Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2010 15:00 - Ако пътувате с БДЖ …по-добре – недейте!
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19339 Коментари: 57 Гласове:
46

Последна промяна: 24.10.2010 05:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Една от привилегиите да нямаш легитимна заплатена дейност / инак речено- да си безработен/ е, че си свободен да правиш каквото си искаш! Аз леко съм в тъча с това твърдение, да си призная. Още съм в период на обезщетение, получавам си заплатата. Нещо като дълга отпуска, преди да се регистрирам на борсата. Възможност да си търся работа, за да не се наложи да направя това – последното. Та – в тази връзка се разходихме до оттатъчната България / Северна, демек/. Стана, каквато стана – не това ми е темата. При тези пътешествия дъщеря ми прояви огромен интерес към влака! БДЖ не са ми удобен транспорт. Влаковете са нарядко. Вярно – по-евтино е, но времето за придвижване се удължава неимоверно.    Напоследък свободно време ни се намира доста. Аз – без други ангажименти. Тя – в очакване на първия учебен час в Първи клас наесен. Отписаха я от градината, вече ще е ученичка. Във ваканция значи. Иска на влак – ще пътуваме с влак!    Станахме безумно рано за нашите навици. Ваканция е – 6 часа си е раааано заран! Тя скочи от леглото без обичайното изтягане и завиване презглава. Щото нали – меракът е голям мотив! А до така наречената гара има половин час път пеша. Слънчево лятно утро. Жужат разни насекоми. Навсякъде – зеленина и разкош цветен! Супер! С така приповдигнато настроение стигаме до постройката, която някога беше гара. Доста тъжна и мелодраматична гледка са изоставените гари. Нищо не е в състояние да помрачи радостното очакване от пътуването с влака, обаче! Младостта си е младост и възторга на пионерите в очите и ме заразява неусетно.    Влакът закъсня – факт, който изнерви и нея. Но дойде! Петнадесет минути по-късно. Маги се умълча в едва ли не богоговейно очакване. И друг път сме пътували с влак, разбира се. Но беше отдавна и тя няма ясен спомен. А и този е новичък –вратите се отварят автоматично, вътре – един лъскав, с модерни / за нашите стандарти/ седалки. Едни стълбички , едно чудо. Тя е на седмото небе!   Още щом влязохме, кондукторът взе да и се радва. Ма, какво сладко момиченце, значи! Тя си е сладка, вярно. А и беше единственото детенце във влака. Аз не реагирам на такива комплименти. Щото знам, че всички деца са сладки – какво толкоз! Сядаме, дъщеря ми се лепва за стъклото, за да гледа навън, а аз казвам на ласкателя до къде пътуваме. Той нещо почва да мрънка – ма на колко години е детето. Казвам, че току – що навърши седем и искам детски билет за нея. Ама имала ли съм документ, ме пита той. Изумявам???? Ми – къв документ, бе? Аз ще си платя билетчето - не казвам, че няма седем…    Покрай този абсурден за мен разговор пропускаме мястото на пещерата, която исках да покажа на Марги. Дето се е крил пра-пра-дядо и, когато са бягали турците пред настъпващите руски войски навремето…И други интересни неща за рода ни исках да и разкажа…”Трябва да покажете акт за раждане, за да ползвате намаление!” – достига до слуха ми. Егати – това дете няма 14 години, очевадно е! Да, ма намалението било до 10 и трябва да имам документ…Вече наближаваме разкопките на римска крепост, които много исках да и покажа, тъй че му казвам, дето имат абсурдни изисквания в БДЖ-то, и са кожодери, и да ми дава два цели билета и да ми се маха от главата!    Таман отминаваме разкопките и обяснявам на детето, че никой не ги е бутнал къщите, просто са мноооого стари, те ти го оня пак – носи билетите! На всичкото отгоре, шаферка ли е , говорителка ли – не знам, но казва името на селото, дето са тези разкопки с неправилно ударение. Мижитурката ми подава билета и рестото и взема наново да ми се обяснява, как незнамсиквоси …ма не съм била права!    Явно си търсеше скандала тоя! Вероятно не съм протестирала достатъчно, според него – не знам! Ма не знае с кого си има работа!!!    Добре де – нали си платих билета, к`во искаш сега – да ти се извиня, че БДЖ-то не са кожодери? Че всичката ви е наред, че сте толкоз велики, та трябва да си мъкна цялата налична документация, за да доказвам право, което е очевидно. Право, което заявявате, че имам , обаче…срещу определени условия, които стават ясни, СЛЕД като се качиш! Че, ако случайно имам акт за раждане, ти можеш да ми поискаш свидетелство за брак после! Или кръщелно?! То аз баят багаж и документи мъкнех със себе си, та може и някой акт за раждане на Маги да имах в онзи момент /имам три!/, но не в това е проблема! Нали си платих билетите – к`во сега?!  Ама той акта трябвал, щото трябвало да се впише в документа! В какъв документ, бе? - В билета!  В този момент ми причерня, ви казвам! Не си спомням какви му ги наговорих…при това както аз си знам, а когато искам – правя скандали в стила на „Чичовци”!    Във вагона настана какафония! Някакъв пъпчив младеж ми рече да не съм викала, на което му се озъбих, че като направи и отгледа три деца, тогава да се обажда! Техноидиота се сви зад седалката! Дръглив пенсионер се размрънка, че трябвало да ме свалят от влака – пратих му ъпъркут /не знам дали така се пише/, че не могат, щото съм си платила билетите, без да ползвам намалението, което той…абе, тоя – пенсията, взе да слиза, а аз бях толкова вбесена, че почти бях готова да сляза след него и да го набия! То, без туй, време имахме много – можехме да стигнем пеша! Дадох воля на всичко, което ме вбесяваше последно време! Знаете как пиша – вложете фантазия и си го представете като речетатив! Пернатата щерка на чорбаджи Йордан бих засрамила, със сигурност!    В един момент си дадох сметка, че детето ме гледа странно и млъкнах. Стана ми много тъжно – това трябваше да е романтичната ни екскурзия!    Влакът вече влизаше в града!


