Постинг
04.10.2011 10:15 -
На Веселин Вълев
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9430 Коментари: 33 Гласове:
Последна промяна: 04.10.2011 10:40
Прочетен: 9430 Коментари: 33 Гласове:
43
Последна промяна: 04.10.2011 10:40
Всъщност, Весо, причината е доста по-дълбока и никой не иска да я захване!
И на мен не ми се пише вече!
Циганският въпрос е на практика "черешката" на безпътицата в обществото ни.
Ако прехвърлиш всичко казано и изписано напоследък, без да си част от онази, базалтовата прослойка от обществото, ще останеш с впечатление, че в България българите работят неуморно, живеят прилично и спокойно очакват утрешния ден!
И едни неуки и мързеливи лумпени с определено етническо самосъзнание им очернят дните и изяждат данъчните постъпления в държавата!
Тия, същите, са използвани от необяснимо как пръкнала се политическа прослойка, за да държи властта! Циганите гласуват за тях, за да може политиците после да им дават социални помощи от данъците на покорно работещите и творящи българи!:))
Не се смей - така изглежда отстрани!
Циганският въпрос няма да бъде решен, докато няма предпоставки българите да живеят и работят нормално в нашата Родина!
Проблемът, Весо, е етнически, мамамустара, защото на дневен ред е омразата и ненавистта на бедните, поставени в безизходица българи срещу поставените в същата безизходица цигани!
Конфликтът е на база това, че първите смятат държавата за своя и изискват, по тази причина, тя да се погрижи за тях! На вторите не им пука, чия е държавата, стига да се грижи за тях! И тя се грижи - за циганите!
Понеже на тези, които държат лостовете на тази държава така им изнася.
Докато бедните българи се млатят с бедните цигани нищо не застрашава поставените им върху тези лостове ръце!
И на мен не ми се пише вече!
Циганският въпрос е на практика "черешката" на безпътицата в обществото ни.
Ако прехвърлиш всичко казано и изписано напоследък, без да си част от онази, базалтовата прослойка от обществото, ще останеш с впечатление, че в България българите работят неуморно, живеят прилично и спокойно очакват утрешния ден!
И едни неуки и мързеливи лумпени с определено етническо самосъзнание им очернят дните и изяждат данъчните постъпления в държавата!
Тия, същите, са използвани от необяснимо как пръкнала се политическа прослойка, за да държи властта! Циганите гласуват за тях, за да може политиците после да им дават социални помощи от данъците на покорно работещите и творящи българи!:))
Не се смей - така изглежда отстрани!
Циганският въпрос няма да бъде решен, докато няма предпоставки българите да живеят и работят нормално в нашата Родина!
Проблемът, Весо, е етнически, мамамустара, защото на дневен ред е омразата и ненавистта на бедните, поставени в безизходица българи срещу поставените в същата безизходица цигани!
Конфликтът е на база това, че първите смятат държавата за своя и изискват, по тази причина, тя да се погрижи за тях! На вторите не им пука, чия е държавата, стига да се грижи за тях! И тя се грижи - за циганите!
Понеже на тези, които държат лостовете на тази държава така им изнася.
Докато бедните българи се млатят с бедните цигани нищо не застрашава поставените им върху тези лостове ръце!
Древните технологии и Познание на предци...
Против кои е създадена мрежовата система...
Къде Ахмед Доган излива нашите десетки м...
Против кои е създадена мрежовата система...
Къде Ахмед Доган излива нашите десетки м...
проблемите не са етнически, а политически, социални, човешки - проблеми, трупани години наред... Никой не се зае да изчисти Авгиевите обори... :))
цитирайmt46 написа:
проблемите не са етнически, а политически, социални, човешки - проблеми, трупани години наред... Никой не се зае да изчисти Авгиевите обори... :))
Следващото десетилетие - с моркова "така казаха от Европа!"!
Това десетилетие ще е на "ромскат интеграция", не си ли чул?!
На кърлежите им се иска да има само цигани и на някой българи не им изнася!
Все още - само на някой!
Повечето не са се усетили още...
