Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2011 00:14 - Родена, за да издържа
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 30989 Коментари: 88 Гласове:
108

Последна промяна: 12.02.2011 11:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Всяко утро е по-мъдро от вечерта, а утрините тук напоследък не са тихи.   Отдавна имам  усещането, че живеем в две Българии, в два свята, в две измерения. Едното е доволно, агресивно, злобно и нетърпящо възражения. Обитателите му държат да разделят всичко по своя воля и вкус и да сложат всеки на мястото му!   Дори и във виртуала не дават да се диша без тяхно позволение!   Винаги съм била на мнение, че човек трябва да отстоява позициите честно, явно и почтено!   Маниер, който не устройва ХИТРИТЕ – нито  тук, нито в реалния живот!    Аз ще остана – дори да ми сложите хиляда минуса…   Ще остана, дори никога да не работя легална работа тук, каквото и да ми струва…    Дори да не публикувам повече.    Дори никога вече да не успея да сключа редовен трудов договор и да няма как да си плащам осигуровките…    Просто няма да оставя страната си на тарикатите, нито блога си на хитреците!    И ГЕРБ ще си иде както всички политикани преди тях…и други ще дойдат.   А България ще е тук.   Аз също…    




Гласувай:
111



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Много добре казано
12.02.2011 00:20
Има хора, които цял живот "успяват". във всяко нещо
Има и такива, които " оцеляват" и се доказват като право. Всеки ден. Всеки час!
цитирай
2. анонимен - Че ние вече сме останали.
12.02.2011 00:37
Въпреки всичко.
цитирай
3. magicktarot - Хората правят и са България, и изобщо всичко:)
12.02.2011 00:59
Щом искаш да останеш, значи има човеци, заради които си струва, въпреки другите недостатъци...
цитирай
4. dushevno - :)))
12.02.2011 01:19

питаш ли ме мен ;)

трият ме и аз се разтроявам :))
ми кви да ги върша като съм безработна и ми плащат
само 50лв по-малко от как се скапвах от нощни смени :)))
и милото като е нощна - лично творчество ме е нападнало ...
та аз ли да си ходя
И Бойко да не е посмял да си ходи!
Да си сърба попората и да му пари - нали е пожарникар ;)
цитирай
5. dorichela - Остани :)
12.02.2011 01:27
Остани :)
цитирай
6. martiniki - тук ти е мястото
12.02.2011 07:30
издръжливо, отстояващо се момиче - късмет!
цитирай
7. sestra - Никой не може да те помръдне, Тит,
12.02.2011 08:12
и не си само ти, дето мислиш това, срещайки се всеки ден с тарикатите, не си сама. И между другото много точно си казала това за някои хора:"...доволни, агресивни, злобни и нетърпящи възражения" и много, много странно - хем доволни, хем пък и агресивни и злобни - неинтелигентно е от тяхна страна :)
цитирай
8. diso - Тук ти е мястото
12.02.2011 09:16
Няма да ходиш никъде, Теди :))
цитирай
9. feq - Браво!!! Остани и отстрани дори...
12.02.2011 11:01
Аз също останах,... вече цели 4 години...
цитирай
10. pevetsa - ЗА МЕН Е ЧЕСТ, ДА СМЕ РАМО ДО РАМО, В ...
12.02.2011 11:03
ЗА МЕН Е ЧЕСТ, ДА СМЕ РАМО ДО РАМО, В НАШАТА БЪЛГАРИЯ!
Алекс
цитирай
11. tit - Благодаря на всички коментирали!:))
12.02.2011 11:10
rustam, shtrakalka , kushel - все сме си тук, някой път доста!:):):)))

magicktarot - разбире се, Божиите дела са невидими напоследък!:)

Алби - :))))

dorichela , martiniki , diso - благодаря, хора!:))

logo - така е - само с дела се доближаваме до Бога, казват! С добри, при това. Като стигнем до доброто почват разногласията:):)) Бунтът е позиция, какво правим след това, се питам...

sestra - разумният, уверен човек върви през живота, като гледа напред и обгръща хората около себе си! Наглият, добрал се с лакти до позициятя си, тъпче и тормози тези след него от страх, че могат да го изместят...
цитирай
12. vmir - И твърдиш, че ще успееш да издържиш?????????
12.02.2011 13:18
"Дори и във виртуала не дават да се диша без тяхно позволение!" А сега ми го обясни, ако си в състояние, само не ми казвай, че просто така се чувстваш, както аз не ти казвам колко глави се чувствам изкушен да откъсна, но си трая без да обръщам внимание, че Сульо и Пульо щели да ме помислят за лицемер...