Тагове:   НЕДЕЙТЕ,


Гласувай:
46



1. анонимен - Кофти история!
12.08.2010 15:21
Скандал след скандал при тебе! Внасяш напрежение, а ти се разтоварваш върху нас,
няма повече да те чета жено, защото си с махленски манталитет.
цитирай
2. tit - 1. анонимен - ми, недей!
12.08.2010 15:26
~
цитирай
3. miaa - И аз понякога се чудя, когато изп...
12.08.2010 15:47
И аз понякога се чудя, когато изпадна в абсурдни ситуации..
Да се смея ли, да плача ли:)
И си казвам, явно не съм наред, след, като не мога да се справя, когато нещата излизат извън контрол!
С обич, Tit! Харесвам искреността и интелигентността ти!
цитирай
4. tit - miaa - благодаря!:)
12.08.2010 16:09
И до сега не мога да си обясня - платих си билетите...що не ни остави на мира да си гледаме през прозореца?
цитирай
5. mirandolina - Разбирам те !:)))
12.08.2010 16:56
Просто те прегръщам, това е !:)))
цитирай
6. mamkamu - :)
12.08.2010 17:56
Ееееее! Ама те пътниците вместо теб да защитят, на тебе ти скачат...`Бах ти и шибаняците :)

А! Още нещо. То тия актове за раждане доколкото знам са без снимка, нали :)

Айде усмихни се и забрави, че както е тръгнало ... :)
цитирай
7. blogena - е
12.08.2010 17:58
такова е ...
ходи обяснявай на децата после какво се случва ...
и ги възпитавай на уважение

