Постинг
27.12.2012 21:45 -
Непротиводействайте!
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 24486 Коментари: 51 Гласове:
Последна промяна: 27.12.2012 23:44
Прочетен: 24486 Коментари: 51 Гласове:
73
Последна промяна: 27.12.2012 23:44
martosblack написа: Разбира се,че са и дали Ябълката на Ева,
и това не е тайна,подтикнала е към това първата съпруга на Адам,така наречената Лилит,която за разлика от Ева,изобщо не била създадена от реброто Адамово и именно поради това ,че не пожелава да живее в подчинение става кралица на мъртвите(!)
Всъщност тези дни се загледах какво става в блога,просто съм потресена от заобикалящата ме простотия и злоба! цитирай
tit - martosblack,
текстът е свободна интерпретация върху популярни теми!:)) Аз съм бърборана...пише го в челото на блога ми!:))))
Можех просто да кажа, че насила хубост не става, а и да става - не бива!
Простотия и злоба винаги е имало, Черни ми Мартос.:)
Причината да не са били видими се крие в козметиката, наречена лицемерие.
Лицемерието ги поддържа и увеличава.
Мисля, че правилната дума е непротиводействие.
Липсата на това непротиводействие предпоставя спора, изроден до виртуална война!
Противодийствието на злото го увеличава. Точка!
Т.е. - няма и точка, даже...факт!
Единственият познат безвреден начин за справяне с мръсотията и злобата, поне с количествата им е РАЗРЕЖДАНЕТО!
До достигане на безвредни стойности.
Единственият разредител за злото е доброто, Черни ми Мартос!
Прочее - за да се доведе злото до безвредни дози трябва да се увеличи доброто!
Щото болката се лекува с любов!
Всичко друго само я тушира... цитирай
1.
carmena -
Изобщо не съм съгласна, Тит.
27.12.2012 23:57
27.12.2012 23:57
Нима може с любов да лекуваш болка?
Само времето може да лекува всякакви болки – и душевни, и физически.
цитирайСамо времето може да лекува всякакви болки – и душевни, и физически.
болката е чувство, и като всяко чувство отшумява с времето...
Но това не е лечение!:)
цитирайНо това не е лечение!:)
3.
carmena -
Тит, празни приказки)
28.12.2012 00:18
28.12.2012 00:18
Как да наречем липсата на болка? Неоздравяване ли? Или нелечение?
Хайде обгърни с любов счупената тазобедрена кост на някой клетник и изчакай да премине болката му.)
Отново повтарям, на грешни "интелигентски" позиции си, още повече, скрепени с цитати от една книжица.
цитирайХайде обгърни с любов счупената тазобедрена кост на някой клетник и изчакай да премине болката му.)
Отново повтарям, на грешни "интелигентски" позиции си, още повече, скрепени с цитати от една книжица.
carmena написа:
Как да наречем липсата на болка? Неоздравяване ли? Или нелечение?
Хайде обгърни с любов счупената тазобедрена кост на някой клетник и изчакай да премине болката му.)
Отново повтарям, на грешни "интелигентски" позиции си, още повече, скрепени с цитати от една книжица.
Хайде обгърни с любов счупената тазобедрена кост на някой клетник и изчакай да премине болката му.)
Отново повтарям, на грешни "интелигентски" позиции си, още повече, скрепени с цитати от една книжица.
Болката е симптом.
Обгърнатата с любов, с добрина /и с корито:))/ тазобедрена кост ще заздравее по-бързо, а добрата грижа ще разсее клетника и ще намали болката.
Не споря с хора, за които Светото писание е книжица, Кармена.
В предходния постинг съм обяснила защо.
Аз си позволявам да се забавлявам с интерпретации върху текстове от него, но никога не поставям под съмнение принципите му, понеже ги намирам изначални.
Злото има хиляди начини да се присмее и отхвърли нуждата от доброто, а доброто - само един, за да се защити. Като продължава да бъде. Добро!:)
Знам, че пишейки това, оставям привкус на религиозно смахната. А не съм такава... аз съм практичен човек. И понеже съм такъв, съм убедена от опит, че "око за око и зъб за зъб" не води до никъде. Поне - до нищо добро.:)
5.
carmena -
Болката е симптом. Злото е болес...
28.12.2012 01:12
28.12.2012 01:12
tit написа:
Злото е болестта, а не болката, Тит. Болката е симптом.
С колкото и любов да даряваш, пак трябва да мине време.
