Постинг
16.01.2010 07:11 -
Държавата – начин на употреба
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17043 Коментари: 49 Гласове:
Последна промяна: 17.01.2010 01:43
Прочетен: 17043 Коментари: 49 Гласове:
29
Последна промяна: 17.01.2010 01:43
Държавата, доколкото разбирам, е нещо сложно, тежко, строго, сериозно и вечно недоволно.
С две думи – като мен!
Държавата, след много ровене по въпроса схванах, била общност. Преди „общност” много автори поставят разни думи, вероятно за да си придадат важност. И после добавят още условия – за да объркат окончателно простия човек и да затвърдят у него убеждението, че туй не е работа за всеки!
Аз съм от много панаири връщана и лесно се не плаша, обаче!
Иде ми на ум, че всеки си приказва, както му изнася. Сериозно – човек очаква да намери едно универсално определение за дума, толкоз популярна. Почти колкото Бог, да речем. Но както по въпроса с Бога, и тук мненията са различни. Което и придава нещо мистично на Държавата.
Не съм суеверна, и патки не паса /щото ще ги загубя/!
Всяко нещо си има просто обяснение и това – държавата, не може да прави изключение. Да не ми се прави на интересна!
Институция е държавата. Механизъм някакъв, с упътване за управление. Загубени са нейде във времето оригиналните инструкции /или ги е скатал някой тарикат/ и сега се опитват хора учени да обяснят как се ползва дяволията. Според знанията си и интересите.
Ала не могат да избягат от пустата му общност. Държавата е проста джаджа, дето урежда отношенията между хората в общността. Така, както тия последните са се разбрали да ги урежда. А – и ги пази от други хора, с други общности, дето ползват същата чудесия. Препоръчително е общностите да си настройват джаджите тъй, че да не си пречат една на друга, щото иначе стават сакатлъци.Но с външна политика няма да ви занимавам сега. По същество – държавата е на общността. Значи е и моя, но – не само. Освен това – има ли общност, има държава. Няма ли – остава само територията, дето живеят някакви хора, които не искат да са общност.
Всъщност – държавата си стои, но – неупотребявана от общността. Понеже няма такава!
Отличителен белег на ситуацията е, че много от хората, дето не искат да са общност, се стремят да употребяват държавата, но само за себе си. Което е противопоказно, с оглед функциите на гяволията. Един човек не е общност. И сто човека не са общност. Общността не е бройка, общността е солидарност, сътрудничество. Като ги няма тези нещица, механизмът тръгва на самотек и гази наред – и тия дето го искат, и ония, дето не искат да са общност.
И се почва едно вайкане, една гюрултия до небето! Обвинения , контраобвинения, възражения, ма аз може ли, що тъй, бе, мразя я тая държава, селяниии, гражданчетааа, простациии, гадовее и…
Държавата – на автопилот.
Мощна, каквато са я направили онез, дето са искали да са общност. И безразборно тракаща – механизъм, работещ безотказно. Както е конструиран. За общности.
Та си мисля – за да я ползваме тази държава, всеки за него си, но – не само, първо ще трябва да си възстановим общността. С две думи – да си сътрудничим. Ако и това ви е сложно – да бъдем хора. Един с друг. Не - само за себе си!
Нещя и е сложен начинът на ползване на държавата.
Толкова общности са я ползвали преди нас!
Белота като начин на живот
Самоубийството-начин да избягаш от реалн...
Helpdesk-ът, начин на употреба
Самоубийството-начин да избягаш от реалн...
Helpdesk-ът, начин на употреба
НОВ ПОГЛЕД ВЪРХУ РОЗЕТАТА ОТ ПЛИСКА ДАВА...
Предупредителни признаци за дефицит на в...
Тихо-мълком вкараха крантава кобила в уп...
Предупредителни признаци за дефицит на в...
Тихо-мълком вкараха крантава кобила в уп...
Пак много сериозна тема за събота сутрин. Но си болезнено права!
цитирайВиж Ирак или Афганистан.Опитай да си ремонтираш часовника ако нямаш никакъв технически опит.
цитирайама Руми Желева се стъписа с кого би преговаряла там ; )...
цитирайда като се "вгледаш" в тези три държави и още дузина други можеш да видиш "оголен" механизма на държавата-общество.
цитирайДа, ама ние сме малко по-спейшъл. Нито общността ни е общност, нито държавата /джаджата/ се използва по предназначение.
На общността й разказваме играта, поради злобата и завистта!
