Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 06:16 - Псевдоним, nickname и още нещо
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10866 Коментари: 52 Гласове:
63

Последна промяна: 11.03.2011 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Предложено от
syrmaepon        

                                  
image
Jean-Leon Gerome   Pollice Verso


  На Рустам съм му обяснявала.

  Той пък тогава ми се накараима го някъде в аналите, ако не съм го изтрила. Тит, вика, е синът! Магаретарят  е бащата - Веспасиан! Ама първото име на Веспасиан също е Тит, му отговарям аз и стана една…знаете го Рустам!   И с Балетлентпепас /baletlnetpepas/ съм се дърлила на ЛС – той пък се заяде с английското значение на думата.   Тогава, помня, се разтърсих с гугъла и открих доста интересни неща, свързани с това име. Значението му потъваше толкова назад във времето, че се уплаших дали ще успея да се върна в нашето…   Ей такива неща провокираха старите блогъри…   Беше лятото на2009. Таман бе свършила кампанията и свободно време бол. Отдавна не си купувахме вестници – следяхме новините в нета! Така попаднах на Днес.бг и естествено /шило в торба стои ли?/ почнах да коментирам под статиите. Хубаво, ма то – много коментар, много нещо! И взех да не си ги намирам моите. Доде ми на ум да си ги отбелязвам някак. А тъкмо бях гледала филма за оня император, дето от магаретар въздигнал полуразнебитената Римска империя до стабилна държава отново. Беше ме впечатлило и след разните трибуквени съчетания в крайна сметка се спрях на тит- лесно, бързо , удобно, пък и аз си знам защо, дето се казва!    Ама всеки , който се е мотал из новинарския сайт знае, че рано или късно се забиваш в блога!   Първо четях анонимно и ви казвам, че ми се струваше страхотия да се обадиш тук! Сред никовете и коментарите анонимни писачи не вървят, мислех си!    Първият ми коментар в блогбегето беше в постинга на Бористодоров, кога приканяше пловдивлии да се съберат /първата среща/. Не ми се рови сега – но още си стои коментара, знам!   Попитах нескромно ние извън Пловдив какво да правим и не съм сигурна вече как ми отговори Борката!:):)    После, често се зачитах при Цецка и накрая се осмелих да коментирам по /представете си/ тема за Кулезич:

9.анонимен - Tit
15.07.2009 14:00
Аз си мислех, че само мене ме дразни.Не я гледам и слушам.Памня , че се опитах да разбера какво ще каже за "Гомория".Не ми издържаха нервите - аз съм си истеричка, да знаеш!Десет минути принуждаваше зрителите да се възхищават на изискания и език и фрази! И нищо - за книгата или филма!Всъшност може и да е казала нещо накрая - но нали вече споменах, че нямах нерви! цитирай   http://cecka1504.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/15/kakvo-iska-da-ni-kaje-avtoryt.364074      Виждате нагледно, че съм си аз – с традиционните грешки и маниер!:)   Само дето още не се бях регистрирала!   В коментарите на  този постинг тя ме прикани да се регистрирам, което направих тутак си!   Мен като ме канят, много се не мотам!   При регистрацията използвах същото трибуквено означение, с което бях си свикнала, а и разчитах, че Цвети така ще ме познае!    Не съм я имала насериозно тая регистрация, да ви кажа!    Изобщо нямах идея в какво приключение се впускам!
   После дойде блогясването, амбицията да се доказваш, разочарованието, „абе – вие ли ще ми кажете!”, трих се, стана ми мъчно, пак се регистрирах и така...до сега. Когато съм със съзнанието, че блога е преди всичко забавление, сбирка със съмишленици, обмяна, общуване! Когато си искрен и открит…   Никога не ми е хрумвало да си сменя ника! Въпреки подигравките на БТП!   Щото съм доста консервативен човек, даже една закостеняла провинциалистка съм аз!  
    И понеже мисля, че блогъра прави ника!