Времето е най-добрият лечител и унищожител на болки.
Що се отнася до книжиците, и аз нямам намерение да споря, защото със зомбита не се спори, нали? Ти си преповтаряй изначалните постулати и се самонавивай, че ти става по-добре.)
и най-големите рани, и най-силната болка. С добро можеш да спреш злото, да го ограничиш, да направиш така, че да не достигне до там, закъдето се е запътило. Има много начини. Важното е да има желание. И другото, за да не допуснем болката до себе си, трябва много добре да разберем, на кой можем да позволим да ни нарани, защото раните от човек, който не близък до сърцето е излишна болка, тя може да не докосне и да не заболи, ако я игнорираме в зародиш. Поздрави, ти винаги разсъждаваш трезво, но сега ме натъжи. Усмихни се, празници са. Бъди щастлива!
цитирайтъй като съм обявила Катана за Густман, за теб остава ролята на Бернандо Ги!:))
Злото се състои при нехармонично взаимодействие. Между човешки клетки и бактерии. Кости и боздуган...
Е, Густман, Ги и компания /Торквамеда в това число.../ решават проблема с гонение на бактериите...и унищожение на боздуганите.
В резултат бактериите се модифицират и масово се ползва барута!:))
А - Густман обявен за светец...май!:))
цитирайЗлото се състои при нехармонично взаимодействие. Между човешки клетки и бактерии. Кости и боздуган...
Е, Густман, Ги и компания /Торквамеда в това число.../ решават проблема с гонение на бактериите...и унищожение на боздуганите.
В резултат бактериите се модифицират и масово се ползва барута!:))
А - Густман обявен за светец...май!:))
с добро можеш да ограничиш въздействието на злото...ооо, твърде тежка тема е за празничните дни - права си!:))
Най-добрият начин да игнорираме злото е като се веселим!:))
Весели празници, мила!:)
цитирайНай-добрият начин да игнорираме злото е като се веселим!:))
Весели празници, мила!:)
"Противодействието на злото го увеличава", казваш. Излиза, че доброто увеличава злото, щото противното действие (тоест - противоположното, да уочня) на злото е доброто.
Ако имаш предвид, че на злото не бива да отврщаме със зло, защото се получава ефект на снежната топка, съгласна съм. Би трябвало да отвръщаме с добро, да. Но понякога злото, което те застига, е толкова огромно, че забравяш, че си добър, можеш да си добър и някак първосигнално отвръщаш по същия начин... със зло...
цитирайАко имаш предвид, че на злото не бива да отврщаме със зло, защото се получава ефект на снежната топка, съгласна съм. Би трябвало да отвръщаме с добро, да. Но понякога злото, което те застига, е толкова огромно, че забравяш, че си добър, можеш да си добър и някак първосигнално отвръщаш по същия начин... със зло...
С идеята, че времето лекува, само замазваме идеята за болка, но тъй като е идея за болка, а не за радост, тя се връща в хиляди вариации на болка. Само любовта като нищоправене може да лекува болката.
цитирайи се увеличава от любов.
цитирайкак ще видиш доброто? Другото е въпрос на личен избор, включително и реакцията.
Весели празници, Бог е любов! ***
цитирайВесели празници, Бог е любов! ***
Когато се наложи, противодействам бързо и силно!
За да няма нужда да повтарям.
Весели празници! :)
цитирайЗа да няма нужда да повтарям.
Весели празници! :)
Само тя единствена лекува всички болки!
Затова е толкова многолика!
За да може всеки да я открие!
Когато това се случи, балансът се възстановява!
И чудото става!
А най-хубавото е, че край няма!
Размножаването му продължава в прогресия!
Без специална подкана!:)
И нещастните, които не разбират това,
стават по-малко...поне с още един...
Музика в душите да звучи!
Весели празници, Тит!
Да се плодят мечтите
и тяхната сбъдваемост
да носи радост и удовлетворение!:)
цитирайЗатова е толкова многолика!
За да може всеки да я открие!
Когато това се случи, балансът се възстановява!
И чудото става!
А най-хубавото е, че край няма!
Размножаването му продължава в прогресия!
Без специална подкана!:)
И нещастните, които не разбират това,
стават по-малко...поне с още един...
Музика в душите да звучи!
Весели празници, Тит!
Да се плодят мечтите
и тяхната сбъдваемост
да носи радост и удовлетворение!:)
15.
hristo27 -
Опитвам се да противодействам на ...