И понеже имаме и още едно забележително качество - алчността, джаджата я използваме не по предназначение.
Абе добре, че все още има подобие на общност и държава по нашите земи. Направо цяло чудо си е! :)
цитирайНа общността й разказваме играта, поради злобата и завистта!
И понеже имаме и още едно забележително качество - алчността, джаджата я използваме не по предназначение.
Абе добре, че все още има подобие на общност и държава по нашите земи. Направо цяло чудо си е! :)
Ето моят отговор:youtube.com/watch?v=9OeKGC
цитирайИ това:watch?v=5dur4TcY6HY&NR=1
цитирайминавам да ти кажа:)
много си ми сложна за събота...да знайш:)
айде до после:)
цитираймного си ми сложна за събота...да знайш:)
айде до после:)
Тази държава в този и вид - не е създадена от нас за нас.
Да не забравяме - тя бе създадена от Държавна сигурност с Третата комунистическа Конституция от 1 991 год. - една едничка цел - собствеността `и уж общонародна - да бъде ограбена от една шепа комунистически гаулайтери безродници и червени еничари!
Е, те го направиха - кво общо имаш ти с тази държава?
Или пък аз?
Или пък, които и да е от пишещите тук?
Държава се конституира от свободни имотни хора, в която създадените от тях закони за единствено в защита на личната им свобода и имоти, а те самите делегират права на избрани от тях личности да ръководят държавата от тяхно име и в тяхна полза.
Кое от тези мининум изисквания съществуваше или осъществено, когато се слагаха основите на тази кочина наречена Република България?
Не ме е срам и не се стеснявам да кажа,
че тази държава не е моя,
така както в себе си го казват милионите други,
но ги е страх от клишето и лъжата вменена им от комунистите, че те са държавата и, че сме длъжни да се хвърляме с интусиазъм под влака крещейки в екстаз: България!
Хора - ние не сме и няма да бъдем държавата!
Докато не разрушим съзнателно,
целенасочено
и последователно -
безостатък всечки институции и ги направим отново - за нас, а не за комунистическата олигархия и промосковски еничари и безродници!
Требе веке да жегнем парламентото...
цитирайДа не забравяме - тя бе създадена от Държавна сигурност с Третата комунистическа Конституция от 1 991 год. - една едничка цел - собствеността `и уж общонародна - да бъде ограбена от една шепа комунистически гаулайтери безродници и червени еничари!
Е, те го направиха - кво общо имаш ти с тази държава?
Или пък аз?
Или пък, които и да е от пишещите тук?
Държава се конституира от свободни имотни хора, в която създадените от тях закони за единствено в защита на личната им свобода и имоти, а те самите делегират права на избрани от тях личности да ръководят държавата от тяхно име и в тяхна полза.
Кое от тези мининум изисквания съществуваше или осъществено, когато се слагаха основите на тази кочина наречена Република България?
Не ме е срам и не се стеснявам да кажа,
че тази държава не е моя,
така както в себе си го казват милионите други,
но ги е страх от клишето и лъжата вменена им от комунистите, че те са държавата и, че сме длъжни да се хвърляме с интусиазъм под влака крещейки в екстаз: България!
Хора - ние не сме и няма да бъдем държавата!
Докато не разрушим съзнателно,
целенасочено
и последователно -
безостатък всечки институции и ги направим отново - за нас, а не за комунистическата олигархия и промосковски еничари и безродници!
Требе веке да жегнем парламентото...
Не ми е съботно - затуй!:))
цитирайНий не сме Ирак, не сме и талибани, мисля!
И най-добрият майстор да ремонтира държавата, няма ли общност, да я ползва - все тая!
Първо е общността - държавата по-сетне, колкото и сложна да е!:))
цитирайИ най-добрият майстор да ремонтира държавата, няма ли общност, да я ползва - все тая!
Първо е общността - държавата по-сетне, колкото и сложна да е!:))
"Общността не е бройка, общността е солидарност, сътрудничество. Като ги няма тези нещица, механизмът тръгва на самотек и гази наред "- почти едно към едно изразява и моето виджане, поздравления !
Успешен ден от мен :)
цитирайУспешен ден от мен :)
Потърси филма "JFK".В детството ми имаше общност,но с него изчезна и тя...И други, подобно на теб, са връщани от много панаири, но какво от това...
Моите поздравления!
цитирайМоите поздравления!
Без сарказъм - уцелила си десетката. Поздравления и за съботния стил на представяне на иначе сериозния проблем.