1. анонимен - напротив
ценен съвет ни дават в момента НОСЕТЕ СИ ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ !
ще ми се случайно да го носеше и да му го подадеш да видим тогава,
какво ще каже ...
цитирай
8. martiniki - поради мазохистична романтичност, пък и заради сигурността
12.08.2010 18:07
доскоро пътувах често с влак, напоследък не толкова често, но последния път бях решила, че ще хванем с децата нощния и в шест часа ще сме на морето; в средата на юли, явно доста хора бяха взели същото решение, мдаа , три часа права в коридора, на децата кондукторът освободи места в съседни купета, и на мен намери, но как да ги оставя, стоях си отпред и вардех;
извадих карта "Семейство" преди да тръгнем, може би от седем години е въведена тази услуга, всяка година си подновявам картата, от две-три се сетиха да вписват ЕГН-тата на децата под фолиото, преди залепването; така спестяват мъкненето на родилните актове при пътуване, преди са ми ги искали, за да удостоверя възрастта на децата, май до седем години дъщеря ми пътуваше без билет, ние със сина с половинки
цитирай
9. tit - mirandolina - :))
12.08.2010 18:16
Благодаря!:))
цитирай
10. lado - Здравей! Преди време поради страх ...
12.08.2010 18:24
Здравей! Преди време поради страх от самолети реших,че ще ходя до виена с влак....
А не ми се свиваше в автобуса 20 часа.
Добре,че попитах Гуглето на английски - на този език за БДЖ има голеееми предупреждения - в смисъл "Ако ви е мил живота, не ви трябва това приключение!"
Има един милион глупости в БДЖ, ама сега СБанка ще ни отпусне заем, и Бойко ще ги оправи:))))
Ако искам от Гара Искър да отида до Захарна фабрика с влак директно - не става. Трябва прекачване на Централна гара......
цитирай
11. tit - mamkamu - аз така го поглеждам сега:))
12.08.2010 18:27
Винаги "хващаш" във въздуха!:)):)
Разстоянието беше много кратко, обикновено пътувме с автобус. Контрольорът там ни дава билет и половина без никакви обяснения. Става бързо и веднага...за това се и обърках, какво иска да каже мотрисажията. Не ни остави да пътуваме ,щото му казах, че може да е законно / по техните правила /, ама не е морално - за това не пътуват деца с влака! През цялото време искаше да ме убеди, че редът е над етиката и не ни остави на мира, докато не се разкрещях!
Не бях права, разбира се - това е самокритичен постинг!:))))
Но всички, на които разказах случката реагираха по един и същи начин - " ...ако беше от малцинствата, и във вагона имаше още двама такива, тоя нямаше да гъкне!"
Тъжното е, че са безкомпромисно прави!
цитирай
12. tit - blogena - точно така!!!:)
12.08.2010 18:40
Когато ти издават билет, не ти го казват! Но когато те проверяват - ти изискват документ!
В този смисъл - намаление има резон да ползваш, само ако пътуваш редовно и винаги имаш под ръка нужната тапия! Но БДЖ е нередовен транспорт, на който не може да се разчита, особено ако пътуваш за работа!
Не знам до къде ще стигнат така! Повечето линии имат дублиращи автобусни на същата цена!
Идеята беше да си направим романтична разходка с влака - 20 или 30 минути път за нас нямаха значение! Исках да и покажа родния си край от друг ъгъл - не от автобус или автомобил, с каквито пътуваме често! И тя познава гледката...
Тъй че - не ми беше до едното левче отгоре, което щях да си спестя, ако носех прословутия акт!
Обаче - не било писано...
Никога вече няма да пътувам с БДЖ - тая история ще ми горчи дълго!
цитирай
13. tit - martiniki - здравей!:))
12.08.2010 18:53
Дъщеря ми скоро навърши седем, а и поне от година не сме пътували с влак! Знаехси, че пенсионерите си носят решенията за пенсиониране, когато пътуват с БДЖ - майка ми пътува така! Просто не съобразих, увлечена във възторга на детето, че и за нея ще ми искат документ, въпреки е очевадно! БДЖ не вярва на очите си - тя вярва на документа!:)))
За това, като схванах конфуза, си поисках направо два билета, щото не бях сигурна, дали из всички документи в сака имам акт за раждане. Не исках да губя време за това, понеже имахме да разглеждаме толкова забележителни неща за краткото време на пътуването!
Контрольорът определено се подразни, че реагирах пренебрежително и му подадох набързо петачка и от там нататък пътуването се скапа!
цитирай
14. smani - Браво tit адекватно си реагирала. А ...
12.08.2010 18:55
Браво tit адекватно си реагирала. А заспалчовците, които не са те подкрепили са пълни овце.
цитирай
15. tit - lado - много се смях на тази новина, като я прочетох!:))
12.08.2010 19:06
В БДЖ се налага една бюрокрация, съразмерима само с Висшите Европейски Институции - и до там! В края на краищата те би трябвало да печелят от превоз на стоки и материали! Но като им гледам отношениет към обикновените пътници, си представям какво става при фирмите. И не съм убедена, че бизнеса, с неговите изисквания за бързина и точност ще предпочете Железницата ни за основен транспорт!
А това е жалко - железниците са гръбнака на силните икономики! Поне така съм чувала!:))
цитирай
16. tit - smani - е, не точно!:)
12.08.2010 19:30
Просто безразлични хора, които искат спокойствие!:))
цитирай
17. tili - Поне вагонът ви е бил
12.08.2010 22:14
наред. Няма по-гадно място на света от Гара София. Взимам си първа класа до Бургас. Тъмница, свинщина, никаква информация. Мръсен вагон с открити купета. Смесени - от единия край първа, от другия - втора. Тоалетната - една - от страната на първа. Можеш да си представиш каква върволица беше часове наред - хората имат нужди:)) БДЖ! Ужас!
Влак - никога повече!
цитирай
18. boristodorov56 - Трябва прекачване на Централна гара...
12.08.2010 22:14
Човек да го е страх да се качи на влак вече.
Да не срещне някоя развилняла се многодетна родителка,
макар да си е шанс едно на сто хиляди, сигурно.
На всичкото отгоре и със специален тертип на писане ...способен да блокира БДЖ трафика с години.
Бил съм железничар - преди 147 години...

Поздрав от министъра на транспорта:http://www.youtube.com/watch?v=Xs5h3a0vZvM&feature=related
цитирай
19. zaw12929 - Ako ste na pyt! Slezte na pyrwata ...
12.08.2010 22:22
Ako ste na pyt! Slezte na pyrwata gara!
цитирай
20. tit - 17. tili - аз пътувам по тази линия, ама по - нататък!:))
12.08.2010 22:39
Вярно е - това е положението! Мога да ти разказвам много приключения във влаковете на БДЖ през годините!:))
Един път пътувахме във купе, на което липсваше пода!!! С една тайфа войничета, които се прибираха в домащен отпуск по някакви празници. Бяхме като в оня клип на английските мадами, дет правят кавър на Ред хот - наобиколили дупката в пода, настанени върху седалките, но - беше весело! И тогава имаше някакво недоразумение с билета ми, та ходих чак до началник-влака, но всичко мина тихо и кротко. Просто младата кондукторка ми завидя на компанията, явно!:)):)
Аз обичам да пътувам с влак - въпреки всичко!
Искренно се надявам, че тази компания ще си стъпи на краката!
Както и всички ние!))))
цитирай
21. tit - boristodorov56 - благодаря! :))
12.08.2010 22:43
Харесвам Шокинг блу!:))
Имаш интуиция - и аз преди 147 години изглеждах така!:)))
И днес изглеждам като нея на днешно време, само че съм късокоса!:):):))
цитирай
22. tit - zaw12929 - :))
12.08.2010 22:46
Някой спирки представляват стари вагони, даже!:))
В общи линини БДЖ е отражение на действителността ни. А от нея няма как да слезем!:)))
цитирай
23. diso - Има и свестни хора в БДЖ
12.08.2010 23:53
Но за мен си остават службата с най-висока концентрация на идиоти.
Ако, например, не съм се информирал предварително за маршрута и връзките, най-вероятно е да ме пратят в другия край на страната или да ми кажат, че до Сливен няма влак...
цитирай
24. boristodorov56 - Шокиращо синьо - наистина.
13.08.2010 08:08
tit написа:
Харесвам Шокинг блу!:))
Имаш интуиция - и аз преди 147 години изглеждах така!:)))
И днес изглеждам като нея на днешно време, само че съм късокоса!:):):))


Пиша го с добри чувства - не искаш да си като нея.
Великата Маришка Велес почина на 06 май 1996 година(по памет),
когато го го разбрах - искренно плаках.
цитирай
25. hristo27 - :)))))))))) Шоу на релси!
13.08.2010 09:16
:))))))))))
Шоу на релси!
цитирай
26. tit - 23. diso - аз мисля, че на кондуктора просто му беше неудобно от това, което трябваше да направи!:))
13.08.2010 09:25
За това реагира, още като ни видя! Защото е бил почти сигурен, че качвайки се от тази невзрачна гаричка, ясно говорещи с неместен акцент, едва ли сме наясно с правилата!:))
Той всъшност искаше да ми обясни, че няма избор - тъй или иначе трябва да пише нещо си там! Не съобрази, че ми досажда, а аз бях изнервена от чакането и точно в този момент имах огромно желание да обръщам внимание на детето си!
Типично неразбирателство между двама души...
Ама го разбирам сега - тогава просто ме извади от релси с обясненията си!:))))
цитирай
27. tit - Не знаех!:(
13.08.2010 09:29
boristodorov56 написа:
tit написа:
Харесвам Шокинг блу!:))
Имаш интуиция - и аз преди 147 години изглеждах така!:)))
И днес изглеждам като нея на днешно време, само че съм късокоса!:):):))


Пиша го с добри чувства - не искаш да си като нея.
Великата Маришка Велес почина на 06 май 1996 година(по памет),
когато го го разбрах - искренно плаках.