И тук ще го напиша отново: абсолютно си права, tit. Анализът ти е блестящ!
цитирайveselinvalev написа:
И тук ще го напиша отново, tit: абсолютно си права. Анализът ти е блестящ!
5.
ran -
много точно казано, tit!
04.10.2011 11:08
04.10.2011 11:08
конкретния конфликт е етнически, но проблемите зад него са ... всякакви
Обаче, като политически догматик, искам да допълня :)))
Един от лостовете на икономическа политика, създаваща бедност и безизходност, е етническата политика, непрекъснато отлагаща осъзнаването ни като общност.
Затова
Картаген трябва да бъде разрушен!
цитирайОбаче, като политически догматик, искам да допълня :)))
Един от лостовете на икономическа политика, създаваща бедност и безизходност, е етническата политика, непрекъснато отлагаща осъзнаването ни като общност.
Затова
Картаген трябва да бъде разрушен!
нямам възможност да следя новите филми, та по тази причина не съм ти писала скоро колко много смятам за необходимо КАРТАГЕН ДА БЪДЕ РАЗРУШЕН!:)
цитирайtit написа:
Не обичам да стоя права!:)
veselinvalev написа:
И тук ще го напиша отново, tit: абсолютно си права. Анализът ти е блестящ!
Не обичам да стоя права!:)
Тя правотата не е въпрос на стоене, а на мислене. И ти го имаш мисленето. С най-голямата му прецизност, аналитичност и артистизъм на изказа. Поздрави и възхищения!
Ако политическата система функционираше нормално - проблем нямаше да съществува.
Щом системата не функционира - без значение от личностите които дърпат лостовете - значи проблема е във системата.
Т.е. проблемите:
- икономически,
- етнически и т.н. са функция на системата.
Функционирането на демокрацията и на държавата не се гарантират от личните мераци, желания, действия и бездействия на определени личности и обкръжението им, а от системата на взаимодействие, взаимен контрол и субординация на законодателна, изпълнителна и съдебната власт в системата на държавното управление.
Отделните личности попаднали по силата на нашето желание или нежелание могат само да се възползват от съзнателно създадените празноти и неуредици позволяващи да се правят на цезари под звуците на музиката от гангстерски филм, без да има лост, който да пусне водата, която да ги отнесе в канализацията.
цитирайЩом системата не функционира - без значение от личностите които дърпат лостовете - значи проблема е във системата.
Т.е. проблемите:
- икономически,
- етнически и т.н. са функция на системата.
Функционирането на демокрацията и на държавата не се гарантират от личните мераци, желания, действия и бездействия на определени личности и обкръжението им, а от системата на взаимодействие, взаимен контрол и субординация на законодателна, изпълнителна и съдебната власт в системата на държавното управление.
Отделните личности попаднали по силата на нашето желание или нежелание могат само да се възползват от съзнателно създадените празноти и неуредици позволяващи да се правят на цезари под звуците на музиката от гангстерски филм, без да има лост, който да пусне водата, която да ги отнесе в канализацията.
проблемът е всеобщ!
Посочи ми една държава, в която интеграцията на циганите да е протекла успешно. Няма такава държава! Нито пък дори минимално приобщаване от тяхна страна има. Заради тях няма.
цитирайПосочи ми една държава, в която интеграцията на циганите да е протекла успешно. Няма такава държава! Нито пък дори минимално приобщаване от тяхна страна има. Заради тях няма.
Страшното е, че политиците даже не признават съществуването на проблем, какво остава за решаването му:((
цитирайПрава си и точно казваш. Постоянно ни делят на групи и прослойки, които си пречат, а "ние-то" е една видите ли постоянно съсипвана хубост. Ами като е от хубост и допустимо съвършенство тоя народ, защо не се чувства добре, да попитам и аз?...такъв, какъвто е, добавих...
цитирайsestra написа:
Права си и точно казваш. Постоянно ни делят на групи и прослойки, които си пречат, а "ние-то" е една видите ли постоянно съсипвана хубост. Ами като е от хубост и допустимо съвършенство тоя народ, защо не се чувства добре, да попитам и аз?
