Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 20:29 - Дайте си ми страницата , де!!!
Автор: tit Категория: Други   
Прочетен: 13965 Коментари: 57 Гласове:
20

Последна промяна: 05.11.2011 13:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     
     image

    Ало, ало!
    Техническото ръководство!
    Сега, като казах, че нема а публикувам вече, некой хора ме отписаха от Любими. Лошо нема! Обаче - искам да видя кои са останали!
    Ей тъй - от либопитство!
     Натискам на втора страница от списъка...иииии - брауйзъра вика  "инвалид"!
    Аз инвалид не съм, освен духовен, значи нещо друго има предвид програмата!
    Освен, ако не е Бог...
     Ма не вям!!!:))

   Днес положението не е по-различно! Къде е втора страница, по дяволите?!!!                             



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Изобщо - никоя втора страница не отваря!:(
04.11.2011 20:32
Нито последни постинги, нито ...нищо!
цитирай
2. анонимен - мрънкай сега докато те изкарат на ...
04.11.2011 20:34
мрънкай сега докато те изкарат на първа де:)ти това е най големият проблем,ревящите за първа
цитирай
3. анонимен - Нета ти прави проблем, Уж не си ру...
04.11.2011 20:36
Нета ти прави проблем,Уж не си руса!Блога няма нищо общо,ама нали ти трябва рев!Стига си писала глупости!
цитирай
4. tit - Баси!
04.11.2011 20:36
анонимен написа:
мрънкай сега докато те изкарат на първа де:)ти това е най големият проблем,ревящите за първа

Кога набра кодовете , бе!:)))
цитирай
5. virtu - Теди , аз не съм те отписала !
04.11.2011 20:39
Ами , рано е да се отписваме момиче .
И аз като теб си поседях в къщи , да ми увре главата .
Но и това свърши.
Привет и умната .
цитирай
6. tit - Не е нета, щото и други имат този проблем!
04.11.2011 20:41
анонимен написа:
Нета ти прави проблем,Уж не си руса!Блога няма нищо общо,ама нали ти трябва рев!Стига си писала глупости!

В моя си блог мога да правя всичко!/почти!!!/:)))))
цитирай
7. анонимен - Гледам се в огледалото
04.11.2011 20:43
Изобщо не съм рус!
И при мен има същия проблем.
Браво!
Навреме сигнализираш за нередностите.
цитирай
8. elinora - На мен пък от "любими"
04.11.2011 20:47
ми е изчезнала най-любимата блогърка Благовестие и много ми липсва...
За съжаление причините не са технически, а си е деактивирала блога :(
цитирай
9. mt46 - И при мен е така, Тит -
04.11.2011 20:47
да не би системата да ни е отписала?!...
цитирай
10. tit - Здрасти, virtu!:))
04.11.2011 21:00
Всичко свършва, само кебапчето - два пъти!:))
И аз, де!
Не съм проверявала, честно - един съблогър ме попита и при мен ли е така, и аз отговарям - да така е!:)))
Като свърши говорилнята, деактивирам!
Дано започнат да се отварят страниците, че не мойм намери баннатите, все пак!
цитирай
11. cecka1504 - :)
04.11.2011 21:03
Пробва ли с друг браузър?
цитирай
12. tit - Марко, рижав ми се виждаш!:):):))
04.11.2011 21:03
magareto написа:
Изобщо не съм рус!
И при мен има същия проблем.
Браво!
Навреме сигнализираш за нередностите.

Сигналите се пращат на блогбете на ЛС, впрочем!
Не бях убедена, че не е само тук таме, а може да зависи и от браузъра! Тъй че - мерси за информацията! /за ужасТ на анката!/:))
цитирай
13. tit - Съжалявам...
04.11.2011 21:06
elinora написа:
ми е изчезнала най-любимата блогърка Благовестие и много ми липсва...
За съжаление причините не са технически, а си е деактивирала блога :(

Но поне вече не е трудно да се активира!
Може да си почива момичето!:)
цитирай
14. tit - Ба, нема а са даваме на една система сега!!!:))
04.11.2011 21:08
mt46 написа:
да не би системата да ни е отписала?!...

Пак ще се впишем, ама не е тъй!:)
Искам си втора до петшеста страница май и толкоз!
Пък!!!:)))))
цитирай
15. tit - Браузъри и мъже не обичам да сменям, ааааа!:)))))
04.11.2011 21:11
cecka1504 написа:
Пробва ли с друг браузър?