Гледах и други, по-съвременни техни клипове нощес - това имах предвид!
Съжалявам!

Твоите коментари обикновено ме разсмиват до сълзи!:))
Исках да ти отговоря в същия дух!:)
цитирай
28. анонимен - простотии...
13.08.2010 09:42
сигурно имате мнооого време за губене, но вижте там го запълнете с нещо друго, вместо с писане, ако може.
цитирай
29. tit - 28. анонимен - ти пък от де цъфна?
13.08.2010 09:50
Не може!:)))
Не си губи времето да ни четеш...
цитирай
30. анонимен - Какво ли би написал кондуктора за вас?
13.08.2010 10:31
Когато се изслушат и двете страни, тогава преценката е точна.
цитирай
31. gkowachew - Аз пък ще те чета!
13.08.2010 10:47
Защото си мъжко момиче!:)))
цитирай
32. hikma - Горе главата
13.08.2010 12:49
Безброй са хората, които ще ти развалят романтичното настроение, без да им мигне окото. Моите деца са още малки, но веднъж-дваж годишно пътуват с майка им до нейното село, тръгват от столицата и пътуват близо 5 часа. Последния път, когато купувах билет, поисках да ми дадат последното място в рейса, че сме с две деца. Ужас! Как се изпуснах да кажа "деца". Ама аз си мислех, че са още малки, за да им купувам билети - едното е на 2, другото на 4. Оная като заизважда едни таблици - от тази възраст до тази възраст еди-колко си лева... Причерня ми и на мен. Другите фирми не са ми искали пари за децата. Аз ги пращам самички, за да не правя допълнително разходи и за мен, пък да си остана, да поработя, да поспестим... Тази фирма, уж с име, пък се чудят какво да измислят... Чудих се какво да направя. Накрая й казах да даде един-единстен билет и да не ме занимава с глупости... Качих децата, казах на жена ми, ако шофьорите поискат, да не се притеснява и да им заплати... Разминахме се без доплащания, но с тази фирма друг път няма да пътувам... Тъй че, отново, горе главата, не е въпросът дали ще се случи кофти събитие, а кога ще се случи :))) Поздрави!
цитирай
33. diso - Нямах предвид конкретно твоя кондуктор
13.08.2010 23:21
Срещал съм по влаковете много любезни и много информирани кондуктори. Срещал съм и подпийнали, още докато са на работа...
Но не се отказвам от мнението си за малоумниците по гишетата най-вече.
цитирай
34. dengubara - Ей, ама ти сигурна ли си, че това дете е било от тебе!
14.08.2010 11:27
И, виж сега, не е било романтично, ама можеше да обясниш после на детето, че сте пътували с влакчето на ужасите, а кондукторът е бил един от местните Орки...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
35. toross - Тъжно, тъжничко, но
17.08.2010 11:47
накрая се разсмях от сърце... просто абсурда си върви, независимо дали е БДЖ или БМФ, дори и автобусните линии са същите, но при всички случаи лошия късмет ти е, че не приличате на цигани, че сте чисти, че сте миролюбиви в началото на пътуването, че не носите наръч документи, че нямате униформа /каквато и да е/ и т.н. - тогава питекантропите от ж.п. управлението гледат на вас с други очи, особено, ако сте мургави, мръсни и миришещи, защото той нае /питекантропа/, че нито може да вземе пари от тях, нито да ги свали и предпочита да ги остави да си пътуват спокойно и да си повишават географската култура.
А в белите страни железния им транспорт е въпрос на престиж...
цитирай
36. анонимен - tit
24.08.2010 02:53
parvo se smqh a posle plakah. Namiram se na 8000 km razstoqnie ot teb, a si mi tolkova blizka. Blagodarq ti.
цитирай
37. rpatel - А това си напълно в реда на нещата, аз ...
01.09.2010 13:54
А това си напълно в реда на нещата, аз като се връщах от морето това лято да знаеш какъв екшън преживях. Пътувам си аз тихо и кротко, скучая си, мразя да пътувам сама особенно от Варна, че е страшно дълго, зяпам навън и по едно време нещо се размириса. Леле! Какво стана тя? Пожар! Запалил се съседния вагон, а кондукторът никакъв го няма, хората почват да се оглеждат тревожно, идват разни хора от съседния вагон, обясняват, че сигнализирали обаче нищо... и на мен като ми изникнаха едни страшни картини в главата... предполагам помниш онзи влак, в който загинаха няколко човека. Викам си на акъла, само момиче и с тежък багаж и то посредата на нищото, с почти никакви пари... е сега вече я втасах! Е, по едно време май и до машиниста е стигнала новината за пожара, така че спряхме в някакво село, откачиха вагона, свалиха хората, гасиха ли, какво го правиха... е, след около час тръгнахме, ама доста се бях попритеснила. Та такива история покрай БДЖ. Всеки път като тръгна за морето все си обещавам, че ще пътувам със самолет, има евтини копмании, при които ако си купиш билет рано ти излиза само малко по-скъпо от влака, обаче всеки път нещо става и аз пак до услугите на БДЖ опирам. И в 90 % от случаите съжалявам. Ако няма пожар, ще има пияни цигани, ако няма пияни цигани ще е нещо друго, но почти винаги вместо удоволствие пътуването става кошмар. С две думи БДЖ! :-(
цитирай
38. lubi4 - Подкрепям!
01.09.2010 15:10
Напълно си права за безбожието по родните ни земи! Като цяло тук тръгнеш ли на път, считай, че ще ти скъсат нервите за какво ли не...Наскоро ходих до морето и с влака за връщане от Бургас до София за пореден път не всичко беше розово. Пристигнахме с 2 часа и половина закъснение, никой не дойде да ни уведоми какво става, а пък аз нали съм си паника, реших, че влакът се е запалил или Бог знае какво! както и да е, пристигнахме си живи и здрави, а няколко дена след това прочетох за два случая с инциденти с влакове, единият беше точно такъв-пожар! И познайте хората дали са разбрали какво изобщо става?!
цитирай
39. анонимен - :)
02.09.2010 13:00
Не го пишело никъде ли? Отваряш Гугъл, пишеш БДЖ, първият резултат е уеб сайта на БДЖ. Е ако там не мож' се ориентираш и да видиш какво аджеба ти трябва, за да ползваш отстъпка от детски билет, не знам къде трябва да го пише. Много ми е любопитно дали можеш да приложиш същия тип логика, "Еми то си е очевидно, че детето ми е между 7 и 10 години", където и да е на запад, където железопътните линии и явно пътниците, са светлинни години напред от Булгаристан.

Аз искам да те попитам, извинявай, ама защо възприемаш кондукторът за някакъв вид робот, от когото се очаква безропотно да преглъща всякакви обиди и язвителни коментари от НЕПОДГОТВЕНИ ПЪТНИЦИ, когато просто си ВЪРШИ РАБОТАТА? Можел е да се озъби и да каже, "Ааа, сори, ако нямаш железопътна карта "ДЕТЕ", нЕма детско намаление", и щеше да си е в пълното право, щото видиш ли, ТОВА СА ПРАВИЛАТА, ОПИСАНИ В САМИЯ САЙТ НА БДЖ. Е, по-публично и лесно достъпно място от това ако има, здраве му кажи.

В някоя по-цивилизована държава, такава скандалджийка-Ганьовица ("Аз винаги съм права, дори когато греша!") като тебе щеше да бъде натирена в кучи гъз. :)
цитирай
40. tit - 39. анонимен
24.10.2010 03:39
Ми аз съм си там - т.е. в България!
Те, тез дет пътуват с БДЖ постоянно в гугъла киснат, /когато не пътуват, разбира се/!
И въобще - БДЖ си е един европейски превозвач, таман като сайта си, който отказвам да посетя!
Както и да им ползвам повече услугите!
Щото те предлагат услуги, дето и други ги предлагат! А аз ползвам онези услуги, които ме устройват! Автобусните превозвачи не искат удостоверения и карти, за да предоставят намаление за деца. И има по-малко запалени автобуси, отколкото влакове!
Въобще - от мнението на новоримляни като теб знайш колко ми дреме?
Ходи си в цивилизацията и ни остави нас тук в "кучия гъз" да се оправяме както можем!
Дано западните маниери и обноски те спасят когато "ганьовският ни гняв" стигне и до такива като теб!
Което рано или късно ще стане!:))
цитирай
41. анонимен - firefox mozilla
13.02.2012 14:15
<a href="http://firefoxik.ru/">мазила</a>
<a href="http://firefoxik.ru/skachat-firefox.html">мазила скачать бесплатно</a>
<a href="http://firefoxik.ru/skachat-firefox.html">скачать мазилу</a>
<a href="http://firefoxik.ru/skachat-firefox.html">скачать мазилу бесплатно</a>
<a href="http://firefoxik.ru/skachat-firefox.html">скачать мазилу бесплатно</a>
цитирай
42. анонимен - payday loans online 865 7850
18.10.2012 05:09
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#8815>payday loans online</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#15074>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#1147 payday loans online
цитирай
43. анонимен - buy generic viagra 567 12334
18.10.2012 06:47
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#7696>buy viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#7704>viagra online</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#11704 buy generic viagra
цитирай
44. анонимен - buy levitra 20482
20.10.2012 07:43
<a href=http://orderlevitrahere.com/#tvfqv>buy generic levitra</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#bymxz >generic levitra</a> , http://orderlevitrahere.com/#jkeyw levitra without prescription
цитирай
45. анонимен - purchase levitra
20.10.2012 15:19
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#6096 - cheap generic levitra, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#7648>levitra 20 mg</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#4366 online
цитирай
46. анонимен - order cialis 17404
21.10.2012 02:42
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#sgzly>buy cialis</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#inuvk >generic cialis</a> , http://ordercheapcialishere.com/#xbrie cialis online
цитирай
47. анонимен - cheap kamagra online 20827
21.10.2012 06:38
<a href=http://orderkamagranow.com/#gseaw>buy cheap kamagra</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#pzzqy >buy kamagra 100mg</a> , http://orderkamagranow.com/#rscye kamagra jelly 100mg
цитирай
48. анонимен - cheap generic viagra 2003
21.10.2012 10:17
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#nzcah>cheap viagra online</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#kceoo >buy cheap viagra</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#enala viagra 200 mg
цитирай
49. анонимен - order levitra
23.10.2012 06:09
If you want to buy levitra use keywords <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#6761>buy generic levitra</a>, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#9263>buy levitra online</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#3206 online
цитирай
50. анонимен - buy cialis 641 14595
23.10.2012 19:45
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#2586>buy cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#7786>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#1992 buy generic cialis
цитирай
51. анонимен - payday loans 800 6944
23.10.2012 21:09
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#10573>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#11810>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#16903 payday loans
цитирай
52. анонимен - Крутой форум для женщин
23.10.2012 22:49
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=5992">http://www.justlady.ru/</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. http://www.justlady.ru/ – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
53. анонимен - viagra online 2709
24.10.2012 07:34
<a href=http://viagrastorehere.com/#eoufp>generic viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#xssbi >buy viagra online</a> , http://viagrastorehere.com/#auvbf buy viagra
цитирай
54. анонимен - kamagra online 20232
24.10.2012 23:28
<a href=http://kamagrastorehere.com/#nctra>kamagra online</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#usmng >cheap kamagra</a> , http://kamagrastorehere.com/#byxom cheap kamagra
цитирай
55. анонимен - generic cialis 6193
25.10.2012 02:07
<a href=http://cialisstorehere.com/#sicga>generic cialis</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#zhbyh >cheap cialis</a> , http://cialisstorehere.com/#mjgdg cialis online
цитирай
56. анонимен - buy levitra 16195
25.10.2012 05:37
<a href=http://levitrastorehere.com/#guiwn>levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#yyoom >generic levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#wdpip buy levitra online
цитирай
57. анонимен - умные статьи на тему диет
30.10.2012 13:51
на интернет-блоге <a href="http://www.justlady.ru/articles-127164-9-priznakov-togo-chto-ty-toropish-sobytiya">www.justlady.ru</a> можно взглянуть на громадный ассортимент интересных статей на тему моды. на интернет-ресурсе все новости выложены абсолютно бесплатно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764114
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930