цитирайПо-скоро се ползва от мафиотски структури, и това е жалко!
цитирайБих предпочела да се сравняваме с общности, които живеят по-добре от нас. Иначе си права - Сомалия е добър пример за липса на общност. Поне - по-добър от нас!:)
Но не ме успокоява това!
цитирайНо не ме успокоява това!
Понеже "Държавата - това съм аз" е абсолютизъм. При демокрацията не върви - трябва още едно "и" да се добави!:)
Пред "аз" :)))
цитирайПред "аз" :)))
Смяташ, че общността е ненужна?
Или - че в Хартата е причината?
Това е въпрос на бъдеще, да ти кажа!
Аз искам работеща държава сега:)
цитирайИли - че в Хартата е причината?
Това е въпрос на бъдеще, да ти кажа!
Аз искам работеща държава сега:)
държавата - това си ти:))
... и аз, и всички ние...
цитирай... и аз, и всички ние...
До!!!:)
цитирайПрескачаш момента с организацията!
Кои сме ние, дето ще скочим? Някакви хора - да!
Но общност ли сме?
За мен самата държавна структура не е проблемът!
Проблемът е в ползването и!
За да си ползваме държавата, се иска повече от желание и воля. Иска се солидарност, единодействие!
Две много трудно изпълними условия на наше време. При това - аз не ти говоря за партия или движение. Мисля, че трябва да се почне още по-изначално - съзнанието, увереността, че нещо може да зависи И от теб, но - не само!
цитирайКои сме ние, дето ще скочим? Някакви хора - да!
Но общност ли сме?
За мен самата държавна структура не е проблемът!
Проблемът е в ползването и!
За да си ползваме държавата, се иска повече от желание и воля. Иска се солидарност, единодействие!
Две много трудно изпълними условия на наше време. При това - аз не ти говоря за партия или движение. Мисля, че трябва да се почне още по-изначално - съзнанието, увереността, че нещо може да зависи И от теб, но - не само!
Има ли политическа воля,за не много дълъг период от време,нашата клета държавичка може и да се пооправи!Това все пак е пожелателно и оптимистично,като вариант.
цитирайХихихихихихиих Развели ме това с изгубените инструкции :)))
Виж сега - хем е просто , хем не е :))) Много ли е трудно да си сътрудничим ? Мисля ,че не ,нооооо.....
Сътрудничеството е процес двустранен. Когато държавичката обяснява на народецът ,че инструкцийката за управление е такава и такаква , а народецът е твърдо убеден ,че е най-добре да маа с чукът / щот чичо на село все така е рАботил / ,стават сакатлъци :))))
Да ,политическата воля е добро начало......
цитирайВиж сега - хем е просто , хем не е :))) Много ли е трудно да си сътрудничим ? Мисля ,че не ,нооооо.....
Сътрудничеството е процес двустранен. Когато държавичката обяснява на народецът ,че инструкцийката за управление е такава и такаква , а народецът е твърдо убеден ,че е най-добре да маа с чукът / щот чичо на село все така е рАботил / ,стават сакатлъци :))))
Да ,политическата воля е добро начало......
И всъщност какво включва политическата воля ,че май и тя се разбира грешно от страните . Навярно исканата воля от едната страна не е достатъчна за друга.......
Все пак яснота трябва да има ,нали ?
В противен случай .....сакатлъци.....
цитирайВсе пак яснота трябва да има ,нали ?
В противен случай .....сакатлъци.....
Сигурно ми влияеш!:))
Приятна да е вечерта ти!:)
цитирайПриятна да е вечерта ти!:)
Ще го потърся!:)
Не искам да повярвам, че е невъзможно да бъдем общност.:(
цитирайНе искам да повярвам, че е невъзможно да бъдем общност.:(
Може да се каже с думи прости, но е трудно за реализация!:)
Този въпрос вече е труден за коментиране. Не само в събота!:)
Благодаря, че се отби!:))
цитирайТози въпрос вече е труден за коментиране. Не само в събота!:)
Благодаря, че се отби!:))
И за теб, и за другите.
Държавата не е ТЯ, ТЕ или нещо съвсем абстрактно.
Получаваш, каквото даваш и - както го даваш!
Ако не се интересуваш от нея обаче - онези, на които си я оставил, ще се поинтересуват от теб - въпреки всичко!
За справка - виж Борси от преди час!
цитирайДържавата не е ТЯ, ТЕ или нещо съвсем абстрактно.
