Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2011 15:44 - Белотът е коварна игра
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8175 Коментари: 38 Гласове:
83

Последна промяна: 26.02.2011 15:22


image


       Прекомерното висене в блог.бг е опасно за вашето здраве!  Такова на Първа пък, си е силно рисково.    Чудя се, какво поражда нетърпимостта – прекаленото честолюбие или комплексите?     Па се почеша под забрадаката и си викам – „Я бягай да копаш, че компа нема а ти обърне градината – к,во ще береш есенес?”    Голямо триене падна нощес, за туй се чудя.     Сигурно е непонятно, но забавление някакво…    Не, бе! И на мен ми е идело да му извия врата на Алексалекс. Хеле като почне да вика, че съм бедна, щото ме мързи. АЗ – моля ви се!     Не , той не вика , че аз съм мързелива, а само - че бедните са мързеливи. И понеже съм бедна и мизерствам ропотно, приемам, че ме смята за мързелива, ма аз не съм, пък! Оф, обърках се и влязох в люцерната!    Как да не му извие врата човек! И на левичари обижда – тъй не му схванах теорията за либералната икономика. Щото нощес го изтриха. Той пак ще пише, де! И пак ще боде – който му се връзва!    И Вмир е за бой, знаете, няма да ви казвам защо – четете назад!    Него още не са го изтрили…    Аз лично за Алекс съм протестирала.    Пак протестирам!    И за Вмир бих протестирала, ако и да ме презира!    Щото всеки има право на мнение, и ако някой се чувства обиден – има си блог, да се защити!     Вярно е, че Алекс е пиперлия, но която мома не иска да я щипят, да не се хваща на хорото! /това мой го крада от бббб, а той няма блог и не може да се защити , да ме прощава!/        Търпимостта към чуждото мнение е първото, което човек учи в блога.  Второто, което разбира по-късно е, че най-интересното и ценно не е на Първа.     И за това е важно да има блог. Като анонимен не би могъл да следи онази, подводната златна вода и да плува в нея!      Ние, на село, дълбоки води нямаме. И развлечения, кой знае какви също. Вечер си гроги и лягаш с кокошките, като се стъмни. Само хашлаците се събират в хоремага да пият и играят карти. Шум и данадания до Минкината къща в горната маала, ама селото спи – хората са уморени и не им обръщат внимание. Ако там не продаваха и хляба, хич никой морен селянин не би се сблъскал с тях – ама друг магазин няма, та…      Белот отдавна не съм играла, да ви кажа!    Хубави спомени имам от тази игра. В института ни имаше двама картоиграчи от класа. Рядко играеха заедно, обикновено си мереха силите един срещу друг. Асен беше по-добрия, по-високия и определено по-красивия! Тъмнокос, със зелени очи – мъж мечта! Имаше страхотен мотор – спечелен на покер от сина на един прочут партиен Първенец. Играли, татювото си заложил и ключовете от мотора и загубил. През нощта охраната прибрала мотора естествено. Асен се записал за среща при бащата. Чакал, чакал, след месец оня го приел. С „Какво искаш?”го посрешнал. „Дойдох да ти кажа, че сина ти не може да играе покер!”- рекъл Асен и му хвърлил ключовете.    На другата заран моторът бил пред къщата на Асенови. Такава беше легендата…    Една вечер Жоро Хамса идва в стаята и пита играят ли ми се карти. Ма що -  не! Дадено. Качваме се три етажа по-нагоре в тяхната стая и насреща ми -Асен.                           Няма вече луди да играят покер с него, на аверите им писнало да губят на бридж и Сенси си търси партньори  из общежитията. „Какво играеш?” – ме пита. „Белот” – сконфузвам се аз. „Сядай!” – маха примирено с ръка. Бихме ги с 27 на нула, до колкото помня А аз се пръсках от гордост по шевовете!    След два дни в друго каре ме свалиха бързо на земята…    Разпределиха го във Варненско.    След време, когато случайно се видяхме с Хамса, стана дума за Асен и с тъга научих, че се е пропил.    А най-щастливият играч на белот, който познавам е Васко!  Васко играе на компа – оф лайн. С включен F8 – с открити карти. Стигнал е до 563 на 175 игри за него!     И вярва, че е велик играч…  



Гласувай:
84



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blogena - e :)))
25.02.2011 16:17
Как си го написала само !!!
Евала :)))
За Алекс кво да ти кажа с мен май с мед щеше да ме маже ;)
Колкото по-келяв толкоз по-интересен бе ;))
Кълве та се не трае...Баш бая си прекаляваше и отношението му към
Кушел - направо си избиваше на болестно състояние:)))
Но тъкмо му пишех коментар в новия блог - на втория постинг и хоп...
Пратиха ме на първа. Тъкмо му пишех, че както крещи няма дълго да издържи:)))
Беше писал с CAPS LOCK ...Гадно си е обаче:(
ИИи на valsodar нали му върнаха нещата ? Дано и на него ...

Сега за картите:
Аз нали от малка съм си любовчийка и си спазвам онова правило:
"На кой му върви на карти в любовта не!!!"
Затуй дори ни ги научих ;)
И накрая един поздрав специален :

http://www.youtube.com/watch?v=RW2heKjzjIA

Дано те кефи?Мен ме кърти ...
Така ми звъни милото па мобилния и като ми звънне някъде
и всички ...
Кефска вечер ;)
цитирай
2. tit - Ха, ха, Алби,
25.02.2011 17:19
не е най-вярно, мисля!:))
Любовта си е любов - не върви с картите!
Аз вместо с хубавите колеги любов да правя - карти ще играя! Патка!:))
Ма като съм комплексарка - на! Изтървах го, хубавото момче!
И сега си копам сама на село, далеч от Варна, еееех!
Коварна игра е, ти казвам!:)))
цитирай
3. nicodima - Тит, и аз не го траех Алекс, и с Вмир се скарах...
25.02.2011 18:48
Всички ги хвалят, че се справили с Маджунов. С Маджунов се справи Б.Б., добре, че каза от екрана, че това не е доктор и институциите клекнаха. И какво? Махнаха Маджунов и проблемите останаха! Хора като darktales, които казват наистина какво става, рядко се четат, просто са прекалено елитарни за масата! Докторите си отиват вече групово, аз - пред пенсия, също съм на път, специалността ми е рядка и много търсена в Европа, та... Не ми се продължава!

Това, което искам да кажа тук е, че всеки има право на мнение. Бил прекалил с критиките към Чудовището. Той и към мен прекали! И други са прекалявали към мен. Но тогава никой не ги изтри! Значи, като всичко в Б-я и тук има двоен стандарт. И от екрана се вглеждат почти подигравателно към нас едни и същи несменяеми хора. Творци ли са или не - времето ще прецени! Но се самозабравиха с размахването на пръсти към несипещите славословия и изкарването ни като едва ли не “културно-малоценни“... Този път Алекс беше прав!
Такива работи!
цитирай
4. makont - Ти просто си един щастлив човек,
25.02.2011 19:09
спокойствието и животът сред природата запазват духа, може би затова винаги звучиш истински. Една терца майорна от мен и усмихната петъчна вечер!
цитирай
5. tit - Привет, nicodima!:))
25.02.2011 19:10
Виж какъв бодър постинг спретнах набързо...
Докато мръзнах по улиците го измъдрувах, но после като седнах, половинато от онова, дето го мислех го автоцензурирах - мир да е!
Не ме е напуснала надеждата, че хора с манталитена на Алекс ще влязат в пътя и ще започнат да разбират и различните от тях. Защото Алекс винаги е казвал това, което мисли направо...прав или не /за мен/ - е бил открит и ясен.
Продължаваме да сме страна на връзките - така е!
Като останат само връзкарите ще е интересно, но ние вече няма да сме тук.
Ладо нощес предложи да се изнесем другаде - като не можем да емигрираме в странство, поне от виртуала можем!
Аз до скоро вярвах, че няма друг сайт като блог.бг, но напоследък вярата ми е разклатена...
цитирай
6. mirachopi - За Алекс
25.02.2011 19:22
Мисля си ,че точно затова сме в този блог,да чуваме всякакви мнения дори и неприятни за нас,нали в спора се раждала истината.Колкото и неприятен да е бил някуму не смятам,че това беше начина да накараш някой да млъкне.Пък и ако някой е тук за чува само положителни мнения,рози и щастие жалко за него,а и има избор да чете само определени блогове,И си права всеки си има блог и може да се защити.
цитирай
7. tit - makont - малко художествена измислица е този постинг,
25.02.2011 19:26
но определено съм щастлив човек!:)
В духа е разковинчето, да!:))))))
цитирай
8. tit - Е, mirachopi, Алекс в момента няма,
25.02.2011 19:29
но се надявам да го възстановят!
И пак да го чета с гняв!:):)):)))
цитирай
9. milamam - Хубаво си го написала! И лошото и не ...
25.02.2011 20:56
Хубаво си го написала! И лошото и не само... Точно това е очарованието на инакомислещите. Да дадат и друг поглед върху нещата.
А това с картите си е жив хазарт. Приказката е измислена, за да може да оправдае калпавите играчи :)))
цитирай
10. blogena - Одеве те видях
25.02.2011 22:33
в dnes.bg
сега сядам и гледам вече си свалена от първа и медалчета ги няма :(
То е ясно що де ...
цитирай
11. harvi - Тит, ей този стил много ти го обичам :)))
25.02.2011 22:47
С него ме грабна от пръв поглед :))) Нямам наблюдение над Алекс, но има нещо необяснимо за мен в блога - имам чувството, че хора, които навън си мълчат, тук се вихрят и се правят на "герои" и се изявяват под път и над път. Като не ти харсева някой - не го четеш, не му обръщаш внимание. Ако имаш различно от неговото мнение и той не иска и да помисли върху него, а го отхвърля априори - не се занимаваш с него. За какво са тези клики, разделения и омраза тук, отрицателни гласувания и всякакви глупости! И вечно някой се жалва, че не е на първа - като че ли там раздават чувалчета със злато! Ако искаш да имаш приятели - държиш се приятелски и пръв протягаш ръка, не чакаш някой да те "открие" като манна небесна. Не мога да си представя, че има човек, който си открива блог, за да псува и хули в блог-пространството. Такъв е като онези съседи, които вечно пишат жалби до институциите и недоволстват от целия свят и помрачават живота на хората около тях. Има толкова вулгарност тук, понякога се отвращавам, ако попадна случайно на такива страници.
Аз си мисля, че блога е да споделяш с другите какво си мислиш по някакви теми или да покажеш таланта си в някаква област. Най-вече за да общуваш. Ако имаш различно мнение от някой и държиш да го направиш обществено достояние - пишеш си постинг и се аргументираш. Демокрация е - всеки има право на собствено мнение. Но тези извращения, които се получават - не ги разбирам!
Най-лошото е, че си отиват свестни хора!
За теб поздрави, Теди!
цитирай
12. tit - Благодаря, milamam!:))
25.02.2011 23:01
И за едни други калпазани се сетих...
цитирай
13. tit - Алби,
25.02.2011 23:03

и в най-популярни в категорията го няма, :):):)))
вероятно това е нова мода - бан на постинг!:):):)
Имам честта да съм първа!
Фръц!!!!
цитирай
14. tit - harvi - :))
25.02.2011 23:16
отдавна търсех повод да разкажа за Асен и върховната ми глупост на младини!:):):)))
С разсъжденията ти съм съгласна напълно. Щеше ми се повече да се концентрират върху втората част четящите, ама...
Утре ще го архивирам и някой ден ще я пусна като отделен постинг, да видим!:))
цитирай
15. tit - Преди време съм писала до блог.бг, но вече не помня как...
25.02.2011 23:22
АЗ НЕ ЗНАМ КАК ДА СЕ СВЪРЗВАМ С МОДЕРАТОРИТЕ НА БЛОГ.БГ. ОТДАВНА НЕ СЪМ СЕ ИНТЕРЕСУВАЛА. НЕ ИСКАМ ДА ЗНАМ!

И ДЪЩЕРЯ МИ ВЕЧЕ НЕ Е В ДЕТСКАТА ГРАДИНА.
цитирай
16. harvi - Никога не са ме влекли картите :))
26.02.2011 00:03
Играехме на бридж-белот, но почти нищо не помня. Във факултета беше на мода бриджът, но него не го научих, за което понякога съжалявам. Бяха луднали по него. Някои играеха и покер. По описание приличаха на Асен :)) А иначе от комара, до пропиването и пропадането - крачката е една! Много хора са я правили! Затова оф-лайн си е най-добре :)) А коментар 15. не го разбрах.
цитирай
17. tit - ахам, тъжна история. . . коментара ...
26.02.2011 00:23
ахам, тъжна история...коментара беше по повод на това, че някой се жалват на модераторите за щяло и нещяло, хъм...

местя си блога в блогер, алекс вече е там
трудна му е модерацията на този сайт, но ще свикна!
ииии...там няма Първа!:):):)))
цитирай
18. tit - Щраки!!!
26.02.2011 00:45
Стой си! Но както е тръгнало...
Не ми излиза от главата един стих на Самуил Маршак:

"Мистър Туистър,
защо във България?

Иди в СССР! - България
няма
Самуил Маршак!

- ОК! Но има прекрасна розария,
Златни пясъци, Слънчев браг!"

поезия!:):):)
цитирай
19. ran - ама то имало и златна вода,
26.02.2011 00:54
подводна?
пак съм изпуснал момента да стана златка-златното момиче :))))))

Успех, tit!!!
цитирай
20. tit - 17. shtrakalka - :)):))
26.02.2011 01:45
Аман от тоз белот, бе!:(
Отдавна не играя карти - нали съм кьорава!:):):))
цитирай
21. tit - Така ми дойде...какво да ти кажа!:)
26.02.2011 01:47
ran написа:
подводна?
пак съм изпуснал момента да стана златка-златното момиче :))))))

Успех, tit!!!


Написал си ми трихилядния коментар - благодаря!:)
Има нещо знаменателно в това!:))
цитирай
22. andi2 - Tit,
26.02.2011 01:50
тия дни , разбирай сега зимата , като се стъмнява рано се чудех
Какво ли са правили хората преди 1000 години и ппреди това -----> стъмни се в 5 прибираш се , студ
Ама после ми светна , че всяко нещо сами са си го правили -------->>>>> искаш хляб -месиш и т.н.
цитирай
23. tit - andi2 - и деца са правили, да ти кажа!:)
26.02.2011 02:26
Това електричество много обърка живота.:)))))
Радвам се, че наминаваш!:))
цитирай
24. nikiita6865 - Много хубаво е написано.
26.02.2011 05:41
цитирай
25. анонимен - Електричеството не пречи на децоправенето :-)))
26.02.2011 08:31
tit написа:
Това електричество много обърка живота.:)))))
Радвам се, че наминаваш!:))

Първоинстанционно го твърдя.:-))) И факти в подкрепа ще дам.
цитирай
26. syrmaepon - И факти в подкрепа ще дам. Само сн...
26.02.2011 10:33
katana написа:
И факти в подкрепа ще дам.

