Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2012 10:10 - curva cum
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26016 Коментари: 52 Гласове:
45

Последна промяна: 04.08.2012 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
или защо курва и кучка са различни неща.      Писна ми  ви казвам, писна ми от продавачи, от продаване, от пазар ми писна, от пазарна икономика ми писна, а от пазарене пропищявам!  То не, че пазарът е пазар, а икономиката – икономика…  Обаче откак търговците купиха Храма, щото всичко си имало цена и те могат да я платят, съществуването стана трудно за поддържане!  Много трудно.  Свят, в който правата са за всички, но възможност за съществуване имат само онез, които умеят да ги продават, не може да бъде читав свят.  Здрав, имам предвид.  Казах правата, та се сетих за авторските…не можете да вграждате клипове от Туба /се оказа/, ако някой си имал права за разпространение. Не, не говоря за автора.   А за това, че някой си е купил правата!  Значи, аз Бетовен мога да си вградя, но некъв, дето не мога да му произнеса името и след два месеца никой няма да се сеща за него - не мога?!    Щот на Бетовен са му изтекли правата…    И Дюрер мога да кача, примерно. Даже без да посочвам, че е Дюрер – който го знае, го знае, за другите…те, другите няма да четат постинг с Дюрер. Та Дюрер – може, но некой си, дето снимал с новозакупения си Кодак птички и тревички – не! Щото имал авторски права. Върху заснетите тревички. И птички!  Уж всички сме птички Божии!              image    Но на Дюрер със Смъртта са му изтекли правата, тъй, че Смъртта е общодостъпна. Обществена. Курва…Някоя, на която не плащаш… правата!:)    Рекох курва и се сетих…Наскоро разбрах, че думата е латинска и означава „извивам, извивка” . Много сиво ми сатана. Рекох си - ми, на! Курва кум /извивам се/! Извивам се пред несгодите. Пред проблемите. Пред наглеците и бруталните. То – и да им се зъбиш – файда няма! Като няма неколцина до теб  да спретнете глутница,  да ги сдъвчете и изгоните – най-много някоя гьостерица да отнесеш или камък по тебе да хвърлят,… като по курва!  Много объркано стана.  Исках нещо възвишено да кажа, ама с тоя латински!!!  Мисълта ми беше за правата, дето са на всички, но някои си ги продават и от това живеят. Сега ще ми кажете, че зависи кое право продаваш и, че авторското е свещено!  А аз ще се върна при Храма. И на това, че Творецът не щеше да го продава. И оня, дето е строил Пирамидите – и той не е продавал. И Бетовен не е продавал, поне – не е умеел. И Бах не зарад продажби е писал.  На последния жена му си е палела камината с изписани от съпруга й листи с ноти. Практична е била жената – веднъж са дадени пари за хартия, що да дава и за разпалки?! Той, Бах, утре пак ще напише нещо - много важно… Що права са изгорели, що нещо!    За Ван Гог да не говорим – него направо го няма в продажбите. Неговите си.            image                              Разпрострели сме света на добре продадените си права върху немотията на онези, които не могат да продават с ясното съзнание, че ги убиваме. И с удобното обяснение, че сами са си виновни, щото, нали…като не могат да продават, кой им е крив?!  Никой не плаща авторски права на автора на Наклонената кула в Пиза, щото била наклонена, обаче фотосите с нея са с авторски права – на снимача.  Добре, аз разбирам, че и снимача трябва хляб да яде, но къде отива мярата?  Щото нашата цивилизация остави Бетовен да умре в нищета, и от скрупули сега прави един каканижещ певач милионер за един ден, понеже бил творец с права , видите ли. То, творецът колко ли печели, не знам, но разпространителят…пак до търговците стигнахме.  Изобщо, въртим, извиваме…се в настоящата комерсиална епоха и успокояваме съвестта си с мисълта, че важен е не Храмът, а Пътят към Храма.   Понеже Пътят, Истината и Животът били едно.                       image      Но без Храм всички пътища водят навсякъде и доникъде. И не вървим, а блуждаем, блудници сме някак…по български казано!  Извивам се… Впрочем, начинът да се справиш, без да се продаваш, е действително да захапеш, да впиеш зъби и да не пускаш, докато не усетиш как Свещения живот си отива от недостойното тяло на мерзавеца насреща! Да удушиш със зъби проблема. Да разкъсаш несгодата. Което те превръща в хищник…най-малко – в кучка. Доста оцеляващ вид, нали? Макар всички да обичат курвите /но не и номерата им/! Не знам дали друг народ има подобен лаф.                                                                      image                      Та разликата между курвата и кучката е в начина, по който хапе. Първата го прави като змия, а втората – като хищник.  И двете обаче не си продават правата – първата не умее, а втората – не иска! И двете са извън света на добре продадените права. И двете са неуместни сред цивилизацията…      image      А как върви при вас пазаренето?  


