Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2012 22:56 - Белотът е коварна игра /Refresh/
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16314 Коментари: 38 Гласове:
40

Последна промяна: 18.11.2012 00:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този постинг е от миналата година. Покрай разправиите около един злощастен опит да се възвеличи Левски чрез Азис...

      Прекомерното висене в блог.бг е опасно за вашето здраве!    Такова на Първа пък, си е силно рисково.    Чудя се, какво поражда нетърпимостта – прекаленото честолюбие или комплексите?    Па се почеша под забрадаката и си викам – „Я бягай да копаш, че компа нема а ти обърне градината – к,во ще береш есенес?”
   Голямо триене падна нощес, за туй се чудя.    Сигурно е непонятно, но забавление някакво…    Не, бе! И на мен ми е идело да му извия врата на Алексалекс. Хеле като почне да вика, че съм бедна, щото ме мързи. АЗ – моля ви се!    Не , той не вика , че аз съм мързелива, а само - че бедните са мързеливи. И понеже съм бедна и мизерствам ропотно, приемам, че ме смята за мързелива, ма аз не съм, пък! Оф, обърках се и влязох в люцерната!    Как да не му извие врата човек! И на левичари обижда – тъй не му схванах теорията за либералната икономика. Щото нощес го изтриха. Той пак ще пише, де! И пак ще боде – който му се връзва!   И Вмир е за бой, знаете, няма да ви казвам защо – четете назад!   Него още не са го изтрили…   Аз лично за Алекс съм протестирала.   Пак протестирам!   И за Вмир бих протестирала, ако и да ме презира!   Щото всеки има право на мнение, и ако някой се чувства обиден – има си блог, да се защити!   Вярно е, че Алекс е пиперлия, но която мома не иска да я щипят, да не се хваща на хорото! /това мой го крада от бббб, а той няма блог и не може да се защити , да ме прощава!/   Търпимостта към чуждото мнение е първото, което човек учи в блога.   Второто, което разбира по-късно е, че най-интересното и ценно не е на Първа.   И за това е важно да има блог. Като анонимен не би могъл да следи онази, подводната златна вода и да плува в нея!      Ние, на село, дълбоки води нямаме. И развлечения, кой знае какви също. Вечер си гроги и лягаш с кокошките, като се стъмни. Само хашлаците се събират в хоремага да пият и играят карти. Шум и данадания до Минкината къща в горната маала, ама селото спи – хората са уморени и не им обръщат внимание. Ако там не продаваха и хляба, хич никой морен селянин не би се сблъскал с тях – ама друг магазин няма, та…      Белот отдавна не съм играла, да ви кажа!    Хубави спомени имам от тази игра. В института ни имаше двама картоиграчи от класа. Рядко играеха заедно, обикновено си мереха силите един срещу друг. Асен беше по-добрия, по-високия и определено по-красивия! Тъмнокос, със зелени очи – мъж мечта! Имаше страхотен мотор – спечелен на покер от сина на един прочут партиен Първенец. Играли, татювото си заложил и ключовете от мотора и загубил. През нощта охраната прибрала мотора естествено. Асен се записал за среща при бащата. Чакал, чакал, след месец оня го приел. С „Какво искаш?”го посрешнал. „Дойдох да ти кажа, че сина ти не може да играе покер!”- рекъл Асен и му хвърлил ключовете.    На другата заран моторът бил пред къщата на Асенови. Такава беше легендата…    Една вечер Жоро Хамса идва в стаята и пита играят ли ми се карти. Ма що -  не! Дадено. Качваме се три етажа по-нагоре в тяхната стая и насреща ми -Асен.                           Няма вече луди да играят покер с него, на аверите им писнало да губят на бридж и Сенси си търси партньори  из общежитията. „Какво играеш?” – ме пита. „Белот” – сконфузвам се аз. „Сядай!” – маха примирено с ръка. Бихме ги с 27 на нула, до колкото помня А аз се пръсках от гордост по шевовете!    След два дни в друго каре ме свалиха бързо на земята…    Разпределиха го във Варненско.    След време, когато случайно се видяхме с Хамса, стана дума за Асен и с тъга научих, че се е пропил.
  