http://www.youtube.com/watch?v=CFTxYNJ_wXM&feature=related

И най-много глави ми се късат на мрънкачи, защото една десета от енергията за мрънкане да беше насочена към търсене на решения, вместо в "доказване" на "ау как може така, ама аз не мога да правя такива неща", за тези 20 години можехме да сме си осигурили средноевропейски стандарт.
цитирай
13. анонимен - Минусите и плюсовете
12.02.2011 13:23
се оказаха голяма проблем тук. Пречат на нормалното съществуване и общуване, а не не са показател за нищо, след като има кой да ги манипулира. Тези хора много лесно се разпознават. Обърнете внимание на постовете, които имат примерно 230 плюса и 180 минуса. Ясно, че домакина е играл в едната посока. Ясно е също, че той има враг, който го умее. Най-лошото е, че не са само двама, а повече и броя им се множи ежедневно. Следователно в интерес на всички е плюс/минус да се премахне.
цитирай
14. анонимен - Ан 15
12.02.2011 13:42
прав(а)си.В интерес на всички,без модераторчетата...очавадно
цитирай
15. despinida - Така да бъде!
12.02.2011 14:59
Честна и смела позиция :))
Радвам се, че и други мислят като мен, Тит !
Погледни през прозореца, какво слънце се смее...засмей се и ти!
цитирай
16. tit - feq, pevetsa, despinida - благо...
12.02.2011 15:01
feq, pevetsa, despinida - благодаря за отношението!:))
цитирай
17. teachme - Ей, Теди,
12.02.2011 15:06
я се стегни, няма все да е така! И аз съм била на борсата, не е толкова страшно...
редовен, нередовен - договор да е, в частния сектор всякакви видях:) и без договор работих дори, нали трябва да се вземат някакви пари:) и за навън се стягам - поне да знам, че съм опитала (може и екскурзе да се окаже:) поздрави!
цитирай
18. tit - vmir - ми късай!:)))
12.02.2011 15:15
Благодаря за Меноуър, макар да ги намирам помпозни! Но не бих ги критикувала за това!:)))

Виж, не всеки е в състояние или има капацитет да намира решение. Такива хора следват други, които предлагат решения, които ги устройват...така е при обикновените хора!
Когато онези без свои решения не намират хора, които да предлагат такива - мрънкат!:):):)))
Ти имаш решение и го предлагаш - добре!
Но не си прав да се сърдиш на горните, че не харесват твоето решение и продължават да мрънкат...
Още повече - да ходиш по главите им и да им се караш за това, като изнервена контрольорка в 305, примерно!:))

Приемете, че не може да нареждате на хората какво да правят...аз не одобрих ОНЗИ постинг, мисля, че и на постинга на Мамкаму не гласувах за него - за мен ТОЗИ спор е празно пилеене на енергия!

Но това е мое мнение - не съм хукнала да го налагам на никого!

Не мога да приема лични нападки и обиди заради политически пристрастия - това е пошло. Споровете трябва да са с аргументи, а този специално не води до никъде, мисля!
цитирай
19. tit - teachme - като в арабската приказка!:))
12.02.2011 15:22
В мъдростта на простия овчар е истината, Тийч!:)))
Успех - каквото и да решиш!:) *
цитирай
20. miaa - Ще конкретизирам за блог. бг:)
12.02.2011 15:23
Без тебе , тук няма да е същото:) Харесвам открити и емоционални хора!
Ти си , като огън и въздух едновременно:) Една интересна и благоприятна комбинация! С обич, Tit!
цитирай
21. анонимен - българия и след нас/ със или без нас обаче/
12.02.2011 15:26
И аз така оставам, пък каквото ще да става. Всъщото време виждам, как страната ни сигурно отива към 3-та национална катастрофа и све пак съм оптимист, че точно тях най- накрая ще ни стресне и ще вземем съдбата си в свой ръце и ще изтирим всички тези измислени демагози. дори имам идея за гр. сдужение- Лески-Перикъл/ имената сами говорят за себе си за какво става на въпрос/ но едва ли 1% ще е да успеем, но си заслужава да се опита.
цитирай
22. tit - за Анките - благодаря за вниманието!:)
12.02.2011 15:33
Има кротки и спокойни блогъри тук, които бяха доста атакувани по този начин!
Може би е някакъв пробив в системата, не знам!
Но то е преди всичко показател за манталитета на част от обитателите на блогбегето...аз не знам някой да си е признал, че го прави...май само Кушел един път се опита, но неговото обяснение не ми прозвуча убедително!
АЗ не негодувам за това, че ми чезнат от време на време смешните апликацийки горе!:))) Всеки редовно списващ тъдява, с обичайните си връзки към други колеги, с които си е паснал ги има - над петдесет прочита и тридесет одобрения ги качват!
Лошо е да ти стане мания - знам го от личен опит!:):)):)):))
В случея ритам срещу манталитета, който поражда такива действия - знам точно кога, и след кой коментар се случва - това е тренинг!:):):))
И понеже усещам, че отново " потъвам" - смятам, че ми е време да се поспра, наистина...
Вариантът на Хараланов ме усройва!
цитирай
23. rubsy - Тук, сега и завинаги. А към отреп...
12.02.2011 16:20
Тук,сега и завинаги.
А към отрепките-Господ,гледа!
Колкото по-късно,толкова по-мръсно;>
Дерзай!
цитирай
24. анонимен - ...................
12.02.2011 17:28
Рустам е профил на Катана. Фанpаона и Щракалка са едно лице. Никита е Фрина.
цитирай
25. tit - Ан 26 - никое от предположенията ти не е вярно, вероятно!:))
12.02.2011 17:37
А и не е важно - човек може да направи няколко профила с различно настроение в тях...
Но да си бъде Човек!
цитирай
26. cecka1504 - :)
12.02.2011 17:55
Аз казах ли ти, че ще издържиш, м?
Поздравиии!
цитирай
27. анонимен - Тит,
12.02.2011 18:15
общо четирима души манипулират минусите и двама от тях са твои близки приятели. Това, че са двама на двама не помага с нищо. Губят останалите.
цитирай
28. demar - Здравей, Тит
12.02.2011 19:01
"Аз ще остана..." tit
Радвам се , че ще останеш...., че ще те чета.
радвам се и за хилядите читатели на блога, които, че те четат.
"Дори и във виртуала не дават да...." tit
Нямаш вид на жена, която прави само това, което И дават.....
и за това е хубаво при теб.
"Дори да не публикувам повече. " tit
Е, само това ни прави , Тит!
ТЕ това искат.
А... Metallica.... ти отива много ...
Бъди си желязна...
и хубава вечер !
цитирай
29. sparotok - ПОДКРЕПА
12.02.2011 19:11
Моята подкрепа я имаш винаги! Това го знаеш, нали?

Хитреците и мошениците са за съжаление, те просто не са в състояние да се държат като истински хора, явно това ги вбесява и си го изкарват на другите...което между другото ги забива още по-дълбоко в блатото на техния живот.
цитирай
30. tit - Благодаря ви, miaa, rubsy!:)) Не ...
12.02.2011 19:15
Благодаря ви, miaa, rubsy!:))
Не се имам за незаменима!:)):):))
цитирай
31. tit - 22. анонимен - всеки генерал е бил ефрейтор, ако не се лъжа!:))
12.02.2011 19:21
Без вяра загива всяко дело, тъй че - действай!:)
цитирай
32. tit - Държа все още, Цвете!:))))
12.02.2011 19:24
Трябва да взема да си лягам по-рано...че нощем - виж какви работи стават!!!:):):)))
цитирай
33. cecka1504 - Ще държиш още много време :)
12.02.2011 19:35
Трябва, ама едва ли :)))
Нощем стават най-интересните работи :)))))))))))
цитирай
34. tit - Аз познавам само трима блогъри лично...
12.02.2011 19:35
анонимен написа:
общо четирима души манипулират минусите и двама от тях са твои близки приятели. Това, че са двама на двама не помага с нищо. Губят останалите.

и с няколко по скайпа!:)
Кото и да са, не го одобрявам...писах още преди два дни като коментар!

Инак си прав/а - губим всички!
цитирай
35. tit - Сис!!!!
12.02.2011 19:36
Ти ли манипулираш пръсчетата?!!!!!
Горе един каза, че бил приятел...:О

Сега ще питам и БатСтефан и Жана!!!
цитирай
36. vippoker - в блока, съседа пред теб е ангел а ...
12.02.2011 19:47
в блока, съседа пред теб е ангел
а зад гърбът ти е дявол
макар да не съм наясно с това, кой е ангел и кой дявол
съм сигурен че и тебе не те е грижа
мисля,че е по-важно е да са балансирани
в края на краищата лудницата (в т.ч. и виртуалната) е пълна,
но тук ни е мястото в България
та кой ще е по издръжлив от нас
поздравления за изразената позиция
жоро
цитирай
37. harvi - Хей, Тит, не се връзвай!
12.02.2011 19:56
Хората в блога са си една представителна извадка на целия народ - има от всички. С едни си пасваш, други не можеш да ги дишаш даже от разстояние, но има място за всеки. Ако много се вгледаш в плюсовете и минусите (не че не го правим всички :)) ), забравяш за реала, а там е главното действие :) Нали и двете с теб правихме опити да си тръгнем - виждаш, че не можахе да останем далеч и пак се върнахме. Така че оставаме. А най-лошото вече е зад гърбовете ни. Сега само напред!
цитирай
38. cecka1504 - Теди,
12.02.2011 20:00
аз, аз! Такова манипулиране му дърпам - с 10 пръста едновременно :)))))))))))))))))

Виж какво ще ти кажат бат Стефан и Жани :)))
цитирай
39. tit - Здравей, demar!:))
12.02.2011 20:00
Не са хиляди, бе!:))
Стотина човека ме следят и половината ме четат!:)) Чета ги и аз!:)
Нали за това сме тук - да пишем, което мислим и да четем, какво са написали, че мислят другите!
Но пренасяме и характерите си някак...аз не обичам да се дърля, понякога съм по-пиперлия, нося на майтап и се майтапя!
Но трябва да има мяра и почтеност!
цитирай
40. tit - sparotok - благодаря!:))
12.02.2011 20:39
Лошото е, че калта цапа всички!
Ама - ще се поизмием!:))):)
цитирай
41. yuliya2006 - А България ще е тук. Аз също… С ...
12.02.2011 20:50
А България ще е тук. Аз също…

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
42. анонимен - останете
12.02.2011 21:26
има нужда от хора като вас..и добре, че ви има...
цитирай
43. injir - Metallika - мои любимци. Защото ...
12.02.2011 21:27
Metallika - мои любимци. Защото бяха казали ,че светът не е само синьо небе и цветенца. Понякога, ах , понякога светът е лош.
цитирай
44. анонимен - Не искам никой да си тръгва.
12.02.2011 22:29
Нека всички да бъдем приятели!
цитирай
45. gita969 - Вражда
12.02.2011 22:47
от няколко дни чета из постингите за интриги, манипулации и противодействия.Чудно нещо са това хората. Като че ли са на състезание. Не ми е ясно каква е наградата. Ще ги качат на стълбичката,ще чуят химна,ще изпитат национална гордост. Пъстър свят, ама нещо колорита е в тъмни краски. А ти искаш да промениш глобално макрорамката. България я има. Е не е на три морета,но и е останало население,което в момента се преброява. А в анкетните карти трябваше да има въпрос: "Ще останете ли в страната ни,ако до година стандарта ви на живот не се повиши, иначе казано да заживеете като бял човек" Ама къде ти? Важна е статистиката, а нейните прогнози са поръчкови. Но , ако имаш не корен,а коренища стой. И аз стоя, но понякога ми писва да експериментират с мен.
цитирай
46. kapricia - :о)))
12.02.2011 22:57
Май пак съм пропуснала купона в blog.bg, но нещо като че ли не съжалявам.
Мила моя tit, оцеляващите и инатливи индивиди сме повече, отколкото си мислиш. Може и да не сме милиони, но сме достатъчно, за да вгорчаваме живота на "хитрите".
(Слагам кавичките, защото не мисля, че определението им отива, а това, което аз бих им сложила, ще ми уреди дългосрочен бан.) :о)))
цитирай
47. tit - vippoker - благодаря!
12.02.2011 23:12
на живо е малко по-разлчно!:)
улавяш интонацията....
цитирай
48. tit - harvi ,
12.02.2011 23:21
Дай, Боже!:)
Не е за пръстчетата, ама - нейсе!:)
цитирай
49. tit - injir ,
12.02.2011 23:26
когато "гладуваха след независимост" ги харесвах, най-вече!:))
Но Хетфийлд е страхотен поет - да!:)
Радвам се, че се обади!:)))
цитирай
50. tit - gita969 - не съм влизала в блога ти, мисля...привет!:)))
12.02.2011 23:30
Тук интрги винаги има:(,
в повечето случеи - бури в чаша...блог!:))))
Преброяването е дълга тема, благодатна,:)
но ще я оставя на друг...
цитирай
51. tit - kapricia - !!!:))))))
12.02.2011 23:33
Къде ходиш, дяволице?!:))

То пък - като си мълчим и се въздържаме - сами си слагаме бан, но винаги можем да си го махнем!:)))
Не ви ли отвя вятъра по вашия край?:)
цитирай
52. tit - Среднощен привет, ДЖУ!:))))
12.02.2011 23:34
Среднощен привет, ДЖУ!:))))
цитирай
53. tit - samoletpepasnet и четиристрети Ан,
12.02.2011 23:36
благодаря ви - приятелството е нещо добро!:))
цитирай
54. kapricia - :о)))
13.02.2011 00:04
tit написа:
Къде ходиш, дяволице?!:))

То пък - като си мълчим и се въздържаме - сами си слагаме бан, но винаги можем да си го махнем!:)))
Не ви ли отвя вятъра по вашия край?:)

Отвя ни и още как! А си подскочил, а си се приземил някъде из влашко. :о)))
Абе да ти кажа, хич не ми се говори с "ония". Не че нямам какво да кажа, ама що да се хабя, като със същия успех мога да си побъбря и с кактусите вкъщи?... Грешка! Кактусите ще проявят повече разум и разбиране. :о)))
цитирай
55. tit - Обичам кактуси - въпреки бодлите!:))
13.02.2011 00:12
Те са видими и човек е внимателен...
А с другите - ти го мислиш човек, а той изведнъж пусне бодили...точно като си го прегърнал:(

Сетих се за клипа на Бъста!:):):))
http://www.youtube.com/watch?v=eHHT7dTmw8U
цитирай
56. vmir - 19. tit - vmir - ми късай!:)))
13.02.2011 01:10
Ядосах ти се, защото преди не съм те приемал за мрънкачка. Ако беше така, просто щях да те заобиколя и да не се разправям ИЗОБЩО с теб. И сега какво – някой съжалил “нещастните крави”, а ти: “Искам и мене!”. Че ти за крава ли се имаш, бе жена, и изобщо, сигурна ли си, че този човечец не е бил почерпен над мярката си, за да каже каквото е казал, и как можа да ти мине през ума, че стотици милиони хора (вкл. и той самия) ще правят нещо десетилетия наред, и ще трябва да погледне в тъжните очи на кравите, за да блесне световната измама, че някой стресира хората, за да си пълни банковата сметка от тормоза над тях?

Май казваш, че нямаш капацитет да намираш решения – ми как ще ги намериш, като не ги търсиш??? Като се водиш по професионални мрънкачи като Ладо? То без мрънкане не може, разбира се, но кой ти гледа такива, които изразходват целия се умствен капацитет единствено в мрънкане? Ми, като не им достига капацитет, да мрънкат по-малко, за да им остане и за нещо полезно. Тогава щяха да се сетят, че едно е да гледаш хората, друго е да гледаш делата. Нима силиконовите подплънки, или пък естествените гръдни надарености са нещото, което предопределя нечии останали качества и способности? Ама ... !!!! Какво ама?

Ако тези “ама” имаха смисъл, щяха ли да се намерят “умници” да “защитават” България с аргумента: “Българинът иска цървули, а не магистрали”??? На това му викам аз опростачване – да подкокоросваш простаците за едни цървули от 4 лева да плюят на магистрала за 400 милиона!!! Същото става и с всичко останало. За 4 лева осигурен келепир, почти всеки простак е готов да си затвори очите какви ще ги върши избраникът му и да повтаря всичко, което му се подхвърли. Важното е да му се засвидетелства съчувствие и срещу едни цървули да се забрави за паричките за магистралата. И това опростачване ти наричаш “право” в комплект с нескончаемите мрънканици, на които може би очакваш да ръкопляскам като израз на гражданска позиция и доблест?
цитирай
57. tit - vmir - 19. tit - vmir - ми късай!:))) - аз не съм мрънкачка,:))
13.02.2011 01:48
ако бях, нямаше да разговаряш с мен!:)))
Преимуществото да имаш блог се състои в това, че можеш да разговаряш с различин хора в удобно и за двете страни време...
При това, пишейки в своя си блог за това, което те вълнува, показваш какъв си!
За разлика от анките...но това е въпрос на избор - не ги съдя!
цитирай
58. tit - Аз гостувам на различни места,
13.02.2011 01:55
и се старая да се държа прилично навсякъде - така са ме учили...
Ако съдиш за мен по това, къде коментирам - съжалявам!:)
Добре де - не крия, че има блогове, където се чувствам особено добре и други, в които чисто по английски, повече не съм стъпвала...но всеки от онези, при които каментирам, би могъл да се защити сам / с малки изключения, заради които крякам лично понякога, но не давам линк, защото хората са крехки/

По въпроса с времето - не, не се чувствам крава, но не искам да ме правят на такава!:))

цитирай
59. tit - ....
13.02.2011 02:07
Теб те ядоса факта, че харесвам решение на Руския президент? Аз бих подкрепила и Дявала, ако намеря, че е справедливо!!!:) Е, Сатаната и справедливост/???/ - ма - знам ли?

Уважавам симпатиите ти към ББ, но аз намирам режима за безмислено показно милиционерски - много пъти съм коментирала и ти си опонирал, да не се повтаряме!
Аз НЕ ВЯРВАМ, че ББ се бори с мафията, червената буржоазия или с кавото там твърдите, че се бори!
И срещам ежедневно потвърждение на това около мен...не ме карай да давам примери - ще задръста коментарите!:)
Виж, и в Агола има прекрасни магистрали...и по тях не се движи практически никой!
Ние не сме Ангола, разбира се! Не мога да се съглася обаче, че половин милион българи трябва да изживеят живота си в крайна мизерия, за да се построят магистрали...не казвам ,че не трябва да се строят, просто - не на такава цена!
Който лети твърде напред от ятото се уморява бързо, vmir! И когато това стане, пада като камък, щото няма подкрепа наоколо си...
цитирай
60. mrazekoff - Прекрасно казано
13.02.2011 10:05
намясто! Защото всичко е преходно, а най-вече дребните сметки.
Душата, душата да е истинска, останалото ще се оправи!!!!
цитирай
61. vmir - 60. tit - ....
13.02.2011 10:28
Ядосва ме свеждането на проблемите до личности. Защо си склонна да допуснеш дявола за способен на справедливост, а за човек не допускаш, че е способен на неща, които не си видяла единствено, защото не си потърсила? Защо властта да не се ангажира с оценки кое е допустимо и кое – не, което някои безхитростно се опитват да спрат с определения “показно – милиционерски”, лукаво залагайки на страха и на факта, че милиционерщината няма как с магическа пръчка да се превърне в полицейщина, а превърне ли се, тогава пък не различно ще викат “помощ, полицейщина”.

Аз не вярвам във власт, която ще крие от гражданите какво прави и как го прави. Такава “деликатна” власт е идеалния прототип на мафиотско управление, в което научаваш истината, когато те връхлети което не си очаквал, както ни връхлетя фалита на комунизма, но някои продължават да го отричат по всички възможни начини, не защото не го знаят, а защото марксизма ги е научил, че е важно не какво се прави, а кой държи парите. Е, няма как да ги приема за антикомунисти, колкото и да плюят по комунистите, няма как да им се вържа на театрите, защото “революционната ситуация” си е неделима част от комунистическата доктрина и служи да попречи на разумното решаване на проблемите, защото това би възпрепятствало грабежа, който е цел на “социалната революция”. Нима ти ще приемеш за нормално тълпа от цигани да ти превземе дома, а теб да прати в гетото си да живееш, защото не е справедливо ти да имаш дом, а те-бараки, защото те са убедени, че не им е оставена друга възможност за “човешко съществуване”? Нима може да се избегне това, ако се гледат само хората, а не какво се прави? Какви са целите на онези, които се правят, че не го разбират?
цитирай
62. vmir - И за онези, които свеждат или приравняват проблемите с личности,
13.02.2011 11:05
съществува нормата:"Има човек - има проблем, няма човек - няма проблем". Така, че и на главите си да ходят, няма начин да ме убедят, че са антикомунисти, обратното, те са най-верните сподвижници на комунистите, и си играят на антикомунисти, защото комунистическата доктрина изисква "да се налива отрова навсякъде", както самите клесици на комунизма са писали.
цитирай
63. tit - martosblack - то не е бягство, то е абдикация!:)
13.02.2011 13:26
Аз съм съгласна, че сме доведени до невъзможност да съществуваме тук, но ТЕ това целят - доброволно да си оставим страната! Щото инак ше ги заподозрат в геноцид!:)
И аз много се колебая - барем да ида да изкарам малко пари да има с какво да живеем, но като се замисля за цената се панирам - пълна безизходица!
Исинският шанс е тук - да си отвоюваме страната от тарикатите...обаче, като гледам какъв разнобой настава...
цитирай
64. tit - mrazekoff - здравей!
13.02.2011 13:29
Мисля си, че трябва да се гледаме и отвисоко - като част от нещо непреходно, тогава и самочувствието е различно и други мисли ти идват...
Радвам се, че намина!:)))
цитирай
65. tit - 63. vmir - 60. tit -
13.02.2011 13:44
Първо - всяка личност е важна!
Второ - кое е допустимо и кое не, го определя закона, изпълнителната власт е само една от властите - ние сме република, все още!:)
Трето - ти подслушването на всичко и всички гластност ли наричаш?
И защо мислиш, че "тази власт" не крие какво прави - заради фойерверките и флашките - ха, ха! Тия ги разправяй на майка ми - само тя се впечатлява!
На всеки нормален гражданин му е ясно, че Лукановци и Огняндойновци са се хванали за гушите в последна схватка кой да дооглозга България!
Да се изтрепят дано!!!
И хич не им пука нито за нас, нито за държавата...
Не им дреме колко българи ще останот, кои ще оцелеят - все нещо живо ще има накрая!
Цитаните щели да дойдат да ми вземат къщата - ма те вече дойдоха, vmir! Или -ако не са циганите, ще са банките...

Аз наистина няма да публикувам повече постинги, докато не се оправи проблема с пръсчетата! Не защото ми дреме, а защото не е редно!
И защото смятам, че това е начинът!
Ако ВСИЧКИ проявяваме нетърпимост към нередностите, живота ни би бил различен! Започвам с нещо малко...и смешно при това /според някой/!
Този постинг ще си стои, предполагам:))
До октомври...и ще говорим пак!:))


Освен, ако модераторите не се стреснат, ма невям!!!:))))
цитирай
66. vmir - "На всеки нормален гражданин му е ясно, че Лукановци и Огняндойновци са се хванали за гушите в последна схватка кой да дооглозга България!"
13.02.2011 14:42
Ето заради такива недоказуеми и по-важното - АБСОЛЮТНО БЕЗПЛОДНИ твърдения нямаме гражданско общество, което да генерира един разумен и полезен дневен ред на родните проблематики и решаването им. Какви лукановци ще намериш, като БСП си го убиха и не искат да си спомнят за него, точно, защото Луканов направи всичко по силите си да останат във властта и да се обогатят максимално, което не им изнася, защото искат да играят на големите бизнесмени и капиталисти с гласовете на социално слабите и алчните за домогвания с цената на всичко? Преди седмица гледах по тивито съпругата на Луканов, живеят в мизерия, синът му разчита приятел да го извика отвреме на време да боядисват апартаменти, дъщерята и тя без работа, била до време в частна детска градина, но после и оттам я съкратили, но това не пречи лумпените да дрънкалосват какви ли не простотии да се изживяват като носители на истина от последна инстанция, защото са намерили кой да ги слуша.

Банките щели да ти вземат имота, и затова правителството ... бля, бля, защото горните лумпени така били казали... Бих ти обяснил, ако разбираше малко от финанси и банково дело, но това е последното, което те нтересува, сигурно изобщо не си си направила труда да запомниш, че едно от първите неща на С. Дянков след като стана финансов министър беше да кандърдисва банките да свалят лихвите, което, разбира се не стана, защото не е роден у нас онзи, който доброволно ще поеме риск в името на общата съпричастност. Сега банкерите си плюят в пазвите, че не са послушали Дянков, а не им минава през ум, че ако бяха го послушали, щяха да акумулират значително по-голям финансов ресурс и положението им можеше да бъде още по-добро. Защото всеки гледа да прецака другия, но банкерите са божи кравички в сравнение с лумпените, които в простотията си са готови да не остатят камък върху камък, и да нанесат безрбой поразии на всички, за да се докопат до някакви нищожни лични продобивчици.
цитирай
67. tit - Ма добре де -
13.02.2011 15:04
що виниш лумпените, че искат придобивчици?
Мигар тарикатите, които държат парите, с които се чудят какво перо да си сложат нам къде си са ги придобили, щото са усърдни, кадърни и почтени?
Осаналите гледат тях и викат "Искам и аз!!!":)))
Между другото, аз и десетки като мен не искаме на готово, да ти кажа! Искаме да не богатеят едни, за сметка на отнетата ни възможност да си изкарваме честно хляба!
Защото - хайде да си говорим честно - съсипаха икономиката, за да си направят техни си картелчета, от които се изхранват само те и семейдствата си!
А ни викате на нас - ми направете си и вие! МА то така не става! За да го направя и аз, трябва да те изхвърля тебе от пазара - това е дивотия!
Магистралите и работните места, които създават - ха, ха! Цирк!!!
Кой подред подизпълнител организира реално работата по строежа!
Колко плаща на работниците?!
Колко са фирмите над него с кадърните специалисти, дето взимат хиляди като заплата, а на шофьорите подхвърлят по 500 лева и им набиват канчетата, че и на това трябва да са доволни, щото за мястото им чакат десетки!
На гръцките шофьори се плаща в пъти повече!
Няма балами, да ти кажа!
ББ нищо не иска да промени - той за това е там!
Ако тъй наречените ни бизмесмени бяха наистина хора с размах, пазара на труда у нас щеше да ври и да кипи и никой нямаше да се натиска да лиже задниците на партийната върхушка, за да се докопа до мизерна държавна службица! В апарата на държават щяха да останат работещите и способните, а не натягачите блюдолизци и работата на администрацията щеше да е съвсем различна!