Само снимка с 7-8 дечурлига се признава...:)

А иначе - постът ми хареса.За Алекс - това което важи за всички,важи и за него - уважение към чуждото мнение.А за двойния стандарт сигурно сте прави,но аз много наблюдения нямам и гледам да не придобивам... :)... за интриги не ми се хаби енергия,далеч по-важни неща има от това...
цитирай
27. unknown2 - до алби
26.02.2011 11:47
http://www.youtube.com/watch?v=RW2heKjzjIA

"Дано те кефи?Мен ме кърти ...
Така ми звъни милото па мобилния и като ми звънне някъде
и всички ..."

и мен ма кърти, ама не бих искала милото да ми звънка на нея;)))))
цитирай
28. unknown2 - тит!
26.02.2011 11:51
адски си готина!!!
снощи гледах "21" и там за карти става въпрос, гледай го, бива!

цитирай
29. blogena - 29. unknown2 ,
26.02.2011 12:01
unknown2 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=RW2heKjzjIA

"Дано те кефи?Мен ме кърти ...
Така ми звъни милото па мобилния и като ми звънне някъде
и всички ..."

и мен ма кърти, ама не бих искала милото да ми звънка на нея;)))))


Щом не искаш не ти звъни :)))
На мен не ми е проблем ...
цитирай
30. injir - Събуди се любопитството ми. Кой е ...
26.02.2011 13:31
Събуди се любопитството ми. Кой е този Васко?:)
цитирай
31. boristodorov56 - Аз като автентичен примитив си к...
26.02.2011 13:33
Аз като автентичен примитив си карам още на Черен Петър!
И се озъртам за Настрадин ходжа.
цитирай
32. tit - Благодаря, Никита!:)
26.02.2011 14:23
Поздрави!:)))))
цитирай
33. tit - Собствено производство?!!!:)))
26.02.2011 14:25
katana написа:
tit написа:
Това електричество много обърка живота.:)))))
Радвам се, че наминаваш!:))

Първоинстанционно го твърдя.:-))) И факти в подкрепа ще дам.

Аз имам само едничък, ама ми е добричък!:))
цитирай
34. tit - syrmaepon - здравей!
26.02.2011 14:33
Разбира се , че има.
Блогът на Алекс, самия Алекс е твърде ангажиран и прекалено, бих казала темпераментно защитава разбиранията и възгледите си! Тъкмо защото беше откровен и искрен се впечатлих ... събитията миналия ден някак спонтанно предизвикаха в мен този постинг. Коментар в един блог, отговор и после докато си вършех другата работа ми дойде ...идеята да ви разкажа за Асен в кратце!:)))

Обичам играта, но не и живота като игра!
цитирай
35. tit - И аз съм за Whole Lotta Rosie !:))))
26.02.2011 14:36
unknown2 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=RW2heKjzjIA

"Дано те кефи?Мен ме кърти ...
Така ми звъни милото па мобилния и като ми звънне някъде
и всички ..."

и мен ма кърти, ама не бих искала милото да ми звънка на нея;)))))



Благодаря - като да ми е познато заглавието, ще го видя!:)
цитирай
36. tit - Ха, ха, Инжи!:))
26.02.2011 14:40
"Това съм аз!" - както би казал Флобер.:))))
Асен, обаче, беше истински!:))
Беше...
цитирай
37. tit - Алби,
26.02.2011 14:50
AC/DC не са ми баш любимци - слушам по-тежки неща!
Но са велики - харесвам ги!

Моят звъни с http://www.vbox7.com/play:aa649945 - темата от към 1.45 минута -
уникална е!
Иначе не слушам електронна музика.
цитирай
38. tit - Най-простите игри са най-трудни, Борка!:)
26.02.2011 14:55
boristodorov56 написа:
Аз като автентичен примитив си карам още на Черен Петър!
И се озъртам за Настрадин ходжа.

Какво му е сложното на шаха?
Обаче...редовно се самоматирам!:):):))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2763800
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930