Тагове:   пазар,   кучка,


Гласувай:
47



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Извивам се
04.08.2012 10:31
при пазаренето - по договаряне :)))
цитирай
2. анонимен - Титке, спри се малко:-)
04.08.2012 11:31
Нахвърляла си мат'реял за докторска дисертация:-)
Да разбирам ли, че си против авторските права?
В днешно време е така. Свършиш нещо, пуснеш го в нета и само ти можеш да кажеш дали да го ползват гледайки го или да го препредават сульо и пульо.
Щото си Автор.
Като искаш тревички и птички, снимай си ги и си ги качвай където ти душа пожелае.
Като си производител, ти определяш какво да се случи с продукцията ти. Какво от това, че тя може да е домати, жито, картонени кутии или снимки, картини, музика.

За търговците днес не ми се говори. Търговец ми е малко мръсна дума, както курва /на български/, впрочем.
цитирай
3. анонимен - всъщност е преписала материал като за докторска дисертация!
04.08.2012 11:38
авторско право плащаш ли за преписването от нета, м?
логорея, братя, виртуална, от най-лошия вид!
после като дойде лигоча черен хищник, ще видите кво става-лиготочене по курви! ))))
цитирай
4. gocho52 - Да...
04.08.2012 11:44
Курвата е завой.
Има опасни планински завои...
Кучката в една cuccia отглежда своите cuccioli...
Думи, гени, манталитет...
цитирай
5. mt46 - Поздрав, Тит!
04.08.2012 12:00
Ами такъв е Светът - все повече се комерсиализира... Търговците и певач/к/ите печелят много повече от авторите... На мен за текста "Завръщане" ми бяха платени 40 лв. А изпълнителят на песента спечели 2 награди на "Пирин фолк"...
цитирай
6. tit - значи съчетаваш полезното с приятното!:)
04.08.2012 12:03
анонимен написа:
Извивам се
при пазаренето - по договаряне :)))

цитирай
7. cecka1504 - На теб пък толкова ти е и ума, че не можеш да допуснеш някой да има повече от теб и да сътвори нещо като текста по-горе.
04.08.2012 12:03
анонимен написа:
авторско право плащаш ли за преписването от нета, м?
логорея, братя, виртуална, от най-лошия вид!
после като дойде лигоча черен хищник, ще видите кво става-лиготочене по курви! ))))


Освен на търговци, България е богата и на критикари.

Теди, за съжаление си права. Наскоро четох, че в българските театри имало бум на постановки на класици - Шекспир и прочее. Щото за техните творби не се плащат авторски права... Кой им е крив, че са живели във време, когато е нямало авторски права.
С пазаренето съм зле :)
Поздравления за поста!
цитирай
8. tit - ма, то - в търговията е скрит ключът от бараката, ан!
04.08.2012 12:11
анонимен написа:
Титке, спри се малко:-)
Нахвърляла си мат'реял за докторска дисертация:-) Да разбирам ли, че си против авторските права? В днешно време е така. Свършиш нещо, пуснеш го в нета и само ти можеш да кажеш дали да го ползват гледайки го или да го препредават сульо и пульо. Щото си Автор. Като искаш тревички и птички, снимай си ги и си ги качвай където ти душа пожелае. Като си производител, ти определяш какво да се случи с продукцията ти. Какво от това, че тя може да е домати, жито, картонени кутии или снимки, картини, музика. За търговците днес не ми се говори. Търговец ми е малко мръсна дума, както курва /на български/, впрочем.

По-скоро в пре-продаването...
цитирай
9. анонимен - 5. mt46
04.08.2012 12:17
mt46 написа:
Ами такъв е Светът - все повече се комерсиализира... Търговците и певач/к/ите печелят много повече от авторите... На мен за текста "Завръщане" ми бяха платени 40 лв. А изпълнителят на песента спечели 2 награди на "Пирин фолк"...