28.12.2012 13:39
28.12.2012 13:39
Опитвам се да противодействам на простотията, нагаждачеството, завистта и всичко друго, което различава човек от нормалните хора.
цитирай
16.
baskeret -
доброто ще победи в поне две силно развити Души както е казал човека :)
28.12.2012 13:44
28.12.2012 13:44
http://www.youtube.com/watch?v=AjcrDpR3FFg
цитирайтвърде християнско ми звучи това, ама твърде, а теологията отдавна е доказала несъстоятелността си...злото е тумор и оставено на мира поглъща всичко което може и не може
цитирайКак може едно насилие да се спре с насилие?
Как може един пожар да се загаси с пожар?
Как може наводнение може да се спре с повече вода?
Чалга , на всяко ниво, не се спира с повече чалга.
Войната не се спира с война.
.............................
Мога с часове да изброявам........
И какво от това ?
Глупакът няма да стане по умен с още глупост.
За мен tit е МНОГО ПРАВА !
А това с някаква Лилит просто ме "срази" с абсурда си.... :)))
цитирайКак може един пожар да се загаси с пожар?
Как може наводнение може да се спре с повече вода?
Чалга , на всяко ниво, не се спира с повече чалга.
Войната не се спира с война.
.............................
Мога с часове да изброявам........
И какво от това ?
Глупакът няма да стане по умен с още глупост.
За мен tit е МНОГО ПРАВА !
А това с някаква Лилит просто ме "срази" с абсурда си.... :)))
Одобрение или гавра?:))
Ти си знаеш...
цитирайТи си знаеш...
губим се във физиката ...:)
Няма добро и зло само по себе си. Приемаме ги за противоположности /виж картинката:)/, но!
Доброто и злото ВИНАГИ са действия.
Действие. Дело. Акт...
Прочее, единственият правилен начин да накажем едно зло /дело/ е да го игнорираме...спомни си сцената със смеха във "Вещиците от Истуик", когато, смеейки се Шер и Сарандън не допуснаха падащата Пфайфър да се пребие в пода.
цитирайНяма добро и зло само по себе си. Приемаме ги за противоположности /виж картинката:)/, но!
Доброто и злото ВИНАГИ са действия.
Действие. Дело. Акт...
Прочее, единственият правилен начин да накажем едно зло /дело/ е да го игнорираме...спомни си сцената със смеха във "Вещиците от Истуик", когато, смеейки се Шер и Сарандън не допуснаха падащата Пфайфър да се пребие в пода.
21.
nicodima -
Двама велики мъже постигат политическите си цели с ненасилие: Ганди и Мартин Лутър Кинг
28.12.2012 17:48
28.12.2012 17:48
"Три четвърти от всички неудачи и недоразумения по света ще изчезнат, ако се поставим на мястото на нашия противник и разберем неговата гледна точка. Ние или веднага ще намерим съгласие с него, или ще мислим със снизходителност за него." Махатма Ганди
Историята сама дава примери. Аз няма какво да добавям повече!
цитирайИсторията сама дава примери. Аз няма какво да добавям повече!
сигурно защото не обръщаш особено внимание какво става наоколо...:)
Вътрешната настройка определя отношението към заобикалящия ни свят. И е доста трудно да останеш невъзприемчив към лошотията...
Вдигнах коментарите ни в отделен постинг, защото намерих много смислен анализът на Стария Завет при теб...и понеже съм сигурна, че в този сайт четящите все пак са мнозинство!:))
цитирайВътрешната настройка определя отношението към заобикалящия ни свят. И е доста трудно да останеш невъзприемчив към лошотията...
Вдигнах коментарите ни в отделен постинг, защото намерих много смислен анализът на Стария Завет при теб...и понеже съм сигурна, че в този сайт четящите все пак са мнозинство!:))
мисля, че само човек, преминал през това може да го разбере!:)
цитирайболката се увеличава от несподеляне на любовта...но това е от друг "чух"!:)))
цитирай
25.
cecka1504 -
Абе, Тедка, как ще го игнорираш? Това означава да извърнеш глава и... да подминеш...
28.12.2012 18:06
28.12.2012 18:06
tit написа:
губим се във физиката ...:)
Няма добро и зло само по себе си. Приемаме ги за противоположности /виж картинката:)/, но!
Доброто и злото ВИНАГИ са действия.
Действие. Дело. Акт...