                                                            



Гласувай:
68



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ох,
11.03.2011 08:35
аз пък колко имам да разправям по тоя въпрос :)))
Три пъти повече ...
И на тази първа среща нали веех байряка при Борката ;)
Що неща можех да изпиша...
И зя baletlnetpepas, за черното ми коте(Ристам) дето ме учеше
да пиша пУезия ...Ехехе и с valsodar как римувахме преди да нахитрее толкоз,
че да му простеем всички...
Многооо има да се пише и не само за Алибито (както ми викаха по онези времена)
преди да ме емнат модераторите та чак душицата ми да си спретне едно dushevno - местенце в което още на първото стихо ме разпознаха и 777 ме прати да го духам в безвремието :)))
Хах ааа и пак същото и пак Банове, манове ала бала и осъзнаването - БЛОГЯСАЛА СЪМ!!! за да се пръкне blogena ...

Ехеее, много нещо ще може да се изпише зачеквала съм го не веднъж...
но едва ли има смисъл вече...
Не си стува, ептен болезнено ще е за мен и нови вълнения за лунарчето да
ме нарича анонимно каква ли не ...
и не само тя де ;)

Остава ми само агонията и мъката да се спася ...

цитирай
2. magicktarot - Привет, Тит!:)
11.03.2011 08:38
Впечатлих се, както всеки път, когато стане дума за това - колко разнообразие и личности, с всички свои особености и истории, стоят зад никовете. А и ти си го написала много увлекателно! И аз се чудех защо си използвала това често латинско мъжко име, но от друга страна го възприемах като оригинално и нестандартно за жена - каквото си е:))) Наистина - блогърът прави ника, а ще добавя и - добре е блогърът да се чувства добре в ника си:))) (както човек в кожата си)
цитирай
3. pevetsa - Блогер и ник, а блогера не е ли Ист...
11.03.2011 08:39
Блогер и ник, а блогера не е ли Истински, и ника е Фалшив!
цитирай
4. stoineff - Ника е важен
11.03.2011 09:33
Пазя си го като името:)))
цитирай
5. cecka1504 - Ах, каква важна роля съм изиграла, ...
11.03.2011 09:52
Ах, каква важна роля съм изиграла, за да блогясаш :)))
Обичам те!
цитирай
6. panti4 - Хъм накара ме и аз да се замисля
11.03.2011 10:33
И аз скоро имам годишнина от както прописах, макар и първоначално в сайтът friends.bg.
Рустам ти се е "накарал" приятелски, вярвам в това.
Продължавай да си бъдеш същата и никога да не те хваща болеста на повечето блогъри - мания за величие над останалите и мечти за вечна първа страница.
цитирай
7. tili - Здравей, Тит!
11.03.2011 10:47
Аве, Императоре! Давай все така - ника ти подхожда на характера - борбен и неустрашим в битката с оня змей - живота. При теб е винаги различно:)))
цитирай
8. rustam - Браво бе,
11.03.2011 11:02
Аз вече бях забравил този спор за Веспасиан.
Никът носи послание за господаря си. Сигурен съм!
цитирай
9. tit - Алби,
11.03.2011 11:07
ние с теб сме трудни за лечение!:):))

http://www.youtube.com/watch?v=A9GJSBuudcw
цитирай
10. chinaware - Хубаво е при тебе,
11.03.2011 11:12
наистина. И интересно като ника ти.
Поздрави - Китайски порцелан
цитирай
11. tit - magicktarot - ми добре ми е, да ти кажа!:))
11.03.2011 11:15
Нявгаш си развалям настроението, но не е заради ника!:)

http://www.youtube.com/watch?v=OgMAFXaVOXk&feature=related
цитирай
12. tit - май фейк му викат!:)
11.03.2011 11:23
pevetsa написа:
Блогер и ник, а блогера не е ли Истински, и ника е Фалшив!


отдавна търся повод да поздравя някого:))

http://www.youtube.com/watch?v=iAJ2AoEwDvY&feature=related
цитирай
13. tit - Дерзай!:))
11.03.2011 11:32
stoineff написа:
Пазя си го като името:)))


http://www.youtube.com/watch?v=LHcP4MWABGY&feature=related
цитирай
14. tit - А, за блогясването вина нямаш!:))
11.03.2011 11:37
cecka1504 написа:
Ах, каква важна роля съм изиграла, за да блогясаш :)))
Обичам те!


