Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2010 00:02 - Кратка равносметка
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5902 Коментари: 19 Гласове:
39

Последна промяна: 19.11.2010 02:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Когато преди година започнах да пиша тук, настоящия брой гласове за блога ми ми изглеждаше страшен! Честно – Цвети ми е свидетел! Всчки блогове с над 10000 гласа и шестцифрени посещения ми всяваха страхопочитание и не смеех една усмивка да оставя като коментар там!:))))    Днес знам / и с новите блогъри го споделям / , че без да се пренебрегват, цифрите в „короната„ на блога не са най-важния показател за характера му, нито пък за този на стопанина му!   Все пак, реших този път да отбележа 11111 глас. Едно – щото е на Ладо, което е показателно! Второ – понеже отдавна не съм се фръцкала с цифри!:))   Най-вече - за да ви благодаря!   Общуването тук носи онова приятно усещане за съобщност, което за жалост трудно се среща в реалността вече! Поне - не би могло да се осъществи толкова бързо!:)   Няма да съдя – това добро ли и или не!        Оставям ви с частици от две мои любими неща – без връзки и внушения, които обикновено търся с постингите си!           Неща, които ме просълзяват…



image           „Майстора и Маргарита видяха обещаното утро. То почна веднага, веднага след полунощната луна. Майстора вървеше с приятелката си в блясъка на първите утринни лъчи по каменисто мостче, обрасло с мъх. Мина го. Ручеят остана зад верните и сега те вървяха по песъчлив път.      - Слушай беззвучието - говореше Маргарита на Майстора и пясък шумолеше под босите й крака, - слушай и се наслаждавай на онова, което не ти бе дадено приживе - тишината. Виж, ето твоя вечен дом, с който си възнаграден. Вече виждам венецианския прозорец и виещата се лозница, тя стига чак до покрива Ето твоя дом, твоя вечен дом. Зная, че довечера при тебе ще дойдат онези, които обичаш, от които се интересуваш, чието присъствие няма да те гнети. Те ще ти свирят, ще ти пеят, ти ще видиш с каква светлина се изпълва стаята, когато горят свещи. Ти ще заспиваш с вечната си омазнена шапчица, ще заспиваш с усмивка на уста. Сънят ще те ободрява, ще почнеш да разсъждаваш мъдро. И вече няма да можеш да ме изпъдиш. Аз, аз ще бдя над съня ти.      Така говореше Маргарита и вървеше редом с Майстора към техния вечен дом, а на Майстора му се струваше, че думите на Маргарита ромолят, както бе ромолил и шепнал отминатият от тях ручей, и паметта на Майстора, тревожната му, изпободена с игли памет, взе да гасне. Някой пускаше на свобода Майстора, както той самият току-що беше пуснал създадения от него герой. Този герой изчезна в бездната, безвъзвратно изчезна опростеният в нощта срещу неделя син на краля звездоброец, жестокият пети прокуратор на Иудея, конникът Пилат Понтийски.”                                                                                                                                                                                                                    М.Булгаков                               „Майстора и Маргарита”










Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. harvi - Честито!
16.11.2010 00:17
Още дълги години да си любимка тук и да имаш много приятели - и тук, и в реала :) Поздрави и прегръдки :)
цитирай
2. tili - Честитя ти от
16.11.2010 01:34
сърце! Ти си един от най-интересните автори тук. Винаги готова да реагира честно и точно на важните житейски проблеми. Затова те чета с удоволствие. не че темите ти винаги ме радват, но - такъв е животът - шарен. Жива, здрава и несломима бъди, tit! ;)))
цитирай
3. cecka1504 - Тединкааа,
16.11.2010 07:13
за малко да пропусна повода за празнуването :)))
Честити да са ти! Ако не беше изтрила първия си блог, щяха да са още повече. Но гласовете не са най-важното тук. Важното е да умееш да пишеш, а ти умееш. Жалко е, че нямаш повече свободно време :)))
Целувки!
цитирай
4. palisandar - Бисерна роса по бодлите на тре...
16.11.2010 08:18
Бисерна роса
по бодлите на трендафила.
Светлее.
цитирай
5. nicodima - Злободневна и почтена!
16.11.2010 08:35
За мен е удоволствие!
цитирай
6. lubara - Поздрави, tit ! На сините камъни, също !
16.11.2010 08:45
Само година ли, е нека да са още много! Завладяващ блог, това е.
цитирай
7. makont - Успех и от мен,
16.11.2010 08:55
тук не се познаваме, но веднага се усеща, кой е с добри намерения и те харесва. Пожелавам ти още много стойностни постинги и верни и истински приятели. Усмихнат вторник!
цитирай
8. haralanov - Здравей,Т.
16.11.2010 09:05
Хубаво е,че те познавам...
цитирай
9. zebb - :)
16.11.2010 09:11
Попътен вятър, tit!
цитирай
10. kasnaprolet9999 - Честито мила. Мисля че гласовете са ...
16.11.2010 09:24
Честито мила. Мисля че гласовете са най-истинскато нещо в цялата статистика, защото са дадени от блогери, които действително те посещават. Другото не е ясно в статистиката като брой посещения откъде идва, нека те не те травмират, важното е да си общуваме и да сме си полезни.
цитирай
11. karambol5 - Да ти е честит този 11111 глас :)
16.11.2010 09:38
Да ти е честит този 11111 глас :)
цитирай
12. benra - тит,
16.11.2010 11:39
никога не гледам цифри, нито когато чета, нито когато коментирам, нито в собствения си блог
Все пак-още много прочита ти пожелавам! :-)))
цитирай
13. universalnite000 - :) Ех, как си минава времето ! Най...
16.11.2010 11:48
:) Ех , как си минава времето ! Най-сърдечни поздрави и от мен , винаги е интересно в твоя блог, tit ! В унисон с клипа на Мария Калас ти пожелавам волния полет на пеперуда в блога и живота ! :)
цитирай
14. magnoliya - ЧЕСТИТО!
16.11.2010 13:26
Нека се множат и посетителите и приятелите! Всеки с таланта си! Харесваш ми, пиши пък ние ще четем!
цитирай
15. ve6titsa - Честито!
16.11.2010 13:51
Една чудесна цифра,според мен. И благодаря!
цитирай
16. hristo27 - "Мадам Бътерфлай" и Мария Калас,
16.11.2010 14:02
великолепно!
Благодаря ти!
цитирай
17. sparotok - думи
16.11.2010 17:37
Заслужила си гласовете си!
Никога няма да забраавя твоите думи - Със злото не можеш да се бориш, то трябва да се надживее!

Поздрави!
цитирай
18. miaa - Ти ме просълзи:) Напоследък все по- рядко ми се случва.
16.11.2010 22:30
Поздрави за гласовете, въпреки, че това за теб не е от значение.
По- важното Е, че носиш заряд и достойнство. Искрената и прекрасна, Tit!
Когато ми е било тъжно, съм отваряла твоят блог и съм чувствала тук, при теб подкрепа и разбиране. Когато говоря всичко това, възможное да ти прозвучи" захаросано", но си е самата истина. Бъди благословена.
А Мария Калас и това изпълнение са ми любими! Благодаря ти от сърце!
цитирай
19. yuliya2006 - Поздрави и от мен слънчице любим...
16.11.2010 23:40
Поздрави и от мен слънчице любимо!

с обич ДЖУЛ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759715
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031