Той, моя комп и без това едва диша, докато пиша тук, слушам Металика и си бъбря по скайпа, остана и браузер да сменям и ще ми каже, че съм инвалид и той!
А тогава - лошооооо!
Оставам само на мъж и...да не почвам отначало!:):):))
цитирай
16. cecka1504 - Понякога смяната (на браузър, на ...
04.11.2011 21:14
Понякога смяната (на браузър, на мъж, на прическа, на каквото се сетиш :)) може да се отрази освежващо, опитай :)))
цитирай
17. tit - Напоследък зъзна от свежест, да ти кажа!
04.11.2011 21:19
cecka1504 написа:
Понякога смяната (на браузър, на мъж, на прическа, на каквото се сетиш :)) може да се отрази освежващо, опитай :)))

Да нти напомням, че го отнесе и ти!:)*

Мозила или Експлорър /тоа все не мога да му напиша името правилно!/?!!!
цитирай
18. zibe - Браузъра ли да сменям или сайта?
04.11.2011 21:20
Моля, обяснете ми подробно.
цитирай
19. tit - Firefox не може да намери сървъра ...
04.11.2011 21:21
Firefox не може да намери сървъра blog.bghttp.

Толкоз по обвиненията срещу Хрома /добър си ми е той!/!:))
цитирай
20. cecka1504 - Чакай, споко :)
04.11.2011 21:24
Да знаеш, причината не е в твоя телевизор :)
Пробвах и с хрома, и с мозила - втора страница на любимите не ще да се отваря. Явно бъга е в блога.

За другото - нищо не съм отнасяла :)*
цитирай
21. tit - Не сменяй приятелите само!!!!:)))
04.11.2011 21:32
zibe написа:
Браузъра ли да сменям или сайта?
Моля, обяснете ми подробно.

Останалото е преходно, като бъг в системата!:)
цитирай
22. pcelata - Не само втора,
04.11.2011 21:34
но и останалите не ми се отварят.Кво стая бе хора?
цитирай
23. анонимен - И при мен беше така, втора страница ...
04.11.2011 21:35
И при мен беше така, втора страница на "нови" изобщо не се зареждаше. Беше преди два часа, но сега се отварят.
Сменях броузъри, опитах и през прокси, но ТЦ! :))
Изчакай, предполагам, че ровят нещо по сайта.
цитирай
24. анонимен - Отваряше се само първа,
04.11.2011 21:37
pcelata написа:
но и останалите не ми се отварят.Кво стая бе хора?


сега всичко ми е наред:)
цитирай
25. lidislidis - Ти в качеството си на каква постоянно отговаряш, че имало бъг в блога?
04.11.2011 21:39
cecka1504 написа:
Да знаеш, причината не е в твоя телевизор :)
Пробвах и с хрома, и с мозила - втора страница на любимите не ще да се отваря. Явно бъга е в блога.

За другото - нищо не съм отнасяла :)*


И миналия петък отговорът ти бе същия...Явно, че си навътре в нещата на модерация , както и в злоупотребите им с потребители.
Май , знаеш много неща , които другите се досещат, а някои като мен имат и доказателства, Цецке. Не се знаеме от вчера. Не с тоя номер всеки петък.
цитирай
26. анонимен - и при мен не се отваря,
04.11.2011 21:41
дава ми това:

The page you are looking for could not be found.
цитирай
27. pcelata - И не само това,
04.11.2011 21:44
ами в любими има постове които,изобщо не съм ги слагала.Баси работата.И не ,че не съм ги слагала
ами са постове току що пуснати.
цитирай
28. cecka1504 - Абе, лидке, ти като не ме знаеш от вчера,
04.11.2011 21:49
lidislidis написа:
cecka1504 написа:
Да знаеш, причината не е в твоя телевизор :)
Пробвах и с хрома, и с мозила - втора страница на любимите не ще да се отваря. Явно бъга е в блога.

За другото - нищо не съм отнасяла :)*


И миналия петък отговорът ти бе същия...Явно, че си навътре в нещата на модерация , както и в злоупотребите им с потребители.
Май , знаеш много неща , които другите се досещат, а някои като мен имат и доказателства, Цецке. Не се знаеме от вчера. Не с тоя номер всеки петък.




не разбра ли, че съм от модераторите и админите на блога и мога да правя каквото си искам. Всеки петък! И ще е така от тук нататък - всеки петък ще има изненади. Постингите ми и тези на приятелите ми - на първа, твоите - в забвение. Така харесва ли ти?


