Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 22:49 - Откритие!!!
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8567 Коментари: 29 Гласове:
65

Последна промяна: 14.11.2010 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 
Хиляди пъти съм се заричала да не гледам телевизия!
  Особено българска такава.
  Не вям да е нужно да обяснявам – защо! Не, че съм поумняла, ама поне не съм зомбирана! Щото една колежка миналия ден се отказа от посещение на театрална постановка – давали някакъв дом тогава…
  Няма да цитирам Моканина!
  Вярно, поради ограничения ми умствен багаж, а и от годините сигурно -  четенето на блогове, литература от виртуални библиотеки и подобни само допълнително ме объркват и правят по-несигурна!
  Причината е в мен и само в мен, обаче! Продължавам да твърдя, че Телевизията е най-вредното нещо за психическото ви здраве! Хората, които не гледат телевизия изглеждат различно, вярвайте ми!
  За да съм вярна на себе си, разбира се, понякога „съгрешавам”, така да се каже! Обикновено само за да установя, че нищо не съм изгубила / тук лееекичко се фръцкам!/.
  Нооооо – прекален светец и Богу не е драг! Нищо прекалено не е полезно – днес се убедих собственолично!
  Хващам, значи, интервю на бизнесмен / български /! Докато отивам до кухнята да направя „храна” на Маги. И - слушам, ща, неща! Обичали да си почиват със семейството из Провинцията! Коне яздели…вярно, инфраструктурата била ужасна, но пък нямало НИКАКВИ хора! На големи територии…Истински лукс, такъв в чужбина нямало!
  Почти препекох сандвича на детето, да ви кажа!
  Щото - Еврика!!!
  Ей така – пред стария и очукан грил ми светна, какво е Бъдещето за България!
  Огромна, свръхлуксозна конеферма /не знам тъй ли му се вика/!
  Свободна, обезлюдена територия, в която бизнесмените могат да яздят расови коне със семействата си. Необезпокоявани и свободни като вятъра! До където им стигне погледа!
Биха могли и голф да играят със същия успех! Таксите ще прибира Правителството! След като и последните обезверени и „неспособни да се реализират в родна среда” напуснат страната си…

  Само за едно трябва да внимават управляващите – да не започнат бизнесмените да отстрелват мургавия електорат, смятайки го за местен екзотичен вид от фауната!

    image

                                               yoocards.com  





Тагове:   откритие,


Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. harvi - С тези расови коне
13.11.2010 23:08
знаеш ли колко каруци за метални отпадъци могат да тръгнат из "инфраструктурата" :)) Ще си заслужава рискът от обстрел :)
цитирай
2. gothic - Мда, май ще се съглася с harvi. А за ...
14.11.2010 01:38
Мда, май ще се съглася с harvi. А за песета на Клас - благодаря! Една тяхна hand made касетка, подарена ми от тях на един от първите им концерти преди има-няма четвърт век си остава едно от най-ценните мои притежания и до ден днешен....
цитирай
3. bigbrother2 - Напълно вярно!
14.11.2010 08:21
Работата ми налага да пътувам и повечето села са като призрачни, няма да видиш човек в тях. Това явно е стратегия, 3-4 толеми града и другото пустош, но пък ще имаме магистрали...
цитирай
4. nicodima - Ами нашите "капиталисти" ще постигнат заветната идея на Ленин!
14.11.2010 08:33
Да няма селяни! Всичко да е градски пролетариат! То в Гърция го направиха - от 10 млн. гърци 5 млн. живеят в Атина, 1,5 - в Солун, 800 000 - в Лариса - и виж какво стана : (...
цитирай
5. vmir - Това нищо не е.
14.11.2010 08:47
А на мен в двора ми отдавна препускат волно конете на мургавия електорат. Мога да го докажа със снимки.
цитирай
6. dolsineq - По-добре не гледай телевизия. Пак ...
14.11.2010 08:57
По-добре не гледай телевизия. Пак лъжат!...:(
цитирай
7. hristo27 - БГ телевизия вечер - мазни политици ...
14.11.2010 09:19
БГ телевизия вечер - мазни политици преди избори, от тъпи по-тъпи реклами и сапунки с дъх на Босфора!
цитирай
8. solinvictus - Това за "теле"то е супер ...
14.11.2010 10:06
Това за "теле"то е супер вярно ,но къде не е така?в хиспания примерно филм го гледаш 3 часа штот през 15 мин има по 30 реклама и ти забравиш кой е гл герой от лошите ли беше или да!
След обедните пък стават вечерни и постоянно разискват едни трагедии ,че просто се радваш че си жив и мърдаш!хехехе
Китните български села и паланки си бяха ена камунистическа измислица!
Поздрав!
цитирай
9. djgator - !!!
14.11.2010 10:16
Страхотен материал, изразила си на 100% и моята позиция!! :)
Всичките ми близки отдавна се пръснаха по света, аз останах последният мохикан, държейки "фронта", но май след Нова година, може да ми се наложи да ги последвам...
цитирай
10. karambol5 - Мдаааааааааа, права си ! И още ...
14.11.2010 10:50
Мдаааааааааа , права си !
И още нещо - като се обезлюди съвсем аняма д аима пред кой да дава интервюта и да се чувства значим ! Те това не го е стоплил все още въпросният бизнесмен :)
цитирай
11. vmir - 5. vmir - Това нищо не е.
14.11.2010 11:36
vmir написа:
А на мен в двора ми отдавна препускат волно конете на мургавия електорат. Мога да го докажа със снимки.


