Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2009 01:51 - За банкетите и още нещо
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3491 Коментари: 19 Гласове:
27

Последна промяна: 30.12.2009 01:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Не мислех да пиша. Въобще – колкото повече не трябва да пиша, толкова все се отваря писане.     Работа бол, пък времето – банкетно!     За едни!     За мен все е работно. Не, че съм се преработила, ама пусти лентяйски навици – всичко за накрая оставям. Пък той краят ей го дей – види се!     Не ги обичам банкетите – с тия дълги маси, еднакви порции и изнервени сервитьори. Чакаш последния да си изяде второто, за да дойде десерта. А на него му се играе, та се къса по дансинга. Весело му на човека! Не ми е за десерта, но не понасям кафански „хитове”,  изпълнени зловещо фалшиво или пък откровена чалга, дънеща от уредбата над главите ни. Две думи не можеш си каза – или се правиш на танцьор, за ужас на природонаселението, или висиш самотен като ланска новогодишна украса!     За туй чакам десерта – след него е прилично да си тръгнеш и да потънеш в хладния нощен въздух и в тишина, тииишииинаааа…     Не винаги е така. Една година се случихме с малък танцов състав в една зала! Казвам ви – толкова хора не съм играла на всички сватби, на които съм била през живота си, взети заедно! Накрая не се сетих, къде ми беше мястото на масата – не бях сядала!     Банкетът, като правило е повод за интриги, безкрайни навивки : „Ма как така няма да дойдеш?” и „Ти видя ли я оная?” – след него! Кой до кого седял, кой с кого НЕ приказвал или обратно! Не ми казвайте, че при вас не е така! Трябва да сте по-големи блейки и от мен, за да го твърдите! Всяка трудова формация си има кореспонденти! И те рядко са на ниво – местна телевизия, поне! Нее – лошо няма. Все пак – как беше? Човек живее, за да одумва съседите и да бъде от тях одумван на свой ред! Нещо такова. „Гордост и предразсъдъци”, мисля! В нашият случай – колегите! Щото със съседите рядко се виждаме на тия години!    Странното е, че тези традиции се спазват, независимо от нивото на колектива. Просто това си знаем, това си банкетираме…    Но хайде да не политизираме въпроса!    И не ходя! И тази година – пак не ходих!    Решила Жана обаче, че съм твърде блогясала и нужда от реални контакти имам! В живота! Под заплаха от саморазправа и обещах, че ще ида на техния! Мисля си – на тая криза, колко ли хора ще има? Че и жива музика де ще намери?    Ама намерили!    Ресторантът пълен. Една певачка трели извива и хора между песните пускат. Играе народа! На по една салатка, да речем, отишли – заради веселото! И гюрултията – пълна!     Нали съм битово травмирана – не взех дейно участие. Но щракнах едно фото – за доказателство! Само толкоз! Щото аз виртуално съм много ербап, но съпругът на Жана е реално як мъж, да ви кажа! И – повече травми ми не трябват!  
          image
         Та Микаела19 ви праща много здраве и по нейни си причини рече да завърша с уверението, че накрая ще пие любимата си бира /не каза коя е/!       Не знам на кого трябва да го кажа, но се надявам да не е як!    


Тагове:   още,


Гласувай:
27



1. galinabg - Хахах, Тит, чак ми е неудобно
30.12.2009 02:38
от тези, които ще пишат след мен, ама направо ми идва да ти изсипя моите съчувствия:)))) Като чуя банкет и ме втриса. Сега като ти чета постинга се замислям, дали не са прави моите приятели, които от известно време насам са ме обявили за Асоциален тип :))))
не мога. От малка не мога да понасям събрани в "щура" радост било то сватбари, по войнишки изпращания, каквито имаше на времето, абитуриентски балове....Излизам само в камерен състав и на място, където ми е гарантирана нормална музика.
Но....сега, като те четох, си мисля, че от време на време може би е хубаво човек да се слее с народното веселие:))))
Казваш - ресторантът пълен, народът се радва. Нека поотпусне душичката си.
Ако ти е било приятно и "готино" - радвам се за теб! Поздрави!
цитирай
2. tit - galinabg - :)))
30.12.2009 03:36
Мислех по пътя да си поръчам мохито, но вътре се отказах: на тия хора и ръченици!!!
Хората ще решат, че пия ракиятя с мезето едновременно! Няма да се излагаме пред българете, я!:))
Хубаво беше! Не мога да играя с вдигната лява ръка - то един път ще стане морето на сирене, а аз...
Нищо - догодина!:))
цитирай
3. cecka1504 - Аз, да ти кажа, на банкети не съм х...
30.12.2009 06:12
Аз, да ти кажа, на банкети не съм ходила поне от 16 - 17 години. Не ги обичам по същите причини, които изброяваш :)
Целувкииии!
цитирай
4. tit - cecka1504 - :))
30.12.2009 08:53
Повече от двама на маса - вече е банкет!:)
Добре де - до четирима!
Има и дружески вечери!:))
Хубав ден, Цеци!:):*
цитирай
5. allbi - ха ха
30.12.2009 09:10
и аз като Цецка
"И не ходя! И тази година – пак не ходих!"