Получаваш, каквото даваш и - както го даваш!
Ако не се интересуваш от нея обаче - онези, на които си я оставил, ще се поинтересуват от теб - въпреки всичко!
За справка - виж Борси от преди час!
С добре наточени думи, както винаги ;)
цитирай Държавата трябва да бъде за поданиците си майка, а не мащеха, Tit! Управниците не могат да постигнат успех в управлението без доброволното съдействие на хората, а хората не могат да живеят доброволно ,без загрижеността и дейността на управниците.Един сложен механизъм на взаимодействие, и ако се пропука някъде ...по веригата, винаги ще има недоволни и онеправдани ..Благодаря ти за хубавия постинг..
цитирай
31.
анонимен -
Ясно. Нас ни ебат с данъци и такси, а ...
16.01.2010 23:46
16.01.2010 23:46
Ясно . Нас ни ебат с данъци и такси, а някой седят и лапат на софрата;
ВСС си раздаде "коледните" 28 млн. лв.
коледните гони 5 бона на магистратски калпак
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/01/14/slednovogodishno-vss-si-razdade-kolednite-28-mln.84171
цитирайВСС си раздаде "коледните" 28 млн. лв.
коледните гони 5 бона на магистратски калпак
http://www.dnes.bg/obshtestvo/2010/01/14/slednovogodishno-vss-si-razdade-kolednite-28-mln.84171
За да има политическа воля, трябва да има натиск върху политиците - за сега тях ги натискат само интересите на финансиращите ги групировки!:)
цитирайОнези, които управляват /използват/ държавата обясняват...
Идеятя ми е, че само с "чакай и се надявай" няма да стане. Или с омраза - като мразим държавата, мразим себе си, защото тя е на всички, и на всеки лично. Това, което не ни харесва всъщност е начинът, по който действа. Но това зависи от хората, които сме избрали да управляват. Има значение и общественият договор, както оъбелязва и Бористодоров56, но за промяната му е необходима общност, нали?
цитирайИдеятя ми е, че само с "чакай и се надявай" няма да стане. Или с омраза - като мразим държавата, мразим себе си, защото тя е на всички, и на всеки лично. Това, което не ни харесва всъщност е начинът, по който действа. Но това зависи от хората, които сме избрали да управляват. Има значение и общественият договор, както оъбелязва и Бористодоров56, но за промяната му е необходима общност, нали?
Благодаря ти!:))
цитирайВ голяма степен зависи от гражданите, от тяхното отношение и мотивите им да участват в определянето на управлението на държавата!:)
цитирайАми като лапаме мухите, когао трябва да мислим!:)):))
Гадно е - съгласна съм!
Барем файда да имаше от работата им някаква!
цитирайГадно е - съгласна съм!
Барем файда да имаше от работата им някаква!
Фантазийна като брадата на Дядо Коледа . Отличима с име и тяло, тропосано по контура с КПП . Три гръбнака , със съответните междупрешленни пространства за поддържане , кръстени Власти. Разделени , а всъщност обединени в поделянето. На съдържимото в чувала. Обичайно в съответствие със суфлирането. Суфльора ли ? - несменяем , многоглав , с качулка, подсказваща ямурлук под смокинг , трандафори с шпори, хлевоуст , прилепчив, регенериращ себе си. За себе си. Все в името на ...
цитирайtit написа:
Прескачаш момента с организацията!
Кои сме ние, дето ще скочим? Някакви хора - да!
Но общност ли сме?
За мен самата държавна структура не е проблемът!
Проблемът е в ползването и!
За да си ползваме държавата, се иска повече от желание и воля. Иска се солидарност, единодействие!
Две много трудно изпълними условия на наше време. При това - аз не ти говоря за партия или движение. Мисля, че трябва да се почне още по-изначално - съзнанието, увереността, че нещо може да зависи И от теб, но - не само!
Кои сме ние, дето ще скочим? Някакви хора - да!
Но общност ли сме?
За мен самата държавна структура не е проблемът!
Проблемът е в ползването и!
За да си ползваме държавата, се иска повече от желание и воля. Иска се солидарност, единодействие!
Две много трудно изпълними условия на наше време. При това - аз не ти говоря за партия или движение. Мисля, че трябва да се почне още по-изначално - съзнанието, увереността, че нещо може да зависи И от теб, но - не само!
Само солидарност и единодействие - не стигат!
Трябва и нещо друго...