Собствениците на конете не само отнасят огражденията, но изтровиха и кучетата, за да си улеснят достъпа навсякъде. А на мен ми е жал да им тровя или стрелям по конете и кучетата, защото животните не са виновни за господарите си.
цитирай
12. tit - Солидна тухлена ограда е изхода!
14.11.2010 12:20
vmir написа:
vmir написа:
А на мен в двора ми отдавна препускат волно конете на мургавия електорат. Мога да го докажа със снимки.


Собствениците на конете не само отнасят огражденията, но изтровиха и кучетата, за да си улеснят достъпа навсякъде. А на мен ми е жал да им тровя или стрелям по конете и кучетата, защото животните не са виновни за господарите си.

За съжаление!
У нас вместо престъпниците да бъдат оградени, се налага да се ограждат нормалните хора!:))
Или да бягат от тази територия дето им видят очите!
цитирай
13. vmir - 12. tit,
14.11.2010 12:36
tit написа:
vmir написа:
vmir написа:
А на мен в двора ми отдавна препускат волно конете на мургавия електорат. Мога да го докажа със снимки.


Собствениците на конете не само отнасят огражденията, но изтровиха и кучетата, за да си улеснят достъпа навсякъде. А на мен ми е жал да им тровя или стрелям по конете и кучетата, защото животните не са виновни за господарите си.

Солидна тухлена ограда е изхода! За съжаление!
У нас вместо престъпниците да бъдат оградени, се налага да се ограждат нормалните хора!:))
Или да бягат от тази територия дето им видят очите!


Ох, вярно трябва да е много солидна стената, вероятно от железобетон, за да търсят други начини - под или над нея, например. В една от фирмите тук проникнали по пладне през стената, докато хората от другата й страна са си работели без да подозират, че пред очите им внезапно ще зейне дупка...
цитирай
14. dqd2 - Според мен всичко е заради гадните ...
14.11.2010 13:38
Според мен всичко е заради гадните потомствени "аристократични" комуняги, които '89 - та година е трябвало да се изтребят до крак. Още не е късно... На който не му харесва, да хваща един автомат, да отива в Министерски съвет и да трепе наред докато не го отстрелят. Пък ако има повечеко нерешителни недоволни - е, пак ще ни забележат по света.
цитирай
15. tota - Прекрасна си , Теди!
14.11.2010 15:15
Отново със силна гражданска позиция. Поздрави!
цитирай
16. ko642 - Хубава песен. Поздрави!
14.11.2010 16:00
Хубава песен. Поздрави!
цитирай
17. boliarkabg - чела съм и аз някъде пътеписи на а...
14.11.2010 17:31
чела съм и аз някъде пътеписи на арабски или друг някакъв пътешественник,че след падането на Балканите под отоманска власт вървял човекът през сегашната южна България и дни наред нямало населено място по пътя вму,та.....какво да си кажем дне?
цитирай
18. miaa - Харесвам те, защото си искрена, ...
14.11.2010 18:18
Харесвам те, защото си искрена, отговорна, момиче със свободен дух!
Бъди благословена, Tit!
цитирай
19. haralanov - Здравей,Т.
14.11.2010 19:05
Споделям написаното от теб.Аз все още се изкушавам от английския футбол и филмите.За другото не си заслужава гледането на телевизия.Накрая шегувайки се,можеш да се окажеш и права!Само,че не мургавите а ние ще останем екзотичния електорат!
цитирай
20. zdravezateb - "Хората, които не гледат телевизия изглеждат различно, вярвайте ми!"
14.11.2010 20:12
По човешки, по-мили...
Ако можехме и вестници да не четем!
цитирай
21. анонимен - Moite pozdravlenija!
14.11.2010 20:13
Az ot 21 godini predricham BG da stane prazno i pusto mjasto za Lov na zapadnjaci i Mafioti
цитирай
22. анонимен - Еми в Бананова Република от Западно Африкански хунтов модел
14.11.2010 21:16
където президентите й или се отстрелват от ЦРУ или забогатяват като главното условие за оцеляването и забогатяването им е - раздържавяване и опразване. Какво искате друго от тях??
цитирай
23. mirachopi - Обезлюдяването на ПРОВИНЦИЯТА,цел номер 1
14.11.2010 21:43
Живея си аз,тук на село в Испания.Село с 6000 жители,5 банки,2 училища и 1 средно.Улиците пълни,лампите си светят и всички се поздравяват.Има и богати бизнесмени,наследници на богати фамилии,хора чиито предци са вносители на първите платове от Китай,в сравнение с тях Бг бизнесмените са джуджета,но и те си живеят тук на село,е имат си собствени коне,и яхти на морето,но поне ме поздравяват и живеят с провинциалистите.
Жалко,че хората които работят в разните телевизии и те имат изкривено мислене и искат да прекарат през своята призма и нас провинциалистите.
цитирай
24. анонимен - Нашата история
14.11.2010 22:40
Бяхме младо семейство с две малки деца. Едното новородено.Купихме самостоятелно жилище. Имахме голями разходи по децата, за обзавеждане, а парите все не стигат. По тази причина не купих телевизор, защото пари няма.
В края на втората година забелязахме, че децата престанаха да боледуват. Изобщо. Никакви болести, дори настинки. Същото беше и с нас. Така изкарахме цели 12 години. Приятелите ни вземаха за особняци, защото сме без телевизор, но ние си мълчахме. Децата пораснаха без телевизор. Нямаха абсолютно никакви проблеми, както в училище, така и като... още студенти в елитни столични вузове.
Вече имаме телевизор. Понякога боледуваме. Когато си спомням за времето без телевизор, си казвам, че може би забравям и идеализирам. Да ама не. Работата е там, че от самото начало като семейство, си водим "Домакинска книга" за приходите и разходите и там, като погледна в някой от томовете, виждам, че за лекарства, през онзи период, не сме дали и 1 стотинка.
Според мен, това е шокиращо и до сега, никъде не сме го коментирали.
цитирай
25. анонимен - Телевизията
14.11.2010 23:25
е пропагадно поле за политически, социални, екномически цели.
Ако пред екрана не си хваващ най-многото глупаци, къде другаде?