Прочее, единственият правилен начин да накажем едно зло /дело/ е да го игнорираме...спомни си сцената със смеха във "Вещиците от Истуик", когато, смеейки се Шер и Сарандън не допуснаха падащата Пфайфър да се пребие в пода.
Няма добро и зло само по себе си. Приемаме ги за противоположности /виж картинката:)/, но!
Доброто и злото ВИНАГИ са действия.
Действие. Дело. Акт...
Прочее, единственият правилен начин да накажем едно зло /дело/ е да го игнорираме...спомни си сцената със смеха във "Вещиците от Истуик", когато, смеейки се Шер и Сарандън не допуснаха падащата Пфайфър да се пребие в пода.
Така си мисля аз. Във всеки случай, най-неправилният начин е да отвърнеш на злото със зло.
А филмите... за жалост - не сме вещици и само смях няма да ни помогне, за да не се пльосне някой на пода :)
Свободна воля май се нарича, но тогава съдникът е друг!:)
Цялата приказка тръгна от там, че няма "добро" насилие, дори да изглежда справедливо. Но е право, че Рождественските празници не са най-подходящия момент за подобни разговори...
Весело посрещане на НГ, Тили - Лили!:))
Той Е!:)
цитирайЦялата приказка тръгна от там, че няма "добро" насилие, дори да изглежда справедливо. Но е право, че Рождественските празници не са най-подходящия момент за подобни разговори...
Весело посрещане на НГ, Тили - Лили!:))
Той Е!:)
Весело посрещане на Новата 2013! :)
Дано никога не те споходи нещо, на което да не успееш да противодействаш!:))
цитирайДано никога не те споходи нещо, на което да не успееш да противодействаш!:))
не, бе, Сис!
Това е бездействие!
Примерно - двама се бият - и давамата са лоши, не се месиш!
Един бие друг...хващаш бития под ръка и се измъквате от полесражението, ако биещия подгони двама ви , към вас се присъединява трети ...и така...Биячът не може де бие пет човека наведнъж, особено ако те не му обръщат внимание, а само гръб...ооооххх - виж коментара на Никодима, щото още не съм стигнала до нея!:)))
цитирайТова е бездействие!
Примерно - двама се бият - и давамата са лоши, не се месиш!
Един бие друг...хващаш бития под ръка и се измъквате от полесражението, ако биещия подгони двама ви , към вас се присъединява трети ...и така...Биячът не може де бие пет човека наведнъж, особено ако те не му обръщат внимание, а само гръб...ооооххх - виж коментара на Никодима, щото още не съм стигнала до нея!:)))
Весело посрещане и на теб желая!:))
цитирайнамаля ли?
или я победи?:)
Един от "специалистите " в прав текст каза, тя съществува, докато има кой да й обръща внимание...!:))
Дброто настроение е по-добро средство от противодействието!:)
цитирайили я победи?:)
Един от "специалистите " в прав текст каза, тя съществува, докато има кой да й обръща внимание...!:))
Дброто настроение е по-добро средство от противодействието!:)
31.
elinora -
Мхм, Тит, ама ти наистина ли вярваш, че непротиводействието на злото е решение?
28.12.2012 18:50
28.12.2012 18:50
Абсурд! Дори и на ниво блог и блогови смешки трябва да му теглиш едни интелигентни шутове на злото, че да миряса! Ама ха, никога не си оставяй магарето в калта и блога в устите на тъпанарите. На който му е крив света, ми да не влиза в блога, бе!:))
пп нали за да победи злото, просто доброто не трябва да прави нищо...
цитирайпп нали за да победи злото, просто доброто не трябва да прави нищо...
в споделянето е истината!:)
цитирайНай-доброто лечение на тумора е изолацията, всяка друга интервенция само отлага края!:)
цитирайнякой от изброените от теб действия работят...пожарите, примерно.:(
Но не премахват пораженията.
Такава е идеята, обаче!:)))
Лилит не е абсурд, а философия, мисля...:))
цитирайНо не премахват пораженията.
Такава е идеята, обаче!:)))
Лилит не е абсурд, а философия, мисля...:))
С две изречения защити тезата, около която се суча от един месец - благодаря!:))
"Бъди промяната, която желаеш да видиш в света" - от същия...
цитирай"Бъди промяната, която желаеш да видиш в света" - от същия...
elinora написа:
пп нали за да победи злото, просто доброто не трябва да прави нищо...
пп нали за да победи злото, просто доброто не трябва да прави нищо...