Като пишеш за Пирин фолк, така ще е
цитирай
10. tit - зле съм с латинския, ан 3
04.08.2012 12:25
анонимен написа:
всъщност е преписала материал като за докторска дисертация! авторско право плащаш ли за преписването от нета, м? логорея, братя, виртуална, от най-лошия вид! после, като дойде лигоча черен хищник, ще видите кво става-лиготочене по курви! ))))

заглавието ми го преведоха, и като се вдъхнових!:)
ти блекпридейтъра ли ревнуваш, що ли?
цитирай
11. анонимен - KALTIN
04.08.2012 13:00
rusata ili 4ernata rusata ili 4ernata .. toq vapros ne me ostavq na mira a az ne moga taka i da re6a .... 6te vidim na kraq na godinata i sled tova :)
цитирай
12. tit - Прав си - най-вече тогава хапят кучките, когато са застрашени палетата.:)
04.08.2012 13:01
gocho52 написа:
Курвата е завой. Има опасни планински завои... Кучката в една cuccia отглежда своите cuccioli... Думи, гени, манталитет...

Кучката не хапе заради себе си, а от курви не разбирам, честно!:))
Тера скоро ме пита познавам ли некомерсиално общество. Замислих се.
Още мисля...
цитирай
13. tit - Ха, ха! Добре се е продал!:)
04.08.2012 13:16
mt46 написа:
Ами такъв е Светът - все повече се комерсиализира... Търговците и певач/к/ите печелят много повече от авторите... На мен за текста "Завръщане" ми бяха платени 40 лв. А изпълнителят на песента спечели 2 награди на "Пирин фолк"...

Не е толкова просто, Марине. Аз не съм против авторският труд да бъде заплатен подобаващо. Всеки труд трябва да бъде заплатен. Въпросът е в мярата. Щото няма как да се оцени таланта, нали?
Обществото ни е издигнало в култ правата, но не и възможността за тяхното реализиране.
При тва , имам предвид елементарни права - на труд, на достойнство...
цитирай
14. tit - Търговията не е за всеки, Цвете!:)
04.08.2012 13:35
cecka1504 написа:
[
Освен на търговци, България е богата и на критикари.

Теди, за съжаление си права. Наскоро четох, че в българските театри имало бум на постановки на класици - Шекспир и прочее. Щото за техните творби не се плащат авторски права... Кой им е крив, че са живели във време, когато е нямало авторски права.
С пазаренето съм зле :)
Поздравления за поста!

Светът ни /аз нашата страна визирам/ се е овълчил до толкоз, че даже маските на лицемерието не мога да скрият освирепелите инстинкти у онез, които би трябвало да са хора...
цитирай
15. tit - ан 15 - не!:)
04.08.2012 15:25
напоследък съм станала много лоша и безпринципна.
Трия безогледно...гражданското име на добре платената курва е проститутка!
Извинявам се на добронамерените си читатели за езика!
цитирай
16. blackpredator - Nice cum ! ;))
04.08.2012 15:56
Ius est in armis - Правото се съдържа в силата, казвали древните.
Не в силата на разума, в силата на тоягата.

Някои шибалчици се изживяват като тояги в творчеството си.
Други в бита и бизнеса.
Няма гора от тояги, те нямат корени..
нито глутници…кучки…;(

Обичам кучките и курвите.
Е те това е истинското право…! :)
И правилно!
цитирай
17. injir - Никак не върви...
04.08.2012 16:07
Никак не върви...
цитирай
18. анонимен - ?
04.08.2012 16:10
Кое?
цитирай
19. tit - Не се и съмнявам!:)
04.08.2012 16:43
blackpredator написа:
Ius est in armis - Правото се съдържа в силата, казвали древните. Не в силата на разума, в силата на тоягата.

На сила хубост не става, а и да става - не бива!:) Щото не е nice!:):):))

blackpredator написа:
Няма гора от тояги, те нямат корени.. нито глутници…кучки…;(
Тук си прав - няма глутница само от кучки!

blackpredator написа:
Обичам кучките и курвите. Е те това е истинското право…! :) И правилно!

В Любовта е Спасението!:))

Право и правилно са различни неща и носят различно удовлетворение...
цитирай
20. анонимен - БП
04.08.2012 16:49
Остави удовлетворението.
Няма такова без удоволствие...;P

У, бе...
цитирай
21. tit - Пазарът е силно стеснен напоследък...
04.08.2012 16:54
injir написа:
Никак не върви...


Голямо предлагане, малко търсене!:)
цитирай
22. tit - пазарлъкът.
04.08.2012 16:57
анонимен написа:
Кое?