Като гледам снимките не мога да си представя див кон с юзда (2.10 мин) пък и по брега на морето див кон да бяга (мин. 3.38) ми се струва невъзможно, но точността...... може и да се изреже малко или много!

Ще дойде времето и за българските параджии да си мълчат дискретно. Който има пара, не говори за пари. Язденето се продава като нещо ново. А човекът язди в същност от кога?

Зако на никой не му минава през ума да се втурне в производството на биокарборат по тези запустели земи? Може да падне пара!!! Хей, хора, ще ви изпреварят китайците-предприемачи в собствената ви земя.

поздрави
цитирай
26. tit - :)
15.11.2010 00:37
Не коментирам клипа - песента ми харесва!:)
"Клас" нямат официални клипове - по обективни причини, мисля!
И по-добре!
Не очаквай от детето, направило клипчето върху песента да има широки познания относно дивите коне!:) Пее се за коне - то слага снимки на коне - и толкоз!:)))
За тях е важна емоцията!:):)))
Виж - другата част от коментара ти е по-ценна...и само доказва истината, че хората с пари у нас не искат да влагат пари в производство, щото не носи печалба. Ако е легално. А биопродуктите няма ка да не са!:)
Ако в България се развиваше промишленост, този постинг нямаше да има как да съществува! Понеже работещите хора нямат време за телевизия /почти/, а нуждите им /за които биха плащали със заплатите си/ биха били удовлетворявани от друга част работещи в селското стопанство!
Така големи свободни територии за конеяздене не би могло да има!
И бизнесмените, които се обясняват в публицистични предавания, биха имали други теми за споделяне!:)))

PS: " А човекът язди в същност от кога? " - от около тридесет хиляди години, май! Имаше филм за намерени останки на ездач в централна Азия от преди 12 000 г. преди Христа!
Ама и тогава си е било лукс!:):)))
цитирай
27. makont - Хубаво си го написала,
15.11.2010 10:39
сетих се за вица с "ноо плийзчетата"(по повод отстрела). Да, съвременните ни бизнесмени си забравиха цървулите, сега са с чепици от по 2000-3000 евро и часовници "ролекс". Но дето има една приказка, селянинът може да го направиш гражданин, но селското в него не можеш да махнеш. Усмихната и спорна седмица!
цитирай
28. phoenix2000 - Бизнесмутрен
15.11.2010 15:53
Новия Варварин
с бял кон се издокара
стадото си блее
овчара си го бара
цитирай
29. tit - phoenix2000 - :))
03.02.2011 22:18
Аз им викам Новите римляни!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759228
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031