Непротиводействието не е бездействие, Ели!:))
Добрите хора правят добри неща, мила, не наритват злите!:):):)))
Разбирам те и ми е познато, но с хард забавленията не бива да се прекалява...губи се усета за soft-а!:))
37.
анонимен -
забравих си........
28.12.2012 19:53
28.12.2012 19:53
Злото няма безвредни дози.
цитирайзабравих си... написа:
Злото няма безвредни дози.
Неминуемо води до смърт!:)))
+ и - тежат еднакво...още ли не си схванал?:)))
цитирайЗлото трябва да бъде изобличавано в името на достойнството, на зачитането на човека.
цитирайсъгласна съм, но не е достатъчно!:)
Как да различим яростта на честолюбивия от възмущението на почтения?
Нали тъкмо във формирането на понятието за зло има толкова субективизъм!
Ето - за Сашето аз съм зла!:)))
Аз намирам Сашето за глупак и обявявам, че не приемам оценка от глупаци. Понеже си пазя достойнството.
Сашето обявява, че го обиждам, понеже съм зла.-
Въпрос - аз зла ли съм или имам достойнство?
Ако постъпя като добродетелна християнка, с достойнство - ще отмина оценката на Сашето с презрение.
Сашето ще продължи да твърди, че съм зла. Което е обида към достойнството ми и е зло, само по себе си, обаче...оф, обърках се!
Та - Сашето е зъл спрямо мен!
Въпрос - ако реша, че е губене на нерви и време да го изобличавам, недостоен човек ли съм?:))
Въпросът ми не е риторичен!:)))
цитирайКак да различим яростта на честолюбивия от възмущението на почтения?
Нали тъкмо във формирането на понятието за зло има толкова субективизъм!
Ето - за Сашето аз съм зла!:)))
Аз намирам Сашето за глупак и обявявам, че не приемам оценка от глупаци. Понеже си пазя достойнството.
Сашето обявява, че го обиждам, понеже съм зла.-
Въпрос - аз зла ли съм или имам достойнство?
Ако постъпя като добродетелна християнка, с достойнство - ще отмина оценката на Сашето с презрение.
Сашето ще продължи да твърди, че съм зла. Което е обида към достойнството ми и е зло, само по себе си, обаче...оф, обърках се!
Та - Сашето е зъл спрямо мен!
Въпрос - ако реша, че е губене на нерви и време да го изобличавам, недостоен човек ли съм?:))
Въпросът ми не е риторичен!:)))
За мислите и Птиците:
Мислите са като птиците , не винаги можем да контролираме колко и кои ще прелетят през главата ни ... но можем да избираме кои от тях ще задържим там.
Лесно е да обичаме - омразата е пазарене и пресмятане на колко , за какво , до къде би...ако ... защото... От Любов се зараждаме и само с Любовта си можем да продължим да живеем , защото Омразата може единствено да ни доведе до състояние на изсъхнала материя или пепел..не бих могла да живея като пепел !?!
Поздрави Тит!
Светли и Обични Новогодишни Празници!
цитирайМислите са като птиците , не винаги можем да контролираме колко и кои ще прелетят през главата ни ... но можем да избираме кои от тях ще задържим там.
Лесно е да обичаме - омразата е пазарене и пресмятане на колко , за какво , до къде би...ако ... защото... От Любов се зараждаме и само с Любовта си можем да продължим да живеем , защото Омразата може единствено да ни доведе до състояние на изсъхнала материя или пепел..не бих могла да живея като пепел !?!
Поздрави Тит!
Светли и Обични Новогодишни Празници!
43.
ran -
ето това е точното определение на Злото :))) абстрактното
28.12.2012 22:13
28.12.2012 22:13
нехармонично взаимодействие!!!!
между конкретно зло и конкретно добро :)
(Между човешки клетки и бактерии. Кости и боздуган...)
Весело посрещане на Новата! :)
цитираймежду конкретно зло и конкретно добро :)
(Между човешки клетки и бактерии. Кости и боздуган...)
Весело посрещане на Новата! :)
tit написа:
съгласна съм, но не е достатъчно!:)
Как да различим яростта на честолюбивия от възмущението на почтения?
Нали тъкмо във формирането на понятието за зло има толкова субективизъм!
Ето - за Сашето аз съм зла!:)))
Аз намирам Сашето за глупак и обявявам, че не приемам оценка от глупаци. Понеже си пазя достойнството.
