
54. sparotok - !
02.03.2013 21:18
tit написа:
sparotok написа:
Точно в десятката !!!

Доста повече точни удари трябват!:)


Тит, аз мога да свидетелствам, че без ток може да се живее и то доста добре.
Много по-спокойно е, времето започва да тече по-бавно, виждаш много повече неща, но най-хубавото е, че ти остава повече време да бъдеш човек...

Aко голямо количество хора се организират и по законен път се откажат от услугите на токовите кожодери ( по-благо няма как да се изразя) само за месец-два...ония ще писнат повече от нас.

Някой може да приеме това за крайна мярка - да живееш без ток...но нима не е крайно да живееш като роб? Нима не е крайно да си принуден да търпиш наглостта на монополистите?

С добри думи можеш да постигнеш много, но не и всичко...Както казват англичаните - desperate times - desperate measures...или по нашенски - Кучето скача според тоягата...
цитирай
55. radosslav - Статистика
13.03.2013 11:26
Енергията ще става по-скъпа в бъдеще независимо дали става въпрос за петрол, електричество или друг вид. Който държи енергийните източници, той държи властта. Може би решение е човек сам да си я произвежда енергията, но как? А и нали олигарсите и мутрите ще го ликвидират, това значи да им се изплъзне от властта.
цитирай
56. djani - Нищо ново, Тити...
19.03.2013 22:26
Това всъщност е политиката на Махатма Ганди за отказ от сътрудничество и неподчинение, довела до извоюване независимостта на Индия. Всяка система може да бъде разстроена, особено ако не се подхранва. Трябва да се помисли сериозно. Само с футболното "Българи, юнаци" няма да се постигне нищо. Кукловодите са замислили нов сценарий, с известно отпускане на примката...
цитирай
57. batogo - Поздравление за позицията!
23.03.2013 10:33
Много точни думи. Това е единствения начин да се стреснат и да видят от кого зависят... Но ще има ефект само ако го направим всички, а не знам как ще се случи при това ниско ниво на съзнание...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759271
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031