По същество държавана е призвана да защитава определени интереси на общността, която обединавя.
Става въпрос за права, свободи и неприкосновеност на собствеността.
Коя от тези при категории е защитена у нас?
То е ясно, че и от мен и всички останали има нужда - га теглиме кибрито да жегнеме парламентото, но
мотивацията е основното.
Мотивацията за промяната на държавата е необходима единствено за гарантиране на правата, свободите и имотите ни - за да станат неприкостовени и заедно с това налагането на справедливостта в човешките взаимоотношения бъде неуспорим и неустоим факт.
Организацията е по-лесно постижима от създаването на перманентен хаос, защото всяка система се ориентира по естествен път към ред и порядък.
Демокрацията е за имотни и свободни хора -
затова целта е всички да са бедни и уязвими.
За да сме общност трябва да има нещо, което да ни свързва, нали? И сега си мисля какви общи черти мога да намеря с глупаци, вперили очи само в парите, без грам култура и знания? На прима виста не мога да се сетя :) Бих се обединил, ама при положение, че не изповядваме едни ценности ? Не вярвам да се получи нещо. И да те питам - мислиш ли, че масата ще разбере иначе чудесния ти пост?
цитирайможе и да се повторя с някой.
Права си за солидарността. Трябва да се изгради действено гражданско общество в България. Иначе, както в онази басня за орела, рака и щуката, нещата няма да потръгнат.
Единството може да се постигне в името на бъдещето на нашите деца. Нека не ги обричаме на духовна бедност и нищета!
цитирайПрава си за солидарността. Трябва да се изгради действено гражданско общество в България. Иначе, както в онази басня за орела, рака и щуката, нещата няма да потръгнат.
Единството може да се постигне в името на бъдещето на нашите деца. Нека не ги обричаме на духовна бедност и нищета!
41.
ran -
"С две думи – като мен!"
19.01.2010 00:27
19.01.2010 00:27
ето това е истината! и като мен!
ако държавата е джаджата, общността е сборните й части, детайлите.
джаджата е измислена добре. едни бутала се сменят да бутат поред на номерата,въртят гумите и колата (за тойота - по-късно) се движи.
купуваш си "москвич". буталата не са много-много в такт, може да използваш картоф вместо кондензатор (или Йелева вместо комисар), но джаджата се движи. нещо повече - джаджата може да изкара в движение и 30 години. не само 5 - като тойота. (но за тойота - по-късно.) това е защото джаджата е яка. ами като ... булдозер. няма значение шофьора (дори да е бб), или това че се движи със слънчогледово олио, а не с бензин. доста дими, но се движи. бавно.
обаче искаш да караш тойота. там едни други детайли са написали инструкция за експлоатация на джаджата. и в нея пише:
- само с бензин ("честните частници" да научат бензиностанциите)
- без картофи (кондензаторите се отглеждат дълго и трудно)
- след 5 години имаме нови детайли. ако оставим старите, няма да имаме пари за да направим нови. нещо повече - така сме направили джаджата, че тя да умре след пет години. и да си длъжен да си купиш нова тойота. ако искаш, де.
цялото това вдъхновение (за което си виновна :)) се изразява простичко - каквато ни общността, такава ни и държавата. и когато имаш картофи, не трябва да мечтаеш за тойота. или си седни на задника, подстригвай ливадата 200 години и
може да измислиш булгар-рено:) а през това време - има си общност, има си и държава.
просто много "дими":)
Но пък вече имаш избор - москвич или тойота!
:))
цитирайако държавата е джаджата, общността е сборните й части, детайлите.
джаджата е измислена добре. едни бутала се сменят да бутат поред на номерата,въртят гумите и колата (за тойота - по-късно) се движи.
купуваш си "москвич". буталата не са много-много в такт, може да използваш картоф вместо кондензатор (или Йелева вместо комисар), но джаджата се движи. нещо повече - джаджата може да изкара в движение и 30 години. не само 5 - като тойота. (но за тойота - по-късно.) това е защото джаджата е яка. ами като ... булдозер. няма значение шофьора (дори да е бб), или това че се движи със слънчогледово олио, а не с бензин. доста дими, но се движи. бавно.
обаче искаш да караш тойота. там едни други детайли са написали инструкция за експлоатация на джаджата. и в нея пише:
- само с бензин ("честните частници" да научат бензиностанциите)
- без картофи (кондензаторите се отглеждат дълго и трудно)
- след 5 години имаме нови детайли. ако оставим старите, няма да имаме пари за да направим нови. нещо повече - така сме направили джаджата, че тя да умре след пет години. и да си длъжен да си купиш нова тойота. ако искаш, де.