Сега сериозно! Вземи мерки с тая параноя, моля!!!
цитирай
29. tit - Ти ли си, бе, Щрак!?:)))
04.11.2011 21:49
shtrakalka написа:


Махнах те от "Любими" и скокна на първа, бах маа му!



Ми като си ми чак на четвърта?!
Ох, успокоих се!:):):))

Ти много си подреждаш блога, бе!
Щрака, та кънти!:))
цитирай
30. lidislidis - Без обиди , моля!
04.11.2011 22:03
cecka1504 написа:
lidislidis написа:
cecka1504 написа:
Да знаеш, причината не е в твоя телевизор :)
Пробвах и с хрома, и с мозила - втора страница на любимите не ще да се отваря. Явно бъга е в блога.

За другото - нищо не съм отнасяла :)*


И миналия петък отговорът ти бе същия...Явно, че си навътре в нещата на модерация , както и в злоупотребите им с потребители.
Май , знаеш много неща , които другите се досещат, а някои като мен имат и доказателства, Цецке. Не се знаеме от вчера. Не с тоя номер всеки петък.




не разбра ли, че съм от модераторите и админите на блога и мога да правя каквото си искам. Всеки петък! И ще е така от тук нататък - всеки петък ще има изненади. Постингите ми и тези на приятелите ми - на първа, твоите - в забвение. Така харесва ли ти?


Сега сериозно! Вземи мерки с тая параноя, моля!!!


ДОСТАТЪЧНО ВИ СЕ НАГЛЕДАХМЕ И НАСЛУШАХМЕ НА ОБИДИТЕ!
ДОСТА НАРОД ПРОГОНИХТЕ ОТ ТУК С ТЕЗИ МЕТОДИ И ЕЗИК.
цитирай
31. tit - :):):):):):):):):):))
04.11.2011 22:06
shtrakalka написа:
хаха, баси изненадата си спретнала!
До сега рев за първа, А сега па рев за втора!!!

п.п. Ма нали се знаем с теб от години (каквото и да значи това!!!)

(rofl)(rofl)(rofl)(rofl)
цитирай
32. cecka1504 - Щрак, нали знаеш, че угодия няма :)))
04.11.2011 22:09
shtrakalka написа:
хаха, баси изненадата си спретнала!
До сега рев за първа, А сега па рев за втора!!!

п.п. Ма нали се знаем с теб от години (каквото и да значи това!!!)




Все има недоволни, тва е. И от години е така, от както се знаем :))))))))))

Ох, развесели ме, народе блогов :)))!!!
цитирай
33. tit - Лидис,
04.11.2011 22:10
Цецка се шегува и не е модератор, сигурна съм!:))
Не съм забелязала да е гонила някого...тази разправия е неуместна!:)
цитирай
34. cecka1504 - Лидке, ами знаеш ли, че цял блог те чака да се спреш!
04.11.2011 22:12
lidislidis написа:
lidislidis - Без обиди , моля!



ДОСТАТЪЧНО ВИ СЕ НАГЛЕДАХМЕ И НАСЛУШАХМЕ НА ОБИДИТЕ!
ДОСТА НАРОД ПРОГОНИХТЕ ОТ ТУК С ТЕЗИ МЕТОДИ И ЕЗИК.


Начетохме се на небивалиците ти във формата на коментари. Спри се, съвсем сърдечно и искрено те моля!
цитирай
35. katan - И при мен е така.
04.11.2011 22:12
Влизам през различни браузъри, но втората страница не се отваря.
цитирай
36. cecka1504 - Теди, съжалявам, че го правя в блога ти,
04.11.2011 22:13
tit написа:
Цецка се шегува и не е модератор, сигурна съм!:))
Не съм забелязала да е гонила някого...тази разправия е неуместна!:)


ама не виждам по какъв друг начин да й отговоря.
цитирай
37. babaelenica - Кво стаа тука, бре?
04.11.2011 22:13
Пак групови недоволства. :))))))
Да бяха поне изнасилвания, а то...
Да му се не види и блога, нищо не работи и при мен. Първоначално реших, че е от моя комп, ама сега видях, че е групов (глупав) недостатък.
:)))))
цитирай
38. pcelata - Съвсем се отчаях...
04.11.2011 22:15
Отивам да пиа едно у кръчмето,белкем ми мине гнево.Ае до скоро!
цитирай
39. cecka1504 - Щрак, давай, казвай какво знаеш за мен
04.11.2011 22:17
shtrakalka написа:
tit написа:
Цецка се шегува и не е модератор, сигурна съм!:))
Не съм забелязала да е гонила някого...тази разправия е неуместна!:)



Ние от години се знаем с нея!



