Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2009 04:58 - За мохитото и москитото
Автор: tit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9967 Коментари: 52 Гласове:
31

Последна промяна: 29.12.2009 11:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Дааа, казали са хората: „Всяка жаба да си знае гьола!” Но нали съм високомерна - не се отнася за мен, мисля си! Неее – блуждая си из къщи, окрилена от чудесата на Коледния дух, украси още замислям, една стилна музика звучи. „Ride It” наоколо и мохито в сумрачен бар с подходяща компания! Мечтания…    Обаче у нас топлото е на специален режим - налага се значи и към прозата да се завръщам! С танцова походка и леки чупки - някъде около кръста, предполагам. Огледалото е на другия етаж!   Понятно е желанието ми да свърша бързо битовите задачи и да се завърна в света на красотата и хармонията. Щото – натам ме тегли! Разбирам му аз на хубавото, ееей!    Имаме си една нехармонична купчина ситни клони от топола, които иначе добре топлят. Накълцвам ги на ситно и – марш в печката! Сурови са, но вероятно от смолата – веднага вдигат температурата!    Та захващам се набързо да приготвя една серия. Нооо – с балтийката бавно става, аз съм ербап жена, хващам топора, един по-голям наръч и ride it!!!    Давай, ама…на втория наръч стана сакатлък!    Казали са хората: „Миг невнимание – и после цял живот…някой друг ти гледа децата!”, примерно! С акцент върху невниманието!    В моя случай добрата новина беше, че показалеца ми си остана на мястото, силно окастрен! Казвала съм ви, че не съм лигла – увих си бързо ръката с първата попаднала ми кърпа. С трезвата преценка /аз бързо отрезвявам – и от въображаеми мохита, и от други работи/, та с трезва преценка, че без шев няма да мина излизам на пътя.Съседът таман се прибира от смяна – вида ми няма нужда от много обяснения. „Здарвна книжка ще трябва ли?” „Не, лична карта само!” . Грабвам чантата.”Скачай!” Отпрашваме за „Бърза помощ”!    Там – една навалица! Той обаче – напорист! Пък и аз така съм се маскирала, че не е ясно – порязала ли съм се или съм си отрязала ръката, да пази Господ!     Сядам на посочен стол и оставям на един лекар и две сестри да преценят пораженията. Дяволът се нацупи и пред факта, че хирург на повикване е в момента в центъра! Промивки, уверения, че си движа пръстите и …чакай! Междувременно пратиха Станимир /съседа/ да вземе намкво срещу тетанус.    Знаете си, че нашата „Бърза помощ” не е като „Спешно отделение” Особено в провинцията! По никакъв начин! Няколко кабинета, навързани един с друг. Три легла – всичко на всичко. За най-спешните от спешните! Коридора – пълен с народ. Пострадали и придружители щъкат назад - напред. Пищи болно пеленаче. Майката и двете лели обясняват разпалено една през друга – ‘Ми има мъж тя, ма то няма баща…” Един мъж на години почти не вижда. Ромка със съмнения за морбили бе отпратена в шокова, за да и вземат кръв за изследвания. Пеленачето реве, та се къса… И в тая лудница лекари и сестри са непоколебимо спокойни. Преглеждат. Разчитат изследвания, снимки. Сестрата кротко обяснява на всеки, с който се заема – как, къде и защо…Като не я разберат – повтаря. Никой не повишава тон. Пъшкат, охкат и реват само пациентите…По едно време тетануса пристигна и една сестра се зае да ми сложи инжекцията. След обстоен разпит и обяснения –какви последствия евентуално…Идеше ми да и кажа, че ваксината ще избяга след допира с кръвта ми, но усетих, че не и е до смях.     И пак – чакам! Хирургът реши, че ще си изкара смяната, човекът. Едно момченце на годините на дъщеря ми чака за гипс. Моя милост – за шиене. Какво да прави! Коледа!!!     Междувременно донесоха друга припаднала ромка и легло свободно пак нямаше. Сложиха му системи на момичето – лекарствата му нещо били объркани, ама при приема ли или как не разбрах. Доктора ме извика – детето беше гипсирано в суматохата.     Упойка, естествено! Много боли – да знаете! После човекът се захваща да шие, а една млада стажантка го наблюдава. От разговора им разбирам, че нямам засегнати сухожилия. И че – за да специализира моя хирург, трябва да мине на работа за 400 лева на месец. А как се живее с 400 лева?     Наближава краят на смяната, явно. Надвесва се друга лекарка – и тя да види! Започвам да дишам със самочувствието, че съм уникален случай! След така убедително старание – да не си срежа сухожилие даже. При това зашиването изисква повече шевове от нормална операция на апандисит, да речем. Това не разбрах – що! Но, че няма на разположение нормален набор за такава операция – схванах! Докторът рече, че и без пинцети се справял…Продължиха да си приказват. По едно време чувам „москито” и щото „Ride It” още ме държи, питам – какво е? Докторът с усмивка ми показва една дълга, тънка ножица. Която ползва вместо пинцети явно! Свърши се. Утре няма къде да ми сменят превръзката, но в понеделник – рано, рано…Непременно! Рецепта за антибиотик, обезболяващи и …”Приятна вечер!”    Следващият пациент вече е на леглото…    Прибрах се у дома с превръзка на ранен в сражение и усещане на митична амазонка!    Но дясната ръка ми е наред и за това с упоритостта на Евразолов пепитояд ви описах патилата си – макар и с един клюн!     Блогясването не е обект на „Бърза помощ”!     Не го забелязаха – определено…    





Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Бързо възстановяване и едно мохито ...
27.12.2009 05:10
Бързо възстановяване и едно мохито :):):) И повече никакви москита да не ти се налагат! :)
цитирай
2. tit - Съвсем сериозно:
27.12.2009 05:13
Сърдечна благодарност на персонала на "Спешна помощ" към МБАЛ "И.Селемински" - Сливен!:))
Тези хора, а и - сигурна съм, други техни колеги, наистина правят чудеса! Не само на Коледа!
Въпреки всичко!
цитирай
3. tit - dorichela - благодаря!:))
27.12.2009 05:16
Аз това мохито само на кино съм го виждала, но като се оправя, ще си направя едно - имам рецептата!:))
цитирай
4. pegas08 - Титка, честита Коледа!
27.12.2009 05:56
То малко звучи налудничаво, при стеклите се обстоятелства, но все пак.
Ето какво реших, впечатлен от твоите патила.
Идвам и ти режа дървата. И никакви целувки за благодарност. Идвам като дядо Коледа и си тръгвам като Снежанка. ОК?
Обади се на лични за подробностите!
И стига с това мохито, че пак ще се порежеш.
Удари една гроздова, без рецепта, от мен.
Като дойда, ще донеса бутилка!
цитирай
5. tit - pegas08 - :)):):)))
27.12.2009 06:21
Донеси!:)))
Ма дърва за цепене не останаха!:))
Затуй сме на съчки...
Благодаря за пожеланията - те си важат!:)))
цитирай
6. cecka1504 - Чудя се да ти съчувствам ли или да се ...
27.12.2009 06:31
Чудя се да ти съчувствам ли или да се смея. И понеже снощи по скайпето ти посъчувствах, сега ще се посмея на написаното :)))
Бързо да се оправяш!
А от блогясването отърване няма, ако требе с нос ще пишем, ама ще пишем :)))
Целувки!
цитирай
7. irka66 - Бързо да оздравееш tit!!!!!!!!! :)))))
27.12.2009 08:08
Слънчев ден!!!
цитирай
8. allbi - то и мойто мохито е такова :))
27.12.2009 08:13
и аз се накълцах, изгорих и за малко да си подпаля къщата готвейки бъднешкия боб
та не си само ти да знаеш ;)


ей, сега да се изримувам мохитски :)