цялото това вдъхновение (за което си виновна :)) се изразява простичко - каквато ни общността, такава ни и държавата. и когато имаш картофи, не трябва да мечтаеш за тойота. или си седни на задника, подстригвай ливадата 200 години и
може да измислиш булгар-рено:) а през това време - има си общност, има си и държава.
просто много "дими":)
Но пък вече имаш избор - москвич или тойота!
:))
Тоя Суфльор много се регенерира ще знаеш!:))
И се клонира, и ...мимикрира. Нямам думи!
Ревностно сее недоветрие и провокира мнителност.
Труден за игнориране!:)))
цитирайИ се клонира, и ...мимикрира. Нямам думи!
Ревностно сее недоветрие и провокира мнителност.
Труден за игнориране!:)))
В свят, където човек се чувства изгубен и непрекъснато му се набива в главата, че сам си е виновен?
Все още тлее надеждица у твърде много хора, че могат да се "оправят" някак си! За себе си!
Това е отчаян ход, не казвам, че не е необходим!
Явно отчаяните сме малко!:(
цитирайВсе още тлее надеждица у твърде много хора, че могат да се "оправят" някак си! За себе си!
Това е отчаян ход, не казвам, че не е необходим!
Явно отчаяните сме малко!:(
Ще ми се!:)
Вярвам, че все повече хора ще осъзнават, че пазейки и зачитайки човека до себе си - пазят и зачитат себе си най -добре! И такива особи, като описваните от теб, ще бъдат изтласкани по периферията!
Да видим!:)
цитирайВярвам, че все повече хора ще осъзнават, че пазейки и зачитайки човека до себе си - пазят и зачитат себе си най -добре! И такива особи, като описваните от теб, ще бъдат изтласкани по периферията!
Да видим!:)
Това с децата е много важен момент!:)
Но е тема за отделен пост - мисля над това!:)
цитирайНо е тема за отделен пост - мисля над това!:)
Не карам кола!:) И не им разбирам на пущините!:))
Но ми се срува, че само с правото на избор ще си остана!:)
Не - щото не мога да карам!:))
/иначе харесвам турбо-дизел, Мерцедес, ако може!:))/
цитирайНо ми се срува, че само с правото на избор ще си остана!:)
Не - щото не мога да карам!:))
/иначе харесвам турбо-дизел, Мерцедес, ако може!:))/
47.
анонимен -
„Общност със солидарност и сътр...
21.01.2010 16:55
21.01.2010 16:55
„Общност със солидарност и сътрудничество „ че то като здравната каса излезе ;).И защото тук в коментарите де, чета разни умувания относно демокрацията да си кажа нищо че не ме пита никой. Демокрацията е измислена от гърците преди много години, живеели те в полиси – градове държави имали роби и всеки непознат(на гръцки варварин) имал право да стане роб , а демокрацията била за собствено ползване. Та така, робите били да сътрудничат, а собствениците да са солидарни в ползването на демократичната държава. Казвам се Трайков и не мисля че регистрация тук би ме направила по-малко анонимен
цитирайсмяташ, че несътрудничеството те превръща в господар, ползващ демокрацията за себе си, или?
цитирай
49.
анонимен -
:)) нее, не съм им фен на гръцките ...
22.01.2010 17:46
22.01.2010 17:46
:)) нее, не съм им фен на гръцките номера.. те и секса превърнали първи в обществено забавление, но пропуснали в бързането да включат жените..
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 29637
Блогрол
1. С нея светът е едно добро място за живеене
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка
2. AssumtoI
3. Тук е топло!
4. MamkaMu
5. Лъчезар - Raylight
6. Теодор...Търновски
7. Евразол
8. Класика - отвсякъде
9. Из невяра
10. Огнени блондинки
11. Летящата с драконите
12. Искам да знам - музика
13. Внимение! Наличие на разум!
14. Хейви метъл
15. шареният свят на Марта
16. някакви прицели
17. Звън на камбана
18. Хензелски
19. Ладо в Свободния нет
20. глътка въздух със Сблъсъци
21. Много важен урок от andi
22. haralanov
23. Torquemada
24. Нещо Благородно
25. Conservative
26. Нещо твърде полезно
27. ДЪЖД
28. Новият роб не вдига революции
29. The New Deal
30. човекът прашинка