и вече да няма тайни :)))))))))))))))))))
цитирай
40. lidislidis - до Тит
04.11.2011 22:19
Понеже поредната обида, където Цецка, този път неанонимно ми отправи подкрепена с факти за това защо не излизам на 1стр , тъй като там са само приятелите и. ще помоля автора за разрешение да копирам думите в коментар на Цецка с нанесената обида към мен !
цитирай
41. cecka1504 - Давай, лидис, имаш и моята благословия!
04.11.2011 22:23
lidislidis написа:
Понеже поредната обида, където Цецка, този път неанонимно ми отправи подкрепена с факти за това защо не излизам на 1стр , тъй като там са само приятелите и. ще помоля автора за разрешение да копирам думите в коментар на Цецка с нанесената обида към мен !

цитирай
42. tit - Пчела, в любими излизат последните постинги от избраните в любими блогове!
04.11.2011 22:26
pcelata написа:
Отивам да пиа едно у кръчмето,белкем ми мине гнево.Ае до скоро!

Наздраве и да ти е весело!:))
цитирай
43. tit - Знаеш, че при мен няма модерация и е пълна демокрация!:)
04.11.2011 22:30
lidislidis написа:
Понеже поредната обида, където Цецка, този път неанонимно ми отправи подкрепена с факти за това защо не излизам на 1стр , тъй като там са само приятелите и. ще помоля автора за разрешение да копирам думите в коментар на Цецка с нанесената обида към мен !


Можеш да свалиш страницата до половин час, щото после деактивирам постинга. Но намирам този спор за абсурден, не знам какво те кара да мислиш, че Цецка и Щрак говорят сериозно!
Лидис, това е един весел постинг и хората се разтоварват, не прави капитал от тези коментари, моля те!:)
цитирай
44. tit - Голяма група станахме!:):))
04.11.2011 22:33
babaelenica написа:
Пак групови недоволства. :))))))
Да бяха поне изнасилвания, а то...
Да му се не види и блога, нищо не работи и при мен. Първоначално реших, че е от моя комп, ама сега видях, че е групов (глупав) недостатък.
:)))))

С разни недоволства...освен да поумувамен над варианти за удоволства извън блогбегето, друго не виждам!:))
цитирай
45. cecka1504 - Теди, и теб ако не те разбере, пол...
04.11.2011 22:36
Теди, и теб ако не те разбере, положението е неспасяемо.
цитирай
46. babaelenica - 48. tit - Голяма група станахме!:):))
04.11.2011 22:45
Начи, най-обичам група от индивидуалисти.
:))))
Можем да се регистрираме като дружество с органическа отговорност.
Грешката не е случайна, нарочна е!
:)))))
цитирай
47. tit - От цялата работа само орган не съм била!
04.11.2011 23:18
babaelenica написа:
Начи, най-обичам група от индивидуалисти.
:))))
Можем да се регистрираме като дружество с органическа отговорност.
Грешката не е случайна, нарочна е!
:)))))

Че и отговорен!!!:))

Лекомислие и несериозност са имената ми тази вечер!
И май - не само!:)
цитирай
48. tit - Щрак, то това с ООД-то не е лоша идея, впрочем!
04.11.2011 23:22
Ще теглим ДДС и ще си свиркаме, па и ще си щракаме с пръсти даже!

Ели и за други неща намеква, хъмм...:))
цитирай
49. babaelenica - Тит и Щрак :))))
04.11.2011 23:36
За други отговорности намеквам, то е ясно. :)))
Тит, не ми бягай по тъча, никакви органи, остави органите на телефона.
И понеже сме индивидуалности, да си организираме индивидуални развлечения, а после ще разказваме.
Кво шъ кайте?
:)))))
цитирай
50. tit - Ели,
04.11.2011 23:49
това развлечение ми отне цялата вечер, та за ново не знам дали ще имам хъс!:)
За тази вечер, де!
Той май нощ станало, та на друго място са вече развлеченията, ама рано пиле рано пее!:))
Сега ще дойде хейтъра да ни светне, че докато се гъбаркаме из блогбегето другите хора правят по-приятни неща...то всичко е относително, обаче!:)
Лека!:)
цитирай
51. анонимен - от вчера на обед има технологични ...
05.11.2011 14:09
от вчера на обед има технологични проблеми в сайта,
но не разбирам защо толкова се вълнуват някои. Няма втора страница и на Последни постинги, и на потребители, избрали те в Любими, но ще се оправят нещата.
друго е трагичното - цунамито от тъпи, неграмотни и нерядко напомпани постинги.
ако това го нямаше, щеше да е прекрасно, мен изобщо не ме интересуват любими блогове, понеже нямам такива:)
любимите блогове са форма на търговия - на ти палче, дай ми палче, мда:

Лидис пак прави клоунади, гледам.
цитирай
52. анонимен - До Лидис от Върховния адмиистративен съд
05.11.2011 14:16
lidislidis написа:
Понеже поредната обида, където Цецка, този път неанонимно ми отправи подкрепена с факти за това защо не излизам на 1стр , тъй като там са само приятелите и. ще помоля автора за разрешение да копирам думите в коментар на Цецка с нанесената обида към мен !


Госпожо, ще бъдете призована по чл.329 от НК за системно замърсяване на сайта с неадекватни и абсолютно тъпи коментари като този.
Явете се в 3 зала на Съдебната палата в София.
При неявяване ще бъдете дооведена принудително с белезници.
Председател на Върховния административен съд
цитирай
53. cecka1504 - Може ли да посочиш дата, моля! Искам да се явя като свидетел :)))
05.11.2011 14:22
poligor написа:
lidislidis написа:
Понеже поредната обида, където Цецка, този път неанонимно ми отправи подкрепена с факти за това защо не излизам на 1стр , тъй като там са само приятелите и. ще помоля автора за разрешение да копирам думите в коментар на Цецка с нанесената обида към мен !


Госпожо, ще бъдете призована по чл.329 от НК за системно замърсяване на сайта с неадекватни и абсолютно тъпи коментари като този.
Явете се в 3 зала на Съдебната палата в София.
При неявяване ще бъдете дооведена принудително с белезници.
Председател на Върховния административен съд


В интерес на истината - щеше да е смешно, ако не беше толкова тъжно! Горката жена!
цитирай
54. анонимен - До свидетелката
05.11.2011 14:31
Съдебното заседание ще е на 11 ноември в 11 ч.:))

Виждам, че и ти не си пощадена от фантазмите на Лидис.
Мен поне 300 пъти ме обвини, че съм й изтрил блога, наложил бан, блокирал брояча и още един куп идиотщини.
Просто трябва човек искрено да се забавлява с нея. Не е тъжно, а смешно - тя сама си е избрала тая роля да весели блогерите.
цитирай
55. tit - Мисля, че имам право да пиша за това, което си искам в блога си...
05.11.2011 14:32
poligor написа:
от вчера на обед има технологични проблеми в сайта,
но не разбирам защо толкова се вълнуват някои. Няма втора страница и на Последни постинги, и на потребители, избрали те в Любими, но ще се оправят нещата.
друго е трагичното - цунамито от тъпи, неграмотни и нерядко напомпани постинги.
ако това го нямаше, щеше да е прекрасно, мен изобщо не ме интересуват любими блогове, понеже нямам такива:)
любимите блогове са форма на търговия - на ти палче, дай ми палче, мда:

Лидис пак прави клоунади, гледам.


Няма кой да ми помпа постингите, споко!
Впрочем, половината ден беше деактивиран и пак ще го деактивирам.
Съжалявам, но не мога да пиша умно. Обявила съм го в короната на блога си.

Понякога си мисля, че почти разбирам Лидис!:)
цитирай
56. cecka1504 - Благодаря, ще бъда там :)))
05.11.2011 14:37
poligor написа:
Съдебното заседание ще е на 11 ноември в 11 ч.:))

Виждам, че и ти не си пощадена от фантазмите на Лидис.
Мен поне 300 пъти ме обвини, че съм й изтрил блога, наложил бан, блокирал брояча и още един куп идиотщини.
Просто трябва човек искрено да се забавлява с нея. Не е тъжно, а смешно - тя сама си е избрала тая роля да весели блогерите.


Ами, да - тя е безмилостна и не ме пощади.
На мен ми е смешно, нея я съжалявам. Тя не осъзнава думите и действията си.
цитирай
57. анонимен - това изречение ме хвърли в потрес:))
05.11.2011 14:42
Понякога си мисля, че почти разбирам Лидис!:)

хайде да обясниш защо:)))
но аз не казвам, че постът е глупав!
просто се включвам в разговора без никаква критична нотка.
и нямам предвид теб за помпането, а някои други лица.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2762717
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930