и още тръпне недопито

за устните едно мохито

а аз дори си го забравям

в безсмислиците се заравям

едно мохито тъжно чака

сълзта да пресъхне в мрака

и аз докосвам молещата чаша

забъркала поредната си каша

отпивам глътката си жадна

и камък от сърцато падна

усетла вкуса на питието

във ритъм затуптя сърцето

едно мохито е изпито

стопи се моето сърдито

сега се смея неприлично

приела всичко безразлично...
цитирай
9. tit - cecka1504 - :)):)):))))
27.12.2009 08:16
С нос ще ми е трудно, щото са малки клавишите, нооо - с повече тренировки!:))
Само да се пазим от участта на Трифон Зарезан!!!:))
Бладодаря ти - за съчувствието и настроението!:))
Целувки от двете ни!:)))
цитирай
10. tit - irka66 - благодаря!:))
27.12.2009 08:18
Вали тука - но да е весело и слънчево вътре!:))
цитирай
11. tit - allbi - :)))
27.12.2009 08:23
Много спениш!:)))))

Благодаря!
Обезболяващите нещо намалиха действие, а и - представи си! С дясната ръка клювам по клавиатурата, а лявата съм изопнала нагоре, като ученичка, която показва, че знае отговора!:))):))
А не го знам...:)
цитирай
12. mikaela19 - Добро утро
27.12.2009 08:34
Ти си силна и ше се справиш:)
цитирай
13. panazea - mila,
27.12.2009 09:34
opravqi se byrso! V bedata vse pak si namerila 4ovezi! 4uvstvai se kysmetliq!
Oh, znaeh si az .Kakto i da e!
Zeluvam te! Ste ti mine kato na ku4enze!
Gush!
цитирай
14. panazea - Radvam se ,4e imash priqteli
27.12.2009 09:38
i edin dqdo Koleda! Pregrydka!
цитирай
15. letisi - тития първокласно бойно кръщение ...
27.12.2009 10:09
аз като част от здравния ни контингент държа да отбележа че българите сме невероятно устойчиви индивиди..все пак при нас основният действащ принцип е този на естественият подбор...а ти крайно време е да се превъплътиш в крехка дама в малка черна рокля...мохитото ще ти го осигурим...оздравявай:))
цитирай
16. sestra - По-скоро възстановяване!
27.12.2009 10:10
Ние без малко да подпалим трапезата, а на другата сутрин наводнение... И всичко около моята преливаща нагласа за празнични тишина и покой. Направи си го това мохито, да му се не види! ;)))
цитирай
17. mamas - Браво, Теди! Силна жена си!
27.12.2009 10:54
След толкова болка (представям си...) да можеш и да се шегуваш!
Бързо оздравяване!
А през това време се наслади хубаво на "блогясването", поне имаш основателна причина да не се занимаваш с домакинска работа:)
цитирай
18. krotalka - Бързо и безпроблемно оздравяване!
27.12.2009 11:50
Чукай на дърво - малкия Дявол е бил! А блогясването си е зараза, трудно се лекува!
цитирай
19. анонимен - Тит, важното е, че си цяла :)
27.12.2009 12:39
Пожелавам ти да намериш този, който ще те обича, ще се грижи добре за теб и Маги и ... ще цепи дървата!
цитирай
20. universalnite000 - ): Eдно реалистично описание. . . . и ...
27.12.2009 13:31
): Eдно реалистично описание .... и все пак оптимизмът не те е напуснал :) Поздрави и хубав ден от мен !
цитирай
21. miaa - Надежда си ти, за всекиго от нас! ...
27.12.2009 13:50
Надежда си ти, за всекиго от нас!
По- бързо възтановяване........ и благославяне от мен!
С много обич:))))))))))))))))))
цитирай
22. diso - Ти си уникална - от една беля - в друга:))
27.12.2009 14:52
Важното е, че имаш дух!
Ако бях малко по-блеизо, щях да "скоскна" да ти понакълцам малко дръвца - поне за месех-два. Аз си имам десетинасантиметров спомен от такава дейност на бедрото. Тогава бях на... три и половина (години, не ракиии)
цитирай
23. nicodima - Честито Рождество, Тит!
27.12.2009 14:54
Радвам се, че си се отървала с "малкия дявол"... Убедена съм, че всичко ще е наред!
А нашата "Бърза помощ" наистина не е "Спешно отделение", но пък много приятели от Щатите са ми казвали, че и "Спешно отделение" е доста карамелизирана история.
Пожелавам ти бързо възстановяване! Със силен дух става още по-бързо : )...
Поздрави!
цитирай
24. eliana - Невероятен дух,заразяваш..духовитке,
27.12.2009 15:22
бързо възстановяване ти желая
цитирай
25. tit - mikaela19 - :))
27.12.2009 16:01
Нямам друг ход!:)
Доктора рече, че с този антибиотик не е проблем да си пийвам винце!:)):)):))
цитирай
26. tit - panazea - бладодаря ти!:))
27.12.2009 16:05
Нямаш идея - колко си права!:)
Весели празници:)))
цитирай
27. tit - letisi - :))
27.12.2009 16:08
Това с крехката дама трудно ще стане!:))
Но - черна рокля имам, май!:)
Ще импровизирам!:))))))
Поздрав!:)
цитирай
28. tit - sestra - :)))
27.12.2009 16:15
Зелените лимони са ми проблем!:))):)):))
Да си призная - лятото си поръчах едно, но вътре треволяците бяха повече от алкохола!:)
Трудно свикваме ние с битността на средновековието! Елементарни навици за самосъхранение нямаме!:))
Дано се приучим без големи сътресения!:)))))
Благодарая ти!:))
цитирай
29. tit - russaliq - замисляш ме!:)))
27.12.2009 16:21
Мама е силно притеснена! Благодаря, че попита!:)
Утре трябва да съм на работа и да влагам "кръв и пот" в европейската интеграция буквално!:)
Дано се оправя до февруари!:))))
цитирай
30. tit - mamas - благодаря!:)
27.12.2009 16:24
С капслока ми е трудно, но успявам!:)):):)
цитирай
31. tit - krotalka - :)):)
27.12.2009 16:32
Благодаря! Надявам се!:))