Обаче, да знаят хората на кого дължат нескопосното ми присъствие тук!:))
http://www.youtube.com/watch?v=fEgMDRtvcvs

Целувам те, Сис!:)))
цитирай
15. tit - Ха, ха, Пантич!:)))
11.03.2011 11:43
panti4 написа:
И аз скоро имам годишнина от както прописах, макар и първоначално в сайтът friends.bg.
Рустам ти се е "накарал" приятелски, вярвам в това.
Продължавай да си бъдеш същата и никога да не те хваща болеста на повечето блогъри - мания за величие над останалите и мечти за вечна първа страница.


че ако не изляза на Първа, за к`во съм влизала в блога?:):):))
Маймуна да видят хората, тъй де!:)))

На теб не ти знам музикалните вкусове...

цитирай
16. cecka1504 - ;)
11.03.2011 11:46
На служебния компютър не мога да чуя песента, но видях за какво иде реч.
Взаимно е! Благодаря за поздрава!
цитирай
17. tit - Таман те чета!:)
11.03.2011 12:00
tili написа:
Аве, Императоре! Давай все така - ника ти подхожда на характера - борбен и неустрашим в битката с оня змей - живота. При теб е винаги различно:)))


Благодаря!
http://www.youtube.com/watch?v=SIOsqc4MYME&playnext=1&list=PL473FD4CA202C6FAC
цитирай
18. panazea - Теди , а аз ти издигнах арка , помниш ли !
11.03.2011 13:25
http://panazea.blog.bg/technology/2010/08/11/arkata-na-tit.589844
Чудесна е тази инициатива с никовете.
цитирай
19. vishnichka - Блогърите са уникални и номерирани във времето, анонимните също, във всяка дума се взира нечие лице!;)
11.03.2011 16:02
Очаквам и дано тази форма на общуване да отпадне в следващите години, че писането наистина отнема време, което очевидно малко ценим, за да продължаваме даже и когато искаме да спрем...
Балетилнетпепас ми липсва определено и понякога отскачам до новото му място. С последната си публикация в своя блог, той даде още един интересен индикатор за ставащото в мрежата...
Поздрави!:)
цитирай
20. haralanov - Eстествено разбира се...
11.03.2011 16:06
Че блогъра прави ника!
А иначе и Тит и Веспасиан са ми безинтересни.
За разлика от теб...
цитирай
21. miaa - Точно и силно:)
11.03.2011 18:08
Всеки блогър оставя своя почерк:)Приятна вечер, Tit!
цитирай
22. gwendoline - Няма нищо случайно в този свят, убедена съм :)
11.03.2011 19:46
Сигурна съм, че Ника казва повече за Аз-а, отколкото собственото име. Все пак си го избираме сами. Твоя ти отива :))
цитирай
23. анонимен - Предлагам ти един идеален ник -
11.03.2011 19:55
олицетворяващ женската природа и останал във вечността от древния Рим.
Месалина.
цитирай
24. tit - Ми - разкажи де!:)))
11.03.2011 20:04
shtrakalka написа:
ако започна аз да разказвам, леле-леле-лел...


http://www.youtube.com/watch?v=pa14VNsdSYM&playnext=1&list=PL092E74B2BE7CCD6C
цитирай
25. tit - rustam,
11.03.2011 20:06
не го помня с лошо!:))

http://www.youtube.com/watch?v=QrOe2h9RtWI
цитирай
26. tit - Благодаря, chinaware!
11.03.2011 20:09
chinaware написа:
наистина. И интересно като ника ти.
Поздрави - Китайски порцелан


http://www.youtube.com/watch?v=ATXifclxtq8
цитирай
27. tit - Помня, Пам!:))
11.03.2011 20:12
http://www.youtube.com/watch?v=2KVMAvAe9Ug
цитирай
28. tit - vishnichka,
11.03.2011 20:19
освен да станем виртуални съвсем!:)
Ще намина да прочета БТП!:)

http://www.youtube.com/watch?v=iPQOocpX2UE&feature=related
цитирай
29. tit - Благодаря!:))))))
11.03.2011 20:22
haralanov написа:
Че блогъра прави ника!
А иначе и Тит и Веспасиан са ми безинтересни.
За разлика от теб...