ходих на блогълски срещи та си прецаках и виртуала :))

абе ...
много му мислим майче :)))
цитирай
6. boristodorov56 - Виждам, че щетите от битовата зл...
30.12.2009 10:09
Виждам, че щетите от битовата злополука са преодолени, но илюстрования ти материал е беден.
Ако съдим по него - питиетата са изпити, настроението повдигнато, Жана Митева отново скрита...
Хубаво ви е било.
Един колега има една приказка: Заради най-лошия банкет - зарязвам и най-хубавата работа.
Това обаче не се отнася за теб - все за бачкане говориш.

Наздраве - във виното е истината!

Вие държите на твърдото гориво!
цитирай
7. tit - allbi - то с мислене не става!:))
30.12.2009 11:20
Аз съм по импровизациите!:)
Тогава е весело!:))))
цитирай
8. tit - boristodorov56 - не съвсем:))
30.12.2009 11:24
Търпи се, щом е весело!:)):))
Говоря, щот слабо бачкам - нали знаеш приказката за кучето, дето лаело...:)):)))

Наздраве!:))
цитирай
9. diso - Горкият аз - със снощния станаха три.
30.12.2009 12:05
Не ми остава време за блога от работа и банкети.
И сега само минавам.
цитирай
10. tit - diso - :))
30.12.2009 12:15
Весело да е - още два, три дни!:)
После да направиш репортаж!:)))
цитирай
11. universalnite000 - :)))) И аз никога не съм ги обичал тия ...
30.12.2009 14:14
:)))) И аз никога не съм ги обичал тия масовки на име банкети .
цитирай
12. tit - universalnite000,
30.12.2009 15:46
и приповдигнатата им парадност!:)
Но като се съберат повече хора, без да се чувстват длъжни - става!:))
цитирай
13. teachme - "всичко за накрая оставям"
30.12.2009 20:23
и аз съм така, няма оправяне:)
Иначе банкетите са хубаво нещо...ама в по-тесен кръг:) онези сватбарски маси с наредени 50 човека около тях, не са ми по вкуса:)
цитирай
14. teachme - ПП...
30.12.2009 20:25
като видях цигарките...та да си кажа:)
не издържах и си купих днес 1 Боро за НГ:)
Весела новогодишна нощ, Теди:)
цитирай
15. tit - teachme - като за последно?:)
30.12.2009 22:01
А от зимъска - що ще чиним с папироска?!!:):):)
Айде - ще му мислим догодина!:)
Весел празник и на теб!
цитирай
16. haralanov - Весела Нова Година
31.12.2009 11:26
Банкетите са хубави ако друг плаща сметката!Типично българско е...Иначе...Каквото и да напиша ще е банално.Бъди здрава!
цитирай
17. mikaela19 - Теди
31.12.2009 19:05
Избираме винаги ние.
Банкета премина много весело.И правилно си написала,аконе беше дошла щях да те измъкна от вас и пак щеше да си на банкета:)


А що се отнася за коментара на БорисТодоров какво да кажа.
За някого винаги ще бъда скрита.За други ще бъда винаги открита:)
цитирай
18. kontrasti - :–))))
31.12.2009 19:08
Приятно посрещане на новата момиче!
цитирай
19. анонимен - банкета
07.01.2010 09:45
не знаете как да организирате празника правихме банкет от 30 човека поръчах дисководещ погача торта томбола много хора танци и веселие супер беше дойдоха ни и гости ивсичко стана много весело
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2762945
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930