А блогманията е трдна за лечение!:(
Гледам - Злика се пробва нощес кардинално, може в Канада да се справят по-добре.:((
Да сме живи и здрави, другото - както дойде!:)):))
цитирай
32. tit - harvi - :))
27.12.2009 16:34
На това се казва цел и пожелание!:)))
Благодаря ти!:))
цитирай
33. inel379 - Eй, че преживяване си имала...
27.12.2009 16:36
Не питай учило, а питай патило. От жилава жилка си. Така духовито си го разказала, все едно е някаква забавна случка.
Бързо оздравяване ти желая и повече спокойствие през празничните дни!
Поздрав с усмивка от мен!:)
цитирай
34. tit - universalnite000 - :))
27.12.2009 16:45
Пропуснах някой подробности в интерес на естетиката!:))
Благодаря за пожеланията!:)
цитирай
35. tit - miaa - ласкаеш ме!:))
27.12.2009 16:46
Просто не се предавам!:)
Благодаря за добрите думи!:)))
цитирай
36. tit - diso - неприятностите са моя занаят!:)))
27.12.2009 16:57
Шегувам се, да!:)
А дух си трябва!
Както и късмет!:))
цитирай
37. tit - nicodima - Честито Рождетво Христово!:)
27.12.2009 17:06
Благодаря за куража!:)))
Да сме живи и здрави!
Дано злото остане зад нас!:))
цитирай
38. tit - eliana - усмивкиии, много!:)))))
27.12.2009 17:12
Благодаря ти за милите дими!:))
цитирай
39. tit - inel379 - Благодаря!:)
27.12.2009 17:19
Забавно в момента не беше, но като му се размине на човек по-лошото - взема да се радва!:))
цитирай
40. boristodorov56 - Спрете кръвопролитията - бъдете хипи!
27.12.2009 17:25
Малко ли ни са световните конфликти,
та ни стряскаш с местните кръвопролития?

Добре поне, че поражениета са под статистическите
обичайни за тези шеметни дни от времето на сатунарлиите до днес.

Внимавай по време на именните дни - прекалено рискови са.

Впрочем как се справяш с клавиатурата - защото в Бърза помощ, знаеш, са безсилни при блог бабуването.?