Конфликтът е на база това, че първите смятат държавата за своя и изискват, по тази причина, тя да се погрижи за тях! На вторите не им пука, чия е държавата, стига да се грижи за тях! И тя се грижи - за циганите!
цитирайМай трябва як удар през ръчичките върху лостовете. Така, че да захрущят пръстчетата. От българи и цигани. Едновременно.....
цитирайв крайна сметка дявола е в подробностите!:)
Щото законите ни се синхронизират /уж/ с европейските, но правилниците си ги пишат онези, които са във властта!
За да останат там завинаги!
И този порочен кръг може да бъде разкъсан само с необичайни действия!
цитирайЩото законите ни се синхронизират /уж/ с европейските, но правилниците си ги пишат онези, които са във властта!
За да останат там завинаги!
И този порочен кръг може да бъде разкъсан само с необичайни действия!
ти вярваш ли, че като изгоним циганите в Индия, примерно, ще заживеем добре?
Аз - не!
Съжалявам...
цитирайАз - не!
Съжалявам...
diso написа:
Страшното е, че политиците даже не признават съществуването на проблем, какво остава за решаването му:((
писна ми да очакват от мен да се справям със всичко в живота сама, да не досаждам на никого, да си плащам данъците; ако нещо ми се случи - да съм се била застраховала и да плащам за частен преглед, ако не искам детет ми две седмици да се превива от болки в стомаха!
/бясна съм, да ти кажа!/
и ако имам неблагоразумието да се оплаквам или протестирам - бух с презрението си по главата - "Бедна си, защото си тъпа, мързелива и нямаш въображиние!"
А, и "Не си борбена!"
Аз ли не съм борбена?
Ние ли не сме борбени?
Ние сме базалта, бе ,чоджум!
Знаеш ли какво е базалт - той е сив, и твърд и един такъв - търпи на всичко, със столетия! Но е магмена скала! При огромно натоварване на голяма дълбочина след достатъчно време - става страшно!
Справка - Кракатау!
цитирай/бясна съм, да ти кажа!/
и ако имам неблагоразумието да се оплаквам или протестирам - бух с презрението си по главата - "Бедна си, защото си тъпа, мързелива и нямаш въображиние!"
А, и "Не си борбена!"
Аз ли не съм борбена?
Ние ли не сме борбени?
Ние сме базалта, бе ,чоджум!
Знаеш ли какво е базалт - той е сив, и твърд и един такъв - търпи на всичко, със столетия! Но е магмена скала! При огромно натоварване на голяма дълбочина след достатъчно време - става страшно!
Справка - Кракатау!
и понеже пуснах вече отговора на сестра, а забравих -
хората на върха съзнателно ни разделят, да! Създавали условия!
какви условия - да забогатяват единици с някакъмв дребен бизнес, осигуравойкои хляб /но не повече/ на още десетина покрай тях!
Аз не съм срещу дребния бизнес, разбира се! Той създава икономическия гръбнак на всяко общество!
Но не всеки човек може да прави това...много ме дразни рекламата на една популярна банка - "Ние сме за хората , които не искат да работят за заплата, а за себе си!"
А онези, които искат да работят за заплата?
За двадесет и пет години новоизлюпената ни буржоазия има достатъчно въображение да забогате в пъти, но нямА въображение да организира производства, които да ангажират големи групи от българи, чието ниво на способности стига до възможността да полагат еднообразен труд!
Производство, участието им в което би им осигурило доходи такива, че да живеят нормално и със заплатите си да ангажират други хора за услуги, които не са им по възможностите!
Не знам да колко е вярно, но един мой съименник в САЩ е успял да нарожи нещо подобно, има един язовир мисля...
Но това е края на Рецесията, а ние сме едва в началото!
цитирайхората на върха съзнателно ни разделят, да! Създавали условия!
какви условия - да забогатяват единици с някакъмв дребен бизнес, осигуравойкои хляб /но не повече/ на още десетина покрай тях!
Аз не съм срещу дребния бизнес, разбира се! Той създава икономическия гръбнак на всяко общество!
Но не всеки човек може да прави това...много ме дразни рекламата на една популярна банка - "Ние сме за хората , които не искат да работят за заплата, а за себе си!"
А онези, които искат да работят за заплата?
За двадесет и пет години новоизлюпената ни буржоазия има достатъчно въображение да забогате в пъти, но нямА въображение да организира производства, които да ангажират големи групи от българи, чието ниво на способности стига до възможността да полагат еднообразен труд!
Производство, участието им в което би им осигурило доходи такива, че да живеят нормално и със заплатите си да ангажират други хора за услуги, които не са им по възможностите!
Не знам да колко е вярно, но един мой съименник в САЩ е успял да нарожи нещо подобно, има един язовир мисля...
Но това е края на Рецесията, а ние сме едва в началото!
tit написа:
писна ми да очакват от мен да се справям със всичко в живота сама, да не досаждам на никого, да си плащам данъците; ако нещо ми се случи - да съм се била застраховала и да плащам за частен преглед, ако не искам детет ми две седмици да се превива от болки в стомаха!
/бясна съм, да ти кажа!/
и ако имам неблагоразумието да се оплаквам или протестирам - бух с презрението си по главата - "Бедна си, защото си тъпа, мързелива и нямаш въображиние!"
А, и "Не си борбена!"
Аз ли не съм борбена?
Ние ли не сме борбени?
Ние сме базалта, бе ,чоджум!
Знаеш ли какво е базалт - той е сив, и твърд и един такъв - търпи на всичко, със столетия! Но е магмена скала! При огромно натоварване на голяма дълбочина след достатъчно време - става страшно!
Справка - Кракатау!
/бясна съм, да ти кажа!/
и ако имам неблагоразумието да се оплаквам или протестирам - бух с презрението си по главата - "Бедна си, защото си тъпа, мързелива и нямаш въображиние!"
А, и "Не си борбена!"
Аз ли не съм борбена?
Ние ли не сме борбени?
Ние сме базалта, бе ,чоджум!
Знаеш ли какво е базалт - той е сив, и твърд и един такъв - търпи на всичко, със столетия! Но е магмена скала! При огромно натоварване на голяма дълбочина след достатъчно време - става страшно!
Справка - Кракатау!
Така ще е.
21.
анонимен -
до БорисТодоров 46
04.10.2011 21:19
04.10.2011 21:19
Уважаеми господине, заявявате че проблем е системата. Не разбирам, демократичната система ли е проблемът? Според мен проблемът е много лесно решим. Спазване на законите такива, каквито са. Кой отговаря за тяхното спазване? Полиция,следствие, съд! Има ли ги в България след реформите? Няма ги! Защо? Защото полицията и следствието не са реформирани. Полицаите са същите милиционери или в най-добрият случай техни деца и внуци , поне що се отнася до ръководният кадър. Както техните бащи криеха престъпленията и кражбите на комунягите, така днешните крият същите крадци и мошеници, преименували се на демократи, станали богаташи,същите простаци , но с големи амбиции като на истински бизнесмени. Да виждаш в България истинско производство, търговия или услуги? Няма ги, защото липсва справедливостта, която очакваме вече 60 и повече години. Днес ни управлява най-долното съсловие на комунистическата номенклатура - милиционерите- хора безрезервно верни на БКП-справка вожда на Герб, охранителната система Ипон. Чакайте справедливост на другия свят, ако стоите със скръстени ръце и свити от страх сърца. Долу милиционерската пасмина и напред в името на България. Циганите са проблемни за държавата точно толкова , колкото и бедният български етнос.
цитирайСъгласен съм с теб, но смяташ ли, че дори да се премахнат всички посочените от теб индивиди(напълно справедливо), убеден ли си, нещата ще се оправят(абсолютно невъзможно)?
Не искам да полемизираме - казвам, че трябва да се промени системата на държавното управление(не става дума за демокрация или не), в която трите власти наистина да са независими една от друга и да си бъдат взаимен коректив, и е без значение персонификацията на държавническите постове, защото няма да могат да нарушават законите безнаказано и своеволно.