А най-щастливият играч на белот, който познавам е Васко!
 Васко играе на компа – оф лайн. С включен F8 – с открити карти. Стигнал е до 563 на 175 игри за него!     И вярва, че е велик играч…  



Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Добра е водата -
13.06.2012 23:02
права си, плуваш и дишаш в ритъм :)
цитирай
2. анонимен - много тъжен постинг((
13.06.2012 23:10
причините за нетърпимостта са многопластови и свързани една с друга.
няма да правя анализ, че много пишманпсихолози се навъдиха напоследък)
страшно е, когато се самозаблуждаваш, че си велик, а въщност си дребна мравчица от мравуняка на живота.)
цитирай
3. mt46 - И в живота
13.06.2012 23:10
има лаещи и хапещи кучета...
цитирай
4. анонимен - БП
13.06.2012 23:12
Не го прочетох. Тоя пембян цвят отгоре е отвратителен и не се чете.;(;(
цитирай
5. tit - главно - под вода!:))
13.06.2012 23:13
sestra написа:
права си, плуваш и дишаш в ритъм :)
цитирай
6. tit - Хищник, това е екрю и ми е любимия цвят!:))
13.06.2012 23:15
анонимен написа:
Не го прочетох. Тоя пембян цвят отгоре е отвратителен и не се чете.;(;(

но като си рекъл...
цитирай
7. tit - Това беше една от идеите, Ан.
13.06.2012 23:20
анонимен написа:
причините за нетърпимостта са многопластови и свързани една с друга. няма да правя анализ, че много пишманпсихолози се навъдиха напоследък) страшно е, когато се самозаблуждаваш, че си велик, а въщност си дребна мравчица от мравуняка на живота.)

От всичките ми герои най ме е яд за Асен...
цитирай
8. анонимен - Да бе, екрю
13.06.2012 23:21
Екрюто си е по слонокостово, не като китайски гащи.:P
Върни си му цвета, беше по-хубаво
цитирай
9. tit - ...и звезди!:)
13.06.2012 23:22
mt46 написа:
И в живота
има лаещи и хапещи кучета...

цитирай
10. tit - Ни съ трайш, шъ знайш!:):):)))
13.06.2012 23:24
анонимен написа:
Да бе, екрю
Екрюто си е по слонокостово, не като китайски гащи.:P Върни си му цвета, беше по-хубаво
цитирай
11. blackpredator - Много
13.06.2012 23:41
еротичен спомен на Дама Тита.
Я разкажи и за пасианса след белота...;P

И аз тъй играя бридж с открити карти срещу компа.
Добър съм...:)))
цитирай
12. tit - blackpredator,
13.06.2012 23:54
Личният живот за това е личен, защото е личен!:)

Впрочем, Асен си остана блян и сигурно ми личи, но не това е главното в спомена ми за него.:)

"И аз тъй играя бридж с открити карти срещу компа. Добър съм...:)))" - ти да не мислиш, че съм си измислила резултата?!:)))
От този белот до Дуум намколко си пътят не е дълъг. Аз си останах на белота, обаче...
Играта живот е по-увлекателна!:)
цитирай
13. blackpredator - Естествено
14.06.2012 00:09
Знаеш, че се шегувам.
Аз също имам спомени. И минали и скорошни.
Еднакво скъпи...

Ама не мисля. Точно тъй си играя от години. Но досега не съм се сетил, да проверя има ли история, за да показва колко съм добър:)
Вярно, увлекателна е, даже понякога да си валат...;))
цитирай
14. oara - Думам ти дъще, сещай се снахо)))))
14.06.2012 00:44
Какво искаш да кажеш с този пост - че ще оглавиш като Жанчето от Арк всенародни вълнения в името на завръщането катанско ли?
цитирай
15. felix1 - Скъпа тит,
14.06.2012 01:02
при цялото ми уважение, дълбоко грешиш във воплите си за изтрития блог на катана. В историята на сайта няма по отблъскващо и подло създание. Цяла нощ мога да ти гонворя за низостите на това недоразумение, най-малката от които е публикуването на лични снимки. За да не си променям мнението за теб, не тъжи за изтриването на този мерзавец.
цитирай
16. tit - oara,
14.06.2012 01:04
аз съм темпераментна жена, но по отношение на играта Белот!:)))

По отношетние на кризите винаги съм предпочитала благоразумието и спокойствието.
Впрочем, не си въобразявам, че Алекс прописа отново в този сайт поради моите постинги по въпроса...
Блогът му така и не бе възстановен.:(
Алекс на трета /в момента/ е прям и открит човек, ако и да не ни съвпадат разбиранията. Но има мяра в самочувствието си. Заради това бих воювала за него.
Страхувам се, че в настоящата ситуация нямам подобни усещания, поради което ще се въздържа!:)

Отново ще повторя коменатара си при Рустам :
Отношението ми към изтриването на блогове е принципно. Не виждам никаква причина за радост от подобни мерки, каквито и да са чувствата ми към съответния блогър.
Всеки изгубен блог е загуба за сайта.
Не Катана е неприятен, неприятна е катанщината...
/имайте предвид значението на думата катана, моля!/
цитирай
17. tit - не тъжа, Феликс,
14.06.2012 01:07
felix1 написа:
при цялото ми уважение, дълбоко грешиш във воплите си за изтрития блог на катана. В историята на сайта няма по отблъскващо и подло създание. Цяла нощ мога да ти гонворя за низостите на това недоразумение, най-малката от които е публикуването на лични снимки. За да не си променям мнението за теб, не тъжи за изтриването на този мерзавец.

не виждам причини да се радвам, просто...
Лека нощ!:)
цитирай
18. boristodorov56 - Споделям мнението ти за триенето на блогове.
14.06.2012 10:21
Погледнато от друга гледна точка (моята си) Катана беше прав,
макар да не одобрявам воденето на лични и доста смешните войни в които леем виртуална кръв в блог.бг.
Като първите глупаци и примати си забиваме с удоволствие ножове в гръб, защото не ни допада нечие мнение или кисел коментар.
Накатанисали сме се до гуша в сандокани с по два ножа!
цитирай
19. felix1 - Ето за какъв става въпрос.
14.06.2012 11:58
16. kamosutrov - Привет, Валче!
10:47 Както винаги става, слуховете за моята блогова смърт се оказаха преувеличени. Тук съм си и не съм окачил катаната на стената. Което трябва да е ясно на всички от сектата на тролите.цитирай


Защо не бъде изтрит и този блог?
Защо Йотова, при която е публикуван, няма бан?

Г-н Тодооров, какво ще кажете за вашия личен приятел?
цитирай
20. alexalexalex - хъм :)))
14.06.2012 12:06
и идея нямам, че съм обидил някого, защото не съм го искал де :)))


относно триенето на блогове - тъпо е, да ме прощавате, тъпо като гъска, а - както е ясно - само Петър Димитров е по-тъп.
и не за друго, а защото е смешно - животът извън интернет е доста по-забавен, честна дума. опитайте.

п.с. Титке, специално за теб ще напиша през уикенда (ама в неделя по-вероятно) специален постинг, дето да обясня либералните си идеи за икономиката :)))
цитирай
21. boristodorov56 - 19. felix1
14.06.2012 12:43
Моя личен приятел има също толкова право като теб да се регистрира, колкото пъти си иска.

Абе, вие за какви се вземате - който и да си ти, а ти си някой от блога с най-малко втора регистрация.
Откъде-накъде ще решавате кой трябва да има бан или да бъде изтрит блога му?
Не ви харесва Катана - не му обръщайте внимание!
Защо му отдавате такова значение, ако е никой?
Ами опитайте са да му опонирате, да го оборите, да го притиснете! Да, ама не ви стигат силиците и не можете - затова злорадствате като махленски клюкарки.