Още ли си във ваканция?:)
http://www.youtube.com/watch?v=LCnebZnysmI
цитирай
30. tit - Привет, miaa!:))
11.03.2011 20:26
Хубава вечер и на теб!:))

http://www.youtube.com/watch?v=1l1z6Fk_GtE
цитирай
31. анонимен - вие развивате Хелзински синдром към гнуснярите ве ;-)
11.03.2011 20:27
най-хубавото, което се е случвало на това място е, че се разкара от блога БТП с никовете башибузук, башиянкова и мн.др., както и отвратителния кретеноид радамес.
ако се бяха разкарали и гнуста рустам и бибитко, блога щеше да е почти ЕДЕМ, но вия сте свикнали да се врете в блато и ви се дава блато.
цитирай
32. tit - Благодаря, gwendoline!:)
11.03.2011 20:42
Нещо вечерно и за теб!:))

http://www.youtube.com/watch?v=ZNqjTpCShCA&feature=related
цитирай
33. tit - Благодаря!!!:):):)))
11.03.2011 21:01
poligor написа:
олицетворяващ женската природа и останал във вечността от древния Рим.
Месалина.


Моят си ми харесва!
Месалина не беше ли майката на Нерон?

http://www.youtube.com/watch?v=_gidSL2hF2E
цитирай
34. tit - Ан, най-добре в блога да няма изявления с твоя речник!
11.03.2011 21:02
анонимен написа:
най-хубавото, което се е случвало на това място е, че се разкара от блога БТП с никовете башибузук, башиянкова и мн.др., както и отвратителния кретеноид радамес.
ако се бяха разкарали и гнуста рустам и бибитко, блога щеше да е почти ЕДЕМ, но вия сте свикнали да се врете в блато и ви се дава блато.


За теб няма песничка!:Р
цитирай
35. reg - отиващите на смърт те поздравяват, ...
11.03.2011 22:07
отиващите на смърт те поздравяват, императоре!:)))
цитирай
36. kleopatrasv - Ти си различна, винаги заинтриг...
11.03.2011 22:10
Ти си различна, винаги заинтригуваш с постовете си и в писането на коментари и даже с обръщенията към останалите имаш един неповторим Чар. Умееш да владееш публиката, затова те харесвам и често се отбивам при теб!
цитирай
37. анонимен - БТП
11.03.2011 22:16
беше пълен загубеняк и нещастник, не мога да разбера какво сте се присетили за него!
цитирай
38. dolsineq - Аз пък си избрах моя, заради един ...
11.03.2011 23:29
Аз пък си избрах моя, заради един поет...;)
цитирай
39. tit - Ave Caesar, morituri te salutant! - иначе казано!:)
11.03.2011 23:31
reg написа:
отиващите на смърт те поздравяват, императоре!:)))


Като правило съм от страната на обречените, Рег!:)
Арената на Блогбегето предлага по-красиви битки, смятам!:))

Лека, певице виолетова!:)
http://www.youtube.com/watch?v=La-9bHte8R8
цитирай
40. tit - Не се зачита - разкажи в постинг!:))
11.03.2011 23:35
dolsineq написа:
Аз пък си избрах моя, заради един поет...;)



Сантана! И за теб!:)))
http://www.youtube.com/watch?v=m-_u05iXqnY
цитирай
41. ko642 - Чесно казано и аз имах едно на ум за ...
11.03.2011 23:37
Чесно казано и аз имах едно на ум за английското значение на ник-а. БТП беше пич :) Не знам защо му се нахвърляха така. Всъщност имам идея но няма да нарушавам добрия тон ;) Както и да е блога загуби от колорита си.
Поздрави. ВВ
цитирай
42. tit - Благодаря, Клео!:))
11.03.2011 23:41
Спокойна нощ!:)
http://www.youtube.com/watch?v=bu_Dt7duxHQ
цитирай
43. анонимен - БТП беше педал избиващ комплекси с мания за величие ((
11.03.2011 23:48
ko642 написа:
Чесно казано и аз имах едно на ум за английското значение на ник-а. БТП беше пич :) Не знам защо му се нахвърляха така. Всъщност имам идея но няма да нарушавам добрия тон ;) Както и да е блога загуби от колорита си.
Поздрави. ВВ


може да имаш идея само за себе си. за мен това изчадие БЕШЕ МНОГО НЕЧИСТОПЛЪТНО с ПСЕвдоинтелект и огромно лаещо по другите его.
цитирай
44. анонимен - евала, че я казваш истината. стига живя с жалки кумири това блогонаселение!!!
11.03.2011 23:50
tit написа:
анонимен написа:
най-хубавото, което се е случвало на това място е, че се разкара от блога БТП с никовете башибузук, башиянкова и мн.др., както и отвратителния кретеноид радамес.
ако се бяха разкарали и гнуста рустам и бибитко, блога щеше да е почти ЕДЕМ, но вия сте свикнали да се врете в блато и ви се дава блато.