Сашето обявява, че го обиждам, понеже съм зла.-
Въпрос - аз зла ли съм или имам достойнство?
Ако постъпя като добродетелна християнка, с достойнство - ще отмина оценката на Сашето с презрение.
Сашето ще продължи да твърди, че съм зла. Което е обида към достойнството ми и е зло, само по себе си, обаче...оф, обърках се!
Та - Сашето е зъл спрямо мен!
Въпрос - ако реша, че е губене на нерви и време да го изобличавам, недостоен човек ли съм?:))
Въпросът ми не е риторичен!:)))
Как да различим яростта на честолюбивия от възмущението на почтения?
Нали тъкмо във формирането на понятието за зло има толкова субективизъм!
Ето - за Сашето аз съм зла!:)))
Аз намирам Сашето за глупак и обявявам, че не приемам оценка от глупаци. Понеже си пазя достойнството.
Сашето обявява, че го обиждам, понеже съм зла.-
Въпрос - аз зла ли съм или имам достойнство?
Ако постъпя като добродетелна християнка, с достойнство - ще отмина оценката на Сашето с презрение.
Сашето ще продължи да твърди, че съм зла. Което е обида към достойнството ми и е зло, само по себе си, обаче...оф, обърках се!
Та - Сашето е зъл спрямо мен!
Въпрос - ако реша, че е губене на нерви и време да го изобличавам, недостоен човек ли съм?:))
Въпросът ми не е риторичен!:)))
Според мен доброто и злото са вродени в духовната природа на човека и самите духовни ценности са общочовешки. Съдържанието в тях е субективно, ако е плод само на субективен критерий!
Пожелавам ви весело посрещане на Новата година!
обичането е нужда!:)
Добро настроение за Началото и до края на Новата година!:))
цитирайДобро настроение за Началото и до края на Новата година!:))
рядко се решавам да съм конкретна!;):)))
Весели празници, пак!:)))
цитирайВесели празници, пак!:)))
моят субективизъм се изразява главно в това, че не маскирам чувствата си, а достойнството ми не ми позволява да погребвам грешките си. Достатъчно добра съм, за да бъда честна и да признавам и двете...
Злото се надживява...понякога е необходим цял живот за това!
Времето няма значение.:)
Весели празници и на Вас!:)
цитирайЗлото се надживява...понякога е необходим цял живот за това!
Времето няма значение.:)
Весели празници и на Вас!:)
Ако усещаш още болката -значи не са те натиснали достатъчно силно ...
Виж с радостта натиска няма връзка
Значи болката и радостта не са двата полюса на една и съща енергия
И не прекалявай с разреждането -намалява градуса ,а замърсяването се увеличава
цитирайВиж с радостта натиска няма връзка
Значи болката и радостта не са двата полюса на една и съща енергия
И не прекалявай с разреждането -намалява градуса ,а замърсяването се увеличава
Бъдете Здрави и Обичайте Живота!
За Много Години !!!
Успешни!!!
цитирайЗа Много Години !!!
Успешни!!!
Бъди все така искрена и готина:)) Щастие и успехи!
цитирайВече имаме и нашенски вариант на Махатма Ганди. Според мен несъпротивлението със сила, но неподчиняване на власт, внушение или идеология е най ефективна форма на съпротива. Революцията е по-радикална, но окървавява и ожесточава...
цитирайТова е закон на природата. Борбата с вредителите носи повече вреди! Градовете първи ще погинат(ако работата за света върви на изчезване) защото тук този закон се нарушава и постоянно трябва да се води борба за оцеляване .Имаме си екстрите на модерният живот ,но сме като една монокултурна нива . И ставаме огромна купчина храна за други ...Без да пръскаш и тровиш ,да мушкаш и сритваш -падаш в канала... Четете Толстой ,Толстоизма...Цветето ...едно нищо и никакво растения като тръгна да расте си иска собственна саксия...На поляната ,ако не успее да се приспособи и да се сприатели с другите -Загива. Да се сприатели без да се натрапва разбира се...Баланс и равновесие. Много ми харесВа значението на Разреждането. Между впрочем ако гледаш цветя ,да знаеш,че от катичина пръстта е много добра за цветя и разсад...А реално къртицата като копае -разрежда :-) Абе проста работа. Събитията са неутрални. Ние ,хорат им даваме разни значения... Успех през Новата 2013 година ;-))
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 29637
Блогрол
1. С нея светът е едно добро място за живеене
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка