Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2010 05:55 - Бедата никога не идва сама
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4557 Коментари: 11 Гласове:
38

Последна промяна: 17.11.2010 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   

                                  image                                             

  
А онова, дето живота учел – също е мит!    Вчерашният ден ме убеди достойно!    Като казвам ден, имам предвид дата. Приключения във нета ми се случват изключително рядко, но за това пък са качествени. Обикновено съм един прилежен и дисциплиниран юзър, не се карам другаде, освен в блогбегето. При това и тук напоследък избягвам препирни, щото файда от тях нямя!     И от де ми доде на главата/ т.е. – в компютъра/ таз напаст – тъй и не разбрах! В Блога си бях, бе хора! Е, таман се бях запътила на нейде – прилежно логната и с най-добри намерения да погостувам насам-натам посреднощ! Ииии – като взе, че се изтипоса на цял екран една страхотия – Майкрософтска антивирусна програма, ужким! Ама – шарения ви казвам – червено и жълто в унисон. „Ще те сканирам -  ми вика - имаш вируси, гледам” И аз с всичкия си акъл и рекох „Давай!” С две думи – натиснах ОК!     Сканира гостенката, после каза „ Имаш „Троянци”!”     „Ма, аз съм от Троян! Как да нямам троянци? Аре – бегай!” А тя – „Ааа, не! Това е много опасно! Ще те пазя, ако искаш, качи си платената версия!”     До там бях в мрежата, докато се усетя! Чудесиятя ми блокира компа, седи си на екрана, вика ми „Да те пазя ли, или ще си платиш инсталирането?” Други опции няма!    И ме пази! Само да се опитам да вляза в мрежата, веднага излиза и вика „Ц, ц, ц! Пазя те, плати си!” 

    image
     В този момент си спомних, че ми се беше случвало по-рано! Обаче тогава пиратът беше зелено-кафяв! Закачил се бе към стартирането на Уйндоса - и …няма отърване!    Сетих се, че с един колега тогава изпоизтрихме де що имаше програми и в крайна сметка преинсталирахме Windows-а. Установихме, че се е закачило за старта на програмата чудото, обаче…какво да се прави, нощес въобще не ми идваше на ум!     Стоически съм си признала, че програмите са ми тъмна Индия. Из тези папки не влизам, щот не мога излезе! Ама сега – и в нета не мога да вляза! Ща, неща – тръгнах да ровя! Изнамерих я – но, щом компа е включен, и тя е включена! Няма изтриване!    Час и половина се борих героически – трих, включвах, изключвах – нищо! Пиратът си стои на екрана и ми се плези – „Плати или ще те пазя!”

                                                                          image
    В един момент се примирих – и утре е ден, ще го занеса на някой, дето му разбира и ще го оправи! От друга страна ме е яд – мразя да ме изнудват! Тъй и тъй нищо не мога да направя – взех да се разхождам из мойте си неща, стигнах до Металика, естествено; пуснах си за разтоварване…  "Am I Evil?" и се амбицирах! Дявол да го вземе – мигър съвсем съм затъпяла? Вече по-малко фантазия от един IT -  специалист ли имам?! Яяяя – марш обратно в „Изпълнение и поддръжка”!    Малко по-късно стигнах до идеята да върна настройката на по-ранна дата – избягах назад в неделята. Системата рече, че ще се изключи. Съгласих се без обяснения, със свито сърце кликнах ОК…и зачаках!    Когато Windows се включи отново, Пиратът пак беше на линия и културно питаше да сканира ли? Не помня колко пъти натиснах cansel!     Премигна глупаво и …изчезна!     Можех да си плувам свободно из Нета!                             image                                                       www.airgroup2000.com

      И за да си знаете – денят си личи от началото на датата, а не – от сутринта! Щото същия ден се счупи ключа в ключалката на бравата на външната ни врата и някой още по-дребни произшествия, с които сега няма да ви занимавам! Седнах да го опиша след полунощ, с надежда да се отърва от вчерашните каръци, но още се озъртам внимателно! Човек не знае - от де може да дойде някой с мерак да го пази!



Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Ей това меракът е голяма работа. И ...
17.11.2010 06:54
Ей това меракът е голяма работа. И упорита :)))
Успехи днес!
цитирай
2. nicodima - Рекламни паразити ги наричам аз!
17.11.2010 07:44
Много са досадни, окобено Norton и Avira. Но по принцип изчезват като ги отмениш или отложиш във времето. Не е голям кутсуз, не се впечатлявай ; )...
Мен пък ме бомбардират с анкети колко компютъра имам, на колко съм години, какъв ми е месечния доход и купувам ли си нещо от Интернет... Ще ми се да им напиша, че доходът ми е под 100 лв. и редовно пазарувам от Интернет, ама пусто - не мога да лъжа...
Усмивки, Тит! : )
цитирай
3. mariani - По-
17.11.2010 08:10
малко подобни приключения, tit :)
Хубав ден
цитирай
4. makont - Ех, Тит,
17.11.2010 10:33
какъв карък си била вчера. Но съм възхитена от начина ти на реагиране. Точно така, няма да се ядосваш, просто действаш, ето, че има начин. Браво, мъжко момиче! Номера е да не се паникьосваш. Посмях се с начина по-който си описала премеждията, усмивката гони всяко зло. Ти си го прогонила, а това, че ни усмихваш, гони злото и от нас. Влюбено и слънчево да ти е днес и безброй усмивки и от мен!
цитирай
5. harvi - :)
17.11.2010 10:58
Майстор си на такива описания :))) Заплаха си за всеки пират! Весел ден днес!
цитирай
6. zebb - Късмет днес!
17.11.2010 12:05
И се пази от пазачите!;)
цитирай
7. lila - като поп си плащам 30 паунда годишно ...
17.11.2010 21:33
като поп си плащам 30 паунда годишно за антивирусна...и имам гадното усещане, че същите, дето правят вирусите - те и продават антивирусните програми...
търговийка...
цитирай
8. tit - lila - :))
17.11.2010 21:38
Можеш да бъдеш сигурна!
Всъщност, проблема ми е, че нямам сметка за търговия в нета - по материални причини, естествено!:)
Инак нямам да му мисля толкоз!
Имам си Панда и съм доволна!
цитирай
9. sparotok - интернет
17.11.2010 22:35
Интернет е като джунгла, пълно е с хищници.
цитирай
10. demar - Какво не му харесваш на пирата?
17.11.2010 23:10
Половината жени си падат по него!
Спокойно плуване тази вечер!
цитирай
11. tili - значи това било, дето ми спомена
19.11.2010 00:12
за него! Гадост! На мен пък разни спамаджии ми влизат в мейла да ми продават изгодно Виагра или да ме поканят да си взема спечелените на томбола 1000000000 паунда. Не ги отварям, колкото и да ми се ще - така съм инструктирана:)))
Лошото назад, Тит:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2762169
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930