Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2011 18:02 - Вол за вечеря
Автор: tit Категория: Други   
Прочетен: 16850 Коментари: 49 Гласове:
42

Последна промяна: 02.10.2011 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 или български работи в цигански вариант

 

   Има си вече лаф, че един блогър като няма за какво друго да пише, пише за телевизия. Ама не ме сдържа, щото всичко трябва да си има мяра, дявол го взел!

   Върви си един малък телевизор в къщи от самосебеси, тъй да се каже. На Нова телевизия, напоследък, щото от другите ми се повдига! Ей тъй – колкото да разберем, ако почне нова Световна война, примерно!

   И, моля ви се, по Станция нова дочувам класация на най-известните цигани /пардон, роми беше!/. Дочувам Кантона, Деспа, Пако Де Лусия …и седнах да гледам! Викам, чакай нещо интересно да видя!

     http://play.novatv.bg/play/255198/

  Що ли седнах?

  То, първо, коментиращите /щото и такива имаше/ всяко нещо на наша почва обръщаха, ма как било във Факултета, па как – в Столипиново, чунким из тез квартали все потъпкани таланти се въдят, там и никъде другаде!

   Яснооо…във време на тотална нетолерантност към етноса – добре!  И те са хора, и там таланти ще да е наспорил Господ!
   С огромно нетърпение изчаках края, да разбера -  кой, аджеба, е най, ама най-известния циганин на света!

   И, о, Небеса! Жива да не бях, че дочаках!

   Най – известният циганин на света, според редакторите на Станция Нова бил…Чарли Чаплин, мола ви се!

    Можеха и Айнщайн да обявят със същия успех!

     Алоооу! Журналята!!!

 Това вашето вече на нищо не блъска!

 Честно!

 Оляхте се!

 

 Не, то че е казано: „Има два вида артисти  - Чаплин и всички останали!”, казано е! И няма повече какво да се каже, мисля! Може ли един така обичан човек да впрягате в нещастните си опити да се правите на толерантни и цивилизовани?

 Не стига, че с комплексарщината си обявявате де що има известен човек за българин, ами сега прилагате приома, за да се харесате на статуквото!

 Прабабата на Чаплин била циганка /английска/! Ми, той и прадядото на Пушкин е арабин!

  Да сте чули арабите да твърдят, че Пушкин е най-известния арабин, а?

 

 image

    От къде е дошло вдъхновението на Чаплин за музиката към „Светлините на рампата”? От „Чае шукарие”, разбира се!         


 

***********************************************************
Уточнение!   

styv   / виж коментара по-долу!

припомни, че дядото на Пушкин е бил араП, а не арабин, но това не променя съждението по същество!

 




Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Тит, Чарли е велик!
02.10.2011 18:14
И никой не може да го очерни...
Аз пък четох днес в една електронна медия - Азис се хвалел, че бил най-известният циганин в света. Та си помислих, че постингът ти е за него... :))
цитирай
2. neprosvet - Никога не съм предполагала, че "Чае шукарие" може така да вдъхновява!:)
02.10.2011 18:15
О, Тит, ама ти даже и си гледала?!
Гледай "Горещо" на Венета Райкова от миналата събота!
Бързо изгасих телевизора, но още ме е яд и се чувствам обидена от това, което чух.
Единственият начин е ...цък копчето, иначе...долни, гнусни, сплетни...(((((
Хубава вечер - без телевизия!:)))
цитирай
3. tit - Ха, ха, Марине!:)
02.10.2011 18:42
Той поне има основание да се номинира в тази категория!
Аз се зачудих след Пако каво ще извадят! Айде - Джипси кингс ги преглътнах! Не, защото не мисля, че са цигани, а защото не мисля, че са по-популярни от Пако де Лусия! Но това е въпрос на вкус и статистика!:))))
Но Чаплин ми дойде в повече!
Има и други известни и уважавани представители на етноса! Не ми се задълбочава сега...и не отричам, че си заслужават! Но вместо да наблегнат на такива хора, те се набутаха в евтина пропаганда!
Кому е нужно това?:))
цитирай
4. tit - neprosvet,
02.10.2011 18:44
аз много рядко гледам!
В случея се заслушах и ми стана интересно!
За съжаление станах свидетел на това, как една иначе добра идея стана жертва на пошло...подмазване!:))
цитирай
5. cecka1504 - И аз се втрещих за Чаплин, да си пр...
02.10.2011 18:59
И аз се втрещих за Чаплин, да си призная...
цитирай
6. rustam - Чарлз Чаплин
02.10.2011 19:18
е много повече евреин, отколкото циганин.

