Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 01:56 - Блестящо
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1810 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 27.04.2011 04:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ха, ха, хаааааааааааа!
Албиииииииииииии!
Страхотен аватар!!!!!!!!!!!!!!
Усмих, слънце!!!!

***************************************
Подозирам, че кукловодите седят отстрани и се подсмихват, без въобще да дават признаци за действията си!
И понеже не ми е безразлично, ще оставя този постинг до утре, макар да ми влиза много ненамясто в подредбата на блога!
То стана направо "Бесове" - един блогър питаше - га ще ги пейстна и тях!:):):)
Ето - пействам ги!:)




Гласувай:
3



1. allbi - Това е положението ;)
27.04.2011 02:00
Хванах гората и стрелям на месо :)))

Целнах ли те ;)
Вече ше знаиш ...
цитирай
2. tit - так и не даде линк!
27.04.2011 02:03
Обач - аз някъде го имам
ама е трепач - честно!
Още се хиля!:)))
Ти що не спиш?!

цитирай
3. allbi - щото
27.04.2011 02:06
...
не мога :(
Мойте анонимни дружки му викат
циклофрения, зомби и разни такива
пък аз си му викам :

INSOMNIA

http://www.youtube.com/watch?v=wA7Q45XHoD8
цитирай
4. tit - Падам си по фейтлес, май съм казвала!:))
27.04.2011 03:24
ама от ремикси не разбирам!:))
Абе - не съм аз човека, който да те пита що се връзваш, ама...Ти що се връзваш, верно?

Сега - тази е много досадна!
Не искам да гадая - коя е!
Тя си знае...все едно!:)
Мисля, че не си права за Клео, обаче!
Струва ми се, че Клео и Уондър ги въвлякоха...не знам, как...особено Уондър е стар , врял и кипял блогър.
Знаеш, че новите никове са под подозрение от определени хора. Признавам си - напоследък и аз съм мнителна, макар да не давам израз на съмненията си!
Може би Клео си е изтървала нервите - с всеки се случва!
Но се извини, м?!

Подозирам, че кукловодите седят отстрани и се подсмихват, без въобще да дават признаци за действията си!
И понеже не ми е безразлично, ще оставя този постинг до утре, макар да ми влиза много ненамясто в подредбата на блога!
То стана направо "Бесове" - един блогър питаше - га ще ги пейстна и тях!:):):)
Ето - пействам ги!:)
цитирай
5. allbi - Хаха
27.04.2011 11:46
много си заблудена, драга
и не ще и да ме чуеш, защото нито ще казвам вече нито доказвам...
За уондър нищо не казвам! за някои хора или добро или нищо.
Когато нямаш доказателства за друго - оставаш нищотото...
Но за Клео е достатъчно това, че е доказана плагиатка и най-нагло продължава
да се пъчи без грам угризения...Замисли се и за другата й цел на пребиваване
тук - то не бяха тандеми не е преследване е чудо дори жените ги хваща още на вратата като си направят блог...особено римуващите...Няма по-гнусно от това пък
да каниш някой да ти коментора на лично(Ела в блога ми да се включиш!!!)
Брех, доста неща не знаеш.Не само нея и мен ме предупреждаваха, че всички
постотии изливащи се срущу мен ще да са от нея (аз се хилех) и разправям
Ние отдавна не общуваме! Да ама ..Няма знанение ...Чудно ми е хора дето иначе
много принципни се правят и ровят стари неща постоянно как забравиха нейните, а...И се радваха на чудесните яйчеца :)))
Няма да пиша ник - не ми се занимава ваче...Но определено там където съм сигурна и мисля, че си струва - няма да мълча...

П.П - Къде е блогът на Бабаеленица???
цитирай
6. tit - От Бабаеленица - ни вест, ни - кост!
27.04.2011 12:04
До 7.30 постинга и си беше на Първа, после - след осем е изчезнал целия блог, бавабар с коментарите!
Последното е много странно, щото те обикновено остават анонимни...
ДОСТА СТРАННИ НЕЩА ВЗЕХА ДА СТАВАТ НАПОСЛЕДЪК!
цитирай
7. allbi - Щом са позволени - странните неща
27.04.2011 14:34
все ще се възползва някой от тях...
И онези невестулки дето манипулират всичко подмолно...


цитирай
8. tit - Алби,
27.04.2011 17:06
тази враждебност ме изморява!
Хората са различни, всеки си има недостатъци!
Малко ли ни е напрежението в реалността, та и тука да си тровим нервите?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2763042
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930