цитирай
23. анонимен - Ти внимавай кво ще си туриш за фон на ...
04.08.2012 16:58
Ти внимавай кво ще си туриш за фон на птичките и тревичките, че ако се разровиш по форуми на английско говорящите, ще видиш Тубата как цака за неуредени авторски права. Има да плащат и правнуците ти. Добре, че ония с правата знаят, че сме бедни и че на босия цървулите не можеш да вземеш, та още не са започнали да ни тупат като брашнени чували...ама ще дойде и този ден...
цитирай
24. tit - говоря за качество, БП!:)
04.08.2012 16:59
анонимен написа:
Остави удовлетворението. Няма такова без удоволствие...;P
У, бе...
То определя стойността, все пак!:)))
цитирай
25. tit - ще почнем да си рисуваме сами фоновете, Ан!:)
04.08.2012 17:05
анонимен написа:
Ти внимавай кво ще си туриш за фон на птичките и тревичките, че ако се разровиш по форуми на английско говорящите, ще видиш Тубата как цака за неуредени авторски права. Има да плащат и правнуците ти. Добре, че ония с правата знаят, че сме бедни и че на босия цървулите не можеш да вземеш, та още не са започнали да ни тупат като брашнени чували...ама ще дойде и този ден...

И сами да си садим картофите...и сами децата да си правим, нал` тъй?:)))
Няма на едни тояги да се даваме - баба знае две и двеста!
Само дето не може да рисува като Мунк!;)
цитирай
26. hristo27 - Защо така не можем да свикнем с ми...
04.08.2012 18:06
Защо така не можем да свикнем с мисълта, че в България "няма невъзможни неща"? За всичко важи правилото - "Кинти да падат и кой когото може да прекара!"
цитирай
27. haralanov - Разликата между курва и кучка
04.08.2012 18:12
Курва е тази,която дава на всички.
Кучката е тази,която дава на всички,само не и на теб..:)
А иначе на испански,курва означава завой.
цитирай
28. mirachopi - Съгласна съм автор на песен на пример да си получи заплащането...
04.08.2012 18:19
Това е труд,но авторски права да може да казва той на Лили Иванова например да не му пеела песента добре...аз по най-елементарния начин разсъждавам така:Щом той ми продава и съгласен на парите на които ми го продава какво дири след това- все едно да си купя диван и мебелната фирма да ми каже до коя стена да го сложа,или пък кой да сяда на него/нали за да изпееш нещо пак автора питаш-ама нали уж го бях купила тоя диван автора взе парите ве4е.../недай си боже един ден да изхвърля дивана"песента'' тогава всеки седнал на дивана ми в интернет лично засяга автора че му бил чул песента без да си плати.Някой ще каже че артистите са специални затова авторското право се разглежда по друг начин,но според мен във времената на интернет...трудно ще им се получи,и дано да не им се получи.
цитирай
29. анонимен - Мила, допуснала си важна грешка.
04.08.2012 18:26
Не се казва "Храмът", а "Хамърът".
цитирай
30. tera - Ами не прочетох всичкото комент, щото мног дългооооооо....:)
04.08.2012 18:33
Иначе "curve" на немски е не само завой, ами си е крива. И да не ви обяснявам за колко много курвета сме си говорили особено по Микро-иконимика... Срам, срам... :)))

Сега нещо сериозно, защото лично съм го проверявала - авторските права изтичат след 70 години от смъртта на твореца, независимо от кой бранш е.

Била съм в къщата на Дюрер в Нюрнберг - забележително място и прекрасен творец! Мисля, че даже няма аналог до ден днешен, историята на изкуството ще го оцени с годините още повече!
цитирай
31. tit - Което не се купува с пари, се купува с много пари.:)
04.08.2012 20:53
hristo27 написа:
Защо така не можем да свикнем с мисълта, че в България "няма невъзможни неща"? За всичко важи правилото - "Кинти да падат и кой когото може да прекара!"

Не ми се бяга от клишетата, Христо, с тях е по-уютно някак. По селски, но - уютно.

Не е лесно да се прецени кое е по-важно - оцеляването или устояването. И в двата случея резултатът е един - жив си. Но усещането е различно.
Ще ти призная на ухо, че ме домързя да развия темата. То и така стана твърде дълго за блогбегето, тааа...
цитирай
32. tit - Абе, и двете дават...
04.08.2012 20:55
haralanov написа:
Курва е тази,която дава на всички.
Кучката е тази,която дава на всички,само не и на теб..:)
А иначе на испански,курва означава завой.

цитирай
33. анонимен - ПБ
04.08.2012 21:21
Представете си живота ако не дават.

:(((
цитирай
34. tit - mirachopi ,
04.08.2012 21:38
авторските права в изкуството не ме вълнуват толкоз, да ти кажа. Мога и да пиша, и да пея и да боядисвам мога.:) Не ми е жизненонеобходимо да плащам на някого да го прави вместо мен.
Вторият Ан по-горе натисна на скорост, но днес не бях в кондиция да коментирам обстойно.
Ние сме стъпили върху устоите на цивилизация, сътвореното и останало във времето от която е много повече резултат на вяра и етика, отколкото на материални интереси. Говоря за творците, за авторите, за онези, които я правят да бъде това, което е.
Днес сме производители - на материални и изкуствени неща. Но не производителят определя цената, а - пазара...ионзи, който по някаква причина не умее да се пазари, колкото и да е добър в онова, което прави, излиза от играта на живота.
А две умения в един човек Бог рядко съчетава...
цитирай
35. tit - (rofl)
04.08.2012 21:44
анонимен написа:
Представете си живота ако не дават.

:(((

То няма да е живот, БП!:):)):))
цитирай
36. tit - тъмна със свободи!:)))
04.08.2012 21:47
breeze написа:
До тук ясно, като бял ден с права.:)
А нощта ?

цитирай
37. tit - Грешна съм!:)
04.08.2012 21:53
анонимен написа:
Мила, допуснала си важна грешка.
Не се казва "Храмът", а "Хамърът".

цитирай
38. tit - tera,
04.08.2012 22:21
"Меланхолия" ми е любима графика. Още като я видях си казах "Това съм аз!":)
Казвали са го стотици преди мен и след мен ще го казват хиляди...
Четох някъде, че това е естественото състояние на човека.

Доста умувах над въпроса ти "Кое общество не възпитава консуматори?"
Този постинг е до някъде резултат и от тия ми занимания.
Единственият разумен отговор, до който стигнах, е -
"Онова, което възпитава творци."
Конкретен пример би могъл да бъде всяка страна, която отделя средства, за да подкрепя талантливите и да им предоставя възможности, но това е доста широка тема.
В страни от моята.
Но накратко моята теза би била - пазарът убива таланта непряко!:)

Ако имам някоя свободна нощ наскоро, може и да я развия...:))
цитирай
39. tit - 11. анонимен - KALTIN ,
04.08.2012 23:08
повечко решителност няма да ти навреди!:)
цитирай
40. svoboda64 - Евалла!
05.08.2012 01:06
Не ми се четат полюции относно авторските права и държателите им :) Сигурна съм, че съм абсолютно анахронична, но все си мисля, че искрата е у Бога и мисията на всеки човек е да я СПОДЕЛЯ! Да, трябва да си изкарва прехраната, но не да бъде боготворен, че е ... използвал искрата БОЖИя :))) За мен това е смешно: все едно всеки от нас да патентова живота си, защото е уникален и няма друг като неговия.

Просто не мога да повярвам в какъв фарс си позволяваме да се "съобразяваме" да живеем :)))

Поздрави!
цитирай
41. tit - svoboda64,
05.08.2012 01:39
напълно съм съгласна с теб!:)
Майната им на пазарите и на майките на правата, също!
Прощавай за изразяването...
цитирай
42. ko642 - Ангийското curve е крива на бълг...
05.08.2012 02:43
Ангийското curve е крива на български. Не знаех че е с латински корен. На българското 'курва' корена е друг обаче ;)

Авторските права се измислени от тези които търгуват с изкуство не от творците.
Поздрави!
цитирай
43. babikqn - Кой
05.08.2012 07:59
ги чете тези дълги излияния, коитоя са копнати и пейстнати? Писна ми отт графомани, ей! Това жаждата за признание е голяма работа, ей:)
цитирай
44. анонимен - babikqn,
05.08.2012 08:44
Когато твоята глава роди подобни мисли, тогава се намесвай!
Ей, злобата и завистта нямат почивен ден.
Щом обвинавате в плагиатство някого, дайте линк към оригинала!
Лесно е да интриганстваш, трудно е да създадеш нещо смислено.
Тит, надявам се да не се засягаш от завистливите невежи набези на плиткоумни недоносчета.)
цитирай
45. tit - Коб, ти обезсмисли постинга ми!!!:)))))
05.08.2012 10:22
ko642 написа:
Ангийското curve е крива на български. Не знаех че е с латински корен. На българското 'курва' корена е друг обаче ;)

Авторските права се измислени от тези които търгуват с изкуство не от творците.
Поздрави!

но това няма значение, вече...
цитирай
46. tit - 159 потребителя, фейкче,
05.08.2012 10:34
babikqn написа:
Кой ги чете тези дълги излияния, коитоя са копнати и пейстнати? Писна ми отт графомани, ей! Това жаждата за признание е голяма работа, ей:)

и продължават да намаляват...
Щото не съм тъпа!:))
цитирай
47. tit - Тц!
05.08.2012 10:43
анонимен написа:
Тит, надявам се да не се засягаш от завистливите невежи набези на плиткоумни недоносчета.)

Знам, че мога да пиша, Ан!
Винаги съм казвала, че съм твърде ленива и непостоянна, за да си вадя хляба с това. Но с такива качества изобщо е трудно да си вади хляба човек.
Самият факт, че с активността си напоследък в блогбегето съм оставила впечатление за плиткоумно същество, неспособно да сътвори сама нещо, като постинга по-горе, вече ми говори достатъчно за блогбегето.

Отново ще кажа нещо, което вече съм писала:

Страшен е не Катана, а катанщината.
Останете си със здраве!:)
цитирай
48. cecka1504 - Знам, че мога да пиша, Ан!Ви...
05.08.2012 10:51
tit написа:

Знам, че мога да пиша, Ан!
Винаги съм казвала, че съм твърде ленива и непостоянна, за да си вадя хляба с това. Но с такива качества изобщо е трудно да си вади хляба човек.
Самият факт, че с активността си напоследък в блогбегето съм оставила впечатление за плиткоумно същество, неспособно да сътвори сама нещо, като постинга по-горе, вече ми говори достатъчно за блогбегето.

Останете си със здраве!:)


Не знам дали си ленива и непостоянна и то твърде, но знам, че можеш да пишеш и то така, както малко тук умеят.

Не пиши за критикарите и за тези, които искат да те подразнят, а за другите :) И най-вече - пиши за себе си.

Може да те оправдае само липсата на време :)*
цитирай
49. tomich - Обичам разголването на истини...
05.08.2012 14:06
Виж ти, колко много анонимници! Интересно, може би изпитват угризения на съвестта от авторски права върху коментарите си или пък си вярвят, че това е "път към Храма":)...
Ако нямаше измислени права, нямаше да има обезправени и търговци на права. Изобщо цивилизациите умират от собствените си "интелектуални измислици"...
Обичам разголването на истини! :)))
цитирай
50. shtaparov - Цитираната дума...
05.08.2012 15:19
Цитираната дума всъщност не е латинска,а древно- Българска и означава две неща:

1. Кирва (Крива,Изкривена: с рокада [премятане] на ИР-РИ).
2. Курова (Принадлежаща на К-ра).

А тези достатъчно точни Български тълкувания трудно може да бъдат пренебрегнати,още повече че немалко Алцекови и Аларихови Българи са останали да живеят в Италия,Бавария,Испания и пр.където са имали хиляди възможности да предадат на чужденците не само въпросната дума,но и още много други,включително и цели изрази като "Че видямо" (Че видиме) и пр.
цитирай
51. tit - shtaparov,
05.08.2012 19:38
да разбирам ли, че намираш нередно да наричам онез, които се извъртат и предават в името на оцеляването "курви"?
Или го намираш неправилно?:)
цитирай
52. ran - Хич ме няма в пазаренето :)))
06.08.2012 14:42
Някак не виждам смисъла, та ми се налага след това да се извивам. Продавайки се на пазара на труда, често отказвам по-щедри предложения, щото всяка курва си има граница :), когато може да си го позволи. Разбира се, после приемам и животоспасяващи.
Едно време земята е била безплатна, докато "овцете не изяли хората". И така тръгнало - търговците създават контрол върху нещо, за да го продават. Така стоките стават все повече и това се нарича прогрес?! На човечеството?! Заради препродажба на ресурси, дали пряко или овеществени в промишлени стоки?!
Ето затова идват кучките :)))
Сократ ли бе казал, че зад всеки успял философ стои по една преуспяла кучка?:) Май обърках мъдреца, епохата и сентенцията? Както и да е!
Виждам Тит в целия й блясък - възвишено, въпреки латинския :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2763462
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930