Но това си е типично "българска" логика. Дилма Русев е толкова българка, колкото Кенеди е ирландец
цитирай
7. tit - Не вярвах на ушите си, дето се вика!:))
02.10.2011 19:27
cecka1504 написа:
И аз се втрещих за Чаплин, да си призная...

Стана ми много гадно - за нас си!
цитирай
8. tit - rustam,
02.10.2011 19:35
има хора, които просто са Човеци и Чаплин е един от тях!
Да се използва името му така елементарно е грозно!
А, той и Магелан /май/ беше българин!
Или Колумб?:))))
цитирай
9. ko642 - Бре голяма перверзия по ТВ-то :)
02.10.2011 19:46
Бре голяма перверзия по ТВ-то :)
цитирай
10. kleopatrasv - Аз затова не гледам телевизия, не ...
02.10.2011 19:50
Аз затова не гледам телевизия, не обичам да ми налагат мнения. Филми колкото щеш в нета, така че журналистите съм ги изключила от живота си!
цитирай
11. pcelata - Ех Родино моя,
02.10.2011 20:06
къде по дяволите Отиде ГРАМОТНОСТА????? Хем се смях,хем чудих на кой свят
съм! Не мога да повярвам,че Този велик Човек са го омаскарили по този грозен начин.СРАМОТА!!!!!
цитирай
12. styv - пардон
02.10.2011 20:14
Прадядото на Пушкин не е арабин,а арап /т.е.негър/,който бил подарен на Петър-1-ви от някакъв владетел да го забавлява,а пък царят го оженил за руска дворянка
цитирай
13. tit - Благодаря за уточнението!:)
02.10.2011 20:27
styv написа:
Прадядото на Пушкин не е арабин,а арап /т.е.негър/,който бил подарен на Петър-1-ви от някакъв владетел да го забавлява,а пък царят го оженил за руска дворянка

Нямах време да установявам какъв е бил, само помня, че имаше не-руснак в рода си!
Това не прави Пушкин по-малко руснак, обаче!:)
Няма да си коригирам постинта, че ще ми иде метафората!:):):))
цитирай
14. tit - Живо изкривяване, ама чак превиване - прекалиха!:(
02.10.2011 20:32
ko642 написа:
Бре голяма перверзия по ТВ-то :)

цитирай
15. tit - pcelata ,
02.10.2011 20:46
до колкото ми е известно, Чаплин нито е криел, нито се е срамувал от този факт!
Имало го в Автобиографията му! Аз съм я чела отдавана, но в нея има доста по-впечатляващи неща, та не съм обърнала внимание на този момент!:))
Не, бе! Могат спокойно да извадят не десет, а доста повече известни и уважавани хора от този етнос - що им трябва да вземант чужди пера?
Това е грозното!
цитирай
16. tit - Клео, хванаха ме с Пако и Деспа, да ти кажа!
02.10.2011 20:51
Тази македонска/ мисля/ циганка е невероятна певица и невероятен човек! После и Кантона, с неговия призив да си изтеглим всичик парите от банките - не знам дали го пмниш, пролетта беше!
Изобщо - почнаха добре!
И на финалааа - като власите на края на Дунава!:)))
цитирай
17. babaelenica - Здравей tit :)))
02.10.2011 21:08
Най-подир се появих и аз.
Тъкмо навреме, да понауча някоя и друга новина.
Май новините тази вечер ще бъдат при мен, дано да са достатъчно цигански.
А Чаплин е Велик Диктатор в киното!
:))))))
цитирай
18. demoniceye - Телевизия не гледам
02.10.2011 21:52
От години, защото знам, че нищо читаво няма да чуя. За важните неща използвам майка ми за осведомител. :) И какво е това "БАН" дето го мярнах някъде в друг пост? Да бе би вече в blog.bg да съществува и бан? Ново 20, ако банват наред, кой смятат, че ще остане да го чете?
цитирай
19. mt46 - Нашият
02.10.2011 22:49
Азис е на 5-то място - доста престижно. Не допусках, че е толкова известен... :))
цитирай
20. krotalka - БГ телевизия не гледам,
02.10.2011 22:52
ама както е тръгнало, май ще излезе нова обидна дума за Лъжливо овчарче - журналист!
цитирай
21. blackpredator - друго Уточнение
02.10.2011 23:13
араП е синонимът на циганин-негър.;)
цитирай
22. tit - мииии!!!:))
02.10.2011 23:24
mt46 написа:
Азис е на 5-то място - доста престижно. Не допусках, че е толкова известен... :))

Чак по Руската телевизия са го давали!
Кво?!!!:):):))
цитирай
23. tit - Добре дошла!:))
02.10.2011 23:25
babaelenica написа:
Най-подир се появих и аз.
Тъкмо навреме, да понауча някоя и друга новина.
Май новините тази вечер ще бъдат при мен, дано да са достатъчно цигански.
А Чаплин е Велик Диктатор в киното!
:))))))

Ще прочета и твоите!:):):))
цитирай
24. tit - demoniceye - мнооооооооого се радвам!:)))
02.10.2011 23:29
Ми, какво да ти кажа?
Напоследък БАН-овете са като медали и да - има ги!
Добре, че вече ги дават за определено време, даже ти казват до кога!
Някой мои добри познати имат и смятат да основат клуб на БАН-натите! Ще да е интересно!:)
цитирай
25. tit - В случея беше сценарист, ама не знам кава е разликата!:)))
02.10.2011 23:30
krotalka написа:
ама както е тръгнало, май ще излезе нова обидна дума за Лъжливо овчарче - журналист!

цитирай
26. tit - Боже!!!!
02.10.2011 23:35
blackpredator написа:
араП е синонимът на циганин-негър.;)

Добре, че не са го знаели!
Щяха и Пушкин да вкарат в класацията!
Признавам, че съм в гешка, но няма да деактивирам постинга, щото с нищо не променя мотивите за възмущението ми!
А каво е това чудо - циганин - негър?!!:)))
Мислех, че е просто черен човек...
цитирай
27. ran - имам идея :)
02.10.2011 23:41
да предизвикаме антимарсиански етнически конфликт - тъкмо ще научим кои са марсианците :))))
А за БАН, опитът ми показва, че може и да е "случаен" :))
Първият път ми казаха, че е технически проблем, втория - дори не ме отразиха, ама след час-два ме разбаниха :))))))
цитирай
28. tit - ran - къде е спиртоварната на марсианците, да я запалим?
03.10.2011 00:01
Ще ми е интередсно да науча кои са най-известните марсианци!
От сега залагам на ... Шекспир!
За Омир не съм сигурна...:)))

Относно БАН - а - да, понякога е технически проблем, но при Турбото със сигурност е етнически!:):):))
цитирай
29. demoniceye - Наистина?
03.10.2011 00:43
tit написа:
Ми, какво да ти кажа?
Напоследък БАН-овете са като медали и да - има ги!
Добре, че вече ги дават за определено време, даже ти казват до кога!
Някой мои добри познати имат и смятат да основат клуб на БАН-натите! Ще да е интересно!:)


Ха, интерсно. За да има бан трябва да има правила ясно и точно написани какво не трябва да се прави. И още по-интересно е самочувствието, за кого се смятат за американски форум с 6-цифрена бройка посетители ли? Един, бан и го затривам директно, няма да умра без блог.бг я?
цитирай
30. rustocks - Тази кретенска класация звучи идиотски с вулгарна перфидност!
03.10.2011 09:26
Чарлз Спенсър Чаплин е една от най-великите личности в историята на човечеството.
Но днешното поколение, дори талавизионерите от НТВ, едва ли познават изцяло творчеството и живота му.
Никога няма да забравя първото излъчване на раздаването на наградите Оскар през 1990 год. у нас и, когато този неподражаем Артист със сълзи на очи получи бастун и бомбе заедно с Оскара за цялостно творчесто. На следващата година, мисля, той ни напусна, за да научи светът че един българин от Асеновград е изровил трупа му и поискал откуп.
Тогава с удоволствие и облекчение бих станал циганин!!!
цитирай
31. nicodima - Ха-ха-ха!
03.10.2011 09:35
Има такава тенденция в медиите напоследък! Вчера като слушах Диана Найденова как се държеше с епископ Тихон и какви обвинения сипеше... А човекът в прав текст каза: " Да, те влизат в Църквата, но не заради Бога, а с други намерения!" Знаем всички какви са тези намерения, знаем и последиците...
Пък за БАНА - да се благодарим, че още не ни арестуват заради свободно изказани мнения!
цитирай
32. hristo27 - Щом ТВ опряха и до Чаплин - наистина ...
03.10.2011 10:02
Щом ТВ опряха и до Чаплин - наистина сме голяма работа... в простотията!
А на мен ми се струва, че ако Мао Дзедун не беше с дръпнати очи, можеше да му се намери някакъв цигански корен??? :))))
цитирай
33. tit - За теб изобщо не се притеснявам!:)
03.10.2011 10:58
demoniceye написа:
tit написа:
Ми, какво да ти кажа?
Напоследък БАН-овете са като медали и да - има ги!
Добре, че вече ги дават за определено време, даже ти казват до кога!
Някой мои добри познати имат и смятат да основат клуб на БАН-натите! Ще да е интересно!:)


Ха, интерсно. За да има бан трябва да има правила ясно и точно написани какво не трябва да се прави. И още по-интересно е самочувствието, за кого се смятат за американски форум с 6-цифрена бройка посетители ли? Един, бан и го затривам директно, няма да умра без блог.бг я?

Впрочем, Марин и Алекс са без бан от днес!
Смятам, че човек трябва да бъде умерен в публичното пространство. Премерен е точната дума, разбира се!:))
Но винаги си личи, когато един човек е краен от темперамент и кога - от злоба и безсилие...
цитирай
34. tit - rustocks,
03.10.2011 11:05
не мисля, че националното самосъзнание се определя от отделните прояви на определени индивиди от същата нация!
Нито пък - че може да се напомпва изкуствено самочувствието чрез подобни инсинуации!
На мен и преекспонирането на Дилма и полуобожествяването на Джон Атанасов са ми неприятни като българка!
Не са ми нужни подобни хвалби за самочувствие!
Моето самочувсвие се определя от земята, по която вървя и която дедите ми са отстоявали, за която са се грижили!
Отговорност е другото име на национализма!
Останлото са перата на Азис!:))))
цитирай
35. tit - и мен ме обземат подобни подозрения!:):):))
03.10.2011 11:09
nicodima написа:

Пък за БАНА - да се благодарим, че още не ни арестуват заради свободно изказани мнения!


Привет, Никодима!:)))
цитирай
36. tit - Ба! Ти дърпай дявола за опашката!:):):))
03.10.2011 11:11
hristo27 написа:
Щом ТВ опряха и до Чаплин - наистина сме голяма работа... в простотията!
А на мен ми се струва, че ако Мао Дзедун не беше с дръпнати очи, можеше да му се намери някакъв цигански корен??? :))))

Те там индоплемената са съседни с китайските!
Колко му е?!:))
/като се замисля и загледам - не са му най-дръпнати!? Пази, Боже!!!:):):))/
цитирай
37. darcy - Не е нужно да се дават примери за толерантност
03.10.2011 12:33
Става въпрос за човешки същества, в края на краищата. Аз деля хората на добри и лоши, не на черни и бели.
цитирай
38. strannica - ...
03.10.2011 13:00
Ако изобщо ми хрумне да се доближа до телевизора /не му давам той да се приближава до мен! :)/ - само ТV7 /от тези български телевизии, които дават новини и правят разни студийни предавания/.
цитирай
39. анонимен - D
03.10.2011 14:10
пак съм на работа, пак си мисля за теб..
ще те видя след някой друг ден,
с повечко късмет.

да те видя усмихната, сияйна
да слизаш по лъча дъга
прегърнала незнайна тайна!

Ще те дърпам, ще те галя..
Ще те късам! Ще те паля!
Ще те нося - без да питам,
без да споря, само ще намигам ;)
цитирай
40. tit - darcy,
03.10.2011 17:06
ядоса ме манипулацията! Аз също неневиждам класациите и класификациите! Загледах се, за да науча нещо. Аз не съм футболен фен и не знаех, че Кантона е циганин и не намирам, че това е от значение. Прозвуча ми грозно да се слагат етикети на Чаплин.
цитирай
41. tit - strannica,
03.10.2011 17:07
то само от там да ни "обработват"!:)
цитирай
42. tit - 39. анонимен - D,
03.10.2011 17:13
:):):))
Не знам към кого е адресирана творбата ти, но най-добре да си гледаш работата, щото - без работа е лошо!:):))
Вярвай ми!:))
цитирай
43. stoineff - За Чаплин не зная,
03.10.2011 19:44
но са добри музиканти и спортисти. Политиката ни е скапана. Храним ги, поиме ги, оставили сме ги да ни се качат не на главите , а на х..овете.. пък сега проблеми, нетолерантни сме били, расисти, дискриминирали смеги били, сегрегирали...
цитирай
44. veselinvalev - Това с Пушкин много ме разсмя. Хем ...
04.10.2011 02:36
Това с Пушкин много ме разсмя. Хем затапващо с вкус, култура и ерудиция, хем хумористично. Сетих се и за повестта му "„Арапът на Петър Велики“, в която сам Пушкин описва прадядо си. Сетих се и за филма по тази повест, в който арапът бе изигран от Владимир Висоцки. Доста намацан със сажди от гримьорите за да е по автентичен. Същий Отело в ликата. За съжаление не можах да намеря друг фрагмент от филма освен този:
http://www.youtube.com/watch?v=EodOTO9KdKY

а тук пък за истинския арап:

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D0%BB,_%D0%90%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%BC_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

Апропо, и на Ричи Блекмор едната му баба също е английска циганка. Прочее, на заглавието на нейната любима песен "Deep Purple" (определено не е циганска, а джазова )

http://www.youtube.com/watch?v=tdMiYEdtEXw&feature=related

е кръстена една от най-великите рок банди.
цитирай
45. tit - veselinvalev ,
04.10.2011 10:07
това за Блекмор не го знаях - срам, срам, срам!!!:))
Т`ва английските цигани - мно`о талантлив народ!:)))
Що ли?:)

Всъщност, Весо, причината е доста по-дълбока и никой не иска да я захване!
И на мен не ми се пише вече!
Цигонският въпрос е напрактика "черешката" на безпътицата в обществото ни.

Ако прехвърлиш всичко казано и изписано напоследък, без да си част от онази, базалтовата част от обществото, ще останеш впечатление, че в България българите работят неуморно, живеят прилично и спокойно очакват утрешния ден!
И едни неуки и мързеливи лумпетни с определено етническо самосъзнание им очернят дните и изяждат данъчните постъпления в държавата!
Тия, същите, са използвани от необяснимо как пръкнала се политическа прослойка, за да държи властта! Циганите гласуват за тях, за да може политиците посла да им дават социални помощи от данъците на покорно работещите и творящи българи!:))
Не се смей - така изглежда отстрани!
Циганския въпрпос няма да бъде решен докато няма предпоставки българите да живеят и работят нормално в нашата Родина!

Проблемът, Весо, е етнически, мамамустара, защото на дневен ред е омразата и ненависта на бедните, поставени в безизходица българи срещу поставените в същата безизходица цигани!
Конфликта е на база това, че първите смятат държавата за своя и изискват, по тази причина тя да се погрижи за тях! На вторите не им пука, чия е държавата, стига да се грижи за тях! И тя се грижи - за циганите!

Понеже на тези, които държат лостовете на тази държава така им изнася.
Докато бедните българи се млатят с бедните цигани нищо на застрашава поставените им върху тези лостове ръце!
цитирай
46. tit - stoineff ,
04.10.2011 10:09
политиката ни е проекция на манталитета ни!:(
цитирай
47. veselinvalev - Абсолютно си права, tit. Анализът ти е блестящ.
04.10.2011 10:16
tit написа:
това за Блекмор не го знаях - срам, срам, срам!!!:))
Т`ва английските цигани - мно`о талантлив народ!:)))
Що ли?:)

Всъщност, Весо, причината е доста по-дълбока и никой не иска да я захване!
И на мен не ми се пише вече!
Цигонският въпрос е напрактика "черешката" на безпътицата в обществото ни.

Ако прехвърлиш всичко казано и изписано напоследък, без да си част от онази, базалтовата част от обществото, ще останеш впечатление, че в България българите работят неуморно, живеят прилично и спокойно очакват утрешния ден!
И едни неуки и мързеливи лумпетни с определено етническо самосъзнание им очернят дните и изяждат данъчните постъпления в държавата!
Тия, същите, са използвани от необяснимо как пръкнала се политическа прослойка, за да държи властта! Циганите гласуват за тях, за да може политиците посла да им дават социални помощи от данъците на покорно работещите и творящи българи!:))
Не се смей - така изглежда отстрани!
Циганския въпрпос няма да бъде решен докато няма предпоставки българите да живеят и работят нормално в нашата Родина!

Проблемът, Весо, е етнически, мамамустара, защото на дневен ред е омразата и ненависта на бедните, поставени в безизходица българи срещу поставените в същата безизходица цигани!
Конфликта е на база това, че първите смятат държавата за своя и изискват, по тази причина тя да се погрижи за тях! На вторите не им пука, чия е държавата, стига да се грижи за тях! И тя се грижи - за циганите!

Понеже на тези, които държат лостовете на тази държава така им изнася.
Докато бедните българи се млатят с бедните цигани нищо на застрашава поставените им върху тези лостове ръце!


Абсолютно си права, tit. Анализът ти е блестящ.
цитирай
48. анонимен - аз да питам
06.10.2011 22:44
Чух че някой с червена прашка ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Казаха ми че някой клепоушко искал да ме бие.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

А къде е бургаския даскал с увисналия пишок? Знаеш ли?

Поздрави
много уплашен Гарго
цитирай
49. pagan - По тази логика
07.10.2011 12:17
Шекспир е българин- (Жеко Спиров), а Джон Голсуърти също,- Иванчо Гол Се Върти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764244
Постинги: 206
Коментари: 7693
Гласове: 29637
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930