Ти наричаш това мрънкане, аз смятам, че не трябва да се мълчи!
цитирай
68. vmir - 69. tit
13.02.2011 16:22
Защото крадците на едро и да открадват от всички ни 100 лева, поне 50 от тях се връщат в обществото под формата на потребление, заплати на служители, и инвестиции, и обществото не губи повече от 50 на 50, а лумпените за един лев лична придобивка съсипват 50, защото искат наготово магистралата, която ще служи на децата им, да я пропият днес за една ракия или едни цървули.

Защото, дори и да е блокирана днес справедливостта и някой, без да притежава качества деребейства незаслужено, ако лумпените не учат дечцата на своите аутсайдерски маниери, вместо което да направят всичко възможно да осигурят на децата си възможно най-доброто налично обучение и възпитание, тези деца ще намерят начин да отстранят от власт крадците, вместо да повтарят като родителите си, че целият свят им пречи и не им позволява да се проявят. Така и държавата, и децата им ще обедняват непрекъснато, защото похабените общи възможности под формата на мързел, саботаж и готованство, са много по-голяма загуба за всички от това, че в момента някой щял да бъде по-добре (макар и незаслужено) от теб.
цитирай
69. feq - Нищо не е нито хубаво, нито лошо. Ние не знаем цялата история...
13.02.2011 16:53
http://www.spiralata.net/kratko/articles.php?lng=bg&pg=366

Затова - ОСТАВАМЕ!!!
:)
цитирай
70. vmir - 71. feq - Нищо не е нито хубаво, нито лошо. Ние не знаем цялата история...
13.02.2011 17:13
feq написа:
http://www.spiralata.net/kratko/articles.php?lng=bg&pg=366

Затова - ОСТАВАМЕ!!!
:)


Съгласен, още по-трудно е да се прецени човек, затова непрекъснато повтарям да се преценява чрез наличната поне относително сигурна информация, вместо да се следват глуповати моди на "революционна нетърпимост", безнадеждно сковани от вътрешни непреодолими противоречия.
цитирай
71. tit - Значи -
13.02.2011 17:31
за кокошка - няма прошка, за милиони - няма закони!:))
Много хубаво!!!
И аутсайдерите да си мълчат и да не охкат, като им съдират кожите!:):):))
Тая няма да стане, щото боли, да ти кажа!:))
Виж - презрението поражда омраза! И тази омраза ще се върне върху умеещите да крадат с милиони брутално и жестоко - злото предизвиква зло и не е виновно псето, което хапе, когато го бияj!

Между другото - не знам даваш ли си сметка колко комунистически звучи това - било каквото било, забравете! Сега стегнете още малко коланите и бачкайте, за да имат светло бъдеще децата и внуците ни, и ако обичате, възпитавайте си децата и те да бачкат като вас за тях!:):):))

Тия приказки сме ги слушали от много партийни форуми - измислете нещо друго като мотивация!
Може да започнете с утрояване на минималната работна заплата, да речем!
Пък който бизнесмен издържи - издържи!
Нали така, ха,ха!:))
цитирай
72. tili - Висока топка си ти, tit!
13.02.2011 19:23
Не си никакъв low man! Тук ще си стоим напук на посредствената простотия!
Ох, моите любимци напоследък:)))
Наздраве!!!
цитирай
73. tit - tili - :))
13.02.2011 19:45
Благодаря...
цитирай
74. vmir - 73. tit - Значи
13.02.2011 19:48
tit написа:
за кокошка - няма прошка, за милиони - няма закони!:))
Много хубаво!!!
И аутсайдерите да си мълчат и да не охкат, като им съдират кожите!:):):))
Тая няма да стане, щото боли, да ти кажа!:))
....
Може да започнете с утрояване на минималната работна заплата, да речем!
Пък който бизнесмен издържи - издържи!
Нали така, ха,ха!:))


Отговорът ти доказва единствено, че неспособността ти да разбираш какво става е равносилна на лекомислена готовност да ликвидираш държавата при първа възможност. Ако имаше малко по-добра представа, щеше да си дадеш сметка, какво би означавало не утрояване, а дори удвояване на минималната работна заплата, което дори за революционен Египет е невъзможна мечта за най-необразованите и неграмотни хора и не, защото са пропуснали възможностите си, а защото това е чисто популистка мярка, която не е в състояние да промени съществено утвърдените пазарни и извънпазарни съотношения, освен с цената на дестабилизация за неопределен период от време, печатане на пари, инфлация и далавери.

Няма повече да те убеждавам в нищо, напълно излишно е, явно. Само ще ти като за последно, че с подобна "дребна" идея, на първо място ще удушиш малкия бизнес. И съвсем за последно ще ти кажа, че съм безкрайно далеч от представата ти, че съм някъде, където аз измислям как да бъдат нещата, а се опитвах да ти обясня прости неща, и съжалявам, че нямаш капацитета да разбереш поне малка част от тях. Ахай по прищевките на Медведев, но не обвинявай тези като мен, които не виждат в това нищо предвещаващо добро за България.
цитирай
75. tit - Октомври не е далеч... :)
13.02.2011 19:52
Октомври не е далеч...
:)
цитирай
76. kasnaprolet9999 - Ти си родена за боец. Възхищавам ти ...
14.02.2011 15:57
Ти си родена за боец. Възхищавам ти се. Нека винаги да има копнеж и жар в очите ти!!! Честит празник на влюбените.
цитирай
77. reg - ВЕНСЕРЕМОС, ТИТ!
14.02.2011 16:25
ВЕНСЕРЕМОС, ТИТ!
цитирай
78. анонимен - Еееех
14.02.2011 21:46
КВАЛИФИКАЦИИТЕ не са ти силната страна в един спор.;)
Ходи на ПРАВИЛНИТЕ места и КОМЕНТИРАЙ правилно.Знаеш КОГО да питаш!
Празник е Тит! За твое ЗДРАВЕ!!!:)
{ мен, за разлика от теб, ме е страх от КОМЕНТАТОРА;) }
цитирай
79. boristodorov56 - Точно!
14.02.2011 22:05
tit написа:
Първо - всяка личност е важна!
Второ - кое е допустимо и кое не, го определя закона, изпълнителната власт е само една от властите - ние сме република, все още!:)
Трето - ти подслушването на всичко и всички гластност ли наричаш?
И защо мислиш, че "тази власт" не крие какво прави - заради фойерверките и флашките - ха, ха! Тия ги разправяй на майка ми - само тя се впечатлява!
На всеки нормален гражданин му е ясно, че Лукановци и Огняндойновци са се хванали за гушите в последна схватка кой да дооглозга България!
Да се изтрепят дано!!!
И хич не им пука нито за нас, нито за държавата...
Не им дреме колко българи ще останот, кои ще оцелеят - все нещо живо ще има накрая!
Цитаните щели да дойдат да ми вземат къщата - ма те вече дойдоха, vmir! Или -ако не са циганите, ще са банките...

Аз наистина няма да публикувам повече постинги, докато не се оправи проблема с пръсчетата! Не защото ми дреме, а защото не е редно!
И защото смятам, че това е начинът!
Ако ВСИЧКИ проявяваме нетърпимост към нередностите, живота ни би бил различен! Започвам с нещо малко...и смешно при това /според някой/!
Този постинг ще си стои, предполагам:))
До октомври...и ще говорим пак!:))


Освен, ако модераторите не се стреснат, ма невям!!!:))))




Поздрав!
цитирай
80. tit - 81. анонимен - Еееех
14.02.2011 22:06
Страхът е най-големия грях!:)

правилата не са това, което бяха....
цитирай
81. анонимен - Re-81
14.02.2011 23:53
Така си е!Fecit deos primum timor!
Приятна вечер!:)
цитирай
82. tit - Не знам латински,
15.02.2011 00:28
но обяснението ми харесва!:))
Аз съм атеист...
цитирай
83. анонимен - Re-85
15.02.2011 08:46
Зная.Успешен ден!:)
цитирай
84. zaw12929 - то и "Аз ще остана " си...
16.02.2011 16:13
то и "Аз ще остана " сигурно
цитирай
85. panazea - Поздравления , мила Теди !
16.02.2011 22:06
Това е и моето призвание: трън в петата и таралеж в гащите !
Неизкоренимо буренче .
И се радвам , че сме много.
цитирай
86. nikita6865 - Хитрите винаги печелят.
02.03.2011 03:09
В повечето случаи.
цитирай
87. tit - Обаче в крайна сметка печелят селяните!:):):))
02.03.2011 03:24
nikita6865 написа:
В повечето случаи.


това е игра без край! Аз съм за Камбей Шимада!:)
По ми харесва някак!
А и хитрите - колко да са хитри!:))
Има хитри човеци и хитри мишоци...

Радвам се, че намина!:))
цитирай
88. zvezdichka - Здравей Теди!
02.03.2011 20:30
Не съм много активна тук, но се радвам да те чета и че те познавам макар и виртуално! Истинска си и остани такава!
Желая ти успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2762829
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930