цитирай
41. tit - boristodorov56 - :)):):))
27.12.2009 17:34
С дясната ръка!:))
Вече минавам край брадвата много почтително!:)
Поздрави!:)))
цитирай
42. teachme - Уникална си!
27.12.2009 18:37
не губиш чувството за хумор
при никакви обстоятелства:)
Аз щях да орева света:))) при така стеклите се обстоятелства:) геройче си, браво!
Поздрави, миличка, бързо да отмине!

цитирай
43. pegas08 - Май закъснях, ама е от гроздовата!
27.12.2009 23:05

ПОЗДРАВ ЗА КАНАДА!
ЧЕСТИТА КОЛЕДА! БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И ЩАСТЛИВИ!

Съмнявах се като Пирон, скептика.
В някои днешни чудеса.
Предколедно си пийвахме мастика.
Пещерска, с кристалните сърца.


Твърдо бранех, тезата на позитивизма.
Шейни, гирлянди, празен шум.
Подаръкът ми с кораба пътува.
След месец акостира, бум!


Така започна корабната Одисея.
С безценния товар за мен.
И вечния въпрос, да плача, да се смея.
Нека ви разкажа, ден след ден.


Чакам на брега, голямата надежда.
Ноември се търколи с вси светии.
"Мейфлауър", на кея се не врежда.
Усещам нещо, отвътре да крещи.


Какво ли стана? Започвам да се питам.
Обгърнат съм с инфо-пустота.
Сутрин кипвам в БТК-то тичам.
Кажете хора! За срам сме пред света!


Усмихнати, любезно ми отвръщат:
"Човече тичай!" Пребледнях...
"От Митницата обратно ще го връщат.
Краен срок тече за вас."


По дяволите, моят скептицизъм!
Добрият Дядо призовах.
Да боря този зъл бюрократизъм.
Подаръка си да спася!


Не щеш ли, чудото се случи!
Значи, Коледата е възможна!
Постфактум, съобщение получих...
Вяра трябва, в страната родна!
цитирай
44. tili - Каквото и да пишеш,
27.12.2009 23:55
tit, с дясна ръка или ляв крак - все е хубаво и все на смях ме избива! Да ли не съм нещо блог-мръднала, а?
Сухожилие - как не, не не нас такива!!! ;-)))
цитирай
45. tit - teachme - :))
28.12.2009 00:17
Благодаря за пожеланията!:)
Когато имам проблем - не се церемоня!:))))
Спокойна нощ!:)
цитирай
46. galinabg - Ох, Тииит...
28.12.2009 00:52
Баба в такива случаи ми казваше: "Имала глава да пати"! Оправяй се бързо. Сега с този антибиотик мохито не върви, нали? Докторите какво казаха? Направи си едно пречистване с чай и плодове :)))) И безаварийна нова година :)))) Поздрави!
цитирай
47. tit - pegas08 не разбрах добре повода,
28.12.2009 00:55
но вяра си трябва - съгласна съм!:)
цитирай
48. tit - tili - не си!:)
28.12.2009 01:09
Ако питат мен, де!:)
Пращай ги!:))
цитирай
49. tit - galinabg - мерси!:))
28.12.2009 01:14
Той е за три дена - таман до Нова година!:))
Тъй че - ако спечеля от тотото, дето не го играя - само мохито ще пия!
Ако ще и - с узрели лимони!:)))
цитирай
50. hel - Ей, че шоу при теб! Радвам се, че ...
28.12.2009 02:45
Ей, че шоу при теб!
Радвам се, че пръста ти е на място, чувството ти за хубор - също и ти си на мястото си в блога, а приятелите - до теб.
Скорошно оздравяване, Тит, че има още празници!
Поздрави на щерката и майка ти. Дружни сте и ще се справите.
Прегръдка с обич!
цитирай
51. lagrima - Възтановявай се бързо, че да пием ...
29.12.2009 09:47
Възтановявай се бързо,че да пием заедно по едно мохито,без москито :)))
цитирай
52. tit - hel, lagrima - :* :))
29.12.2009 15:53
Благодаря ви!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2759665
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031