За теб няма песничка!:Р

цитирай
45. tit - ko642 - и аз нямам!:)
12.03.2011 00:06
Хванах края на пребиваването му тук - беше ужасно!
Никой не смееше да коментира даже, а имаше добри неща. Не знам защо се бяха изпокарали...
Бях новак и не можех да се ориентирам, а БТП и до сега ми се струва твърде, хъм, труден за коментиране!
Имаше група от по-стари блогъри, които се държаха твърде елитарно. Доста от тях напуснаха, смятайки нивото на сайта за твърде ниско вече.
Но и доста останаха и се държат приятелски с новите.
Не казвам, че сега блогбг-то е по-добро или по-лошо място!
Просто е по-различно..., но е все така вълнуващо!:)))

С какво да ти пожелая лека нощ?
Because The Nigh?
Не съм сигурна, че ще спиш!:)

http://www.youtube.com/watch?v=MSUgWCHpmHM&feature=related
цитирай
46. tit - Алоооу, анонимните!!!!
12.03.2011 00:10
Този постинг е за моя ник!
Не го ползвайте, за да изразявате мнение за отсъстващи нацяло от блогбг хора!
Най-малкото - не е почтено; нямам намерение да защитавам БТП от нападки! Ако иската да си говорите с него - бегом в неговия блог, аааа!!!

Следващият коментар за Балетлентпепас ще бъде изтрит!
цитирай
47. dushevno - айде ЧЕСТИТО
12.03.2011 00:36
Празнувай де!

http://dushevno.blog.bg/muzika/2011/03/12/quot-ne-nishto-drugo-niama-znachenie-quot-pozdrav-za-vsichki.704583
цитирай
48. tit - Мерси, Алби!:)))
12.03.2011 00:46
dushevno написа:
Празнувай де!

http://dushevno.blog.bg/muzika/2011/03/12/quot-ne-nishto-drugo-niama-znachenie-quot-pozdrav-za-vsichki.704583


Честитименден и у вас!:))
цитирай
49. reg - отиващите на смърт те поздравяват, ...
12.03.2011 12:46
tit написа:
reg написа:
отиващите на смърт те поздравяват, императоре!:)))


Като правило съм от страната на обречените, Рег!:)
Арената на Блогбегето предлага по-красиви битки, смятам!:))

Лека, певице виолетова!:)
http://www.youtube.com/watch?v=La-9bHte8R8


благодаря за Сантана!
обач хич ме няма по конфронтациите...мухла съм - сорка!:))
цитирай
50. tit - Рег,
12.03.2011 13:11
арената не е само за битки!:)
Изкуството също подхожда там!:)
цитирай
51. анонимен - Коментар за твоя ник
13.03.2011 12:25
tit написа:
Този постинг е за моя ник!
Не го ползвайте, за да изразявате мнение за отсъстващи нацяло от блогбг хора!
Най-малкото - не е почтено; нямам намерение да защитавам БТП от нападки! Ако иската да си говорите с него - бегом в неговия блог, аааа!!!

Следващият коментар за Балетлентпепас ще бъде изтрит!


Добре тогава, смятам твоя ник за по-тъп дори от този на Балетлнетпепас
цитирай
52. tit - Какво толкова ти е направил?:)))
13.03.2011 13:41
52. анонимен - Коментар за твоя ник
12:25 tit написа:
Този постинг е за моя ник!
Не го ползвайте, за да изразявате мнение за отсъстващи нацяло от блогбг хора!
Най-малкото - не е почтено; нямам намерение да защитавам БТП от нападки! Ако иската да си говорите с него - бегом в неговия блог, аааа!!!

Следващият коментар за Балетлентпепас ще бъде изтрит!

Добре тогава, смятам твоя ник за по-тъп дори от този на Балетлнетпепасцитирай

Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759490
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031