Значи ти можеш да се изживяваш като хамелион с калкото си щеш регистрации, а той не -
това май е съвсем олигофренично, колкото и да ми се ще да бъда любезен.
цитирай
22. ran - Всяка игра е равновесие :)
14.06.2012 12:47
между желания и възможности. И двете, сковани в ограниченията на правила, измислени от създателя. (докато съм под влияние на palisandar :)) Човешките игри, необявените като такива, наричат правилата - интереси, а равновесието - справедливост.
И в блоговите войни, и в белота се съизмерват желания и възможности. Който иска, се учи да разбира себе си, постигайки вътрешна справедливост :)). Другите - остават завинаги при интересите си, без да разбират правилата. :)))

Я, колко е тиху в блога, чак в люцерната улезнах :))))))
цитирай
23. felix1 - Г-н Тодоров,
14.06.2012 12:58
олигофренична е вашата защита на изтрития катана. Първо, не става дума за броя на регистрациите на катана, а за съдържанието им - ще преброите ли долните мръсни постинги, с които той нападеше хората, защо не влезеш в профил камосутров и не прочетеш сам? Второ, зададох при Рустам въпроса като той е ваш лидер и идиолог, защо не го последвате, ами стърчите тук в тоя гаден сайт, и вие редовно се изказвате срецу неговата политика. Трето, вие твърдите, че той сам е напуснал и това е най-идиотското нещо което съчм чел - защо тогава обявява, че ще продължи с мръсотиите си под други форми? Четвърто, всяко обръщане на вниманието към тоя герой според вас е глупаво - с изтриванто му се видя, че е ненужен, излишен и вреден, и продължава да вреди - с донос на някои от неговите е сложен бан на рустам преди малко.
Пето, само в последните си 3 клонинга /кошмар, боздуганпехливански и бан/ тоя написа 5 постинга директно срещу съблогери, естествено изтрити.
Хайде да не пишете повече глупости за тоя ....щях да напиша нещо мръсно.
цитирай
24. ran - другарю felix The First,
14.06.2012 13:23
felix1 написа:
при цялото ми уважение, дълбоко грешиш във воплите си за изтрития блог на катана. В историята на сайта няма по отблъскващо и подло създание. Цяла нощ мога да ти гонворя за низостите на това недоразумение, най-малката от които е публикуването на лични снимки. За да не си променям мнението за теб, не тъжи за изтриването на този мерзавец.


нещастен ли сте?
мислите ли, че някой се интересува от мнението ви за него?
Още един призив от вас за триене на нечий блог ще ми достави злорадо удоволствие - лично ще напиша донос да бъдете изтрит.
цитирай
25. felix1 - другарю стачкуващ, ран, а мигар ...
14.06.2012 14:05
другарю стачкуващ, ран,а мигар някой се интересуа от твоето мнение? Не призовавам да бъде изтрит ничий блог, а обяснявам на колегата Тодоров защо не е нормално да се защитава явлението катанщина - агресивни нападки срещу съблогери, присъстващи в цитирания блог.
И за теб важи въпроса какво точно правиш в сайтгт, където вашия вожд и учител е излишен и служи за карикатура?
цитирай
26. ko642 - Кукли и парцалки - детската град...
14.06.2012 16:35
Кукли и парцалки - детската градина, след христовта възраст.
Поздрави!
цитирай
27. tit - Таман тъй!:))
14.06.2012 18:33
boristodorov56 написа:

Накатанисали сме се до гуша в сандокани с по два ножа!

Целта не оправдава средствата, Борка!
Т.е. - оправдава ги тогава и само тогава, когато целта е свободата на Родината! /Макиавели/
Не съм общувала много с блогера Катана, не познавам и човека Сава...
Постингът на Рустам ме присети за оново, което чувствах и писах по времето на скандала със стиха на Чудовището и последвалото изтриване на блога на Алекс.
Мисля, впрочем, че тогава повечето активни блогъри се държаха по-достойно. Горе долу по това време започна истерията с нечестното гласуване, набирането на прочити с програма и прочее хитрости, недостойни за уважаващ себе си човек.
Аз съм сигурна, че потребителят Катана ще намери начин да се споразумее с управата на сайта. Понеже съм останала с впечатление, че е ителигентен човек, макар да е ужасен събеседник ...понякога...и определено - лош политик!:)

Пак ще река, обаче - БАНът на Катана е по малко БАН и за всеки от нас.
цитирай
28. tit - Не става само с триене , Феликс!:)))
14.06.2012 18:41
Тръябва и акъл!:)
Един постинг по-назад писах /впрочем, то тва е ицелия постинг/, че за да си трол се иска повече от това - да си груб простак.
Понеже направих много глупава и безотговорна грешка в есин от коментарите си, после правих търсене в гугъла, което ме доведе до едно интервю с истински трол. Много истински - който се интересува , да го прочете.
Та:
Онзи, който троли, залага на това, че ще се вържеш!