За съжаление обществото не е още дозряло да проумее какво всъщност е това и как да принуди политиците( нямат мотивация за промяната, която е в ущърб на користите им) да го осъществят.
Проблемите на държавата не се променят, а само се задълбочават, като ги оцветяваме етнически.
цитирайНе искам да полемизираме - казвам, че трябва да се промени системата на държавното управление(не става дума за демокрация или не), в която трите власти наистина да са независими една от друга и да си бъдат взаимен коректив, и е без значение персонификацията на държавническите постове, защото няма да могат да нарушават законите безнаказано и своеволно.
За съжаление обществото не е още дозряло да проумее какво всъщност е това и как да принуди политиците( нямат мотивация за промяната, която е в ущърб на користите им) да го осъществят.
Проблемите на държавата не се променят, а само се задълбочават, като ги оцветяваме етнически.
Няма полезен ход с циганския проблем от българска страна. Единствения шанс да остане България българска, е циганите да решат да живеят по друг начин. Но и да решат, системата е толкова инерционна и и сме толкова под санитарния минимум, че връщане назад няма. Примерно - да решат от утре да се образоват. Колко години ще им трябват на целокупното циганско население? Повече от 7-8 . Е, тъкмо ще станат през това време 2 млн. И кой ще е луд да седи тук в такава цигания? Според демографи единия милион лемингите са го стигнали през 1999. На 20 години удвояват популацията си. 2020 - 2млн....2040 - 4 млн...Според ЦРУ сега сме 7 млн, а 2050 - 4,5 млн. Значи даже турците ще са избягали! Ето как ще се оттървем от тях. Сценарий - "Умно село" . Там се внасяха напас след напаст, за да изтреби предишната, но все една оставаше. И накрая Картаген беше разрушен. Ако не съм прав, и все още мърдаме след 10 години - ще черпя наред :))) Поздрави!
цитирайА, забравих да ви кажа съотношението на етносите при малките деца - на едно българче се падат 2 турчета и 4 циганета. Дори и сега в провинциалните малки градчета и селата 50% от учениците са (не са)....
цитирайзначи в крайна сметка властниците ще постигнат мечтата си да управляват цигани!:))
Нали в Китай управляващата династия са били некитайци /манджурци, май, не съм сигурна как се пише/?
Но страната е била на името на основния етнос.
При нас ще е обратно - страната ще е наречена на името на управляващите! Ако циганите не ги оглозгат преди това!
цитирайНали в Китай управляващата династия са били некитайци /манджурци, май, не съм сигурна как се пише/?
Но страната е била на името на основния етнос.
При нас ще е обратно - страната ще е наречена на името на управляващите! Ако циганите не ги оглозгат преди това!
къде съм казал, че трябва да ги гоним в Индия или където и да било другаде???
Съжалявам, че погрешно си ме разбрала!
цитирайСъжалявам, че погрешно си ме разбрала!
henzelski написа:
къде съм казал, че трябва да ги гоним в Индия или където и да било другаде???
Съжалявам, че погрешно си ме разбрала!
Съжалявам, че погрешно си ме разбрала!
Аз казвам, че обществото ни е болно! Имунната му система е унищожена. Циганският въпрос идва като усложнение! Да, никъде не са интегрирани, но и никъде другаде това не е такъв проблем, като у нас!:)
народът ни има една приказка: "Чуждата кокошка все патка ни се струва", а ти казваш обратното. :)))
Навсякъде където властва демокрацията, този проблем е един и същ! Каквото и да си мислим за нашата демократична държава... :))) Би ли ми казала (ако си спомняш), защо по Татово време цигански въпрос нямаше? По онова време Володя Висоцки казваше: "У нас много ответьй ест, но вопросьй нет!"...
цитирайНавсякъде където властва демокрацията, този проблем е един и същ! Каквото и да си мислим за нашата демократична държава... :))) Би ли ми казала (ако си спомняш), защо по Татово време цигански въпрос нямаше? По онова време Володя Висоцки казваше: "У нас много ответьй ест, но вопросьй нет!"...