Питай Рустам, той ще бъде по-обстоен, когато се върне от риболов!:):):)
Истински...
цитирай
29. tit - Здравей, Алекс на трета!:))
14.06.2012 18:51
alexalexalex написа:
Титке, специално за теб ще напиша през уикенда (ама в неделя по-вероятно) специален постинг, дето да обясня либералните си идеи за икономиката :)))

Има а са фръцкам!:):):))

Но - подготвена!:)
цитирай
30. tit - ran,
14.06.2012 18:58
люцерната е за косене вече, че и обръщане ще иска - мани, мани!:))

Знаеш ли - изобщо е тихо тук. Откакто взех да влизам активно напоследък, трудно се намират приятни форуми, с много коментиращи...
Не знам дали причината е в многото блогове с копирана информация /БП ги нарече някак по-кратко, ма не ми се търси сега/ или поради осезаемото отсъствие на доста колоритни блогъри, наложили БАН на блог.бг!:)
цитирай
31. tit - Блогът е играчка за пораснали деца!:)
14.06.2012 19:01
ko642 написа:
Кукли и парцалки - детската градина, след христовта възраст.
Поздрави!

Здравей, Коб!:)))
цитирай
32. tit - Щрак,
14.06.2012 23:08
ти сложи поантата!:)):)

/може да съм в грешка, но Рустам ще ме поправи...пак!:))/
цитирай
33. imbe - REFRESH
15.06.2012 18:33
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
34. veselinvalev - tit
17.06.2012 09:33
Ако не ти трябва изсушена люцерна за зимъска, пускай по често магаретата на blog.bg в нея. Те хем ще ти свършат работа и ще изглежда като да е косено, хем ще надуят тулуми. Оставяй им само по една-две кофи с вода, че в таз жега да не патландясат.
Проследих и безкозовата игра в коментарите с няколкото и задължителни тънкажа от двете страни.
Хайде чао и до скоро. Пък сега ще отида да позяпам някое друго каре, където има повече икономика и по малко либералничене в анонсите.
Кибик
цитирай
35. tit - veselinvalev - ба!:))
17.06.2012 11:47
Ти знайш ли - де е Бирая, па де е Осъма!:):):))
Това да не ти е равното Тракийско поле!
Има два-три планински извора, ако щат - да ги намерят и да пият...

Какво му е лошото на свободния анонс?:)
цитирай
36. veselinvalev - tit
17.06.2012 14:37
tit написа:
Ти знайш ли - де е Бирая, па де е Осъма!:):):))
Това да не ти е равното Тракийско поле!
Има два-три планински извора, ако щат - да ги намерят и да пият...

Какво му е лошото на свободния анонс?:)


То ако ливадето е близо до Тунджа и аз пущам хайваните боща из люцерната, пък те нека сами да си берат гайлето откъм ожаднялост:))))
А пък в свободния анонс нищо лошо не найдвам. Само като го избие на свободия и алтаво либералничене, го затягам с консервативна скептицизма спроти всичкокозовността му. :))))
цитирай
37. tit - veselinvalev,
17.06.2012 14:53
те за тва си обичам най безкозовото безкачване!:):))
Рискът е голям, но е пир за интелекта.
Когато имаш козове, де!:):):)
па и да нямаш...
цитирай
38. анонимен - белот
30.06.2012 22:07
Каня те да играем като партове във сайта
www.fortegames.com
да те запаля на тази игра.
там със с ника toivo пиши ми на личен(съобщения) и ще се договорим за определен час,за да поиграем.
Благодаря предварително!
Ще те чакам!
Поздрави ,
toivo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764914
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930