Аз само казвам, че нашите бълхи са по-големи!:))
За другото трябва да помисля!
Обичам Висоцки!:))
цитирайЗа другото трябва да помисля!
Обичам Висоцки!:))
http://www.youtube.com/watch?v=KRAeOXvGpUY
http://www.youtube.com/watch?v=-o26XOUBb-E
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=-o26XOUBb-E
henzelski написа:
народът ни има една приказка: "Чуждата кокошка все патка ни се струва", а ти казваш обратното. :)))
Навсякъде където властва демокрацията, този проблем е един и същ! Каквото и да си мислим за нашата демократична държава... :))) Би ли ми казала (ако си спомняш), защо по Татово време цигански въпрос нямаше? По онова време Володя Висоцки казваше: "У нас много ответьй ест, но вопросьй нет!"...
Навсякъде където властва демокрацията, този проблем е един и същ! Каквото и да си мислим за нашата демократична държава... :))) Би ли ми казала (ако си спомняш), защо по Татово време цигански въпрос нямаше? По онова време Володя Висоцки казваше: "У нас много ответьй ест, но вопросьй нет!"...
но нещо не получих отговор. Защо по Тошово го нямаше тоя етнически проблем. Аз си спомням как като малка ме оставяха лятото на село при баба ми и дядо ми, играехме с децата до сред нощите, през две махали на нашата, и нямаше страх за нас. Сега не вярвам децата да играят така спокойно. И не само заради циганите. Времето е такова, хората станаха вълци един за друг.
Така че редно е да се помисли и върху това. Циганите са каквито са, защото българи са ги направили такива.
tit написа:
писна ми да очакват от мен да се справям със всичко в живота сама, да не досаждам на никого, да си плащам данъците; ако нещо ми се случи - да съм се била застраховала и да плащам за частен преглед, ако не искам детет ми две седмици да се превива от болки в стомаха!
/бясна съм, да ти кажа!/
и ако имам неблагоразумието да се оплаквам или протестирам - бух с презрението си по главата - "Бедна си, защото си тъпа, мързелива и нямаш въображиние!"
А, и "Не си борбена!"
Аз ли не съм борбена?
Ние ли не сме борбени?
Ние сме базалта, бе ,чоджум!
Знаеш ли какво е базалт - той е сив, и твърд и един такъв - търпи на всичко, със столетия! Но е магмена скала! При огромно натоварване на голяма дълбочина след достатъчно време - става страшно!
Справка - Кракатау!
/бясна съм, да ти кажа!/
и ако имам неблагоразумието да се оплаквам или протестирам - бух с презрението си по главата - "Бедна си, защото си тъпа, мързелива и нямаш въображиние!"
А, и "Не си борбена!"
Аз ли не съм борбена?
Ние ли не сме борбени?
Ние сме базалта, бе ,чоджум!
Знаеш ли какво е базалт - той е сив, и твърд и един такъв - търпи на всичко, със столетия! Но е магмена скала! При огромно натоварване на голяма дълбочина след достатъчно време - става страшно!
Справка - Кракатау!
:)То е ясно, че ако е за търпение, доказали сме го, ама за умението да постигаме лично щастие без си го търсим другаде, за това говорех и това ми се вижда най-важно. То това е и спазване на закон и смелостта да действаш едновременно :)
Изпадам в телешко умиление при представата си, как социални работници ще работят по семейно насилие, тормоз над съпруги и деца в ромската общност. Те имат дори песен, която се изпълнява като кючек или кютек – „Бий ме мъжо, бий ме!” Имам конкретен спомен, как полугола циганка, боса в снега тича да се спасява цели пет км до провинциалното районно, с изкъртени зъби. Не е за учудване, че доста млади преставителки на този етнос са с липсващи предни зъби или изкуствени ченета. Просто това е специфична особеност на тези, които ще приобщаваме или присъединяваме. Бурен ромски секс, при който ти изпадат и кътниците.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 29637
Блогрол
1. С нея светът е едно добро място за живеене
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка